Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (14)Книжкові видання та компакт-диски (127)Журнали та продовжувані видання (73)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)307.051$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 262
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Правила охорони праці для підприємств та організацій поліграфічної промисловості : ДНАОП 1.9.40-1.01-96 / уклад.: Б. А. Гайванович; Ком. по нагляду за охороною праці України. - К. : Основа, 1999. - 380 c. - укp.

Наводяться вимоги до території підприємства, виробничих та допоміжних будівель і приміщень, у т.ч. санітарно-побутових, підприємств громадського харчування, культурного обслуговування, громадських організацій. Публікуються вимоги до виробничих цехів (дільниць) (друкарських, брошувально-палітурних, складальних, стереотипних, фоторепродукційних цехів, цехів виготовлення форм високого, офсетного, глибокого, трафаретного і флексографічного друків та інших), технологічного обладнання та робочих місць, а також вимоги до інженерного господарства, автотранспорту, вантажно-розвантажувальних робіт, підйомно-транспортного обладнання та внутрішньозаводського транспорту. У додатках викладено норми санітарно-побутових приміщень в залежності від груп виробничих процесів, небезпечні і шкідливі виробничі фактори в цехах (дільницях) поліграфічних підприємств та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: М8 н6 я8 + Р124.519 я8 + У9(4УКР)307.051-648я8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590966 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кожийкина А. А. 
Некоторые аспекты экономического оздоровления предприятий полиграфии / А. А. Кожийкина, А. К. Прудников // Культура народов Причерноморья. - 2004. - № 52, т. 2. - С. 143-145. - Библиогр.: 4 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16332 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Шпак В. І. 
Розвиток малого підприємництва в Україні (на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії "Експрес-Об'ява") / В. І. Шпак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2002. - 112 c. - Бібліогр.: 103 назв. - укp.

Розглянуто становлення малого та середнього бізнесу в перехідний період економіки України, проблеми та перспективи його розвитку. Проаналізовано стан та основні тенденції економічного розвитку країни у перехідний період, роль малого та середнього бізнесу в структурі економіки держави, рівень розвитку українського малого підприємництва (МП). Висвітлено реальні етапи становлення та функціонування МП, особливості, закономірності та проблеми розвитку ринку видавничо-поліграфічних і рекламних послуг. Наведено конкретні пропозиції щодо усунення перешкод на шляху розвитку малого та середнього підприємництва в даній галузі.

Рассмотрены становление малого и среднего бизнеса в переходный период экономики Украины, проблемы и перспективы его развития. Проанализированы положение и основные тенденции экономического развития страны в переходный период, роль малого и среднего бизнеса в структуре экономики государства, уровень развития украинского малого предпринимательства (МП). Освещены реальные этапы становления и функционирования МП, особенности, закономерности и проблемы развития рынка издательско-полиграфических и рекламных услуг. Приведены конкретные предложения по устранению препятствий на пути развития малого и среднего предпринимательства в указанной отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сухорукова О. А. 
Регулювання діяльності видавничо-поліграфічного комплексу на регіональному рівні / О. А. Сухорукова // Економіка пром-сті. - 2003. - № 2. - С. 71-78. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено основні тенденції розвитку видавничо-поліграфічного комплексу України й особливості його територіальної організації. Розглянуто специфіку регулювання діяльності суб'єктів даного комплексу на регіональному рівні та напрями вдосконалення регулювання. Сформульовано мету, принципи та стратегічні завдання регіональної політики, реалізація якої дозволить підвищити ефективність діяльності місцевих суб'єктів комплексу. Визначено зміст регіональних програм розвитку видавничої справи та напрями розробки цільових програм. Запропоновано заходи щодо розробки та успішної реалізації політики та програм.

Исследованы основные тенденции развития издательско-полиграфического комплекса Украины и особенности его территориальной организации. Рассмотрена специфика регулирования деятельности субъектов комплекса на региональном уровне и направления совершенствования регулирования. Сформулированы цели, принципы и стратегические задачи региональной политики, реализация которой позволит повысить эффективность деятельности местных субъектов комплекса. Определено содержание региональных программ развития издательского дела и направления разработки целевых программ. Предложены мероприятия, необходимые для разработки и успешной реализации политики и программ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)307.051 + Ч617.4(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дурняк Б. В. 
Видавничо-поліграфічна галузь України: Стан, проблеми, тенденції: Статистично-графічний огляд : Моногр. / Б. В. Дурняк, А. М. Штангрет, О. В. Мельников; Укр. акад. друкарства. - Л., 2006. - 274 c. - Бібліогр.: с. 263-272. - укp.

Розглянуто стан і тенденції функціонування видавничо-поліграфічної галузі України за 2001 - 2004 рр. Наведено інформацію щодо учасників ринку видавничо-поліграфічних послуг, сучасних тенденцій розвитку ринку друкованої продукції, фінансових результатів господарювання, ефективності використання активів підприємств, забезпеченості та ефективності використання трудових ресурсів. Досліджено інвестиційну активність підприємств та висвітлено перспективи розвитку ринку друкованої продукції України.

Рассмотрены состояние и тенденции функционирования издательско-полиграфической отрасли Украины за 2001 - 2004 гг. Приведена информация, касающаяся участников рынка издательско-полиграфических услуг, современных тенденций развития рынка печатной продукции, финансовых результатов хозяйствования, эффективности использования активов предприятий, обеспеченности и эффективности использования трудовых ресурсов. Исследована инвестиционная активность предприятий и освещены перспективы развития рынка печатной продукции Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)307.051.1 + У9(4УКР)307.051.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС42574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Должанський А. М. 
Методика внутрішньогосподарського контролю за матеріальними витратами на виробництво друкованої продукції / А. М. Должанський // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип. 2. - С. 515-521. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-571.18-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Шпилик С. В. 
Оцінювання маркетингового середовища видавничого бізнесу : Препр. наук. доп. / С. В. Шпилик; Ін-т регіон. дослідж. НАН України. - Л. : Синтез-Поліграф, 2006. - 47 c. - Бібліогр.: с. 47. - укp.

На підставі стратегічного бізнес-аудиту видавничо-поліграфічної галузі, аналізу конкуренції на ринку Тернополя та регіону проведено аналіз зовнішнього макросередовища видавничого бізнесу України. Розкрито суть поняття маркетингового середовища підприємства. Визначено фактори політико-правового, природньо-географічного, науково-технічного, демографічного, соціально-культурного середовища підприємства.

На основе стратегического бизнес-аудита издательско-полиграфической отрасли, анализа конкуренции на рынке Тернополя и региона проведен анализ внешней макросреды издательского бизнеса Украины. Раскрыта сущность понятия маркетинговой среды предприятия. Определены факторы политико-правовой, природно-географической, научно-технической, демографической, социально-культурной среды предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051-211.1-09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р108712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Поліграфія і видавнича справа : Наук.-техн. зб. Вип. 2(44) / ред.: Б. В. Дурняк; Укр. акад. друкарства. - Л., 2006. - 150 с. - укp.

Висвітлено передумови розвитку вітчизняного видавничого підприємництва, товарознавчі аспекти керування якістю книжкової продукції. Проаналізовано здобутки та проблеми енциклопедичного книговидання в Україні за ринкових умов, особливості утвердження ринкових засад у книговидавничій галузі. Розглянуто питання застосування методів пропаганди, паблік рілейшнз, промоції в книговидавництві за допомогою ЗМІ. Визначено культуру торговельного обслуговування як фактор конкурентоспроможності книгарень. Викладено аспекти застосування інструментарію логістики у формуванні систем електронної торгівлі друкованою продукцією.

Освещены предпосылки развития отечественного издательского предпринимательства, товароведческие аспекты управления качеством книжной продукции. Проанализированы достижения и проблемы энциклопедического книгоиздания в Украине в рыночных условиях, особенности утверждения рыночных основ в книгоиздательской отрасли. Рассмотрены вопросы применения методов пропаганды, паблик рилейшнз, промоции в книгоиздательстве с помощью СМИ. Определена культура торгового обслуживания как фактор конкурентоспособности книжных магазинов. Изложены аспекты применения инструментария логистики в формировании систем электронной торговли печатной продукцией.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4УКР) + У9(4УКР)307.051я54 + М8я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Садеков А. А. 
Управление предприятиями печатных СМИ: маркетинговый подход : моногр. / А. А. Садеков, В. В. Брадов; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2007. - 190 c. - Библиогр.: с. 166-176 - рус.

Освещены практические проблемы управления предприятиями печатных СМИ, их совершенствования на основе маркетингового подхода. Приведены результаты исследования рынка печатных СМИ, выявлены тенденции его формирования и развития. Рассмотрены подходы к анализу и прогнозированию развития предприятий печатных средств массовой информации, а также научно-методический подход к определению конкурентной цены печатных изданий. Предложена модель выбора и эффективного управления размещением информационного продукта на площади издания, описана комбинированная система продаж периодических печатных изданий. Изложены методические подходы к формированию маркетинговой стратегии с учетом рисков деятельности предприятий печатных СМИ на основе разработки фактор-карты, в зависимости от силы риска и существующей сегментации медиарынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-211.1 + У9(4УКР)380-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Теремко В. І. 
Видавничий маркетинг : навч. посіб. / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 270-271. - укp.

Розглянуто сучасний зміст, принципи, цілі, функції маркетингу, а також зміст, завдання, види маркетингових досліджень (МД) у видавничому бізнесі (ВБ). Висвітлено особливості маркетингу у видавничій справі. Наведено методи МД у ВБ, основні напрями МД. Показано місце маркетингового прогнозування у системі МД. Увагу приділено змісту, цілям, засобам комунікаційної діяльності видавництва. Розглянуто рекламу як засіб досягнення маркетингових цілей видавництва, маркетинговий аналіз як елемент МД, ціну як елемент маркетингового комплексу видавництва.

Рассмотрены современное содержание, принципы, цели, функции маркетинга, а также содержание, задачи, виды маркетинговых исследований (МИ) в издательском бизнесе (ИБ). Освещены особенности маркетинга в издательском деле. Приведены методы МИ в ИБ, основные направления МИ. Показано место маркетингового прогнозирования в системе МИ. Внимание уделено содержанию, целям средствам коммуникационной деятельности издательства. Рассмотрены реклама как способ достижения маркетинговых целей издательства, маркетинговый анализ как элемент МИ, цена как элемент маркетингового комплекса издательства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4УКР)8 + У9(4УКР)307.051-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Берко А. Ю. 
Застосування технологій електронного бізнесу у видавничій справі / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, А. А. Висоцький // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 589. - С. 14-25. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано основні проблеми електронної комерції у сфері видавництва та запропоновано методи вирішення цих проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051-131ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сухорукова О. А. 
Економічні проблеми розвитку та розміщення видавничо-поліграфічного комплексу : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01 / О. А. Сухорукова; НАН України. Рада по вивч. продукт. сил України. - Львів, 2001. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми вдосконалення територіальної організації видавничо-поліграфічного комплексу України за умов глобалізації інформаційного простору та ринкових перетворень. Поглиблено методологію, розроблено методичні основи розміщення і територіальної організації комплексу. Надано пропозиції щодо вдосконалення економічного механізму управління комплексом на макро-, мезо- та мікрорівнях. Обгрунтовано напрями маркетингової та інноваційної політики. Розроблено прогноз розвитку комплексу в регіональному та галузевому аспектах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)68 + У9(4УКР)307.051

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Білецька Н. П. 
Ефективність підприємництва у видавничо-поліграфічному комплексі : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Н. П. Білецька; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2000. - 19 c. - укp.

Дисертацію присвячено питанню ефективності функціонування підприємницьких структур у видавничо-поліграфічному комплексі. Розглянуто організаційно-правові основи та принципи підприємництва, його основні організаційні форми. Проведено порівняльний аналіз основних техніко-економічних показників та аналіз фінансової діяльності державних і приватизованих підприємств за період 1995 - 1999 рр. Вдосконалено методику комплексної оцінки діяльності різних підприємницьких структур. На основі проведеного аналізу фінансового стану підприємств обгрунтовано шляхи вдосконалення механізму розвитку для становлення ефективного підприємницького сектора у видавничо-поліграфічому комплексі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сторожук І. І. 
Маркетинговий комплекс підприємства (на прикладі підприємств поліграфічної галузі) : Автореф. дис... канд. екон. наук / І. І. Сторожук; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні, методичні та прикладні аспекти маркетингового комплексу підприємства як ядра маркетингової тактичної діяльності. Запропоновано трактування концепції маркетингового комплексу, визначено фактори ефективності за його елементами, методику оцінки й економіко-математичну модель оптимізації даного комплексу для промислового підприємства поліграфічної галузі. Обгрунтовано пріоритетність збутової функції для поліграфічних підприємств. Висвітлено аспекти організації, планування й аналізу процесу персонального продажу. Наведено оригінальну методику оцінки ефективності роботи менеджерів зі збуту. Запропоновано введення до складу основних елементів маркетингового комплексу елементу "персонал". Розглянуто склад і структуру факторів, що визначають його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Малярчук І. І. 
Організація та механізм функціонування підприємств з іноземними інвестиціями (на прикладі структур видавничо-поліграфічного комплексу (ВПК) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03 / І. І. Малярчук; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л., 2001. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання процесу організації та функціонування підприємств з іноземними інвестиціями в економіці України. Розглянуто проблеми, що мають місце в організації та діяльності організаційно-правових структур з іноземним капіталом, та на прикладі структур видавничо-поліграфічного комплексу обгрунтовано рекомендації щодо стимулювання їх міжнародного співробітництва. Розроблено стратегію та механізм діяльності підприємств на зовнішньому ринку, методичні підходи до комплексної оцінки результатів міжнародної діяльності, запропоновано алгоритм оцінки конкурентоспроможності експортної продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-56 + У9(4УКР)307.051-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Штангрет А. М. 
Попередження та уникнення банкрутства промислових підприємств (на прикладі підприємств поліграфічної промисловості) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / А. М. Штангрет; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2003. - 22 c. - укp.

З використанням системного підходу та теорії циклічного розвитку економічних систем обгрунтовано суть кризових явищ, які виникають на підприємствах. Визначено кризовий стан підприємства як складову циклу його розвитку, яка може не збігатися з циклами розвитку макросистем, але завжди під їх впливом змінює траєкторію. Обгрунтовано політику антикризового управління виробничо-господарською діяльністю поліграфічних підприємств, яка передбачає завчасне виявлення можливих кризових ситуацій, розробку заходів протидії, швидкого реагування на зміни в зовнішньому та внутрішньому середовищі. Розроблено економіко-статистичну модель визначення й оцінки ймовірності банкрутства даних підприємств. Запропоновано методичний підхід до розробки та реалізації програми антикризового управління, який передбачає вибір найбільш доцільних економічних інструментів розв'язання проблем конкретних підприємств. Надано рекомендації щодо удосконалення законодавчої бази з питань банкрутства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051-932.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шляхетко В. В. 
Підприємницька культура в системі факторів підвищення конкурентоспроможності поліграфічних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / В. В. Шляхетко; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2005. - 22 c. - укp.

Удосконалено теоретико-методологічні та методичні положення щодо дослідження рівня розвитку підприємницької культури підприємств видавничо-поліграфічного комплексу (ВПК) різних форм власності й обгрунтовано механізм регулювання їх конкурентоспроможності. На підставі вивчення пріоритетних принципів формування підприємництва встановлено його взаємозв'язок з розвитом культурної сфери підприємств. На базі застосування кваліметричного багатокритеріального підходу з спеціальною шкалою оцінок проведено дослідження рівня розвитку підприємницької культури. Вперше адаптовано до перехідних умов розвитку виробничих підприємств ВПК регіону два незалежні методи дослідження підприємницької культури та запропоновано методику аналізу відмінностей її проявів у діяльності менеджерів і керівників підприємств. Встановлено взаємозв'язок між результатами господарської діяльності, станом підприємницької культури та стилем лідерства керівника. Визначено основні етапи розвитку підприємницької культури та їх роль у механізмі регулювання конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації щодо підвищення компетенції керівників підприємств ВПК державної та недержавної форм власності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Карбовник А. М. 
Управління оборотними активами промислових підприємств (на прикладі поліграфії України) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03 / А. М. Карбовник; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2001. - 20 c. - укp.

Визначено поняття оборотних активів промислових підприємств та запропоновано їх класифікацію. Розроблено форми внутрішньої звітності підприємства для ефективної оцінки використання та поточного стану цих активів. Наведено методику визначення потреби в оборотних активах на підставі фінансово-експлуатаційних потреб. Запропоновано концепцію управління дебіторською заборгованістю з метою уникнення втрат від інфляції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301-572 + У9(4Укр)307.051-572

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кваско А. В. 
Управління організацією виробництва на поліграфічних підприємствах в ринкових умовах : автореф. дис... канд. екон. наук / А. В. Кваско; Європ. ун-т. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Досліджено теоретичні та практичні проблеми управління організацією виробництва. Розкрито зміст організації виробництва, визначено її складові та принципи і фактори, що впливають на її ефективність. Сформульовано принцип комплексності виробництва. Узагальнено особливості та якості системи управління організацією виробництва. Наведено методику оцінювання її рівня. Запропоновано комплексну оцінку діяльності видавничо-поліграфічного комплексу та здійснено аналіз організації виробництва й ефективності роботи поліграфічних підприємств, що спеціалізуються на випуску книжкової продукції. Створено концепцію розробки та впровадження моделі управління організацією виробництва. Обгрунтовано доцільність застосування на даних підприємствах виробничих функцій, а також рівняння регресії тривалості виробничого циклу для планування обсягів виробництва та завантаження виробничих потужностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Григорова З. В. 
Формування та ефективність використання основного капіталу підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / З. В. Григорова; Європ. ун-т. - К., 2005. - 18 c. - укp.

Уточнено теоретико-методичні положення щодо удосконалення процесу формування основного капіталу підприємства й обгрунтовано напрями та форми підвищення ефективності його використання. Уточнено сутність і склад основного капіталу, встановлено його відмінність від основних засобів і фондів. Виявлено нову стадію оновлення основного капіталу - маркетинг оновлення. Удосконалено систему показників, що характеризують рух та використання основного капіталу. На підставі результатів дослідження діяльності підприємств визначено фактори внутрішнього середовища, що впливають на ефективність використання основного капіталу. Здійснено оцінку їх впливу та визначено пріоритетні напрями підвищення капіталовіддачі. Встановлено особливості формування основного капіталу підприємств з урахуванням взаємовпливу етапу життєвого циклу підприємства та стану попиту на цільовому ринку. Обгрунтовано ефективні підходи щодо вибору методів нарахування амортизації та розроблено рекомендації щодо удосконалення процесу бухгалтерського обліку основного капіталу. На підставі результатів наукового дослідження визначено пріоритетні напрями підвищення ефективності використання основного капіталу поліграфічних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-571.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337727 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського