Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)370-815$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Постан М. Я. 
Экономико-математические модели смешанных перевозок : Моногр. / М. Я. Постан; Одес. нац. мор. ун-т, Транспорт. акад. Украины. Юж. науч. центр. - О. : Астропринт, 2006. - 369 c. - Библиогр.: с. 361-363 - рус.

Приведены результаты исследований по вопросам построения и анализа экономико-математических моделей смешанных (мультимодальных) перевозок. Освещены элементы математического программирования, теорий массового обслуживания и запасов. Рассмотрены модели оптимального распределения грузопотоков в мультимодальных системах доставки груза, стохастические модели одно- и многоканальных транспортно-складских систем, а также модели транспортно-складских систем с перевалкой разнотипных грузов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ейтутіс Д. Г. 
Якість транспортного обслуговування як маркетингова спроможність залізничного транспорту / Д. Г. Ейтутіс // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 1. - С. 78-80. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто якість транспортного обслуговування (ТО) як важливий фактор конкуренції. Для оцінки комплексності ТО запропоновано використовувати параметр "здатність надати послугу".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815.36 + У9(4УКР)372.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Руновская З. В. 
Исследование и оптимизация системы управления транзитными перевозками / З. В. Руновская, А. В. Чадюк // Пробл. програмув. - 2008. - N 2/3 (спец. вип.). - С. 691-694. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Обоснована целесообразность применения метода имитационного моделирования в исследовании системы управления смешанными перевозками с целью выбора оптимальных решений в управлении движением материальных потоков во время транзитных перевозок, решения проблемы усовершенствования транспортного процесса, повышения эффективности управления комбинированными грузоперевозками в условиях интеграционных экономических процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815-21 + О188

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пугачов М. І. 
Економічні відносини та ефективність транспортного обслуговування виробничих формувань у сільському господарстві : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.02 / М. І. Пугачов; Ін-т аграр. економіки УААН. - К., 1998. - 33 c. - укp. - рус.

Досліджені теоретичні, методологічні та прикладні питання реформування економічних відносин у сільському господарстві. Розроблені методичні підходи та подані шляхи практичного вирішення проблем регулювання майнових відносин і власності, теоретично обгрунтовані роль і засади транспортного обслуговування в системі економічних відносин аграрної сфери. Сформована цілісна теорія транспортного обслуговування в сільському господарстві, обгрунтовані пропозиції по удосконаленню взаємовідносин, мотивації праці та підвищенню ефективності транспортного обслуговування виробничих формувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)370-815.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Блудова Т. В. 
Розвиток транзитного потенціалу України: проблеми економічної безпеки : Автореф. дис... д-ра екон. наук / Т. В. Блудова; Рада нац. безпеки і оборони України. Нац. ін-т пробл. міжнар. безпеки. - К., 2006. - 32 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні та прикладні аспекти формування та реалізації транзитного потенціалу України за умов глобалізації та трансформації сучасного світового порядку. Головну увагу приділено питанню оцінки даного потенціалу з урахуванням сучасних тенденцій розвитку світової економіки та глобальної транспортної системи субконтинентального та загальносвітового рівня. Розроблено підходи до оптимізації складових транзитного потенціалу у контексті підвищення рівня економічної безпеки держави, визначено напрями та перспективи використання даного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815 + У9(4УКР)0-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Волканова Н. Д. 
Управління діяльністю транспортного вузла : автореф. дис... канд. екон. наук / Н. Д. Волканова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2007. - 23 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано нову роль транспортних вузлів як логістичних центрів вантажно-інформаційного транспортного коридору в контексті еволюції економічної природи транспортного процесу. Розроблено міжнародну торгово-транспортну стратегію України, що передбачає поставки товарів на умовах "від дверей до дверей", а також "точно в строк". Створено модель ефективної системи управління транспортним процесом у транспортному вузлі на підставі побудови й удосконалення інфраструктури транспортно-логістичного сервісу й утворення організаційної системи транспортно-логістичного обслуговування. З метою визначення місії та стратегії Маріупольського промислового транспортного вузла (МПТВ) на ближню та дальню перспективу використано імітаційну модель інтегрованої логістичної системи мультимодальних перевезень у залізнично-морському сполученні, побудовано тренд-модель еволюційного розвитку МПТВ як вузла третього покоління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карпенко О. О. 
Формування тарифів на змішані перевезення вантажів : автореф. дис... канд. екон. наук / О. О. Карпенко; Нац. трансп. ун-т. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано методичний підхід до формування тарифів для змішаних перевезень вантажів (ЗПВ), що має базуватися на комплексному врахуванні найважливіших критеріїв якості транспортної роботи, а саме: терміну та вартості доставки вантажу, оскільки наскрізний тариф має відображати якість всіх видів транспортних послуг. Як критерій вибору варіанта організації ЗПВ запропоновано використовувати максимальне значення додаткового прибутку вантажовласника для забезпечення більш повного врахування його інтересів. З метою збільшення фінансового результату вантажовласника й оператора змішаних перевезень розроблено методичні положення щодо формування тарифів і обгрунтування вибору варіанта організації ЗПВ, які мають універсальний характер і можуть бути використані для будь-якої системи інтегрованих ЗПВ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815-866

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шраменко Н. Ю. 
Теоретико-методологічні основи ефективного функціонування термінальних систем при доставці дрібнопартіонних вантажів : монографія / Н. Ю. Шраменко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2010. - 156 c. - Бібліогр.: 102 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні засади ефективного функціонування термінальних систем під час доставки дрібнопартіонних вантажів. Розкрито логістичні функції вантажного термінального комплексу (ТК). Визначено показники оцінки ефективності функціонування транспортних систем різного рівня. Обгрунтовано методологічні засади оцінювання ефективності функціонування та конкурентоспроможності ТК з урахуванням ринкових умов і вимог споживачів. Розроблено моделі вибору раціональної транспортно-технологічної системи та визначення раціональної кількості ресурсів термінала за умов невизначеності та ризику. Обгрунтовано структуру імітаційної моделі функціонування ТК.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815 + О188.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нагорный Е. В. 
Постановка задачи разработки модели поддержки принятия решений субъектами транспортних рынков / Е. В. Нагорный, Д. А. Музылев, А. С. Черепаха // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 6/4. - С. 21-23. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Представлена инженерная постановка задачи по разработке модели поддержки принятия решений субъектами транспортных рынков при доставке товаров народного потребления в городах, отличием которой является получение оперативных прогнозных значений спроса на перевозку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Котенко А. М. 
Перспективи розвитку комбінованих перевезень / А. М. Котенко, А. В. Світлична, П. С. Шилаєв, С. І. Пупена // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 1/3. - С. 56-61. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено контрейлерні маршрути в прямому та міжнародному сполученні; технологію, розроблену в УкрДАЗТ, яка враховує технічні вимоги та обмеження для використання її на контрейлерних терміналах. Розглянуто особливості терміналів з довжиною вантажного фронту 1050 і 525 м. Визначено економічний ефект за впровадження оптимального варіанту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Санько Я. В. 
Щодо оптимізації витрат на переміщення пасажирів та вантажів / Я. В. Санько, Ю. Я. Ройко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 746. - С. 161-163. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено складові витрат на функціонування транспортної системи перевезення пасажирів і вантажів. Результатом досліджень є запропонована залежність оптимальної довжини ділянки вулично-дорожньої мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02 + У9(4УКР)370-815-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бодюк А. В. 
Фіскальний аспект транзитного транспортування енергетичних вуглеводневих ресурсів / А. В. Бодюк // Енергетика: економіка, технології, екологія. - 2016. - № 1. - С. 102-107. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Обгрунтовано економічну ідентичність послуг щодо транспортування енергетичних вуглеводневих ресурсів різними видами транспорту і охарактеризовано суб'єкти господарювання, які надають такі послуги. Доведено, що дохід, названий у Податковому кодексі України рентою за транзитне транспортування вуглеводнів трубопроводами, не відповідає класичному визначенню ренти і податку. Обгрунтовано доцільність запровадження фіскальної плати за міждержавне, транзитне переміщення енергетичних вуглеводневих ресурсів у формі вуглеводнево-фіскального доходу, його обчислення залежно від виду транспорту (трубопровідного, автомобільного, залізничного), за комплексом показників: виду, кількості та якості ресурсу, часу, магістральних тарифів і відстані його переміщення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815 + О188.489.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Костюк Ю. 
Транспортний рівень моделі ISO/OSI в комп'ютерних мережах / Ю. Костюк, Я. Шестак // Товари і ринки. - 2021. - № 4. - С. 49-58. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто призначення та функції транспортного рівня в управлінні передачею даних. З'ясовано, яку роль виконують протоколи надійності на транспортному рівні в комп'ютерних мережах. Охарактеризовано протоколи TCP та UDP, використання номерів портів. Визначено, які операції виконують протоколи транспортного рівня. Пояснено, у який спосіб передаються блоки даних по протоколу TCP і як підтверджено їх гарантовану доставку. Порівняно операції протоколів транспортного рівня при наскрізному каналі зв'язку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815.2 + У9(4УКР)386 + З970.31-016.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
14.

Дженчако В. Г. 
Розробка методу оцінки пропускної спроможності гаражів розморожування транспортної системи промислового підприємства / В. Г. Дженчако // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 22. - С. 21-27. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розроблено метод оцінки пропускної спроможності гаражів розморожування транспортної системи промислового підприємства. В процесі дослідження використані методи аналізу і логіки, для оцінки науково-технічних публікацій, які стосуються розробки та розрахунків пропускної спроможності технічних пристроїв вантажних станцій і розвантажувальних комплексів. Розроблений метод базується на зіставленні наявної і потрібної пропускної спроможності гаражів розморожування великих розвантажувальних комплексів промислових підприємств. При проведенні досліджень обгрунтована потрібність введення в модель коефіцієнту резерву пропускної спроможності гаражів розморожування у зв'язку з впливом динамічних факторів. Розроблений метод оцінки пропускної спроможності дозволяє оптимально, комплексно синхронізувати роботу гаражів розморожування та розвантажувального комплексу з переробних спроможностей і таким чином підвищити ефективність управління роботою транспортної системи промислового підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: О180.3 + У9(4УКР)370-815.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
15.

Вернигора Р. В. 
Дослідження ефективності застосування контрейлерної технології перевезення вантажів в Україні / Р. В. Вернигора, І. Л. Журавель, Л. О. Єльнікова // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 22. - С. 56-66. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

У сучасних умовах функціонування ринку транспортних послуг основним завданням клієнтоорієнтованого перевізника є якісне забезпечення потреб клієнтури в перевезеннях вантажів з урахуванням сучасних технологій та світового досвіду. Мета роботи - аналіз існуючих проблем і перспектив організації контрейлерних перевезень та оцінка ефективності використання даної технології в Україні на прикладі одного з найбільш потенційних маршрутів. Під час виконання дослідження використані методи аналізу та синтезу для вивчення основних положень наукових публікацій щодо світового досвіду організації контрейлерних перевезень, методи визначення тарифів на вантажні перевезення та техніко-економічні розрахунки за обраними варіантами. Україна має значний потенціал щодо розвитку комбінованих перевезень, зокрема, у міжнародному сполученні. Однією з найбільш ефективних і перспективних технологій комбінованих перевезень в світі є контрейлерні перевезення. Виконано порівняльну оцінку витрат вантажовідправників на перевезення вантажів за різними технологіями між терміналами Дніпро-Ліски і Чоп. Одержані результати дозволяють підвести наукове та економічне підгрунтя щодо вибору доцільних варіантів комбінованих перевезень вантажів. Отримані результати аналізу ефективності використання контрейлерної технології з врахуванням існуючих тарифів і конкуренції з автомобільним транспортом на конкретному логістичному маршруті можна застосувати для попередньої оцінки та прийняття рішення щодо застосування різновидів комбінованих перевезень як альтернативи до прямих автомобільних чи залізничних перевезень вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.6 + У9(4УКР)370-815.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Пономарьова Т. В. 
Податкове регулювання розвитку мультимодальних перевезень / Т. В. Пономарьова, О. С. Сайко // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 211-216. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Мультимодальні перевезення є важливою складовою транспортної системи. Розвиток мультимодальних перевезень потребує координації роботи різних видів транспорту та їх інтеграції в єдину організаційну систему, що функціонує на основі формування логістичних центрів. Розглянуто проблему формування екосистеми мультимодальних перевезень в Україні, розкрито особливості її оподаткування та взаємодії в умовах цифрової економіки. Також проаналізовано наявне нормативно-правове забезпечення логістичної діяльності в Україні. На теперішній час мультимодальні перевезення мають велике значення для економіки України. Це один із важливих інноваційних напрямків у розвитку транспортної системи на національному та міжнародному рівні. Попри те, що цей напрямок активно розвивається, на сьогоднішній день відсутнє чітке правове та договірне забезпечення даного інституту. Проаналізовано роль податкового регулювання мультимодальних перевезень і ризики впливу екологічного навантаження на навколишнє середовище. Зазначено, що в Україні внесення змін до законодавства у сфері регулювання мультимодальних перевезень надзвичайно важливе, як і необхідність прийняття окремого закону, який дозволив би розвинути сучасні способи доставки вантажів, підвищити якість обслуговування споживачів транспортних послуг, а також зменшити витрати на перевезення. Серед основних причин, що стримують розвиток змішаних перевезень, зазначено такі: недосконалість нормативно-правового врегулювання питань мультимодальних перевезень і диспропорція між рівнями розвитку потужності портів із переробки вантажів та залізничної інфраструктури. Перспективою подальших досліджень є розроблення теоретико-методичного підходу до вибору стратегій та інструментів розвитку транспортної інфраструктури та податкового регулювання мультимодальних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-815 + У9(4УКР)261.413-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського