Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Омельяненко Ю.  
Рекламна лексика як фактор стимулювання збутової діяльності на ринку товарів та послуг / Ю. Омельяненко, І. Ферябов, О. Ковальчук // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 46-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Відмічається, що в умовах соціально-економічної трансформації і переходу до ринкових відносин в Україні все важливіше місце займають проблеми удосконалення збутової діяльності на ринку товарів та послуг. Досліджується роль реклами як фактора, що стимулює просування товарів на споживчому ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Білик І. І. 
Логістичні концепції ефективного обслуговування на споживчому ринку / І. І. Білик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2005. - Вип. 3. - С. 284-292. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Бевзенко В. Ф. 
Маркетинг и логистика в коммерческо-торговой сфере : Моногр. / В. Ф. Бевзенко, И. Х. Баширов, Р. М. Лазебник. - Донецк, 2006. - 336 c. - Библиогр.: с. 327-335 - рус.

Освещены теоретические и практические основы маркетингового обеспечения коммерческой деятельности в сферах материально-технического снабжения предприятий, обращения и распределения производственных товаров через субъекты внутренней и международной торговли в контексте логической реализации закупок, производства и сбыта товаров. Рассмотены вопросы, касающиеся формирования конкурентных стратегий и бренда торгового предприятия в Украине, особенностей маркетинга ходовых товаров, логистического сервиса, использования латерального маркетинга в коммерческо-торговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Москвітіна Т. Д. 
Торговельна логістика : Навч. посіб. / Т. Д. Москвітіна; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2007. - 161 c. - Бібліогр.: 68 назв. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми теорії, методології та практики торговельної логістики. Розглянуто питання інформаційної, транспортної, розподільчої, закупівельної та складської логістики, управління товарними запасами та логістичного обслуговування споживачів.

Освещены актуальные проблемы теории, методологии и практики торговой логистики. Рассмотрены вопросы информационной, транспортной, распределительной, закупочной и складской логистики, управления товарными запасами и логистического обслуживания потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73 + У9(4УКР)421.0-803.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Міщук І. П. 
Логістика торговельного підприємства: зміст, напрямки, проблеми / І. П. Міщук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 461-466. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблеми суті і змісту логістики торговельного підприємства (ТП), визначено склад та особливості основних потоків - об'єктів управління в сфері логістики ТП, наголошено на ролі та специфіці опрацювання інформаційних потоків у загальному комплексі діяльності з управління логістикою ТП, запропоновано застосування економіко-математичного моделювання для потреб управління логістикою ТП як складової інтегрованого логістичного ланцюга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Зеленков А. В. 
Минимизация логистических издержек в дистрибутивных сетях / А. В. Зеленков, Л. А. Бабий // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2008. - № 1. - С. 65-75. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Предложены методы сокращения логистических издержек в дистрибутивных сетях торгового предприятия. Для логистических систем типа DRP, основанных на стратегии "выталкивания", предложено совместно использовать ABC-классификацию потребителей, структуризацию входящих и выходящих материальных потоков с использованием ABC и XYZ-анализа номенклатуры и оптимизацию доставки товаров, которая осуществляется с помощью решения задачи линейного программирования. Сокращение издержек достигается за счет повышения точности прогнозирования потребности в товарах и эффективного управления запасами в распределенной дистрибутивной сети.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1в611.217

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Талан М. В. 
Моделювання логістичних стратегій торговельних підприємств / М. В. Талан // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 696-701. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Логістичні процеси є найважливішими процесами торговельного підприємства. За сучасних умов діяльності підприємства з метою збереження тривалої конкурентної переваги важливим моментом є формування ефективних стратегій. Основною складовою стратегії торговельного підприємства є логістична стратегія. Побудова такої стратегії торговельного підприємства реалізується на базі моделювання. Базовими елементами моделі є: перебіг логістичних потоків, ключові чинники успіху підприємства, сучасні концепції управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дорохов О. В. 
Порівняння роботи дистриб'юторів за м'якими оцінками складових логістичного обслуговування клієнтів / О. В. Дорохов, Л. П. Дорохова // Системи оброб. інформації. - 2008. - Вип. 6. - С. 156-159. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано підхід до порівняння дистриб'юторів фармацевтичної продукції на підставі м'яких оцінок параметрів обслуговування ними замовників. Розроблено відповідну комп'ютерну нечітко-множинну модель, за ринкових умов більш інформативну та методологічно обгрунтовану, ніж моделі на підставі статистичного середньозваженого експертного оцінювання та мінімаксних згорток оцінок окремих параметрів обслуговування. Забезпечено можливість врахування та оцінювання міри невизначеності вхідних даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чорток Ю. В. 
Еколого-економічний механізм управління логістичною системою торговельного підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / Ю. В. Чорток; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2010. - 21 c. - укp.

Розроблено науково-методичні підходи до визначення оптимального розміру замовлення з урахуванням витрат на компенсацію екодеструктивного впливу діяльності, вибору варіанта розроділу товарів, що дозволяє вибрати оптимальний за часом, економічними витратами й екодеструктивним впливом варіант розподілу товарів торговельним підприємством. Запропоновано систему еколого-економічних показників оцінки управління та теоретичні засади формування еколого-економічного механізму управління логістичною системою торговельного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гончар Л. А. 
Комерційна логістика: аспекти теорії та практики : монографія / Л. А. Гончар, В. Г. М'ячин, В. М. Мазур, Л. Д. Титаренко; Дніпропетр. ун-т економіки і права. - Д., 2010. - 188 c. - укp.

Висвітлено сутність, організацію, функціональну підсистему комерційної логістики (КЛ) як фактора забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Розкрито передумови та механізми впровадження КЛ у роздрібній торгівлі. Увагу приділено проблемам оптимізації КЛ, зокрема, логістичному підходу до управління витратами на транспортні перевезення товарів і моделюванню вибору їх постачальників.

Освещены сущность, организация, функциональная подсистема коммерческой логистики (КЛ) как фактора обеспечения конкурентоспособности торгового предприятия. Раскрыты предпосылки и механизмы внедрения КЛ в розничной торговле. Уделено внимание проблемам оптимизации КЛ, в частности, логистическому подходу к управлению расходами на транспортные перевозки товаров и моделированию выбора их поставщиков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.1 + У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Корниенко С. К. 
Автоматизированная логистическая система / С. К. Корниенко // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2010. - № 2. - С. 148-153. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Рассмотрены основные понятия информационной логистики. Проведен анализ информационных потоков торгового предприятия и основных требований, предъявляемых к логистическим системам. Предложена архитектура и описаны функции разработанной логистической информационной системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Нефьодов М. А. 
Взаємозв'язок маркетингу і логістики у торгівлі / М. А. Нефьодов, Н. В. Птиця // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 1/3. - С. 58-60. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто взаємозв'язок маркетингу та логістики шляхом порівняльного аналізу їх головних цілей. Наведено основні показники взаємодії, виділено конфліктні параметри взаємозв'язку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Нефьодов Л. І. 
Математична модель вибору постачальників товарів, об'ємів закупівлі та типів транспортних засобів для доставки товару до дистриб'ютора / Л. І. Нефьодов, Д. О. Маркозов // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 1/2. - С. 45-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розроблено математичну модель вибору постачальників товарів, об'ємів закупівлі та типів транспортних засобів для доставки товару до дистриб'ютора. Показано, що дана модель дозволяє вибрати економічно вигідних для торговельної організації постачальників товару з урахуванням витрат на доставку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Меджибовська Н. С. 
Стратегічна роль електронного постачання в досягненні конкурентних переваг / Н. С. Меджибовська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 652-656. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто стратегічну значущість електронного постачання (ЕП) і його інструментів. Проаналізовано вплив ЕП на ефективність роботи підприємства та досягнення ним конкурентних переваг, а також аналіз механізму додання вартості/цінності інструментами ЕП. Цей аналіз проведено відповідно до провідних навчань в області формування конкурентної стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ступак І. О. 
Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками / І. О. Ступак // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 453-457. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на базі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Розглянуто формування партнерських відносин із постачальниками як елемента конкурентної стратегії фірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Москвітіна Т.  
Логістичні рішення на ринку швидкопсувних товарів / Т. Москвітіна // Товари і ринки. - 2012. - № 1. - С. 15-23. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо управління рухом швидкопсувних товарів на засадах логістики. Визначено ключові логістичні рішення для ефективного управління товарорухом, зокрема: забезпечення і контроль стабільного температурного режиму при транспортуванні швидкопсувних товарів; зберігання їх у спеціалізованих складських комплексах, підтримка "холодного" логістичного ланцюга; використання спеціальних інформаційних систем для управління товарорухом у логістичному ланцюзі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1 + У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коток М. В. 
Прийняття рішення щодо аутсорсингу логістичних функцій торговельних підприємств / М. В. Коток // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 4. - С. 117-122. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні питання практичного впровадження аутсорсингу логістичних функцій на торговельних підприємствах, визначено чинники, які впливають на прийняття рішення щодо аутсорсингу логістичних функцій та перешкоджають його успіху. Проаналізовано підходи до прийняття рішення щодо аутсорсингу і визначення ефективності його застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дорофеев Ю. И. 
Построение математических моделей управляемых сетей поставок с учетом запаздываний потоков / Ю. И. Дорофеев, А. А. Никульченко // Систем. дослідж. та інформ. технології. - 2013. - № 1. - С. 16-27. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрена задача построения математических моделей управляемых сетей поставок в условиях неопределенного внешнего спроса при наличии ограничений на состояния и управления, а также транспортных запаздываний. С помощью модели дискретной задержки получена дискретная модель сети поставок с запаздываниями управляемых потоков, на основе которой построена "расширенная" модель без запаздываний и "мгновенная" модель, у которой запаздывания равны нулю. Предложенный подход позволяет сформулировать задачу проверки условия существования и задачу формирования стратегии управления запасами в сетях поставок, которая гарантирует полное и своевременное удовлетворение внешнего спроса, как задачи линейного программирования. Первая из них решается в режиме off-line до начала процесса управления, а вторая - в режиме on-line для каждого дискретного момента времени. В качестве примера рассмотрена задача анализа и синтеза стратегии управления запасами для трехуровневой сети поставок, содержащей пять узлов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кочубей Д. В. 
Оцінка ефекту від впровадження логістичних інформаційних систем / Д. В. Кочубей // Бізнес Інформ. - 2014. - № 6. - С. 228-232. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Запропоновано методичний підхід до оцінки очікуваного ефекту від впровадження інформаційних систем (ІС) у логістиці. Підхід заснований на кількісній оцінці рівня операційних показників логістичної діяльності, що очікується після впровадження ІС, та їх порівнянні з поточними показниками. Метод заснований на аналізі критеріїв очікуваного ефекту від впровадження ІС, які характеризують рівень зміни ключових показників діяльності відносно поточних значень цих показників при впровадженні ІС. Новизна методу полягає у проведенні багатокритеріального порівняння альтернативних варіантів ІС за прогнозованими значеннями операційних показників логістичних процесів. Практична цінність методу полягає у можливості на основі доступних торговельному підприємству даних та інформації про впровадження ІС на інших підприємствах провести аналіз змін рівня основних операційних показників логістичної діяльності при впровадженні цих систем, порівняти одержані значення та прийняти обгрунтоване рішення про впровадження ІС управління логістичними функціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Красніков Д. 
Постачання товарів державним замовникам: аналіз ризиків виникнення збитків / Д. Красніков // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2014. - № 2. - С. 75-84. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто діяльність підприємств, що постачають товари за державні кошти. Проаналізовано причини виникнення збитків, пов'язаних з особливістю здійснення таких операцій з контрагентом - державним замовником. Виокремлено та досліджено етапи виникнення таких збитків - як до укладання торговельними підприємствами договорів з державними замовниками на постачання товарів, так і після виконання договірних зобов'язань.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського