Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (16)Книжкові видання та компакт-диски (102)Журнали та продовжувані видання (45)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 144
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Ж16378 Длігач А. О. Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів [Текст]: 4 // Економіка пром-сті.-С.95-101
2.ВА678019 Гейер Г. В.Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. Брендинг в инновационной стратегии предприятия [Текст] : Моногр.
3.Ж16378 Димитрова С. М. Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу [Текст]: 4 // Економіка пром-сті.-С.109-114
4.Ж14678 Слободянюк М. М. Маркетингові дослідження торгових марок симвастатину [Текст]: 3 // Вісн. фармації.-С.51-54
5.Ж16378 Кендюхов О. В. Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу [Текст]: 2 // Економіка пром-сті.-С.115-123
6.ВА680440 Загорна Т. О.Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. Управління торговельною маркою в умовах конкуренції [Текст] : Моногр.
7.ВА714155 Азарян О. М.Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] : монографія
8.ВА708690 Радкевич Л. А.Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів [Текст] : монографія
9.ВА710810 Львів. комерц. акад. Товарний знак в маркетингу [Текст] : конспект лекцій
10.Ж69879 Власенко О. О. Бренд як основа довготривалого існування товару на ринку [Текст]: 19, ч. 1 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.-С.9-11
11.Ж15960 Власенко О. О. Новітні підходи до створення нового бренду та виведення його на ринок [Текст]: 2 // Пробл. науки.-С.39-42
12.Ж69879 Оберемчук В. Ф. Планування та впровадження системи заходів підтримки портфелю брендів підприємства [Текст]: 19, ч. 1 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.-С.30-32
13.Ж69231/екон. Тєлєтов О. С. Регіональні бренди в політиці просування товарів [Текст]: 1 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.-С.84-92
14.Ж69879 Ткаченко О. М. Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України [Текст]: 19, ч. 1 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.-С.43-46
15.Ж28369 Зозулев А. Стратегии рыночного позиционирования товара на потребительском рынке [Текст]: 10 // Экономика Украины.-С.43-48
16.Ж28369 Кендюхов А. Стратегический подход к оценке эффективности управления торговыми марками [Текст]: 8 // Экономика Украины.-С.81-85
17.Ж69944 Рудченко Ю. С. Торговельні марки у звітності як фактор підвищення інвестиційної привабливості підприємств [Текст]: 4 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.-С.217-220
18.Ж29409/А Ухачевич Я. П. Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд? [Текст]: 552 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Логістика.-С.141-146
19.Ж29409/А Фарат О. В. Базові принципи управління брендом [Текст]: 580 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Логістика.-С.337-341
20.Ж28099 Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст]: 3 // Економіка України.-С.4-12
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського