Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (16)Книжкові видання та компакт-диски (104)Журнали та продовжувані видання (45)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 144
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Зозулев А.  
Стратегии рыночного позиционирования товара на потребительском рынке / А. Зозулев // Экономика Украины. - 2006. - № 10. - С. 43-48. - рус.

Наведено авторську класифікацію стратегій ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку. Надано характеристику стратегій ринкового позиціонування споживчих товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кендюхов А.  
Стратегический подход к оценке эффективности управления торговыми марками / А. Кендюхов, С. Димитрова // Экономика Украины. - 2006. - № 8. - С. 81-85. - рус.

Розкрито роль сильної торгової марки в економічній діяльності підприємства; узагальнено накопичений досвід в області оцінки ефективності стратегічного управління торговою маркою; розроблено систему критеріальних показників оцінки ефективності управління торговими марками на основі стратегічного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ткаченко О. М. 
Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України / О. М. Ткаченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 43-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено вплив брендів на конкурентоспроможність підприємств. Розглянуто особливості становлення та розвитку брендів українських підприємств. Особливу увагу приділено визначенню взаємовпливу брендів і конкурентної позиції підприємств. Наведено приклади з практики діяльності та впровадження торгових марок найбільшими українськими виробниками кондитерської продукції. Використано статистичні дані ЗАТ "Укркондитер" і Міністерства статистики України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.7-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Оберемчук В. Ф. 
Планування та впровадження системи заходів підтримки портфелю брендів підприємства / В. Ф. Оберемчук // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 30-32. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено питання формування та реалізації ефективних бренд-стратегій за умов динамічного зовнішнього середовища. Запропоновано систему заходів, спрямованих на підтримку портфеля брендів підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тєлєтов О. С. 
Регіональні бренди в політиці просування товарів / О. С. Тєлєтов, С. І. Колосок // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 1. - С. 84-92. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено переваги використання регіональних брендів підприємствами. Проаналізовано елементи та структуру успішних брендів. Проведено дослідження процесу формування регіональних брендів та розроблення рекомендацій з їх створення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Штовба О. В. 
Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. В. Штовба; Хмельниц. нац. ун-т. - Хмельниц., 2006. - 20 c. - укp.

Визначено соціоекономічну природу, закономірності та тенденції брендингу. Запропоновано систему класифікації товарних брендів. Обгрунтовано доцільність застосування нечіткої теорії прийняття рішень та методу парних порівнянь для багатокритеріального аналізу бренд-проектів. Наведено модель узгодження експертних парних порівнянь й економіко-математичну модель конкурентоспроможності марочного товару. Формалізовано постановки менеджерських задач зі збільшення ефективності експлуатації товарного бренда. Результати дослідження є науковою базою для вирішення практичних брендингових задач формування ефективних стратегій розвитку вітчизняних підприємств під час створення, виведення на ринок і експлуатації власних торгових марок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бук Л. М. 
Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук / Л. М. Бук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 21 c. - укp.

Вирішено задачу запровадження, оцінювання та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. На засадах узагальнення літературних джерел систематизовано види та функції торгової марки. Розроблено складові визначення значущості марки для покупців і підприємств. На підставі аналізу поглядів науковців, дослідження діяльності підприємств споживчої кооперації сформовано комплекс показників для оцінювання товарного знаку даної кооперації та марок її підприємств. Запропоновано методичні положення щодо визначення результату комунікативного впливу марки на місці продажу на основі коефіцієнтів, одержаних в результаті дослідження, та способи його посилення. Розроблено концептуальну модель запровадження та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. Запропоновано методичні підходи до її оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Махнуша С. М. 
Оцінка впливу чинників ризику на конкурентні позиції торгової марки / С. М. Махнуша // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 8. - С. 134-139. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено оцінку чинників ризику торгової марки (ТМ) на прикладі ВАТ ВЕК "Сумигазмаш". Проаналізовано тенденції зміни показників марочної адекватності, масштабності і сили домінування за період аналізу. Визначено очікувані рівні відповідних ризиків і проведено аналіз їх можливого впливу на прибутковість ТМ і її потенціал.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рудченко Ю. С. 
Торговельні марки у звітності як фактор підвищення інвестиційної привабливості підприємств / Ю. С. Рудченко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2006. - № 4. - С. 217-220. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність розробки ефективної інформаційної політики підприємства для підвищення його інвестиційної привабливості. Запропоновано методику розкриття інформації про ринкову вартість торговельної марки у звітності з метою узагальнення даних, які можуть бути істотними під час оцінки інвестором фінансово-майнового стану та результатів діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ухачевич Я. П. 
Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд? / Я. П. Ухачевич, А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 141-146. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено проблеми нецінових методів управління конкурентоспроможністю продукції засобами формування позитивного іміджу товару. Запропоновано підхід до вибору та застосування таких маркетингових засобів, як "торгова марка" та "бренд", які забезпечують товар додатковими конкурентними перевагами на ринку, не вдаючись до зниження цін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кендюхов О. В. 
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2006. - № 2. - С. 115-123. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості й умови їх використання. Висвітлено питання розробки динамічної моделі стратегії керування торговими марками й оптимізації бренд-портфеля підприємства.

Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. Освещены вопросы разработки динамической модели стратегии управления торговыми марками и оптимизации бренд-портфеля предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43в611.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Загорна Т. О. 
Управління торговельною маркою в умовах конкуренції : Моногр. / Т. О. Загорна; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. - Донецьк - Макіївка, 2006. - 223 c. - Бібліогр.: с. 213-223. - укp.

Розглянуто основні методологічні підходи до рішення питань аналізу марочної конкуренції, методи управління конкурентними перевагами торговельної марки з урахуванням накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду. Послідовно розкрито сутність і принципи управління формуванням і розвитком конкурентних переваг товару, торговельної марки та підприємства на підставі використання технології конкурентної діагностики. Викладено основні етапи та процедури розробки стратегії управління конкурентним потенціалом бренда на засадах інструментів кількісного підходу залежно до специфічних умов розвитку галузі.

Рассмотрены основные методологические подходы к решению вопросов анализа марочной конкуренции, методы управления конкурентными преимуществами торговой марки с учетом накопленного международного и отечественного опыта. Последовательно раскрыты сущность и принципы управления формированием и развитием конкурентных преимуществ товара, торговой марки и предприятия на основе использования технологии конкурентной диагностики. Изложены основные этапы и процедуры разработки стратегии управления конкурентным потенциалом бренда на основе инструментов количественного подхода в зависимости от специфических условий развития отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Димитрова С. М. 
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу / С. М. Димитрова // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 109-114. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу, виявлено напрями їх дії, визначено ключові параметри аналізу цих чинників.

Рассмотрены основные внешние и внутренние факторы, влияющие на эффективность маркетинговой стратегии в брендинге, выявлены основные направления их действия, определены ключевые параметры анализа этих факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Длігач А. О. 
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А. О. Длігач // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 95-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність і значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами для виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розробки стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Висвітлено питання виявлення та аналізу ключових розходжень у стратегіях позиціонування торгових марок за допомогою послідовної побудови карт об'єднаних просторів.

Рассмотрены сущность и значение построения карт восприятия торговых марок потребителями для выявления предпочтений потребителей с целью коррекции и разработки стратегии позиционирования для торговых марок предприятия. Освещен вопрос выявления и анализа ключевых расхождений в стратегиях позиционирования торговых марок с помощью последовательного построения карт объединенных пространств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гейер Г. В. 
Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. / Г. В. Гейер, А. В. Ландик; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 c. - Библиогр.: с. 125-136 - рус.

Выполнен анализ бренда и брендинга как одной из основных стратегий предприятий в условиях инновационной конкуренции и приведены пути повышения эффективности управления предприятием на основании совершенствования механизмов маркетинговой политики предприятия. Раскрыты концептуальные основы успешного управления промышленными брендами, определена стратегия бренда группы "Норд". Показана роль брендинга в маркетинговой стратегии, рассмотрены особенности его развития в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Власенко О. О. 
Бренд як основа довготривалого існування товару на ринку / О. О. Власенко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 9-11. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито основні переваги та недоліки створення та використання брендів для підприємства. Охарактеризовано основні принципи створення та стратегії управління брендом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лісовський Є. В. 
Історія створення та дизайну торгової марки в туристичній індустрії (на прикладі авіакомпаній) / Є. В. Лісовський // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2006. - № 3. - С. 97-101. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + Щ158.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Мельник 
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності : Автореф. дис... канд. філол. наук / Мельник; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Вперше проведено системне дослідження поняття брендингу як стратегії медіа-діяльності в українському журналістикознавстві. Розкрито сутність брендингу, охарактеризовано його засоби й особливості реалізації в сучасному суспільстві з урахуванням поняття усталеного розвитку. Визначено зміст інтегрованого брендингу як стратегії медіа-діяльності. Встановлено зв'язок між поняттями внутрішнього та зовнішнього брендингу. Розглянуто питання практичного застосування стратегії інтегрованого брендингу в медіа-галузі. До наукового обігу введено різноаспектні групи понять брендингу та бренд-технологій, які можна використовувати як теоретичні засади для подальшого вивчення проблем стратегічної діяльності медіа-компаній і сучасної організації медіа-діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в 05 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Долгополова О. В. 
Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки / О. В. Долгополова // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 11. - С. 54-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто поняття сегментації ринку та методику її проведення. Наведено практичний приклад сегментації ринку компанією "Негро 2000".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

П'янкова О. В. 
Теоретичні аспекти управління брендами підприємств харчової промисловості України / О. В. П'янкова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 23. - С. 70-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто тенденції формування, класифікацію й особливості управління брендами підприємств харчової промисловості України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського