Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (16)Книжкові видання та компакт-диски (102)Журнали та продовжувані видання (45)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Длігач А. О. 
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А. О. Длігач // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 95-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність і значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами для виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розробки стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Висвітлено питання виявлення та аналізу ключових розходжень у стратегіях позиціонування торгових марок за допомогою послідовної побудови карт об'єднаних просторів.

Рассмотрены сущность и значение построения карт восприятия торговых марок потребителями для выявления предпочтений потребителей с целью коррекции и разработки стратегии позиционирования для торговых марок предприятия. Освещен вопрос выявления и анализа ключевых расхождений в стратегиях позиционирования торговых марок с помощью последовательного построения карт объединенных пространств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гейер Г. В. 
Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. / Г. В. Гейер, А. В. Ландик; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 c. - Библиогр.: с. 125-136 - рус.

Выполнен анализ бренда и брендинга как одной из основных стратегий предприятий в условиях инновационной конкуренции и приведены пути повышения эффективности управления предприятием на основании совершенствования механизмов маркетинговой политики предприятия. Раскрыты концептуальные основы успешного управления промышленными брендами, определена стратегия бренда группы "Норд". Показана роль брендинга в маркетинговой стратегии, рассмотрены особенности его развития в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Димитрова С. М. 
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу / С. М. Димитрова // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 109-114. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу, виявлено напрями їх дії, визначено ключові параметри аналізу цих чинників.

Рассмотрены основные внешние и внутренние факторы, влияющие на эффективность маркетинговой стратегии в брендинге, выявлены основные направления их действия, определены ключевые параметры анализа этих факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Слободянюк М. М. 
Маркетингові дослідження торгових марок симвастатину / М. М. Слободянюк, С. В. Жадько // Вісн. фармації. - 2007. - № 3. - С. 51-54. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проведено маркетингові дослідження торгових марок гіполіпідемічних засобів симвастатину. Визначено лідируючі торгові марки за обізнаністю провізорів аптек, рівнем довіри провізорів до лікарських засобів і виробників, за рівнем попиту, прихильністю, популярністю серед споживачів. Вивчені підходи, які застосовуються під час розробки назв торгових марок симвастатину, проранжовані за їх впливом на популярність і просування лікарських засобів.

Проведены маркетинговые исследования торговых марок гиполипидемических средств симвастатина. Определены лидирующие торговые марки по осведомленности провизоров аптек, уровню доверия провизоров к лекарственным средствам и производителям, уровню спроса, приверженности, популярности среди потребителей. Изучены подходы, применяющиеся при разработке названий торговых марок симвастатина, проранжированы по их влиянию на популярность и продвижение лекарственных средств.

The marketing research of the trade marks of hypolipidemic agents of Simvastatin has been carried out. The leading trade marks have been determined. They have been found according to the awareness of pharmaceutists in the chemist's shops, the level oftheir confidence towards different drugs and manufacturers, the level of demand, the devotion of customers and the popularity among the end users. The approaches, which are used when developing names for the Simvastatin trade marks, have been studied. They have been ranged according to their influence on the popularity and promotion of drugs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281к4 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кендюхов О. В. 
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2006. - № 2. - С. 115-123. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості й умови їх використання. Висвітлено питання розробки динамічної моделі стратегії керування торговими марками й оптимізації бренд-портфеля підприємства.

Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. Освещены вопросы разработки динамической модели стратегии управления торговыми марками и оптимизации бренд-портфеля предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43в611.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Загорна Т. О. 
Управління торговельною маркою в умовах конкуренції : Моногр. / Т. О. Загорна; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. - Донецьк - Макіївка, 2006. - 223 c. - Бібліогр.: с. 213-223. - укp.

Розглянуто основні методологічні підходи до рішення питань аналізу марочної конкуренції, методи управління конкурентними перевагами торговельної марки з урахуванням накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду. Послідовно розкрито сутність і принципи управління формуванням і розвитком конкурентних переваг товару, торговельної марки та підприємства на підставі використання технології конкурентної діагностики. Викладено основні етапи та процедури розробки стратегії управління конкурентним потенціалом бренда на засадах інструментів кількісного підходу залежно до специфічних умов розвитку галузі.

Рассмотрены основные методологические подходы к решению вопросов анализа марочной конкуренции, методы управления конкурентными преимуществами торговой марки с учетом накопленного международного и отечественного опыта. Последовательно раскрыты сущность и принципы управления формированием и развитием конкурентных преимуществ товара, торговой марки и предприятия на основе использования технологии конкурентной диагностики. Изложены основные этапы и процедуры разработки стратегии управления конкурентным потенциалом бренда на основе инструментов количественного подхода в зависимости от специфических условий развития отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Азарян О. М. 
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства : монографія / О. М. Азарян, Л. А. Радкевич, О. В. Кужилєва; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, Донец. філ., 2009. - 169 c. - Бібліогр.: 155 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки теоретико-методичних засад формування інноваційного потенціалу (ІП) торгових марок (ТМ) підприємств ринку кондитерських виробів на базі удосконалення методів сегментації та теорії архетипів. Сформовано системний підхід до створення ІП ТМ підприємств згідно з тенденціями розвитку ринку, формування його структури та ємності, визначення сприйняття та очікувань споживачів продукції. Викладено методичний підхід до побудови консенсусних карт як основ започаткування створення ІП ТМ та сегментації ринку інноваційних товарів. Описано технологію побудови ІП та висвітлено методичний підхід до формування системи його інформаційного забезпечення. Визначено механізм та показники комплексної оцінки ІП ТМ підприємств кондитерської галузі на підставі застосування психологічних прийомів та розрахункового індексного методу.

Рассмотрены вопросы разработки теоретико-методических основ формирования инновационного потенциала (ИП) торговых марок (ТМ) предприятий рынка кондитерских изделий на базе усовершенствования методов сегментации и теории архетипов. Сформирован системный подход к создания ИП ТМ предприятий в соответствии с тенденциями развития рынка, формирования его структуры и ёмкости, определения восприятия и ожиданий потребителей продукции. Освещен методический подход к построению консенсусных карт как основ начала создания ИП ТМ и сегментации рынка инновационных товаров. Описана технология построения ИП и освещен методический подход к формированию системы его информационного обеспечения. Определены механизм и показатели комплексной оценки ИП ТМ предприятий кондитерской отрасли на основании применения психологических приемов и расчётного индексного метода.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.71-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Радкевич Л. А. 
Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів : монографія / Л. А. Радкевич; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, Донец. філ., 2009. - 139 c. - Бібліогр.: с. 132-139. - укp.

Висвітлено теоретичні основи стратегічного аналізу конкуренції, наведено класифікацію конкурентних відносин на сучасному ринку, охарактеризовано технологію побудови бренду. Проаналізовано практичні аспекти конкуренції торгових марок на ринку заморожених овочів і фруктів в Україні та світі. Запропоновано маркетингову стратегію оцінки торгових марок на підставі визначення їх поточної та перспективної конкурентоспроможності.

Освещены теоретические основы стратегического анализа конкуренции, приведена классификация конкурентных отношений на современном рынке, охарактеризована технология построения бренда. Проанализированы практические аспекты конкуренции торговых марок на рынке замороженных овощей и фруктов в Украине и мире. Предложена маркетинговая стратегия оценки торговых марок на основе определения их текущей и перспективной конкурентоспособности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-13 + У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Товарний знак в маркетингу : конспект лекцій / уклад.: Л. М. Бук; Львів. комерц. акад. - Л., 2009. - 72 c. - Бібліогр.: 63 назв. - укp.

Розглянуто питання створення та використання торгової марки, висвітлено правові аспекти застосування товарного знаку, розкрито теоретичні основи брендингу.

Рассмотрены вопросы создания и использования торговой марки, освещены правовые аспекты применения товарного знака, раскрыты теоретические аспекты брендинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Власенко О. О. 
Бренд як основа довготривалого існування товару на ринку / О. О. Власенко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 9-11. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито основні переваги та недоліки створення та використання брендів для підприємства. Охарактеризовано основні принципи створення та стратегії управління брендом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Власенко О. О. 
Новітні підходи до створення нового бренду та виведення його на ринок / О. О. Власенко // Пробл. науки. - 2007. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано проблему сегментації ринку за умов виведення на нього нового бренду (НБ) товарів. Визначено основні його характеристики. Висвітлено проблему інформаційної насиченості ринку. Запропоновано інноваційні підходи до просування на ринок НБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Оберемчук В. Ф. 
Планування та впровадження системи заходів підтримки портфелю брендів підприємства / В. Ф. Оберемчук // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 30-32. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено питання формування та реалізації ефективних бренд-стратегій за умов динамічного зовнішнього середовища. Запропоновано систему заходів, спрямованих на підтримку портфеля брендів підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тєлєтов О. С. 
Регіональні бренди в політиці просування товарів / О. С. Тєлєтов, С. І. Колосок // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 1. - С. 84-92. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено переваги використання регіональних брендів підприємствами. Проаналізовано елементи та структуру успішних брендів. Проведено дослідження процесу формування регіональних брендів та розроблення рекомендацій з їх створення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ткаченко О. М. 
Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України / О. М. Ткаченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 43-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено вплив брендів на конкурентоспроможність підприємств. Розглянуто особливості становлення та розвитку брендів українських підприємств. Особливу увагу приділено визначенню взаємовпливу брендів і конкурентної позиції підприємств. Наведено приклади з практики діяльності та впровадження торгових марок найбільшими українськими виробниками кондитерської продукції. Використано статистичні дані ЗАТ "Укркондитер" і Міністерства статистики України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.7-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Зозулев А.  
Стратегии рыночного позиционирования товара на потребительском рынке / А. Зозулев // Экономика Украины. - 2006. - № 10. - С. 43-48. - рус.

Наведено авторську класифікацію стратегій ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку. Надано характеристику стратегій ринкового позиціонування споживчих товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кендюхов А.  
Стратегический подход к оценке эффективности управления торговыми марками / А. Кендюхов, С. Димитрова // Экономика Украины. - 2006. - № 8. - С. 81-85. - рус.

Розкрито роль сильної торгової марки в економічній діяльності підприємства; узагальнено накопичений досвід в області оцінки ефективності стратегічного управління торговою маркою; розроблено систему критеріальних показників оцінки ефективності управління торговими марками на основі стратегічного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рудченко Ю. С. 
Торговельні марки у звітності як фактор підвищення інвестиційної привабливості підприємств / Ю. С. Рудченко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2006. - № 4. - С. 217-220. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність розробки ефективної інформаційної політики підприємства для підвищення його інвестиційної привабливості. Запропоновано методику розкриття інформації про ринкову вартість торговельної марки у звітності з метою узагальнення даних, які можуть бути істотними під час оцінки інвестором фінансово-майнового стану та результатів діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ухачевич Я. П. 
Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд? / Я. П. Ухачевич, А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 141-146. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено проблеми нецінових методів управління конкурентоспроможністю продукції засобами формування позитивного іміджу товару. Запропоновано підхід до вибору та застосування таких маркетингових засобів, як "торгова марка" та "бренд", які забезпечують товар додатковими конкурентними перевагами на ринку, не вдаючись до зниження цін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Фарат О. В. 
Базові принципи управління брендом / О. В. Фарат, М. Б. Мазурик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 337-341. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Охарактеризовано бренд як важливий маркетинговий інструмент, який визначає відносини до нього споживачів і базові принципи управління ним. Систематизовано особисті цінності людей щодо їх споживацьких переваг; визначено варіанти умовного поділу типів архітектури бренду на "західний" і "східний", значення ко-брендингу та медіапланування в системі брендингу. Увагу приділено вектору бренду - ціннісній складовій, що впливає на його розширення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Зозульов О.  
Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-12. - укp.

Проаналізовано роль активів підприємства в індустріальному та постіндустріальному суспільствах. Досліджено зміни в ролі бренда як нематеріального активу підприємства з урахуванням специфіки українського ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського