Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (57)Книжкові видання та компакт-диски (297)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 372
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бурденко І. М. 
Методологічні принципи дослідження фінансової рівноваги підприємств торгівлі / І. М. Бурденко // Вісн. Укр. акад. банк. справи. - 2001. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено основні складові фінансової рівноваги: чистий оборотний капітал і потребу в оборотному капіталі. За допомогою цих складових проаналізовано типи фінансової рівноваги підприємств торгівлі м.Суми з урахуванням специфіки галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр-4Сум-2с)421.1 + У9(4Укр)421.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуляєва Н. М. 
Управління формуванням та використанням основних фондів торговельного підприємства / Н. М. Гуляєва; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2000. - 76 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Розкрито економічну сутність основних фондів торговельного підприємства. Висвітлено методологічні основи їх відтворення. Визначено сучасний стан відтворення основних фондів в Україні. Запропоновано концептуальний механізм управління формуванням і використанням основних фондів торговельного підприємства. Узагальнено методичні підходи щодо створення інформаційної бази для розробки управлінських рішень. Проведено глибокий аналіз показників, що характеризують стан використання та відтворення основних фондів, визначення стратегічних цілей управління, розробки плану-прогнозу розвитку основних фондів, його оцінки та прийняття обгрунтованого управлінського рішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-571.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лігоненко Л. О. 
Економіка торговельного підприємства: методика вирішення планово-економічних творчих задач : Навч. посіб. / Л. О. Лігоненко, Л. В. Клоченок; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2005. - 295 c. - Бібліогр.: с. 262-271. - укp.

Розглянуто методичні підходи та їх пояснення щодо вирішення планово-економічних задач з проблем управління товарооборотом та його товарним забезпеченням, управління ресурсами (трудовим потенціалом та матеріально-технічним забезпеченням), що визначають передумови здійснення операційної діяльності торговельним підприємством. Значну увагу приділено проблемам управління фінансовим результатом торговельного підприємства і чинникам, що безпосередньо обумовлюють його формування - доходам, витратам, а також механізму сплати податків та обов'язкових платежів торговельного підприємства. Висвітлено питання фінансування операційної діяльності торговельного підприємства з урахуванням фактора ризику.

Рассмотрены методические подходы и их разъяснения относительно решения планово-экономических задач по проблемам управления товарооборотом и его товарным обеспечением, управления ресурсами (трудовым потенциалом и материально-техническим обеспечением), которые определяют предусловия осуществления операционной деятельности торговым предприятием. Значительное внимание уделено проблемам управления финансовым результатом торгового предприятия и факторов, которые непосредственно обусловливают его формирование - доходы, расходы, а также механизм оплаты налогов и обязательных платежей торгового предприятия. Освещены вопросы финансирования операционной деятельности торгового предприятия с учетом фактора риска.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1 я73-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Марцин В. С. 
Деякі підходи до стратегії розвитку торгових підприємств регіону / В. С. Марцин // Регіон. економіка. - 2002. - № 3. - С. 107-114. - укp.

Зазначено, що діяльність підприємства на ринку спрямована на досягнення конкретних цілей та тактичних завдань, які дозволяють забезпечити високоефективну господарсько-фінансову діяльність його виживання та конкурентоспроможність. Показано, що головною проблемою стратегічного розвитку підприємства є визначення цілей діяльності по основних напрямах його розвитку, а обгрунтованість стратегії розвитку торгового підприємства залежить від об'єктивних факторів і, перш за все, від наявності необхідної інформації.

Обосновано, что деятельность предприятия на рынке направлена на достижение конкретных целей и тактических задач, которые позволяют обеспечить высокоэффективную хозяйственно-финансовую деятельность его выживания и конкурентоспособность. Показано, что главной проблемой стратегического развития предприятия является грамотная разработка целей деятельности по основным направлениям их развития, а обоснованность стратегии развития торгового предприятия зависит от объективных факторов и, прежде всего, от наличия необходимой информации.

Recognizing that activity of the enterprise in the market is directed on achievement of the definite goals and tactical problems, which allow to ensure highly effective economic-financial functioning and competitiveness, is shown, that the main problem of strategic development of the enterprise is the competent determining of the main directions of its development, and the validity of determining of strategy of development of the trade enterprise depends on the objective factors and first of all fromavailability of the necessary information.


Ключ. слова: стратегія розвитку торгового підприємства, оцінка конкурентоспроможності підприємства
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мізюк Б. М. 
Функціонально-структурне моделювання бізнес-процесів організації / Б. М. Мізюк // Регіон. економіка. - 2002. - № 3. - С. 254-259. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито зміст та взаємозв'язок понять "бізнес-процес" та "організація", наведено формалізований аналіз бізнес-процесу, на основі якого моделюють варіанти його ефективного здійснення. Визначено етапність процесу моделювання на базі стандартів родини IDEF та розглянуто процес функціонального моделювання на прикладі моделювання торговельної фірми.

Раскрыто содержание и взаимосвязь понятий "бизнес-процесс" и "организация", приведен формализованный вид бизнес-процесса, на основе которого смоделированы варианты его эффективного осуществления. Определена этапность процесса моделирования на базе стандартов семейства IDEF и рассмотрен процесс функционального моделирования на примере моделирования торговой фирмы.

The meaning and interrelation of the concepts "business-process" and "organization" are revealed, a formalized type of the business-process is presented, on the basis of which variants of its effective use are simulated. Stages of the simulation process on the basis of IDEF family standards are defined and the process of functional simulation on the example of trade firms is considered.


Ключ. слова: бізнес-процес, моделювання, структура, декомпозиція, оптимізація.
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Москвітіна Т. Д. 
Комерційні зв'язки торговельного підприємства : Навч. посіб. / Т. Д. Москвітіна, В. В. Черепов; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2002. - 126 c. - Бібліогр.: с. 114. - укp.

Висвітлено проблеми теорії, методології та практики формування та дотримання комерційних зв'язків торговельного підприємства. Запропоновано їх класифікацію залежно від форми власності суб'єктів зв'язків, кількості видів товарів, що купуються підприємством, умов платежу, тривалості й ефективності зв'язків, географічного розташування підприємства. Запропоновано багатомірну імітаційну модель ціни товару. Наведено методики оцінки комерційного ризику, а також оцінки, прогнозування та моделювання ефективності комерційних зв'язків.

Освещены проблемы теории, методологии и практики формирования и сохранения коммерческих связей торгового предприятия. Предложена их классификация в зависимости от формы собственности субъектов связи, количества видов товаров, покупаемых предприятием, условий платежа, длительности и эффективности связей, географического размещения предприятия. Приведена многомерная имитационная модель цены товара. Предложены методики оценки коммерческого риска, а также оценки, прогнозирования и моделирования эффективности коммерческих связей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА631031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дудар А. П. 
Менеджмент людських ресурсів в сфері обігу : Моногр. / А. П. Дудар; Київ. нац. екон. ун-т. - Сімф. : Таврія, 2002. - 287 c. - Бібліогр.: 330 назв. - укp.

Розглянуто проблеми управління людськими ресурсами на сучасному етапі розвитку ринкової економіки в Україні. Розкрито теоретичні основи управлінської діяльності, економічний зміст менеджменту. Проаналізовано формування менеджменту людських ресурсів у сфері обігу. Описано принципи управління людськими ресурсами торгової організації, особливості управління трудовим колективом торгово-виробничої фірми у транзитивній економіці, методику оцінки управлінських якостей керівника. Визначено основні напрями розвитку науки управління людськими ресурсами.

Рассмотрены проблемы управления человеческими ресурсами на современном этапе развития рыночной экономики в Украине. Раскрыты теоретические основы управленческой деятельности, экономическое содержание менеджмента. Проанализировано формирование менеджмента человеческих ресурсов в сфере оборота. Описаны принципы управления человеческими ресурсами торговой организации, особенности управления трудовым коллективом торгово-производственной фирмы в транзитивной экономике, методика оценки управленческих качеств руководителя. Определены основные направления развития науки управления человеческими ресурсами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 + У9(4УКР)421.1-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Балабанова Л. В. 
Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации предприятия : Моногр. / Л. В. Балабанова, Т. І. Алачева; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2003. - 143 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Библиогр.: 154 назв. - рус.

Раскрыта сущность информационного обеспечения процесса принятия управленческих решений. Приведена классификация информации, освещены проблемы информационного обеспечения. Описаны особенности использования маркетинговой информации и современных информационных технологий. Предложена методика комплексного исследования информационного обеспечения принятия управленческих решений в торговых предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-210.302

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Датьков В. П. 
Механизация и автоматизация технологических процессов на предприятиях торговли : Учеб. пособие / В. П. Датьков, П. И. Шевченко; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2004. - 160 c. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Приведены технико-экономические характеристики торгово-технологического оборудования, классификации торговых весов, автоматов, контрольно-кассовых аппаратов, фасовочно-упаковочного и измельчительно-режущего оборудований, автомобильных транспортных средств, а также требования к планировке общетоварного склада. Проанализировано значение использования искусственного охлаждения в предприятиях пищевой промышленности и торговли. Описаны методики расчета количества оборудования для разработанных схем товародвижения и механизации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-551.3я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Опорний конспект лекцій зі спецкурсу "Економіка торговельного підприємства". Ч. 2 / уклад.: Н. М. Ушакова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 130 c. - укp.

Проаналізовано аспекти управління поточними витратами та доходами торговельного підприємства. Розглянуто питання управління прибутком, його розподілу і використання. Значну увагу приділено особливостям сплати податків, наведено моделі визначення планового обсягу сплати окремих видів платежів.

Проанализированы аспекты управления текущими расходами и доходами торгового предприятия. Рассмотрены вопросы управления прибылью, ее распределением и использованием. Значительное внимание уделено особенностям уплаты налогов, приведены модели определения планового объема уплаты отдельных видов платежей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Салухіна Н. Г. 
Організація і технологія інспектування : Навч. посіб. / Н. Г. Салухіна, О. І. Башкатова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 212 c. - Бібліогр.: с. 190-194. - укp.

Розглянуто питання організації інспектування посадовими особами державних органів діяльності підприємств торгівлі, громадського харчування. Наведено законодавчі та нормативні документи, на підставі яких здійснюється інспектування. Проаналізовано особливості організації захисту прав споживачів в Україні та світі, а також проведення контролю за торгівельною діяльністю та правилами торгівельного обслуговування населення.

Рассмотрены вопросы организации инспектирования служебными лицами государственных органов деятельности предприятий торговли, общественного питания. Приведены законодательные и нормативные документы для осуществления инспектирования. Проанализированы особенности организации защиты прав потребителей в Украине и мире, а также контроля за порядком занятия торговой деятельностью и правилами торгового обслуживания населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-218 я73 + У9(4УКР)424.1-218 я73 + Х839(4УКР)207 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бланк И. А. 
Торговый менеджмент : Учеб. курс / И. А. Бланк. - К. : Эльга; Ника-Центр, 2004. - 488 c. - Библиогр.: с. 482-485 - рус.

Рассмотрены вопросы управления торговым предприятием (ТП) в процессе его операционной, инвестиционной и финансовой деятельности, а также разработки и реализации стратегии ТП. Изложены сущность, цель и функции торгового менеджмента, его организационные, экономические и финансовые основы. Определен состав активов, капитала и денежных потоков ТП. Описана система финансового контроллинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Балабанова Л. В. 
Управление персоналом на основе маркетинга : Моногр. / Л. В. Балабанова, Е. К. Воробьева; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2004. - 212 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Библиогр.: 117 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы теории управления персоналом, методологии их исследования, совершенствования данного управления на основе маркетинга. Освещены проблемы и специфика управления персоналом торговых предприятий в условиях рыночной экономики. Изложен стратегический подход к управлению персоналом торговых предприятий, раскрыты психологические аспекты совершенствования их управления. Изучено влияние эмпатии на эффективность труда менеджеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Юсипович О. І. 
Вплив валютного курсу на товарооборот торговельного підприємства / О. І. Юсипович // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2005. - Вип. 6. - С. 261-266. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-41 + У9(4УКР)826.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69229 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Омелянович Л. О. 
Економічна безпека торговельного підприємства : Моногр. / Л. О. Омелянович, Г. Є. Долматова; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2005. - 196 c. - Бібліогр.: с. 153-163. - укp.

Запропоновано концепцію національної економічної безпеки (ЕБ) України, висвітлено місце фінансової безпеки як головного важеля ЕБ. Розглянуто торговельне підприємство (ТП) як об'єкт забезпечення ЕБ, проаналізовано сучасний стан ЕБ ТП Донеччини. Описано систему захисту комерційної таємниці ТП.

Предложена концепция национальной экономической безопасности (ЭБ) Украины, освещено место финансовой безопасности как главного рычага ЭБ. Рассмотрено торговое предприятие (ТП) как объект обеспечения ЭБ, проанализировано современное состояние ЭБ ТП Донецкой области. Описана система защиты коммерческой тайны ТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ананьєв О. М. 
Інформаційні системи і технології в комерційній діяльності : підруч. / О. М. Ананьєв, В. М. Білик, Я. А. Гончарук. - Л. : Новий Світ-2000, 2006. - 583 c. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 581-583. - укp.

Викладено засади економічної інформатики, сучасні методи та засоби роботи менеджерів з комерційної діяльності за умов використання нових інформаційних технологій. Акцентовано увагу на особливостях створення інформаційних систем і автоматизації задач управління, зокрема, обстеження предметної області, постановки й алгоритмізації задач, проектування баз даних. Описано базові програмні засоби персональних комп'ютерів у складі автоматизованих робочих місць менеджерів торговельних підприємств. Висвітлено тенденції розвитку вітчизняного та світового рівнів прикладних програмних продуктів для автоматизації колективної діяльності.

Изложены основы экономической информатики, современные методи и средства работы менеджеров по коммерческой деятельности при использовании новых информационных технологий. Акцентировано внимание на особенностях создания информационных систем и автоматизации задач управления, в частности, обследования предметной области, постановки и алгоритмизации задач, проектирования баз данных. Описаны базовые программные средства персональных компьютеров в составе автоматизированных рабочих мест менеджеров торговых предприятий. Освещены тенденции развития отечественного и мирового уровней прикладных программных продуктов для автоматизации коллективной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1ф121я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Старожилова Г. М. 
Комерційна діяльність організацій : Навч. посіб. / Г. М. Старожилова, В. В. Озима, Т. Б. Стайоха; М-во аграр. політики України. - К., 2007. - 359 c. - укp.

Охарактеризовано основні етапи організації комерційної діяльності, показано роль інформації в підвищенні її ефективності. Наведено сучасні способи захисту комерційної таємниці. Визначено структуру та зміст комерційних договорів, встановлено відповідальність сторін за порушення ухвалених умов. Наведено класифікацію економічних ризиків, запропоновано методи їх оцінки. Висвітлено питання страхування комерційного ризику підприємства. Показано особливості організації комерційної роботи з оптової закупівлі та продажу товарів. Викладено правові засади функціонування ринку сільськогосподарської продукції, розглянуто систему організації збуту аграрної продукції. Запропоновано методику визначення потреби в матеріально-технічних ресурсах сільськогосподарських підприємств. Охарактеризовано форми роздрібного продажу та наведено методи його стимулювання. Описано операції комерційної роботи на підприємствах роздрібної торгівлі, визначено зміст торговельно-технологічного процесу магазину, показано особливості продажу окремих груп продовольчих і непродовольчих товарів. Розглянуто основні юридичні акти з питань захисту прав споживачів.

Охарактеризованы основные этапы организации коммерческой деятельности, показана роль информации в повышении ее эффективности. Приведены современные способы защиты коммерческой тайны. Определены структура, содержание коммерческих договоров и ответственность сторон за нарушение установленных условий. Приведена классификация экономических рисков, предложены методы их оценки. Освещены вопросы страхования коммерческого риска предприятия. Показаны особенности организации коммерческой работы по оптовой закупке и продаже товаров. Изложены правовые основы функционирования рынка сельскохозяйственной продукции, рассмотрена система организации сбыта аграрной продукции. Предложена методика определения потребности в материально-технических ресурсах сельскохозяйственных предприятий. Охарактеризованы формы розничной продажи и приведены методы ее стимулирования. Описаны операции коммерческой работы на предприятиях розничной торговли, раскрыто содержание торгово-технологического процесса магазина, показаны особенности продажи отдельных групп продовольственных и непродовольственных товаров. Рассмотрены основные юридические акты по вопросам защиты прав потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Виноградська А. М. 
Комерційна діяльність торговельного підприємства : Навч. посіб. / А. М. Виноградська; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2005. - 280 c. - Бібліогр.: с. 275-277. - укp.

Розглянуто сутність, роль і завдання комерційної діяльності торговельного підприємства (ТП) за умов ринкових відносин. Висвітлено види, методи вивчення попиту на товари, питання їх обліку у роздрібній і оптовій торгівлі. Проаналізовано особливості формування товарного асортименту, визначено фактори комерційного успіху товару, показники оцінки ефективності комерційної діяльності ТП. Описано систему господарських зв'язків за умов закупівель та оптового продажу. Наведено механізм товаропостачання ТП, викладено засоби активації продажу товарів.

Рассмотрены сущность, роль и задачи коммерческой деятельности торгового предприятия (ТП) в условиях рыночных отношений. Освещены виды, методы изучения спроса на товары, вопросы их учета в розничной и оптовой торговле. Проанализированы особенности формирования товарного ассортимента, определены факторы коммерческого успеха товара, показатели оценки эффективности коммерческой деятельности ТП. Описана система хозяйственных связей в условиях закупок и оптовой продажи. Приведен механизм товароснабжения ТП, изложены средства активации продажи товаров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Балабанова Л. В. 
Маркетинговий контролінг: теорія та методологія : Моногр. / Л. В. Балабанова, О. О. Гасило; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 220 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 171-180. - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні аспекти маркетингового контролінгу, обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення його застосування за умов ринкової економіки. Розглянуто специфіку та проблеми контролінгу як системи, визначено його функції та показано роль в управлінні підприємством. Розроблено концепцію та методологію маркетиногового контролінгу, охарактеризовано систему його інформаційної підтримки.

Освещены теоретические и мтодологические аспекты маркетингового контроллинга и обоснованы рекомендации по усовершенствованию его применения в условиях рыночной экономики. Рассмотрены специфика и проблемы контроллинга как системы, определены его функции и показана роль в управлении предприятием. Разработна концепция и методология маркетингового контроллинга, охарактеризована система его информационной поддержки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Фролова Л. В. 
Механізми логістичного управління торговельним підприємством : Моногр. / Л. В. Фролова; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2005. - 322 c. - Бібліогр.: с. 236-251. - укp.

Викладено теорії, методології та методики формування механізмів логістичного управління (ЛУ) торговельними підприємствами. Розглянуто ЛУ як напрям інноваційних змін економічного механізму функціонування підприємств. Наведено принципові підходи до розробки та запровадження стратегії ЛУ, запропоновано концепцію збалансованої системи показників для оцінки ефективності ЛУ. Охарактеризовано взаємодію логістичних процесів на підставі змісту поняття "фазові переходи" логістичних потоків з однієї форми в іншу вздовж ланцюгів товароруху. Визначено роль логістичної інформації у створенні електронної торгівлі.

Изложены теории, методологии и методики формирования механизмов логистического управления (ЛУ) торговыми предприятиями. Рассмотрено ЛУ как направление инновационных изменений экономического механизма функционирования предприятия. Приведены принципиальные подходы к разработке и внедрению стратегии ЛУ, предложена концепция сбплансированной системы показателей для оценки эффективности ЛУ. Охарактеризовано взаимодействие логистических процессов на основе содержания понятия "фазовые переходы" логистических потоков с одной формы в другую вдоль цепи товародвижения. Определена роль логистической информации в создании электронной торговли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-591-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667474 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського