Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (41)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.21-13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лошенюк І. Р. 
Конкуренція на споживчому ринку України та проблеми її розвитку : Моногр. / І. Р. Лошенюк; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2006. - 312 c. - Бібліогр.: с. 293-311. - укp.

Досліджено природу конкуренції як економічної категорії та суспільного явища. Обгрунтовано шляхи ефективного використання сучасних маркетингових прийомів для підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств. Розглянуто питання щодо формування асортименту товару на засадах маркетингових досліджень споживчого ринку, оптимізації рівня ризику діяльності підприємств. Розкрито закономірності трансформації факторів конкурентоспроможності в процесі формування корпоративної торгової мережі.

Исследована природа конкуренции как экономической категории и общественного явления. Обоснованы пути эффективного использования современных маркетинговых приемов для повышения конкурентоспособности торговых предприятий. Рассмотрены вопросы, касающиеся формирования ассортимента товара на основе маркетинговых исследований потребительского рынка, оптимизации уровня риска деятельности предприятия. Раскрыты закономерности трансформации факторов конкурентоспособности в процессе формирования корпоративной торговой сети.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Виноградова О. В. 
Реінжиніринг бізнес-процесів торговельних підприємств : Моногр. / О. В. Виноградова; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 184 c. - Бібліогр.: с. 141-157. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні засади реінжинірингу бізнес-процесів (РБП) торговельних підприємств (ТП). Визначено умови впровадження РБП у діяльність ТП України, описано концептуальні й економічні особливості застосування реінжинірингу в менеджменті ТП. Розкрито методичні засади практичного застосування РБП залежно від стану ТП та його цільових настанов. Запропоновано методики визначення доцільності сценарію РБП ТП, побудови бізнес-моделі ТП.

Рассмотрены теоретические и методические основы реинжиниринга бизнес-процессов (РБП) торговых предприятий (ТП). Определены условия внедрения РПБ в деятельность ТП Украины, описаны концептуальные и экономические особенности применения реинжиниринга в менеджменте ТП. Раскрыты методические основы практического использования РПБ в зависимости от состояния ТП и его целевых установок. Предложены методики определения целесообразности сценария РПБ ТП, построения бизнес-модели ТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-131-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Футало Т. В. 
Шляхи розвитку конкурентного середовища та посилення конкурентних переваг роздрібних торговельних підприємств / Т. В. Футало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 635. - С. 204-211. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто механізми розвитку конкурентного середовища на базі конкурентних переваг роздрібних торговельних підприємств. Проаналізовано і обгрунтовано основні напрями вдосконалення діяльності торговельних підприємств на базі конкурентних переваг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Барна М. Ю. 
Конкурентне середовище роздрібних торговельних підприємств: механізми та шляхи розвитку : автореф. дис... канд. екон. наук / М. Ю. Барна; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій підвищення конкурентоспроможності роздрібних торговельних підприємств за умов інтенсифікації конкуренції в роздрібній торгівлі. Визначено сутність конкурентного середовища, умови та чинники розвитку підприємств в роздрібній торгівлі. Розроблено методичні підходи щодо оцінювання показників конкурентного середовища у даній сфері. Обгрунтовано параметри та рівні конкурентоспроможності торговельних підприємств. Запропоновано механізми розвитку конкурентного середовища в роздрібній торгівлі, визначено шляхи диверсифікації й активізації інноваційної діяльності як об'єктивної умови набуття конкурентних переваг торговельними підприємствами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сімех Ю. А. 
Оцінка конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю. А. Сімех; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2009. - 18 c. - укp.

Розвинуто теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій оцінювання конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну суть поняття "конкурентостійкість підприємств торгівлі". Розмежовано поняття "конкурентоспроможність" і "конкурентостійкість". Удосконалено ситематизацію принципів оцінювання конкурентостійкості підприємств торгівлі. Обгрунтовано методичний підхід до оцінювання конкурентостійкості даних підприємств, який передбачає послідовне оцінювання її складових (конкурентоспроможності та стійкості) та їх взаємодії з використанням динамічних показників розвитку підприємств торгівлі та їх співвідношення. Розроблено методичний інструментарій оцінювання конкурентостійкості підприємства. Для встановлення наявності конкурентостійкості певного підприємства торгівлі запропоновано комплексний метод оцінювання загального рівня конкурентостійкості. Вдосконалено метод оцінювання конкурентостійкості у межах певної конкурентної групи, а також запропоновано метод для з'ясування стійкості функціонування торговельного підприємства за умов невизначеності. Розроблено й обгрунтовано технологію практичної реалізації оцінювання конкурентостійкості даних підприємств на базі запропованих методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кривенко Г. В. 
Управління конкурентоспроможністю підприємств в умовах маркетингової орієнтації : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Г. В. Кривенко; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 18 c. - укp.

Узагальнено основні підходи стосовно тлумачення ринкової конкуренції та визначено її особливості в торгівлі, надано визначення конкурентоспроможності підприємств за умов маркетингової орієнтації. Розглянуто поняття конкурентних переваг та ключових чинників успіху, з'ясовано суть, специфіку та проблеми управління конкурентоспроможністю підприємств на сучасному етапі. Проведено маркетингові дослідження практики управління конкурентоспроможністю підприємств, а також моніторинг конкурентоспроможного середовища. Досліджено маркетингову конкурентну політику торговельних підприємств, проведено діагностику управління їх конкурентоспроможністю. Наведено рекомендації щодо вдосконалення управління конкурентоспроможністю за умов маркетингової орієнтації підприємств та розроблено комплексну систему управління. Обгрунтовано вибір конкурентних стратегій для досліджуваних підприємств та запропоновано ряд заходів щодо їх реалізації. Розроблено алгоритм управління конкурентним ризиком.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кот О. В. 
Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис... канд. екон. наук / О. В. Кот; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2008. - 19 c. - укp.

Розроблено теоретичні положення та методичний інструментарій щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІКМ) у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну сутність поняття "інтегровані маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі". Систематизовано ознаки та визначено роль і місце ІКМ у процесі створення цінності для споживача. Розроблено систему показників оцінювання ІКМ з урахуванням економічного, комунікаційного та синергетичного аспектів комунікативної діяльності підприємства. Проаналізовано стан, динаміку й ефективність реалізації програм ІКМ на підприємствах роздрібної торгівлі. Запропоновано комплексний інтегральний показник конкурентоспроможності торговельного підприємства. Наведено пропозиції щодо формування та розподілу бюджету ІКМ з урахуванням комплексного інтегрального показника конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі та коефіцієнта рейтингової значущості окремих засобів ІКМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13 ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тягунова Н. М. 
Конкурентоспроможність торговельних підприємств : монографія / Н. М. Тягунова, В. О. Боїн; Полтав. ун-т економіки і торгівлі. - Полтава, 2010. - 154 c. - Бібліогр.: 234 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні, методичні та практичні аспекти конкурентоспроможності торговельних підприємств (ТП). Охарактеризовано організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю роздрібних ТП, розкрито особливості його діагностики. Визначено напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних ТП на засадах маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Андросова Т. В. 
Маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств торгівлі на міжнародному ринку : монографія / Т. В. Андросова, О. В. Кот, О. А. Круглова, Т. В. Шталь; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2009. - 173 c. - укp.

Розкрито сутність маркетингових комунікацій як чинника конкурентоспроможності підприємств торгівлі в міжнародному середовищі. Систематизовано класифікацію інтегрованих маркетингових комунікацій за ознаками, які мають практичне застосування в управлінні ними. Обгрунтовано систему показників оцінювання ефективності використання маркетингових комунікацій на підприємствах торгівлі. Висвітлено зміст та етапи формування бюджету інтегрованих маркетингових комунікацій та розроблено методичний інструментарій визначення їх структури.

Расскрыта сущность маркетинговых коммуникаций как фактора конкурентоспособности предприятий торговли в международной среде. Систематизирована классификация интегрированных маркетинговых коммуникаций за признаками, которые имеют практическое приложение в управлении ими. Обоснована система показателей оценки эффективности использования маркетинговых коммуникаций на предприятиях торговли. Освещено содержание и этапы формирования бюджета интегрированных маркетинговых коммуникаций и разработан методический инструментарий определения их структуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чорна М. В. 
Оцінка конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі : монографія / М. В. Чорна, Ю. А. Овчаренко; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. - Х., 2010. - 177 c. - Бібліогр.: 235 назв. - укp.

Розкрито теоретичні засади конкурентостійкості підприємств торгівлі, визначено чинники впливу на рівень їх конкурентостійкості. Висвітлено особливості та методичні підходи до оцінки конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі (ПРТ). Розглянуто питання практичної реалізації розробленого методу оцінки конкурентостійкості ПРТ. Викладено методику оцінки стійкості функціонування ПРТ за умов невизначеності.

Раскрыты теоретические основы конкурентоустойчивости предприятий торговли, определены факторы влияния на уровень их конкурентоустойчивости. Освещены особенности и методические подходы к оценке конкурентоустойчивости предприятий розничной торговли (ПРТ). Рассмотрены вопросы практической реализации разработанного метода оценки конкурентоустойчивости ПРТ. Изложена методика оценки устойчивости функционирования ПРТ в условиях неопределенности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Абрамович О. К. 
Поведінка споживача в системі управління конкурентною стратегією підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. К. Абрамович; Черніг. держ. технолог. ун-т. - Чернігів, 2011. - 20 c. - укp.

Проведено аналітичне оцінювання стану ринку роздрібної торгівлі товарами господарського вжитку довгострокового користування, визначено конкурентні стратегії вітчизняних підприємств і перспективи їх зміни. Актуалізовано чинники, що впливають на поведінку споживачів. Визначено вектори науково-практичної інтеграції концепції поведінки споживача до системи стратегічного управління підприємством. Розроблено, обгрунтовано та впроваджено систему управління конкурентною стратегією підприємства за принципами холістичного маркетингу з використанням інструментів збалансованої системи показників (ЗСП). Розроблено та використано систему оцінювання відповідності асортименту магазину потребам споживачів з використанням методу спільного аналізу, алгоритм формування комунікативної стратегії підприємства як елемента вдосконаленої конкурентної стратегії на підставі аналізу поведінки споживачів, технологію відносного оцінювання ефективності комунікаційної стратегії підприємства з використанням інструментів ЗСП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.1 + У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383276 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Смирнов Є. М. 
Стратегічне управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Є. М. Смирнов; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні основи стратегічного управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства. Уточнено сутність конкурентоспроможності підприємства та класифікацію її видів. Визначено галузеві особливості конкурентоспроможності торговельних підприємств на основі узагальнення специфічних рис конкуренції в торгівлі. Сформовано концептуальний підхід до стратегічного управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства. Розроблено науково-методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності торговельного підприємства. Проведено оцінювання конкурентної позиції підприємств торгівлі. Визначено рівень конкурентоспроможності та стан стратегічного управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств. Запропоновано науковий підхід до обгрунтування стратегії управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства на основі синтезу його конкурентних стратегій. Побудовано моделі рівня конкурентоспроможності торговельних підприємств з використанням методів регресійного аналізу панельних даних. Вдосконалено науково-методичний підхід до управління конкурентним ризиком торговельного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мазаракі А. А. 
Торговельне підприємство: стратегія, політика, конкурентоспроможність : монографія / А. А. Мазаракі, Д. М. Пшеслінський; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2010. - 384 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні проблеми забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств на підставі формування ефективної економічної політики та стратегії. Конкурентоспроможність підприємства розглянуто з позиції досягнутого, потенційного, динамічного форматів, що дозволяє надати їй комплексну характеристику та визначити фактори управлінського впливу. Запропоновано методологічний інструментарій формування конкурентної стратегії підприємства на підставі вибору базової компоненти набуття ключових конкурентних переваг відповідно до рівня нестабільності зовнішнього організаційного середовища й аналітико-прогностичних можливостей суб'єкта ринку. Обгрунтовано методичні підходи до розробки товарної стратегії торговельних підприємств, з урахуванням її асортиметної, цінової та логістичної компоненти.

Рассмотрены теоретические и методологические проблемы обеспечения конкурентоспособности торговых предприятий на основе формирования эффективной экономической политики и стратегии. Конкурентоспособность предприятия рассмотрена с позиции достигнутого, потенциального, динамичного форматов, что позволяет предоставить ей комплексную характеристику и определить факторы управленческого влияния. Предложен методологический инструментарий формирования конкурентной стратегии предприятия на основе выбора базовой компоненты получения ключевых конкурентных преимуществ относительно уровня нестабильности внешней организационной среды и аналитико-прогноcтических возможностей субъекта рынка. Обоснованы методические подходы к разработке товарной стратегии торговых предприятий, с учетом ее ассортиментной, ценовой и логистической компоненты.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Блохіна О. М. 
Управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Блохіна; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2011. - 19 c. - укp.

Розкрито сутність поняття "клієнтська лояльність" і "клієнська довіра", наведено визначення конкуретних переваг підприємства роздрібної торгівлі, доповнено класифікацію конкуретних переваг, обгрунтовано чотирипроцесну модель управління ними. Удосконалено класифікацію факторів формування конкуретних переваг підприємства роздрібної торгівлі та досліджено їх вплив. Запропоновано систему оцінювання ефективності управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі й обгрунтовано комплексну систему управління цими перевагами. Розроблено методичний підхід до управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Доведено доцільність створення центра управління конкурентними перевагами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чорна М. В. 
Управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі: теоретико-методологічні засади та практичний інструментарій : монографія / М. В. Чорна; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2010. - 426 c. - Бібліогр.: 324 назв. - укp.

Розкрито теоретичні засади формування та розвитку конкуренції підприємств роздрібної торгівлі (ПРТ). Розглянуто питання розвитку теорії управління та викладено концепцію управління конкурентоспроможністю ПРТ. Проаналізовано конкурентоспроможність ПРТ за умов циклічного розвитку національної економіки, подано методичні рекомендації щодо оцінки конкуренції ПРТ за умов циклічності економічного розвитку. Висвітлено методологічні основи оцінки конкурентоспроможності ПРТ, закордонний досвід управління та стратегію підвищення їх конкурентоспроможності, особливості управління конкурентоспроможністю світових рітейлерів за умов кризи.

Раскрыты теоретические основы формирования и развития конкуренции предприятий розничной торговли (ПРТ). Рассмотрены вопросы развития теории управления и изложена концепция управления конкурентоспособностью ПРТ. Проанализирована конкурентоспособность ПРТ в условиях циклического развития национальной экономики, даны методические рекомендации по оценке конкуренции ПРТ в условиях цикличности экономического развития. Освещены методологические основы оценки конкурентоспособности ПРТ, зарубежный опыт управления и стратегия повышения их конкурентоспособности, особенности управления конкурентоспособностью мировых ритейлеров в условиях кризиса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чорна М. В. 
Управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04 / М. В. Чорна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 37 c. - укp.

Розглянуто проблеми формування теоретичних, методологічних та організаційних засад управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі (ПРТ). Обгрунтовано методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі як самостійного напряму галузевого аналізу. Розкрито трактування понять: "конкурентоспроможність підприємства", "конкурентостійкість підприємства", введено у науковий обіг термін "споживча цінність торговельної послуги". Розроблено концепцію управління конкурентоспроможністю ПРТ на принципах теорії ланцюжка цінності та модель створення споживчої цінності торговельної послуги ритейлера. Обгрунтовано науково-методичні засади управління взаємодією ПРТ з постачальниками. Запропоновано науково-методичні підходи до аналізу особливостей розвитку ПРТ; оцінювання ефективності цінової політики ПРТ; створення системи управління взаємодією зі споживачами. Розроблено методологічний підхід до оцінювання ефективності управління конкурентоспроможністю ПРТ та концептуальні положення щодо вдосконалення системи управління конкурентними перевагами мережевих ПРТ. Описано модель підвищення лояльності споживачів ПРТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кваско А. В. 
Ефективність функціонування торговельного підприємства як основа формування його конкурентоспроможності / А. В. Кваско, А. С. Мануйлова // Технологія і техніка друкарства. - 2010. - № 1. - С. 192-196. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано взаємозв'язок між категоріями "ефективність функціонування підприємства" і "конкурентоспроможність підприємства". Виділено чинники, які на них впливають. Визначено основні положення, які необхідно враховувати при оцінці конкурентоспроможності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Загорна Т. О. 
Конкурентна динаміка роздрібної торгівлі: теорія, діагностика, моделювання : монографія / Т. О. Загорна; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2013. - 462 c. - Бібліогр.: с. 332-371 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти забезпечення конкурентних переваг торговельних підприємницьких структур, принципи та підходи до вивчення конкурентних відносин в економіці на динамічній основі. Конкретизовано проблеми розвитку роздрібної торгівлі за сучасних умов, розроблено теоретико-методологічний комплекс оцінювання конкурентоспроможності роздрібних операторів на основі моделі мережевого розвитку роздрібної торгівлі. Розширено рамки динамічного підходу для вивчення конкурентоспроможності роздрібних підприємств, удосконалено діагностичний інструментарій вивчення конкурентного позиціонування та конкурентної поведінки з урахуванням напряму розвитку торгівлі в регіоні. Також удосконалено діагностичні процедури оцінювання вартості роздрібних мереж і комплекс методів діагностики процесів диверсифікації та інтеграції для цілей формування конкурентних переваг мережевих і локальних операторів ринку торговельних посередників. Розкрито особливості моделювання мережної поведінки операторів ринку роздрібного рітейлу на основі фрактального аналізу. Наведено оцінку результатів векторної взаємодії учасників конкурентної боротьби шляхом побудови ландшафтів конкурентної динаміки з використанням принципів і методів фрактальної геометрії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Герман О. М. 
Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства / О. М. Герман // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 6. - С. 72-77. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто класичні підходи до розуміння сутності конкурентних переваг і конкурентоспроможності торговельних підприємств, висвітлено проблеми визначення рівня їх конкурентоспроможності, визначено маркетингові складові довгострокового забезпечення останньої.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Артёмова А. В. 
Совершенствование методики оценивания конкурентоспособности сетевого торгового предприятия / А. В. Артёмова, И. В. Чумак, М. А. Грищенко // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2014. - № 1. - С. 85-92. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Предложена методика оценивания конкурентоспособности сетевого торгового предприятия. Для расчета частных показателей конкурентоспособности предлагается использовать рейтинговую оценку финансово-экономического состояния предприятия. Проанализированы различные методы рейтингового оценивания. На базе использования комплексных методов предложена модель оценивания конкурентоспособности предприятия, ключевую роль в которой играет система управления. Предложен алгоритм выбора стратегических направлений повышения конкурентоспособности предприятия сетевой розничной торговли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського