Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (502)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.523.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шубін О. О. 
Моніторинг ринку автомобілів: фірма, споживач, ресурси / О. О. Шубін, О. М. Азарян, Н. О. Криковцева, М. В. Жаболенко; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2003. - 238 c. - Бібліогр.: с. 142-148. - укp.

Розглянуто наукові методи вивчення і прогнозування попиту. Визначено сутність, місце та роль попиту, виявлено його специфіку щодо легкових автомобілів. Розроблено алгоритм формування попиту на легкові автомобілі. Проведено дослідження стану та інфраструктури ринку, визначено перспективи подальшого розвитку. Розглянуто стан та закономірності розвитку попиту на автомобілі в Україні та, зокрема, в Донецькому регіоні. Проаналізовано споживчі переваги у системі попит - пропозиція, наведено комплексну методику розробки прогнозу на окремі марки автомобілів.

Рассмотрены научные методы изучения и прогнозирования спроса. Раскрыты сущность, место и роль спроса, определена его специфика относительно легковых автомобилей. Разработан алгоритм формирования спроса на легковые автомобили. Проведено исследование состояния и инфраструктуры рынка, определены перспективы дальнейшего развития. Рассмотрено состояние и закономерности развития спроса на автомобили в Украине и Донецком регионе. Проанализированы потребительские преймущества в системе спрос - предложение, приведена комплексная методика разработки прогноза на отдельные марки автомобилей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Білоусько Я. К. 
Розвиток ринку сільськогосподарської техніки / Я. К. Білоусько, В. Л. Товстопят, М. М. Могилова, А. В. Бурилко, П. А. Денисенко. - К. : ННЦ "Ін-т аграр. економіки", 2008. - 132 c. - Бібліогр.: с. 125-129. - укp.

Розглянуто техніко-технологічне забезпечення аграрного виробництва, інфраструктуру ринків сільськогосподарської техніки, технічного та технологічного сервісу. Розкрито принципи, проблеми та напрями удосконалення організації економічних взаємовідносин ринкових суб'єктів у даній сфері. Увагу приділено проблемам державного регулювання ринку технічних засобів.

Рассмотрены технико-технологическое обеспечение аграрного производства, инфраструктура рынков сельскохозяйственной техники, технического и технологического сервиса. Раскрыты принципы, проблемы и направления усовершенствования организации экономических взаимоотношений рыночных субъектов в данной сфере. Уделено внимание проблемам государственного регулирования рынка технических средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6 + У9(4УКР)320-571

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фатюха Н. Г. 
Дослідження впливу сезонних коливань показника собівартості реалізованої продукції на прикладі підприємства ВАТ "Мотор Січ" / Н. Г. Фатюха, А. П. Пухальська // Вестн. двигателестроения. - 2009. - № 2. - С. 29-35. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Виявлено основну тенденцію розвитку показника собівартості реалізованої продукції з урахуванням індексу сезонності; проведено екстраполяцію цього показника на 2009 - 2010 рр. з метою дослідження подальшого розвитку підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6 + У9(4УКР)305.851.1-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Руденко В. В. 
Конкуренція на ринках легкових автомобілів країн Центральної та Східної Європи : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / В. В. Руденко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Досліджено особливості конкуренції у країнах з перехідною економікою. Визначено основні механізми даного процесу та виявлено фактори, які визначають особливості цінової та нецінової конкуренції на ринках легкових автомобілів у країнах Центральної та Східної Європи. Вивчено вплив державного регулювання на формування конкуренції у даній сфері. Проаналізовано фактори, що впливають на розвиток конкурентних стратегій автомобільних компаній на ринку легкових автомобілів України. Запропоновано модель оптимальної конкурентної стратегії фірми для вітчизняного ринку. Розраховано можливі ставки мита у межах приєднання до системи ГАТТ/СОТ та короткостроковий прогноз продажу автомобілів і надходжень до національного бюджету. Розроблено рекомендації щодо удосконалення стратегій розвитку автомобільної галузі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)421.523.6 + У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332458 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Жаболенко М. В. 
Маркетингова стратегія формування споживчого попиту на легкові автомобілі : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М. В. Жаболенко; Донец. держ. ун-т екон. і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 19 c. - укp.

Запропоновано модель "ієрархія взаємозв'язку корисності та ціни автомобіля" з метою вдосконалення структури пропозиції легкових автомобілів з урахуванням споживчих переваг, розташованих на різних рівнях їх ієрархії. Розроблено матрицю для оцінки рівня надійності автомобіля, що дає змогу визначити доцільність його пропозиції на ринку, а також алгоритм моделі формування попиту на легкові автомобілі, сформованої з використанням концепції "4P", який враховує його специфіку та необхідність концентрації основних зусиль на компоненті "сервісне обслуговування" як домінуючому в процесі задоволення попиту. Запропоновано системний алгоритм розробки нової моделі з параметрами, що забезпечують її конкурентоспроможність на обраному сегменті ринку. Розроблено модель оптимізації попиту в системі координат "споживчий сегмент - модель автомобіля", яка дозволяє визначити існуючий попит на легкові автомобілі у Донецькому регіоні певної марки відповідно до запропонованої класифікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Швець В. Є. 
Параметризація виробничої програми підприємства в умовах становлення товарного ринку (на прикладі досліджень ринку автобусів в Україні) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В. Є. Швець; Львів. держ. ун-т ім. І.Франка. - Л., 1998. - 18 c. - укp.

Досліджено проблеми визначення вихідних параметрів виробництва та реалізації продукції підприємства за умов становлення товарного ринку в Україні. Розроблено теоретико-методологічні підходи щодо параметризації виробничої програми підприємства. Сформовано модель та методику аналізу товарного ринку, які дозволяють забезпечити вихідні параметри стосовно діяльності підприємства, орієнтованого на платоспроможний попит покупців та споживачів. Проаналізовано автобусний ринок в Україні з метою забезпечення отриманих вихідних параметрів виробничої програми щодо ВАТ "ЛАЗ". Значну увагу приділено організаційним системам забезпечення параметризації виробничої програми підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.3-23 + У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Веремейчик О. Ф. 
Стратегія маркетингової діяльності підприємства на ринку легкових автомобілів : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. Ф. Веремейчик; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк, 2007. - 20 c. - укp.

Запропоновано категорію "маркетингова діяльність" як процес впровадження маркетингу - частини загальної концепції управління сучасною фірмою. Установлено суть маркетингової стратегії як комплексної системи заходів з метою встановлення оптимальних параметрів і меж маркетингової діяльності для орієнтації на ефективне впровадження стратегічних зусиль - прийняття рішень, визначення напрямів діяльності, розробки програми, прогнозу функціонування фірми. З урахуванням особливостей діяльності фірми на ринку легкових автомобілів запропоновано доповнити структуру класичного комплексу маркетингу елементом "сервісні послуги" - системою формування сприйняття клієнтурою задоволеності від якісних параметрів одержання користі та вигоди відповідно до особистісних настанов. На підставі поглиблення АВС-аналізу розроблено єдиний графоаналітичний метод, що дозволяє автоторгівельній мережі діагностувати наявність запчастин, що лімітують надійність роботи автомобіля та створити їх перелік. Розроблено загальну маркетингову стратегію розвитку підприємства на ринку легкових автмобілів, яка базується на зіставленні прогнозів її маркетингових можливостей з ринковим попитом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Василюк А.  
Інтелектуальна система Інтернет-аукціону з продажу автомобілів та аналізу автомобільного ринку / А. Василюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 694. - С. 52-61. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що Інтернет надає величезні можливості для маркентингу, причому для якісного та продуманого. Не існує загальних правил та алгоритмів проектування е-аукціонів. Не існує основних вимог щодо основних складових компонентів е-аукціону. Тим не менше, дуже багато українців успішно освоїли міжнародні аукціони та впроваджують свої проекти Інтернет-аукціонів. Останнім часом набуває великого успіху український Інтернет-аукціон www.aukcion.ua.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рудковський О. В. 
Прогнозування розвитку торгівельного комплексу з продажу автомобілів / О. В. Рудковський // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 1/13. - С. 34-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми прогнозування та систематизації процесів розвитку торгівельно-автосервісних комплексів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кондратенко О. В. 
Структура конкурентоспроможності сучасної автомобільної продукції / О. В. Кондратенко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2011. - № 1. - С. 197-202. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто існуючі підходи до визначення конкурентних переваг промислової продукції. Доведено необхідність урахування сучасних тенденцій світового автомобільного ринку під час формування структури конкурентоспроможності продукції. Представлено авторське бачення ключових напрямів її позиціювання на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.152.36 + У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Воробьева Е. М. 
Функционирование обучающейся организации (на примере СП "Автосалон-AV") / Е. М. Воробьева, И. А. Никитюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2011. - Вип. 197. - С. 36-40. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Раскрыты принципы функционирования обучающейся организации на основе анализа теории и практики работы зарубежных компаний. Проведен анализ деятельности СП "Автосалон-AV" как обучающейся организации и определены направления ее совершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сокол М.  
Маркетинг на рынке легковых автомобилей. Анализ. Прогнозирование. Продвижение. Шаблоны. Схемы. Пошаговки. Матрицы. Бизнес-модели : соврем. пособие для практикующего маркетолога / М. Сокол. - К. : Альфа Реклама, 2012. - 502 c. - (Б-ка Укр. ассоц. маркетинга). - рус.

Представлены простые шаблоны для сегментирования и анализа рынка легковых автомобилей с целью определения места своей компании и поиска путей улучшения продаж автомобилей. Приведены методы разработки эффективных стратегий. Даны практические инструменты по прогнозированию рынка и прогнозированию продаж автомобилей в краткосрочном и долгосрочном периоде.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мовчаренко В. В. 
Аналіз ринку легкових автомобілів України / В. В. Мовчаренко, В. В. Гливенко // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2011. - Вип. 3. - С. 176-179. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено аналіз ринку легкових автомобілів та сучасних проблем автомобільної промисловості України в динаміці за п'ять років. Розкрито зміни, що відбулися у сфері продажу та виробництва легкових автомобілів під впливом економічної кризи. Досліджено якісні та структурні зміни ринку легкових автомобілів. Визначено основні чинники, які впливають на ринкову ситуацію: ріст обсягу виробництва, збільшення інвестицій, підтримка ринку автомобілів державою, зростання бюджетних витрат, зростання обсягу вантажоперевезень, вплив Податкового кодексу, динаміка банківського кредитування. Сформульовано умови, необхідні для підтримки українського автопрому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)421.523.6 + У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/c.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мороз Л. А. 
Тенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасників / Л. А. Мороз // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 735. - С. 154-159. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено динаміку та тенденції розвитку українського автомобільного ринку, проаналізовано конкурентні позиції автомобільних брендів, існуючі класифікації марок за різними ознаками. Запропоновано диференційований підхід до позиціонування автомобільних брендів під час формування комплексів маркетингових комунікацій, спрямованих на різні цільові аудиторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Прохницька Г. Л. 
Основні кон'юнктуроутворюючі фактори вітчизняного ринку легкових автомобілів / Г. Л. Прохницька // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 9. - С. 98-108. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Здійснено спробу виділити та згрупувати основні фактори, які впливають на стан українського автомобільного ринку. Проведено дослідження властивостей автомобіля як товару та специфіки автомобільного ринку. Розкрито механізм дії різних факторів на стан ринку автомобілів та показано деякі характерні риси вітчизняного автомобільного ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-362

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Прохницька Г. Л. 
Методика прогнозування кон'юнктури автомобільного ринку / Г. Л. Прохницька // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 3. - С. 19-27. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розроблено методику побудови функції стану автомобільного ринку та обчислення його кон'юнктури. Висунуто й обгрунтовано гіпотезу існування істотного зв'язку між доходами населення та функцією стану ринку автомобілів. Побудовано регресійну модель для середньострокового прогнозування кон'юнктури та здійснено прогноз кон'юнктури українського автомобільного ринку в сегменті нових легкових автомобілів на 2005 - 2006 роки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-362-230.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гранкін О. О. 
Тенденції і перспективи розвитку ринку гумових пневматичних шин в Україні / О. О. Гранкін // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 8. - С. 110-115. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано діяльність ринку гумових пневматичних шин в Україні. Місткість ринку визначено як можливий об'єм реалізації товару в заданий відрізок часу за заданого рівня цін. На основі цих даних було визначено, що купівельна спроможність населення України, на яку впливає ВВП, поступово зростає, зменшуючи місткість ринку. Економічно доцільним є відкриття представництва ТНК "Yokohama" в Україні з подальшим співробітництвом, що надає можливість поповнювати державний бюджет за рахунок більшої сплати податків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Міценко Н. Г. 
Функціонування підприємств-посередників на спеціалізованому ринку : монографія / Н. Г. Міценко, І. П. Міщук, В. А. Боднарюк, Л. А. Прицюк; ред.: Н. Г. Міценко; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Львів : Вид-во ЛКА, 2013. - 376 c. - Бібліогр.: с. 285-305 - укp.

Досліджено теоретико-методичні та прикладні аспекти функціонування підприємств-посередників на спеціалізованому ринку з урахуванням національних особливостей і міжнародного досвіду. Визначено особливості та основні елементи організаційно-економічного механізму їх діяльності. Розглянуто механізм управління прибутком торговельних підприємств, запропоновано застосування вартісно-орієнтованого підходу до стратегічного управління прибутком підприємств-посередників на ринку товарів і послуг. Увагу приділено інституційному забезпеченню діяльності підприємств-посередників на спеціалізованому автомобільному ринку. Запропоновано методичний підхід до оцінювання приросту економічного прибутку підприємств торгівлі автомобілями та їх ринкової вартості на основі розрахунку показника доданої економічної вартості торговельного підприємства. Цей підхід адаптовано до використання в українській практиці та апробовано на підприємствах торгівлі автомобілями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА779433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Манжура О. М. 
Оцінювання життєздатності автодилера на основі структурної моделі / О. М. Манжура // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2011. - Вип. 4. - С. 194-198. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено забезпечення життєздатності автодилерських структур. На основі результатів аналізу було запропоновано модель структури життєздатності автодилера, яка дає можливість розрахувати життєздатність автодилера та оцінити його живучість, надійність та стійкість.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Семенов Г. А. 
Аналіз тенденцій розвитку сучасного ринку автозапчастин в Україні / Г. А. Семенов, О. О. Плаксюк // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 4. - С. 59-63. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто тенденції розвитку сучасного ринку автозапчастин в Україні, показано структуру автомобільного виробництва й ринку автомобілів у 2011 р. Аналіз сучасного ринку автозапчастин України свідчить, що для нього характерною є розробленість - домінує величезна кількість дрібних і напівлегальних операторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського