Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)495.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Khomenko L. M. 
Influence marketing in blood service facilities = Маркетинг впливу в закладах служби крові / L. M. Khomenko, L. Yu. Saher // Наук. вісн. Полісся. - 2021. - № 1. - С. 161-170. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Інструменти традиційного маркетингу поступово втрачають ефективність. З кожним роком зростає кількість інтернет-користувачів і стає популярною взаємодія з компанією через соціальні медіа. Це стимулює розвиток нових напрямів маркетингової діяльності компанії. Виникає необхідність в пошуку більш сучасних і разом з цим ефективних маркетингових інструментів. Одним із них є маркетинг впливу. Дослідженню маркетингу впливу все більше уваги приділяють маркетингові та PR-агенства, SMM-фахівці та маркетологи; серед науковців Гвоздецька І. В., Дяченко К. В., Куева-Естрада Дж., Бєлова Т. Г., Кислицина А. А., Журило В. та інші. Хоча з кожним роком збільшується кількість публікацій щодо маркетингу в службі крові, однак відсутні наукові публікації щодо взаємодії з лідерами думок в закладах служби крові. Мета роботи - визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. Визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії "Date 2 Donate" в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України. Служба крові України може взаємодіяти з блогерами через пости в блозі; запрошення до центру крові; відеоролики з показом процесу здачі крові; прямі ефіри; ведення акаунту або рубрики центру крові в соціальних мережах; проведення конкурсів в соціальних мережах та інші.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р353.52 + У9(4УКР)495.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Матвіїв В. В. 
Маркетинг доступності медичних послуг вторинної та спеціалізованої ланки медичної допомоги в системі охорони здоров'я / В. В. Матвіїв // Економіка і регіон. - 2022. - № 4. - С. 257-267. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проведено маркетинговий аналіз рівнів доступності для пацієнтів медичних послуг вторинної та спеціалізованої ланки медичної допомоги, яка надається закладами охорони здоров'я вторинної та третинної ланки. Здійснено теоретичний аналіз досліджень зарубіжними науковцями проблеми рівнів доступності різних категорій пацієнтів до медичної допомоги. З'ясовано, що пацієнти, які мають супутні хронічні захворювання, мають певні бар'єри доступу до вторинної та спеціалізованої ланки медичної допомоги. Охарактеризовано динаміку оцінки респондентами зміни основних видів доступності медичних послуг для населення (якості надання медичної допомоги та фінансової доступності), які надається вузькопрофільними лікарями в поліклініці та в госпіталях. Проаналізовано основні показники зміни рівнів доступності медичної послуг, яка надавалася вузькопрофільними лікарями в поліклініці та в лікарні (в стаціонарі). Доведено, що здійснення маркетингового аналізу доступності для населення вторинної та третинної ланки медичних послуг, стане своєрідним індикатором доступності для пацієнтів при необхідності одержання своєчасного та ефективного лікування й сприятиме їхній задоволеності медичними послугами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)495.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Борщ В. І. 
Менеджмент та маркетинг в охороні здоров'я : навч. посіб. / В. І. Борщ, О. В. Рудінська, Н. Л. Кусик; Одеський національний медичний університет. - Одеса : Олді плюс, 2022. - 260 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто основні поняття менеджменту в охороні здоровꞌя (далі - ОЗ) як науково обґрунтованого процесу управління, зокрема, на мікрорівні: закладів ОЗ державної та приватної форм власності, та на макрорівні: національних систем ОЗ. Надано базові засади управління персоналом у закладах ОЗ, особливості кадрової політики та підбору персоналу в медичних закладах, основи оплати праці в ОЗ, базові форми та системи оплати праці медичного персоналу та мотиваційні механізми управління медичним персоналом. Представлено сутність фінансово-економічних відносин та процесів в ОЗ, фінансове середовище, основні моделі та системи фінансування ОЗ. Описано базові засади та основні поняття стратегічного менеджменту в ОЗ, особливості стратегічного планування закладів ОЗ тощо. Надано базові засади та основні поняття стратегічного маркетингу в ОЗ. Акцентовано увагу на маркетингових стратегіях у системі управління закладом ОЗ та процесі їх розробки. Розглянуто особливості стратегічного маркетингового планування на основі технологій стратегічного аналізу та маркетингового бізнес-планування в медицині.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)495.0-212.1 + У9(4УКР)495.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865964 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського