Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (471)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)421.0-861$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Сардак О.  
Концепції ціноутворення у системі маркетингу / О. Сардак // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 90-95. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми в області цінової політики торговельних підприємств, проведено аналіз підходів до ціноутворення, викладено оцінку стратегій ціноутворення та рекомендації щодо їх використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сардак Е. В. 
Ценовая политика в условиях маркетинговой ориентации торговых предприятий / Е. В. Сардак; Донец. гос. ун-т экономики и торговли. - Донецк, 1999. - 34 c. - Библиогр.: 27 назв. - укp.

Рассмотрены целесообразность и особенности использования маркетингового подхода к ценообразованию в рыночных условиях. Раскрыто содержание процесса формирования ценовой политики в условиях маркетинговой ориентации торговых предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.0-861 + У9(4УКР)421.0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Балабанова Л. В. 
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Моногр. / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 149 c. - (Школа маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 132-138. - укp.

Висвітлено особливості процесу формування цінової політики підприємства за умов ринкової економіки, а також проблеми підприємств у сфері ціноутворення. Розглянуто суть та особливості маркетингового підходу до ціноутворення у підприємстві. Наведено маркетинговий аналіз цінових ризиків. Охарактеризовано ціну як складовий елемент комплексу маркетингу.

Освещены особенности процесса формирования ценовой политики предприятия в условиях рыночной экономики, а также проблемы предприятий в сфере ценообразования. Рассмотрены сущность и особенности маркетингового подхода к ценообразованию на предприятии. Приведен маркетинговый анализ ценовых рисков. Охарактеризована цена как составляющий элемент комплекса маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Захарова О. Ф. 
Контроль за формуванням, встановленням та застосуванням цін і тарифів на товарних ринках України / О. Ф. Захарова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 657. - С. 503-510. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано необхідність державного втручання у процес ринкового ціноутворення на товарних ринках України. Визначено особливості контролю за формуванням, встановленням та застосуванням цін і тарифів на товарних ринках. Досліджено цілі та напрямки державного регулювання цін в Україні, визначено способи впливу держави на ціни та ціноутворення. Проаналізовано наслідки, межі та методи втручання органів державної влади у процес ціноутворення на товарних ринках України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьмич О. І. 
Оцінка максимальних цін товарів через математичну модель конкурентного ринку / О. І. Кузьмич // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 3. - С. 249-258. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано математичну модель конкурентного ринку, досліджено умови стійкості рівноваги цін на ринку взаємозамінних товарів або послуг за умов конкуренції та проведено оцінку максимальних цін товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Медведєв М. Г. 
Моделювання ціноутворення на ринку товарів та послуг, комп'ютерні технології розрахунку / М. Г. Медведєв, В. М. Романенко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2013. - № 50. - С. 108-112. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Побудовано економетричні моделі на базі метода Брандона для оцінки поточної ринкової вартості товарів і послуг, розроблено комп'ютерний метод розрахунку такої вартості, яка відповідає реальній ситуації. Шляхом порівняння оцінюваного об'єкту з аналогічними, за якими будується математична модель, коригується його продажна ціна з урахуванням побажань продавця та покупця.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Холонюк О. Л. 
Механізми регулювання міжрегіональної диференціації споживчих цін : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / О. Л. Холонюк; НАН України, Ін-т регіон. дослідж. ім. М. І. Долішнього. - Львів, 2015. - 20, [1] c. - укp.

Розроблено основні напрями регулювання міжрегіональної диференціації цін на споживчі товари. Досліджено сутність та чинники міжрегіональної диференціації споживчих цін в Україні. Визначено проблеми та протиріччя сучасного законодавчого нормативно-правового забезпечення регулювання цін на споживчі товари. Проаналізовано існуючий рівень міжрегіональної цінової диференціації на продовольчі, непродовольчі товари та послуги та визначено тенденції цінових коливань. Виокремлено основні сфери регулювання з метою зниження міжрегіональної диференціації цін, що містять заходи та рекомендації щодо державної цінової та регіональної політики, а також формування внутрішнього споживчого ринку країни та її регіонів. Сформовано систему чинників міжрегіональної диференціації цін, які згруповані за рівнем їх впливу та характеризують середовище функціонування суб'єктів господарювання, рівень просторової асиметрії розвитку регіонів, політико-правові аспекти державного регулювання економічних процесів і особливості ціноутворення та цінової політики підприємства. Розроблено механізм регулювання міжрегіональної диференціації споживчих цін, який об'єднує державу, кінцевих споживачів та виробників товарів і послуг, а також передбачає формування умов для міжрегіональної цінової конвергенції з метою забезпечення доступу всіх верств населення до споживчих товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861-21 + У049(4УКР)684

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лащак В. В. 
Державне фінансове регулювання споживчих цін та дотримання прав споживачів в Україні : монографія / В. В. Лащак; Європ. ун-т. - Чернівці : Родовід, 2015. - 395 c. - Бібліогр.: с. 356-381 - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади державного фінансового регулювання цін і дотримання прав споживачів в Україні. Розкрито функціональну сутність ціни та з'ясовано роль захисту прав споживачів у системі державного соціального захисту. Визначено вплив фіскальних і монетарних важелів державного регулювання ціноутворення на захист прав споживачів. Оцінено ефективність застосування фінансових важелів захисту прав споживачів в Україні. Обгрунтовано напрями удосконалення фінансового регулювання цін у контексті захисту прав споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861-21,01 + Х839(4УКР)920.720.6 + Х819(4УКР)127.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788715 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лащак В. В. 
Фінансові важелі державного впливу на рівень споживчих цін та дотримання прав споживачів в Україні : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.08 / В. В. Лащак; ПВНЗ "Європ. ун-т". - Київ, 2015. - 33 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади удосконалення системи державного регулювання захисту прав споживачів та фінансового регулювання споживчих цін (СЦ). Визначено функціональну визначеність ціни та її роль в економічних взаємовідносинах. Обгрунтовано роль захисту прав споживачів у системі державної соціальної політики. Проаналізовано системи захисту прав споживачів у провідних країнах світу. Розкрито сутність та необхідність державного фінансового регулювання СЦ. Визначено місце фінансових важелів у процесі державного регулювання цін. Обгрунтовано необхідність та систематизовано напрями розвитку системи захисту прав споживачів в Україні. Структуровано розвиток інституційного забезпечення контролю за цінами та дотриманням прав споживачів. Проаналізовано практику застосування монетарного інструментарію регулювання СЦ. Надано оцінку податковому регулюванню СЦ. Визначено роль бюджетних видатків у контексті регулювання СЦ в Україні. Систематизовано застосування інструментів регулювання захисту прав споживачів у дореалізаційний період. Визначено напрями реалізації заходів фінансового впливу на забезпечення якості товарів і дотримання прав споживачів в після реалізаційний період. Проаналізовано ефективність застосування фінансових важелів захисту прав споживачів в Україні. Розроблено напрями модернізації захисту прав споживачів та стабілізації цін в Україні. Обгрунтовано шляхи удосконалення фінансових важелів у контексті забезпечення макроекономічної стабілізації СЦ. Визначено напрями збалансування фіскальних і монетарних важелів в контексті регулювання цін та захисту прав споживачів


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861-21,01 + Х839(4УКР)920.720.6 + Х819(4УКР)127.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Piatnitska G. 
State regulation of prices in domestic market = Державне регулювання цін на внутрішньому ринку / G. Piatnitska // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 6. - С. 18-27. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Мета роботи - визначення результатів контролю цін у внутрішній торгівлі на основі даних порівняльного аналізу міжнародного досвіду регулювання ціноутворення, взаємозв'язку між причинами державного регулювання ціноутворення та прийняттям рішень підприємцями щодо зміни цін у сфері внутрішньої торгівлі, виявлення недоліків української моделі регулювання цін на окремі товари. У ході дослідження використано методи аналізу та синтезу. інформаційну базу дослідження становлять дані власних досліджень, законодавчо-нормативні акти, статистичні дані ОЕСР, результати досліджень зарубіжних науковців, які вивчали проблематику державного регулювання цін у роздрібній та оптовій торгівлі. Встановлено, що вплив держави на ціноутворення може виявлятись як опосередковано через створення системи економічних і правових важелів, так і за допомогою прямого адміністративного втручання у дію цінового механізму. Досвід сучасного державного впливу на ціни підприємств торгівлі у західних країнах різко контрастує з аналогічним досвідом в Україні та багатьох країнах пострадянського простору. Наприклад, у роздрібній торгівлі країн Західної Європи стурбованість викликає ціновий демпінг, до якого вдаються торговельні мережі в результаті жорсткої цінової конкуренції, то в Україні та інших країнах пострадянського простору - економічно необгрунтоване завищення цін з метою отримання надприбутків. Перехід України до ринкових відносин потребує зміни політики ціноутворення: від директивного встановлення ціни до вільного ціноутворення. Проте втрата купівельної спроможності населення, значний диспаритет цін між окремими групами товарів призвів до необхідності втручання держави в процес ціноутворення. Встановлено, що сучасна українська модель регулювання цін має ряд недоліків. Це запровадження паралельності у регулюванні цін на продовольчі товари, корупційна складова у механізмі декларування змін оптової ціни виробника та ін. Висновки: запобігаючи розвитку хижацької конкуренції у внутрішній торгівлі (у т.ч. шляхом регулювання ціноутворення), варто звертати увагу на доцільність подолання розриву між нахилом векторів причин державного регулювання цін та причин прийняття рішення щодо зміни цін на підприємницькому рівні. Представлені результати дослідження у подальшому можна використати як у процесі удосконалення механізмів державного регулювання внутрішньої торгівлі (в аспектах контролю цін) в Україні та інших країнах світу, так і для більш глибокого дослідження проблематики регулювання цін на конкретні групи товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861-21,01 + Х819(4УКР)120.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Скворцов І. Б. 
Складові цін виробників / І. Б. Скворцов, О. Я. Загорецька, В. А. Гришко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 846. - С. 150-158. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано традиційні методи дослідження впливу різних чинників на ринкову ціну та запропоновано нові методи моделювання цінового простору для дослідження з використанням кількісних шкал вимірювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мацелюх Н. П. 
Актуальні питання ціноутворення в розвитку електронної комерції та торгівлі / Н. П. Мацелюх, В. В. Ополінська // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 349-355. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Визначено проблемні питання з ціноутворення в розвитку електронної комерції та торгівлі для вдосконалення методологічного інструментарію та здійснення інноваційної маркетингової політики торговельних підприємств, які здійснюють операції продажу в онлайн-режимі. Встановлено, що розробка стратегічних орієнтирів цінової політики має забезпечити умови для досягнення поставлених цілей торговельного підприємства, спиратися в основному на ринкові методи визначення базового рівня цін, умови і розміри їх диференціації та відповідне коригування при зміні попиту та пропозиції. Розмежовано поняття "електронна комерція" та "електронна торгівля". Визначено, що для правильного ціноутворення потрібна постійна актуальна інформація, яка забезпечить ефективне використання потенціалу торговельних підприємств та збереже стабільні відносини з існуючими покупцями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Gaivoronski A. 
Digital platforms to close the information asymmetry GAPS = Цифрові платформи для звуження розривів асиметрії інформації / A. Gaivoronski, V. Gorbachuk, M. Dunaievskyi, S.-B. Suleimanov // Міжнар. наук.-техн. журн. Проблеми керування та інформатики. - 2022. - № 6. - С. 67-82. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Ринкові посередники координують дії покупців і продавців. Цифрові платформи, у тому числі платформа як послуга, беруть на себе роль ринкових посередників із деякими новітніми ролями. У світі з декількома посередниками споживачі та постачальники продовжують зазнавати витрат часу пошуку внаслідок реагування на кількох посередників. Споживачі та постачальники знижують майбутні чисті виграші завдяки монетизації витрат часу пошуку. Споживачі мають різний рівень готовності платити, постачальники мають різні альтернативні витрати, а фірми-посередники мають різні трансакційні витрати. Ці фірми встановлюють як ціни продажу, так і ціни купівлі (є ціновстановлювачами). Споживачі шукають фірми, які пропонують нижчу ціну купівлі, а постачальники - фірми, які пропонують вищу ціну продажу. Через таку неоднорідність і витрати пошуку ринкова рівновага є розподілом цін продажу та розподілом цін купівлі. Ця рівновага залежить від ставки дисконту споживачів і постачальників, для яких вища ставка дисконту означає зменшення активності (кількості активних споживачів і постачальників), позаяк вища ставка дисконту означає збільшення активності фірм-посередників (кількості активних фірм): вища ставка дисконту збільшує витрати трудомісткого пошуку для споживачів і постачальників. Тоді фірми-посередники підвищують свої ціни купівлі та знижують свої ціни продажу, оскільки споживачі та постачальники готові платити надбавку, щоб уникати подальшого пошуку, таким чином збільшуючи віддачу від посередництва для фірм і стимулюючи зростання кількості фірм-посередників, активних за ринкової рівноваги. Таким чином, ставка дисконту визначає витрати пошуку. Коли ця ставка спадає до нуля, витрати пошуку зникають, виявляючи зв'язки між величиною спреду купівлі-продажу та транcакційними витратами. Тоді рівновага Вальраса буде граничним випадком посередницького ринку, коли трансакційні витрати спадають, а модель попиту та пропозиції може вважатися ідеальним випадком, сумісним із вищезазначеним ринком за наявності витрат пошуку та фірм-ціновстановлювачів. Хмарні технології економлять загальні витрати пошуку. Двома основними випадками постачальників таких технологій є монополістичний і конкурентний ринки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського