Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=Ф4 р31(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Третько В. 
Особливості організації навчання за магістерськими програмами з міжнародних відносин у Великій Британії / В. Третько // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 4. - С. 234-242. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Відзначено надмірну складність та певну непрозорість системи британської професійної освіти, що ускладнює оцінювання рівня кваліфікації за документом про освіту. Серед магістерських програм у британських ВНЗ виокремлено програми першого рівня вищої освіти і програми післядипломного рівня, останні з яких поділяються на навчальні, науково-дослідницькі, навчально-дослідницькі та професійно орієнтовані. Охарактеризовано системи накопичення та перезарахування кредитів на магістерському рівні. Зосереджено увагу на особливостях вступу на магістерську програму у галузі політики та міжнародних відносин Кембриджського університету як одного з найпопулярніших і відомих у цій сфері. Показано особливості організації навчання у магістратурі університету, що здійснюється на основі міждисциплінарного підходу та передбачає практичний і теоретичний етапи з наданням можливості продовжувати дослідницьку кар'єру. Зроблено висновок про те, що механізм зарахування на магістерські програми з міжнародних відносин британських університетів - це ефективний, демократичний, стимулювальний і контрольований процес, що забезпечує якісну підготовку майбутніх магістрів.

Отмечена чрезмерная сложность и определенная непрозрачность системы британского профессионального образования, что затрудняет оценку уровня квалификации по документу об образовании. Среди магистерских программ в британских ВУЗ выделены программы первого уровня высшего образования и программы последипломного уровня, последние из которых делятся на учебные, научно-исследовательские, учебно-исследовательские и профессионально ориентированные. Охарактеризованы системы накопления и перезачета кредитов на магистерском уровне. Сосредоточено внимание на особенностях поступления на магистерскую программу в области политики и международных отношений Кембриджского университета как одного из самых популярных и известных в этой сфере. Показаны особенности организации обучения в магистратуре университета, которое осуществляется на основе междисциплинарного подхода и предусматривает практический и теоретический этапы с предоставлением возможности продолжать исследовательскую карьеру. Сделан вывод о том, что механизм зачисления на магистерские программы по международным отношениям британских университетов - это эффективный, демократический, стимулирующий и контролируемый процесс, обеспечивающий качественную подготовку будущих магистров.

The excessive complexity and certain opacity of British system of vocational education were noted, making it difficult to assess the skill level by the document on education. Among the master's degree programs in British universities were highlighted programs providing the first level of higher education and postgraduate level, the latter of which are divided into learning, research, teaching-research and professional oriented. The system of credit accumulation and transfer on the master's level was characterized. It was focused on the specifics of admission to a master's program in the field of politics and international relations at Cambridge University as one of the most popular and well-known in this field. The features of the organization of the university education in magistracy were shown, which is based on an interdisciplinary approach, and provides practical and theoretical stages with the possibility to continue research career. It is concluded that the mechanism of enrollment in the Master's program in International Relations of British universities - is an effective, democratic, stimulating and controlled process that provides high-quality training of future masters.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Клепар М. В. 
Професійна підготовка фахівців з міжнародних відносин у системі вищої освіти України (друга половина XX - початок XXI ст.) : монографія / М. В. Клепар; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2019. - 499 c. - Бібліогр.: 814 назв - укp.

Висвітлено концепцію розвитку професійної підготовки фахівців з міжнародних відносин у закладах вищої освіти України в другій половині XX - на початку XXI ст. Розкрито сутність досліджуваного освітньо-педагогічного феномену як специфічної галузі вищої освіти та складного поліструктурного міждисциплінарного явища, що детермінується комплексом соціально-історичних, суспільно-політичних, етнокультурних, психолого-педагогічних чинників і динамічно розвивається та трансформується шляхом переосмислення національного та зарубіжного досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скирда Т. С. 
Формування академічної мобільності майбутніх бакалаврів з міжнародних відносин у професійній підготовці : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. С. Скирда; Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 21 c. - укp.

На основі цілісного наукового аналізу освітнього процесу в закладах вищої освіти (ЗВО) обґрунтовано теоретичні та методичні засади формування академічної мобільності (AM) майбутніх бакалаврів із міжнародних відносин у професійній підготовці. Запропоновано структурно-функціональну модель формування AM майбутніх бакалаврів із міжнародних відносин у професійній підготовці, яка має шість компонентів (цільовий, методологічного забезпечення, організаційно-правовий, змістово-педагогічний, діагностичний, результативний), обґрунтовано її структурно-компонентний склад (мета; принципи освіти; наукові підходи; види освіти; нормативно-правовий супровід AM; педагогічні умови; види AM; форми AM; критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх бакалаврів із міжнародних відносин до AM в освітньому процесі технічного ЗВО; результат). Ефективність розробленої моделі перевірено експериментально. Основні результати дослідження впроваджено в освітній процес ЗВО України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Богуш Л. А. 
Підготовка магістрів у галузі міжнародних відносин до стратегічного управління професійною кар'єрою : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. А. Богуш; Університет імені Альфреда Нобеля. - Дніпро, 2018. - 20 c. - укp.

У дисертаційній роботі досліджено проблему підготовки магістрів у галузі міжнародних відносин до стратегічного управління професійною кар’єрою й презентовано новий підхід до її вирішення, що полягає у впровадженні педагогічних умов і моделі підготовки магістрів у галузі міжнародних відносин до стратегічного управління професійною кар’єрою. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності підготовки майбутніх магістрів у галузі міжнародних відносин до стратегічного управління професійною кар’єрою: акмеологізація освітньо-кар’єрних маршрутів майбутніх магістрів у галузі міжнародних відносин; збагачення рефлексивного досвіду магістрів засобами проектування навчально-цифрових наративів; мобілізація самоуправлінських ресурсів майбутніх магістрів у галузі міжнародних відносин, формування умінь стратегічного планування професійної кар’єри. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки майбутніх магістрів у галузі міжнародних відносин до стратегічного управління професійною кар’єрою, що являє собою едність таких блоків: теоретико- цільового, організаційно-методичного, контрольно-результативного. Створено, апробовано, впроваджено спецкурс „Акмеологія професійної кар’єри”, технологію організації „Школи ділової ритори”, методику проектування навчальних цифрових наративів, програму тренінгів персонального брендингу та професійного іміджу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Клепар М. В. 
Професійна підготовка фахівців з міжнародних відносин у системі вищої освіти України (друга половина XX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / М. В. Клепар; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кропивницький, 2019. - 40 c. - укp.

Здійснено цілісне дослідження процесу становлення і розвитку системи підготовки фахівців-міжнародників у закладах вищої освіти України в другій половині XX - на початку XXI ст. Проведено джерельний та історіографічний аналіз дослідження, визначено його поняттєво-категорійний апарат та методологічні засади. Розкрито передумови виникнення системи підготовки фахівців з міжнародних відносин в Україні, обґрунтовано періодизацію її становлення: 1) 1944 - 1991 рр. - радянський період (складається з трьох етапів: 1944 - 1955 рр., 1956 - 1970 рр. та 1971 - 1991 рр., котрий поділяється на дві фази 1971 - 1988 рр., 1988 - 1991 рр.); 2) 1991 - 2004 рр. - період закладання національних основ і модернізації системи професійної підготовки фахівців з міжнародних відносин України (етапи 1991 - 1997 рр. і 1998 - 2004 рр.); 3) 2005 - 2018 рр. - період трансформації системи професійної підготовки майбутніх міжнародників України у руслі інтеграції в єдиний європейський освітній простір (етапи 2005 - 2013 рр. і 2014 - 2018 рр.). Схарактеризовано етапи розвитку мережі ЗВО з підготовки майбутніх фахівців-міжнародників в Україні, процес модернізації нормативних вимог і оновлення освітньо-професійних програм підготовки фахівців з міжнародних відносин, реконструйовано соціальний аспект їхніх кваліфікаційних характеристик. Показано еволюцію організації навчального процесу, системи виховання, наукової діяльності студентів-міжнародників та розвиток міжнародних зв'язків ЗВО як чинника їхнього професійного становлення. Представлено зарубіжний досвід підготовки майбутніх міжнародників у контексті його творчого застосування в Україні та розроблено і впроваджено структурно-функціональну модель системи професійної підготовки майбутніх фахівців з міжнародних відносин у закладах вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443449 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського