Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (39)
Пошуковий запит: (<.>U=Х819(4УКР)112.038 р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Тимченко Н. С. 
Формування професійно-етичних якостей майбутніх службовців-митників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. С. Тимченко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано правомірність виділення професійної етики службових осіб митних органів у відносно самостійний розділ етики як науки, що вивчає загальні й професійні норми моралі, властиві даній професійній групі. Виявлено й систематизовано професійно-етичні якості службовців-митників, виокремлено найвагоміші для цієї професії: громадянськість, толерантність, відповідальність, вимогливість до себе й інших, людяність, сумлінність та інші. Досліджено виховні можливості відповідних вищих навчальних закладів щодо формування професійно-етичних якостей курсантів. Розроблено й експериментально апробовано методику формування цих якостей, яка містить інформаційно-змістовний та організаційно-діяльнісний компонент та грунтується на структурі моральної якості, основними складовими якої є моральна свідомість і моральна поведінка, на механізмі переведення моральних норм і принципів у внутрішнє надбання особистості курсанта, виховних можливостях навчального процесу, використанні комплексу активних методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 р + Ю751.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Самохвал О. О. 
Формування професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби у процесі фахової підготовки : автореф. дис... канд. біол. наук: 13.00.04 / О. О. Самохвал; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасні наукові підходи щодо тлумачення понять "професійна компетентність" і "професійні якості", запропоновано визначення поняття "професійно важливі якості". Уперше розроблено модель, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби у процесі фахової підготовки. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби. Розглянуто основні завдання професійної діяльності працівників митної служби України. Розроблено методичні рекомендації та навчальні матеріали для викладчів і студентів ВНЗ щодо формування професійних якостей майбутніх спеціалістів митної служби у процесі професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Метьолкіна О. М. 
Результати розвідувального експериментального навчання студентів-митників англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення / О. М. Метьолкіна // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 156-158. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати розвідувального експериментального навчання студентів-митників професійно орієнтованого англомовного діалогічного мовлення, проведеного за участю 45-ти студентів ІІ курсу Національного транспортного університету. Розглянуто комплекс вправ з формування у майбутніх митників професійно орієнтованої комунікативної компетенції в діалогічному мовленні та модель формування відповідної компетенції англійською мовою. Проілюстровано етап аудіювання на прикладі фахового діалогу гумористичного характеру. Надано висновки щодо рівня готовності студентів до роботи з електронними засобами навчання і рівня сформованості у майбутніх митників професійно орієнтованого навчання з іноземної мови.

Приведены результаты разведывательного экспериментального обучения студентов-таможенников профессионально ориентированной англоязычной диалогической речи, проведенного с участием 45-ти студентов II курса Национального транспортного университета. Представлен комплекс упражнений по формированию у будущих таможенников профессионально ориентированной коммуникативной компетенции в диалогической речи и модель формирования соответствующей компетенции на английском языке. Проиллюстрирован этап аудирования на примере профессионального диалога юмористического характера. Предоставлены выводы относительно готовности студентов к работе с электронными средствами обучения и уровня сформированности у будущих таможенников профессионально ориентированного обучения иностранному языку.

Shows the results of reconnaissance pilot training students customs professionally-oriented English-language dialogue speech conducted involving 45 students of II year National Transport University. It's presented a set of exercises to build a future customs professionally oriented communicative competence in dialogue speech and model of the respective areas of competence in English. It's illustrated by the example of listening stage of professional dialogue humorous character. It's provided conclusions about students' readiness to work with e-learning and the level of formation of a future customs professionally oriented foreign language teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.371.9 + Х819(4УКР)112.038 р3-3:Ш

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Поліщук М. 
До проблеми формування оптимальної структури професійної спрямованості у фахівців з митної справи / М. Поліщук // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 90-92. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено методику та результати проходження фахівцями з товарознавства й експертизи у митній справі розвивально-корекційної програми, що грунтується на індивідуально-творчому підході до розвитку загальнолюдських принципів поведінки та комунікативних умінь фахівців з даної спеціальності. Зауважено, що за досить розвиненої прагматичної складової рівень розвитку гуманістичної складової цих фахівців низький. Результати курсів довели, що перед курсовою підготовкою гуманістична спрямованість діяльності була притаманна 52,7 % фахівців, тоді як після курсів цей показник зріс до 67,0 %, також результати анкетування показали, що 83,1 % колег слухачів курсів у роботі відзначили в них позитивні переміни. Підсумовано, що такі результати свідчать про можливість у процесі курсової підготовки корекції професійної спрямованості фахівців до оптимальної структури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Багрій Г. А. 
Психологічні особливості розвитку професійних іншомовних здібностей майбутніх фахівців - товарознавців у митній справі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. А. Багрій; Держ. прикордон. служба України, Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2012. - 16 c. - укp.

На підставі аналізу наукових поглядів щодо проблеми здібностей визначено сутність поняття "професійні іншомовні здібності майбутніх товарознавців у митній справі", розкрито їх структуру та психологічні особливості розвитку здібностей до аудіювання, говоріння, читання, письма та перекладу. Наголошено на взаємозв'язку іншомовних здібностей з особливостями психічних процесів: пам'яті, мислення, сприйняття, уваги, уяви. З'ясовано, що основою розвитку здібностей до мов є іншомовне мислення та відчуття мови. Визначено критерії та показники рівня розвитку професійних іншомовних здібностей майбутніх товарознавців у митній справі, а також обгрунтовано чинники, що впливають на їх розвиток. Розроблено програму розвитку професійних іншомовних здібностей майбутніх фахівців - товарознавців у митній справі з урахуванням теорії поетапного формування розумових дій суб'єктів навчання, особистісно-діяльнісного підходу до навчання та теорії навчальних проблемних ситуацій. Основними психолого-педагогічними умовами реалізації програми розвитку професійних іншомовних здібностей визначено особистісні та вольові якості студентів, індивідуальний стиль спілкування викладача та його належну психологічну підготовку, комунікативний підхід до навчання та моделювання професійно спрямованих проблемних ситуацій. Простежено динаміку розвитку професійних іншомовних здібностей майбутніх товарознавців у митній справі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7-724 + Х819(4УКР)112.038 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кашперук С. Г. 
Формування правової свідомості курсантів-прикордонників у процесі вивчення юридичних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. Г. Кашперук; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2014. - 20 c. - укp.

З'ясовано сутність, структуру та особливості формування правової свідомості курсантів-прикордонників у процесі вивчення юридичних дисциплін. Уточнено критерії, показники і рівні сформованості правової свідомості у курсантів-прикордонників та охарактеризовано їх особливості. Визначено педагогічні умови ефективного формування правової свідомості курсантів-прикордонників у процесі вивчення зазначених дисциплін і на їх основі розроблено педагогічну технологію такого процесу. Експериментально перевірено дієвість педагогічної технології формування правової свідомості курсантів-прикордонників у процесі вивчення юридичних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 р + Ц68(4УКР)1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Трякіна О. О. 
Підготовка магістрів в галузі митної справи на засадах міжнародних професійних стандартів митників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Трякіна; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2015. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан опрацювання проблеми професійної підготовки магістрів у галузі митної справи. Розроблено термінологічну базу дослідження, уточнено сутність і структуру головних понятійних конструктів. Визначено критерії, показники та рівні підготовки магістрів у галузі митної справи на засадах міжнародних професійних стандартів митників. Розроблено педагогічну технологію підготовки магістрів у галузі митної справи на засадах міжнародних професійних стандартів митників та визначено організаційно-педагогічні умови її впровадження. Експериментально підтверджено ефективність авторської педагогічної технології підготовки магістрів у галузі митної справи на засадах міжнародних професійних стандартів митників та її науково-методичного супроводу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Трякіна О. О. 
Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи / О. О. Трякіна // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 3. - С. 264-271. - Бібліогр.: с. 270-271 - укp.

Розглянуто питання дослідження прогресивних методів професійного навчання фахівців митної справи. Проаналізовано найкращі практики застосування ефективних навчальних моделей у галузі митної справи з метою подальшої адаптації під національні потреби. З'ясовано, що інноваційні методи професійного навчання у галузі митної справи, що використовуються багатьма митними адміністраціями країн-членів Всесвітньої митної організації, дозволили досягти якісно нового етапу розвитку: створювати свої власні національні програми електронного навчання, обмінюватися досвідом, постійно підвищувати професіоналізм та формувати загальну модель знань у галузі митної справи на глобальному рівні. Надано оцінку впровадженню прогресивних методів дистанційного навчання митників в Україні. Запропоновано використовувати для удосконалення професійної освіти українських фахівців у відповідності до національних потреб Держмитслужби України найкращі в практиці міжнародної митної спільноти навчальні програми, розроблених освітянами країнами-членами Всесвітньої митної організації (ВМО).

Рассмотрены вопросы исследования прогрессивных методов профессионального обучения специалистов таможенного дела. Проанализированы лучшие практики применения эффективных учебных моделей в области таможенного дела в целях дальнейшей адаптации под национальные нужды. Выяснено, что инновационные методы профессионального обучения в области таможенного дела, которые используются многими таможенными администрациями стран-членов Всемирной таможенной организации, позволило достичь качественно нового этапа развития, создавать свои собственные национальные программы электронного обучения, обмениваться опытом, постоянно повышать профессионализм и формировать общую модель знаний в области таможенного дела на глобальном уровне. Дана оценка внедрения прогрессивных методов дистанционного обучения таможенников в Украине. Предложено использовать лучшие в практике международного таможенного сообщества учебные программы, разработанные педагогами стран-членов Всемирной таможенной организации (ВТО) с целью совершенствования профессионального образования украинских специалистов в соответствии с национальными потребностями Гостаможслужбы Украины.

The article deals with the issues of research concerning advanced methods of professional training of customs offi cers. Detailed analysis of best practices for implementing effective educational models in the fi eld of customs domain for further adaptation for national needs has been carried out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Gancheva Z. 
Opportunities for improving the process of training of customs officers = Можливості для вдосконалення процесу навчання співробітників митних служб / Z. Gancheva // Екон. вісн. Донбасу. - 2016. - № 4. - С. 175-181. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Одним із найбільш поширених і ефективних шляхів підвищення професійної майстерності співробітників митних служб є їх навчання. Розглянуто різні типи, методи і форми навчання, які створюють можливості для оновлення та розширення знань і навичок. Досліджено процес підготовки співробітників митної адміністрації, на підставі якого визначено їх сильні і слабкі сторони та викладено пропозиції щодо поліпшення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мовчан Д. О. 
Формування професійної компетентності магістрів права в галузі митної справи засобами дистанційного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. О. Мовчан; ПВНЗ "Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля". - Дніпро, 2016. - 20 c. - укp.

Вперше обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності магістрів права у галузі митної справи (ГМС) засобами дистанційного навчання, що, зокрема, передбачають: вдосконалення нормативно-методичного забезпечення процесу професійної підготовки магістрів права в ГМС на основі використання міжнародного досвіду; оновлення цілей та змісту фахових навчальних дисциплін на підставі компетентнісного й інноваційного підходів та особистісної орієнтації, урахування світового досвіду та спрямування їх на стимулювання автономної компетентної й етичної поведінки магістрів права в ГМС; розробку та впровадження структурно-функціональної моделі формування професійної компетентності магістрів права в ГМС засобами дистанційного навчання, побудованої на засадах міжнародних професійних стандартів митників; використання міжнародних навчальних інструментів дистанційного навчання Всесвітньої митної організації CLiKC, Європейської економічної комісії ООН TFIG, розробка на їх основі та впровадження навчально-методичного забезпечення формування професійної компетентності магістрів права в ГМС. Обгрунтовано та розроблено на засадах міжнародних професійних стандартів митників структурно-функціональну модель формування професійної компетентності магістрів права в ГМС засобами дистанційного навчання, що відтворює мотиваційно-цільовий (висвітлює мету, завдання та методологічні засади), змістово-процесуальний (представлений змістом, технологіями, умовами, формами та методами формування професійної компетентності магістрів права в ГМС засобами дистанційного навчання) та діагностично-результативний (є моніторингом складових результатів формування професійної компетентності магістрів права в ГМС засобами дистанційного навчання, самодіагностика, діагностика, самокорекція) компоненти. Удосконалено форми та методи формування професійної компетентності цих магістрів в ГМС засобами дистанційного навчання. Набули подальшого розвитку наукові уявлення щодо сутності та структури професійної компетентності таких магістрів в ГМС, особливості процесу формування професійної компетентності магістрів права в ГМС засобами дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 р3-269

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425548 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського