Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (87)
Пошуковий запит: (<.>U=Х819(4Укр)15-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Права інвалідів в Україні : Зб. прав. док. / упоряд.: Т. Яблонська. - К. : Сфера, 1998. - 300 c. - (Людина, право, сусп-во). - укp.

Представлений достатньо широкий перелік прав і гарантій, які надаються державою інвалідам, особливо тим, хто постраждав від Чорнобильської катастрофи чи втратив здоров'я, захищаючи Батьківщину під час Великої Вітчизняної війни, або виконуючи військовий обов'язок в інших бойових конфліктах і прирівнений до статусу інвалідів війни. Наведено міжнародні правові документи (Загальна декларація прав людини, Декларація про права інвалідів, Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів та інші), а також правові документи України стосовно інвалідів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)62-3 + Х819(4УКР)15-3 + Х911.3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ревенко Т. В. 
Технології соціальної реклами в діяльності органів влади : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Т. В. Ревенко; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. - Х., 2012. - 19 c. - укp.

Теоретично обгрунтувано напрями вдосконалення організаційно-правових засад використання технологій соціальної реклами в діяльності органів влади України. З'ясовано сутність понять "соціальна реклама" та "технології соціальної реклами органів влади", виявлено низку проблем і недоліків, які стоять на заваді розвитку соціальної реклами в Україні. Узагальнено світовий досвід та українську специфіку функціонування соціальної реклами й її технологій, що дозволяє визначити актуальні напрями розвитку соціальної реклами та класифікувати її технології, зокрема ті, що можуть використовуватись у діяльності органів влади. Запропоновано методичний підхід до оцінки ефективності соціальної реклами, який передбачає розрахунок інтегрального показника її розвитку на основі систематизованих факторів впливу та дозволяє характеризувати специфіку функціонування соціальної реклами в цілому в державі. Обгрунтовано концептуальний підхід до створення організаційно-правового механізму державного регулювання соціальної реклами. Вдосконалено практичні аспекти взаємодії органів влади, діяльність яких пов'язано з використанням соціальної реклами, зроблено пропозиції щодо створення умов для поширення використання технологій соціальної реклами в діяльності органів влади в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)15-3 + С5*333.641.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нижник І. О. 
Перспективи кодифікації українського законодавства про соціальне забезпечення / І. О. Нижник, І. О. Гуменюк // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2013. - № 2. - С. 87-91. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито основні проблеми кодифікації законодавства України про соціальне забезпечення, з'ясовано оптимальний вид і форму систематизації законодавства про соціальне забезпечення, визначено фактори, що впливають на структуру та зміст єдиного кодифікованого акту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)15-30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гірник О. О. 
Щодо проблеми удосконалення законодавства України про соціальне обслуговування / О. О. Гірник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 810. - С. 231-236. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано юридичні проблеми законодавства України про соціальне обслуговування. Наведено приклади повторень, прогалин і суперечностей у законодавстві. Розглянуто юридичні ознаки різних способів систематизації (обліку, інкорпорації, консолідації, кодифікації). Доведено, що консолідація є найефективнішим способом упорядковування юридичних рекомендацій і спрощенням процедури реалізації права на соціальне обслуговування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)15-30 + С4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського