Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Х849(4УКР)112.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.РА334409 Стрельников А. В.Одес. нац. юрид. акад. Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про рекламу [Текст] : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.07.- URL: /ard/2004/
2.РА337781 Легеза Ю. О.Нац. ун-т внутр. справ. Відомчі засоби масової інформації в механізмі формування правосвідомості співробітників органів внутрішніх справ України [Текст] : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.01.- URL: /ard/2005/
3.РА338465 Шишка О. Р.Нац. ун-т внутр. справ. Договір на створення та розповсюдження реклами [Текст] : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03.- URL: /ard/2005/
4.РА346382 Мамчур Л. В.Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект) [Текст] : Автореф. дис... канд. юрид. наук.- URL: /ard/2006/
5.РА367280 Тацишин І. Б.Львів. держ. ун-т внутр. справ. Адміністративно-правове забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами [Текст] : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07.- URL: /ard/2009/
6.ВА745135 Тацишин І. Б. Адміністративно-правове забезпечення рекламних відносин в Україні [Текст] : монографія
7.РА366377 Недов С. Л.Харк. нац. ун-т внутр. справ. Організаційно-правові засади взаємодії органів внутрішніх справ із засобами масової інфомації [Текст] : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07.- URL: /ard/2009/
8.Ж14678 Kobets M. M. Тhe study of modern consumers' attitude to drug advertisement in Ukraine [] // Вісник фармації, 2013,N № 3.-С.55-58
9.Ж23244/Держав.упр. Сердечна Л. В. Фіскальне регулювання як інструмент державної політики в галузі реклами [] // Держава та регіони. Серія Державне управління, 2013,N Вип. 3.-С.31-36
10.РА398653 Яцик Т. П. Адміністративно-правові засади взаємодії податкових органів із засобами масової інформації [] : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Яцик Тетяна Петрівна ; Відкр. міжнар. ун-т розв. людини "Україна"
11.РА402689 Скрицька Н. А. Правове регулювання рекламної діяльності на телебаченні (господарсько-правовий аспект) [] : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / Скрицька Надія Анатоліївна ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом
12.РА404908 Жирнова К. О. Цивільно-правове регулювання реклами торговельних брендів [Текст] : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03
13.РА407832 Ваксман Р. В. Вдосконалення господарсько-правового забезпечення рекламної діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / Ваксман Регіна Володимирівна ; Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого
14.РА407719 Воєводін Б. В. Інститут реклами: цивільно-правовий аспект [Текст] : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Воєводін Богдан Володимирович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка
15.Ж29409/А Токарська А. Герменевтико-комунікативні концепти тлумачення правових текстів у ЗМІ і ЗМК [] // Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2014,N № 782:Юрид. науки.-С.59-64
16.Ж70307 Соловйов О. С. Науково-практичні заходи відносно втілення ефективних протидій щодо подання у засобах масової інформації неякісної, недобросовісної реклами ліків, парафармації та деяких продуктів харчування, вживання [] // Збірник наукових праць співробітників НМАПО імені П. Л. Шупика, 2013,N Вип. 22, кн. 3.-С.430-437
17.ВА788891 Ваксман Р. В. Рекламна діяльність: проблеми господарсько-правового забезпечення [Текст] : монографія / Р. В. Ваксман ; Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого
18.Ж25988 Пономаренко М. С. Результати поглибленого аналізу параметричних показників телереклами ліків, парафармації, пиво-горілчаних виробів - доказова база для розробки нормативно-правових засад ефективного державного упорядкування її діяльності [] // Медична інформатика та інженерія, 2014,N № 3.-С.31-38
19.Ж25988 Пономаренко М. С. Порівняльний аналіз рекламованої і не рекламованої аналогічної продукції у телеефірі України на прикладі дротаверину та но-шпи. Заходи нормативно-деліктного права та впливу на недобросовісну телерекламу ліків [] // Медична інформатика та інженерія, 2014,N № 4.-С.64-68
20.Ж100841 Шведун В. А. Організаційно-правове забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами [] // Безпека інформації, 2015. т.Т. 21,N № 2.-С.174-178
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського