Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (118)Журнали та продовжувані видання (81)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч11 р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шейко В. М. 
Харківська державна академія культури. До 75-річчя з дня заснування / В. М. Шейко, М. В. Дяченко, Н. М. Кушнаренко, М. М. Каністратенко; ред.: Л. Ф. Торбовська, Т. Г. Царенко. - Х. : ХДАК, 2004. - 295 c. - Бібліогр.: с. 283-293. - укp.

Висвітлено історію становлення та розвитку Харківської державної академії культури як фундатора бібліотечної та культурологічної освіти в Україні. Проаналізовано основні напрямки освітньої, наукової та культурно-творчої діяльності навчального закладу. Наведено відомості про педагогічну діяльність викладачів академії, запропоновано історичні та довідкові матеріали про факультети бібліотекознавства та інформатики, музичного мистецтва, а також театрального та кіно-, телемистецтва.

Освещена история становления и развития Харьковской государственной академии культуры как фундатора библиотечного и культурологического образования в Украине. Проанализированы основные направления образовательной, научной и культурно-творческой деятельности учебного заведения. Изложены исторические материалы о факультетах библиотековедения и информатики, музыкального искусства, а также театрального и кино-, телеискусства, приведены сведения о педагогической и научной деятельности преподавателей академии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р31(4УКР)10

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Інноваційні технології у підготовці фахівців культури: здобутки, проблеми, перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 12 - 14 груд. 2002 р. / ред.: М. Мамченко; Держ. метод. центр навч. закл. культури і мистец. України. - Кам'янець-Поділ : Медобори, 2003. - 226 c. - укp.

Обговорено проблеми управлінської та науково-методичної діяльності вищих навчальних закладів культурно-мистецького профілю, гуманітарної освіти, виховних інновацій та фахової підготовки.

Обсуждены проблемы управленческой и научно-методической деятельности высших учебных заведений культурно-художественного профиля, гуманитарного образования, воспитательных инноваций и профессиональной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу : Матеріали наук.-практ. конф., 13 - 14 груд. 2005 р. / ред.: В. М. Шейко; Харк. держ. акад. культури. - Х. : ХДАК, 2005. - 289 c. - укp.

Проаналізовано особливості трансформації інформаційно-культурологічної та мистецької освіти України у контексті Болонського процесу. Охарактеризовано соціокультурні концепти як чинники формування інноваційних технологій та методів навчання. Показано роль Болонського процесу як засобу інтеграції та демократизації вищої освіти країн Європи. Обгрунтовано необхідність розвитку корпоративної культури управління за умов інформаційної економіки та сучасну філософію освіти. Розглянуто проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору. Обгрунтовано концепцію інформаційного суспільства та проаналізовано можливості впровадження інновацій у системі вищої освіти. Розглянуто європейські освітні стандарти у контексті Болонської декларації, показано перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчання у вищих учбових закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю. Розроблено індивідуальну технологічну парадигму підготовки фахівців як стратегічний напрям модернізації освіти з урахуванням основних положень Болонського процесу. Розглянуто питання формування індивідуального стилю майбутнього викладача за умов модернізації освіти України. Висвітлено актуальні проблеми сучасної музичної та театральної педагогіки, а також хореографічної освіти. Запропоновано напрями удосконалення єдиної загальнопрофесійної підготовки фахівців для видавничо-книготорговельної та бібліотечної галузей. Охарактеризовано інноваційні технології та методи навчання в інформаційно-культурологічній та мистецькій освіті.

Проанализированы особенности трансформации информационно-культурологического и художественного образования Украины в контексте Болонского процесса. Охарактеризованы социокультурные концепты как факторы формирования инновационных технологий и методов обучения. Показана роль Болонского процесса как средства интеграции и демократизации высшего образования стран Европы. Обоснованы необходимость развития корпоративной культуры в условиях информационной экономики и современная философия образования. Рассмотрены проблемы интеграции высшей школы Украины в Европейское образовательное пространство. Обоснована концепция информационного общества и проанализированы возможности внедрения инноваций в системе высшего образования. Рассмотрены европейские образовательные стандарты в контексе Болонской декларации, показаны перспективы внедрения кредитно-модульной системы организации обучения в высших учебных заведениях информационно-культурологического и художественного профиля. Разработна индивидуальная технологическая парадигма подготовки специалистов как стратегическое направления модернизации образования с учетом основных положений Болонского процесса. Рассмотрены вопросы формирования индивидуального стиля будущего преподавателя в условиях модернизации образования Украины. Освещены актуальные проблемы современной музыкальной и театральной педагогики, а также хореографического образования. Предложены пути усовершенсвования единой общепрофессиональной подготовки специалистов для издательско-книжноторговой и библиотечной отраслей. Охарактеризованы инновационные технологии и методы обучения

в информационно-культурологическом и художественном образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р31(4УКР) я431 + Ч484(4УКР) я431 + Щ03 р31(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зюзіна Т. О. 
Культурологічна підготовка студентів у вищих навчальних закладах: теоретико-методологічні засади змісту освіти : монографія / Т. О. Зюзіна; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка". - Луганськ, 2009. - 383 c. - Бібліогр.: с. 334-383. - укp.

Висвітлено проблему модернізації змісту гуманітарної підготовки (ГП) в університетах. Представлено теоретико-методологічне обгрунтування концепції осучаснення змісту культурологічних дисциплін циклу ГП у ВНЗ, визначено дидактичні засади використання мистецтва у структурі культурологічної освіти за соціокультурних умов інформаційного суспільства. Розглянуто культурологічну складову навчального процесу у зарубіжних університетах. Запропоновано проектну модель структури та змісту міждисциплінарного фундаментального циклу культурологічної підготовки у ВНЗ.

Освещена проблема модернизации содержания гуманитарной подготовки (ГП) в университетах. Представлено теоретико-методологическое обоснование концепции осовременения содержания культурологических дисциплин цикла ГП в ВУЗ, определены дидактические основы использования искусства в структуре культурологического образования в социокультурных условиях информационного общества. Рассмотрена культурологическая слагаемая учебного процесса в зарубежных университетах. Предложена проектная модель структуры и содержания междисциплинарного фундаментального цикла культурологической подготовки в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Донець З. Ф. 
Осучаснення змісту культурознавчих дисциплін у вищій школі в контексті міжнародних культуроохоронних конвенцій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / З. Ф. Донець; АПН. Ін-т вищ. освіти. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Виявлено на культуроосвітніх матеріалах України та зарубіжних країн, міжнародних організацій комплекс рушійних сил і практичних шляхів (розширення сутнісного змісту поняття "культура", обумовленого початком розбудови суспільства знань, явищ глобалізації та інших планетарних процесів. Запропоновано зміст нової моделі індивідуальної та колективної поведінки, творчої автономії, громадянської та професійної толерантності та іншого), здатних посилити освітньо-виховну роль культурознавчих дисциплін і сприяти формуванню менталітету, соціалізації людини нового століття. Доведено примітивізм ідеї "інтернаціональної за змістом, соцреалістичної за формою" культури, ретрохарактер і неевристичність успадкованих від радянського періоду уявлень про мету, шляхи та методи застосування національного та світового культурного доробку в навчально-виховному процесі. Виявлено причини появи, освітньо-культурну роль Декларації принципів толерантності ЮНЕСКО та міжнародних конвенцій про охорону світової культурної та природної спадщини. Обгрунтовано роль цих документів у розвиткові рівноправного розмаїття культури України. Проаналізовано зміст загальної культурознавчої дисципліни у вищій школі з урахуванням педагогічної мети і засобів упровадження до навчально-виховного процесу. Запропоновано концепцію дисципліни "Інтегроване культурознавство" для студентів вищої школи спеціальностей "видавнича справа і редагування", "журналістика". Розкрито функціональну пластичність автентичних засад національної спадщини, які сприяють вихованню вміння в студентів формувати високий інформаційно-культурний рівень та відповідальність за духовність культури

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.1 + Ч11 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328387 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Слободян О. П. 
Творчий саморозвиток особистості студентів педагогічного коледжу в процесі вивчення культурологічних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. П. Слободян; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади творчого саморозвитку особистості. Проаналізовано його суть, обгрунтовано роль рефлексії, діалогових форм навчання, моделювання змісту навчального матеріалу, використання роботи з культурологічними текстами у творчому саморозвитку особистості студента педколеджу в процесі вивчення культурологічних дисциплін у контексті діалогу культур. Визначено критерії та рівні, а також розроблено комплекс методів діагностичного дослідження саморозвивальних процесів та модель творчого саморозвитку особистості студента в процесі вивчення культурологічних дисциплін. Запропоновано систему педагогічних умов даного саморозвитку, яка спрямована на перебудову мотивів учіння, на зміну рівня саморегуляції навчальної діяльності, на творчу самореалізацію особистості студента під час вивчення культурологічних предметів за умов сучасного культурно-освітнього простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ч11 р21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Віват, Академіє! : Дайджест. Вип. 4. 2006 - 2008 / ред.: С. В. Євсеєнко; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2009. - 197 c. - укp.

Наведено матеріали про діяльність Харківської державної академії культури (ХДАК), опубліковані у 2006 - 2008 рр. у всеукраїнських та місцевих газетах, що виходять друком у Харкові та на Харківщині ("Культура і життя", "Урядовий кур'єр", "Україна молода", "Голос України", "Дзеркало тижня", "Освіта", "Освіта України", "Комсомольская правда в Украине: Харьковский выпуск", "Время", "Вечерний Харьков", "Слобідський край", "Харьковские известия", "Нова демократія"). У дане видання включено окремі газетні статі та замітки про діяльність колективу ХДАК, інтерв'ю з її керівництвом, фрагменти публікацій про викладачів, студентів і випускників академії. Вперше до дайджесту включено матеріали зі студентських газет ХДАК ("Бурсацький узвіз", "Akademia", "Студентські обрії").

Изложены материалы о деятельности Харьковской государственной академии культуры (ХГАК), опубликованные в 2006 - 2008 гг. во всеукраинских и местных газетах Харькова и Харьковской области ("Культура и жизнь", "Правительственный курьер", "Украина молодая", "Голос Украины", "Зеркало недели", "Образование", "Образование Украины", "Комсомольская правда в Украине: Харьковские известия", "Новая демократия"). В данное издание включены отдельные газетные статьи и заметки о деятельности коллектива ХГАК, интервью с ее руководством, фрагменты публикаций о преподавателях, студентах и выпускниках академии. Впервые в дайджест включены материала со студенческих газет ХГАК ("Бурсацкий спуск", "Akademia", "Студенческие горизонты").


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р31(4УКР-4ХАР-2ХАР)11 я5

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348528/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Москаленко Н. М. 
Гуманітаризація вищої культурологічної освіти в Україні XX - XXI ст. : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / Н. М. Москаленко; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2010. - 16 c. - укp.

Проведено спробу цілісного осмислення процесу гуманітаризації вищої культурологічної освіти у сучасній Україні в контексті загальної генези духовної культури нашого народу. Уточнено понятійно-категоріальний апарат дослідження (освіта, вища освіта, гуманітаризація тощо). Розроблено історичні традиції гуманітарної культурологічної освіти в Україні. Розкрито та критично оцінено особливості умов формування гуманітарного освітнього простору України. Досліджено особливості формування моделі гуманітарної культурологічної вищої освіти в Україні XXI ст. Виявлено головні проблеми формування творчої особистості як актуальної проблеми вищої освіти XXI ст. Визначено напрями моделювання гуманітарної культурологічної вищої освіти в Україні XXI ст. Проаналізовано застосування інновацій в сучасній системі гуманітарної вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Волков С. М. 
Інституалізовані соціокультурні системи: регіональна специфіка та динаміка : монографія / С. М. Волков; Нац. акад. мистец., Ін-т культурології. - К., 2010. - 248 c. - Бібліогр.: с. 425 назв - укp.

Узагальнено матеріал про інституалізацію навчальних закладів культури і мистецтва, які утворили цілісну систему культурно-мистецької освіти в Україні наприкінці XX - на початку XXI ст. Висвітлено етапи становлення та функціонування системи підготовки кадрів культури і мистецтва в Україні, виявлено регіональну специфіку цієї системи та особливості її соціокультурної динаміки впродовж всього періоду існування. Надано копії архівних документів, портрети та фото осіб, чия творча діяльність репрезентує традиції та здобутки мистецької освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р31(4УКР) + Щ.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кам'янець-Подільський коледж культури і мистецтв: історія та сучасність : бібліогр. вид. / уклад.: В. О. Булаєнко, Л. В. Климчук, С. С. Никитюк, О. Я. Павлюк. - Кам'янець-Поділ. : Зволейко Д.Г., 2010. - 167 c. - укp.

Наведено матеріали щодо історії та сучасного стану навчального закладу, інформацію щодо творчих здобутків викладачів і випускників коледжу. Наведено документальні джерела - публікації в періодичних виданнях, матеріали науково-практичних конференцій і семінарів, програми концертів, конкурсів, фестивалів.

Приведены материалы относительно истории и современного состояния учебного заведения, информация относительно творческих достижений преподавателей и выпускников колледжа. Представлены документальные источники - публикации в периодических изданиях, материалы научно-практических конференций и семинаров, программы концертов, конкурсов, фестивалей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р31(4УКР-4ХМЕ) + Ч473(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зеліско Л. І. 
Культурологічна освіта майбутнього юриста : монографія / Л. І. Зеліско; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2010. - 233 c. - Бібліогр.: 412 назв. - укp.

Висвітлено проблеми культурологічної парадигми вищої школи у процесі підготовки фахівців-юристів. Розкрито теоретичні засади культурологічної освіти майбутніх юристів. Визначено культуру як складову професійної підготовки особистості. Описано теоретичну модель спеціаліста-правознавця в системі культурологічної освіти, методологічну функцію культурології в контексті професійної підготовки юристів. Викладено ціннісно-мотиваційні підходи до культурологічної освіти, розкрито аксіологічну природу українського права. Розглянуто питання впровадження інтегрованих освітньо-професійних програм у процес культурологічної підготовки фахівців-юристів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р31(4УКР) + Х.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рижкова С. А. 
Творення, трансляція, інтерпретація та споживання культури : монографія / С. А. Рижкова, І. В. Кузнєцова, І. О. Шевченко; ред.: Л. В. Білоусова, В. М. Кручик; Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец., Ін-т післядиплом. освіти. - К., 2010. - 475 c. - Бібліогр.: 612 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення культури, витоки загального, особливого, унікального та несумірного в історичних просторах культури. Визначено синхронічність циклів становлення та занепаду культурних кодів (КК) регіональних історичних цілісностей. Встановлено, що під час становлення культурно-історичної цілісності тексти та символи попередньої епохи інтерпретуються відповідно до змінених реалій природи та соціуму, варіативність інтерпретації обумовила розмаїття особливого та унікального КК і спричинила розробку двох відмінних космо-етичних архетипів, регіони яких збігаються з регіонами впливу індоєвропейської, афроазіатської та алтайської мов. Обгрунтовано причини розробки сакральних і профанованих знакових систем, описано особливості тлумачення символів, алегорій, метонімій, сюжетів міфів філософсько-релігійних концепцій. Визначено діалектичну єдність аксіологічних і праксеологічних вимірів фахової культурної діяльності. Висвітлено функціональні механізми забезпечення процесуального порядку фахової концепції культурної системи на основі теоретико-методологічних підходів. Розглянуто питання філософії розвитку культурно-мистецької освіти України. Описано комунікативну модель системи підвищення кваліфікації працівників культури України в контексті процесів самоорганізації та динаміки культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шейко В. М. 
Харківська державна академія культури: до 80-річчя з дня заснування : монографія / В. М. Шейко, М. М. Каністратенко, Н. М. Кушнаренко, А. О. Рижанова, Ю. О. Петруня, З. І. Алфьорова; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2009. - 195 c. - укp.

Висвітлено історію становлення та розвитку, основні напрями освітньої, наукової, методичної, культурно-творчої діяльності Харківської державної академії культури. Наведено біографічні відомості про ректорів, керівників відділів, професорський склад, викладачів і співробідників академії, подано бібліографічні описи їх основних наукових публікацій.

Освещены история становления и развития, основные направления образовательной, научной, методической, культурно-творческой деятельности Харьковской государственной академии культуры. Приведены биографические данные о ректорах, руководителях отделов, профессорском составе, преподавателях и сотрудниках академии, даны библиографические описания их основных научных публикаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч11 р31(4УКР-4ХАР-2Х)11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Зюзіна Т. О. 
Дидактичні принципи формування змісту підручників з культурології для вищої школи / Т. О. Зюзіна // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 2. - С. 51-56. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто дидактичні принципи формування змісту підручників з культурології, представлено авторську класифікацію навчальної літератури для вищої школи, що презентує культурологічне знання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р + Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Саєнко Н. В. 
Теоретичні та методичні засади культурологічної підготовки майбутніх інженерів : монографія / Н. В. Саєнко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : ХНАДУ, 2012. - 335 c. - Бібліогр.: с. 267-313. - укp.

Наведено систему культурологічної підготовки (КП) студентів технічних ВНЗ. Обгрунтовано теоретичні та методичні основи формування інженера-інтелігента як особистості, що поєднує професіоналізм, високий загальнокультурний рівень та духовно-етичну досконалість. Узагальнено структурні компоненти культури. Визначено складники та принципи КП. Зазначено, що культурологічний підхід дозволяє переосмислити зміст навчання у технічних ВНЗ з гуманітарних позицій, суттю яких є формування спеціаліста-інтелігента з широким кругозором і високим рівнем загальної культури, а КП передбачає комплексну реалізацію практичних, виховних, освітніх і професійних цілей за умов створення у технічних ВНЗ культурологічного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Костриця Н. М. 
Система культурологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі : монографія / Н. М. Костриця; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Ніжин : Лисенко М. М., 2012. - 398 c. - Бібліогр.: с. 310-350, 383-390 - укp.

Обгрунтовано на теоретико-методологічному та предметно-структурному рівнях систему культурологічної підготовки майбутніх фахівців-аграрників, яка орієнтує на вивчення пластів української культури у контексті сільськогосподарської діяльності як природо-соціокультурної реальності та передбачає формування духовного світу студентів на засадах етнокультури. Зазначено, що гуманітарний зміст навчально-виховного процесу у вищій аграрній школі в межах етнокультурної парадигми спрямований передусім на реалізацію можливості вивчення та творчого використання накопиченого впродовж століть народного досвіду та виховання національної культурної гідності за збереження толерантного ставлення до інших культур. Розглянуто процесуальні аспекти формування системи культурологічної підготовки майбутніх фахівців-аграрників.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч11 р31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шконда В. В. 
Культурологічні засади професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців : монографія / В. В. Шконда, А. В. Кальянов; ред.: В. В. Шконда. - Донецьк : Донбас, 2012. - 261 c. - Бібліогр.: с. 182-204 - укp.

Розглянуто теоретико-методичні культурологічні засади вдосконалення професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців, розкрито його сутність, ціннісні предиктори профорієнтації в контексті працевлаштування, встановлено роль і місце кар'єри в професійно-особистісному їх становленні, значення окремих видів культур в даному процесі. Викладено пріоритетні напрями та заходи щодо оптимізації розвитку культури для вдосконалення професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців. Розкрито соціокультурну функцію як регулятор розвитку культури майбутніх фахівців. Визначено проблеми формування та розвитку культури фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Зеленська О. П. 
Ціннісно-діяльнісний підхід у культурологічній підготовці фахівців у ВНЗ МВС України / О. П. Зеленська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 152-159. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто особливості культурологічної підготовки майбутніх фахівців, зокрема курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України. До дослідження проблеми культурологічної підготовки курсантів рекомендовано застосовувати ціннісно-діяльнісний підхід як метод експериментального вивчення особливостей ціннісного ставлення курсантів до об'єктів пізнавальної діяльності. Виявлено можливість шляхом спеціального навчання прийомам наукового аналізу подій і фактів впливати на формування у них оцінних відношень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р31 + Х819(4УКР)112.01 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Музальов О. О. 
Професійна адаптація особистості в процесі вивчення предмета "Культурологія" у ВПУ : навч.-метод. посіб. / О. О. Музальов, А. В. Шиделко; Нац. акад. пед. наук України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 101 c. - Бібліогр.: с. 96-101 - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні засади соціально-професійної адаптації, запропоновано шляхи подолання суперечностей і недоліків у процесі культурологічної підготовки майбутніх фахівців. Розроблено структурно-функціональну модель формування та розвитку світоглядної культури. Визначено форми, методи та засоби інтегрованого викладання та вивчення предметів, увагу приділено вдосконаленню організаційно-педагогічної діяльності викладачів дисциплін соціально-гуманітарного циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС55442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Корчагіна Ю. П. 
Культурологічний підхід до особистісно-орієнтованного професійного навчання / Ю. П. Корчагіна // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 92-95. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто суть особистісно-орієнтованого професійного навчання, розкрито основні проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю. Однією з проблем є недостатня культурологічна підготовка майбутніх інженерів. До вирішення цієї проблеми розглянуто культурологічний підхід до особистісно-орієнтованого професійного навчання. Аргументовано необхідність формування у майбутніх інженерів культурологічних знань, які стимулюють творчий пошук, допомагають самопізнанню, саморозвитку. Культурологічний підхід розглянуто як засіб формування гуманістичних цінностей, формування світогляду майбутніх фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р3 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського