Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч216(4УКР)241$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Полякова Г. П. 
Деонтологічна підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в аспірантурі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. П. Полякова; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано сутність і специфіку деонтологічної підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в аспірантурі, педагогічні умови (уведення деонтологічної складової у зміст післядипломної освіти, актуалізація ціннісного ставлення аспірантів до навчання в аспірантурі як проекту вибору наукової та науково-педагогічної кар'єри, спрямування нестандартних форм професійної соціалізації на дотримання аспірантами деонтологічних настанов морального обов'язку та належної поведінки в науковому та науково-педагогічному співтоваристві), що забезпечують ефективність означеного процесу, спрямованого на формування в них деонтологічної культури. Визначено сутність і структуру деонтологічної культури аспірантів як науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. З'ясовано критерії та показники, охарактеризовано рівні її вияву. Уточнено поняття "професійна деонтологія", "деонтологія у професійній діяльності наукових і науково-педагогічних кадрів". Розглянуто положення теорії післядипломної освіти за рахунок її збагачення питаннями щодо деонтологічної підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в аспірантурі, спрямованої на формування в них деонтологічної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(4УКР)241 + Ю752.1:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Докторські програми в Україні: досвід НаУКМА : [колект. моногр.] / ред.: В. Моренець; упоряд.: Л. Пізнюк; Нац. акад. "Києво-Могилян. акад.". - К. : [Пульсари], 2010. - 159 c. - укp.

Висвітлено практичний і теоретичний досвід НаУКМА у розвитку третього рівня вищої освіти, що неминуче має змінити організацію та суть традиційної аспірантури. Розглянуто досвід деяких країн Європи в організації третього циклу вищої освіти. Вміщено спостереження та матеріали загального, оглядового і, певною мірою, методологічного характеру. На рівні положень, правил, умов і обов'язків учасників освітньо-наукового процесу описано розроблені й уже чинні у НаУКМА структуровані докторські програми, додано окремі навчальні плани та методологічні матеріали.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(4УКР)241

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бухнієва О. А. 
Підготовка аспірантів до інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Бухнієва; Республік. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". - Ялта, 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ. Визначено її концептуально-методологічні засади; вдосконалено поняття "нововведення", "новація", "інновація", "педагогічні інновації", "інноваційний процес". Конкретизовано сутність і структуру інноваційної діяльності, виявлено специфіку її провідного суб'єкта у ВНЗ. Виокремлено критерії та показники, охарактеризовано рівні підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ. Обгрунтовано модель підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ, виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) п + Ч311,01 + Ч216(4УКР)241

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вашуленко О. С. 
Підготовка наукових кадрів: дослідження Г. М. Доброва та сучасний стан / О. С. Вашуленко // Наука та наукознавство. - 2011. - № 2. - С. 69-74. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено ідеї Г. М. Доброва щодо підготовки наукових кадрів. Досліджено розвиток аспірантури в Україні за часи незалежності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(4УКР)241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кравченко В. 
Розробка системи підтримки прийняття рішень при визначенні здобувачем наукового керівника через мережу Інтернет / В. Кравченко, В. Кравченко // Вища шк.. - 2012. - № 8. - С. 88-95. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Описано інформаційну модель та алгоритм програмно-методичного комплексу, який може бути використаний здобувачем під час пошуку наукового керівника за допомогою засобів Інтернету на сайтах аспірантур ВНЗ. Наведено алгоритм дії здобувача, що складається з п’ятьох кроків, протягом яких установлюється попередній контакт між здобувачем і його майбутнім науковим керівником та формуються необхідні документи. Розглянуто задачу пошуку схильним до науки випускником периферійного ВНЗ потенційного наукового керівника для підготовки та захисту дисертаційної роботи.

Описанo информационную модель и алгоритм программно-методического комплекса, который может быть использован соискателем при поиске научного руководителя с помощью средств Интернета на сайтах аспирантур ВУЗ. Представлен алгоритм действия соискателя, состоящий из пяти шагов, в течение которых устанавливается предварительный контакт между соискателем и его будущим научным руководителем и формируются необходимые документы. Рассмотрена задача поиска склонным к науке выпускником периферийного ВУЗ потенциального научного руководителя для подготовки и защиты диссертационной работы.

Describes a model and an algorithm of methodical complex, which can be used by a competitor in the search of the supervisor by means of the Internet on sites graduate schools. The algorithm of the applicant, which consists of five steps within which is set a preliminary contact between the applicant and his future supervisor and generates the necessary documents. The problem of search-prone peripheral science graduate of the university of the potential supervisor for the preparation and defense of the thesis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(4УКР)241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бірюкова М. 
Аспірантура і докторантура як механізм формування інтелектуального потенціалу держави / М. Бірюкова // Вища шк.. - 2010. - № 2. - С. 52-59. - укp.

Розглянуто актуальні питання розвитку аспірантури та докторантури як показників і механізмів розвитку інтелектуального та наукового потенціалу навчального закладу. Відзначено, що в розвитку після освіти в ВНЗ склалися диспропорції, що призвели до дисбалансу попиту та пропозиції, необхідних і підготовлюваних наукових кадрів вищої кваліфікації. Спостерігаються негативні тенденції: тільки кожен п'ятий аспірант і кожен десятий докторант по Україні встигають захистити дисертації в строк - значна частина їх вибувають до закінчення терміну навчання. Висвітлено досвід Народної української академії щодо оптимізації діяльності аспірантури та докторантури, що дозволить істотно підвищити ефективність використання кадрового потенціалу науки на основі його послідовного відновлення за рахунок залучення і закріплення талановитих молодих учених і фахівців.

Рассмотрены актуальные вопросы развития аспирантуры и докторантуры как показателей и механизмов развития интеллектуального и научного потенциала учебного заведения. Отмечено, что в развитии послевузовского образования сложились диспропорции, которые привели к дисбалансу спроса и предложения, необходимых и готовящихся научных кадров высшей квалификации. Наблюдаются негативные тенденции: только каждый пятый аспирант и каждый десятый докторант по Украине успевают защитить диссертации в срок - значительная часть их выбывает до окончания срока обучения. Освещен опыт Народной украинской академии по оптимизации деятельности аспирантуры и докторантуры, что позволяет существенно повысить эффективность использования кадрового потенциала науки на основе его последовательного восстановления за счет привлечения и закрепления талантливых молодых ученых и специалистов.

The relevant issues of post-graduate and doctoral studies as indicators and mechanisms for the development of intellectual and scientific potential of the school. It is noted that in the development of post-graduate education have developed imbalances led to an imbalance of supply and demand, and preparing the necessary scientific personnel of higher qualification. Observed a negative trend: only every fifth student, and every tenth Ph.D. in Ukraine have time to defend his thesis in time - much of them drop out before the end of training; issue of post-graduate and doctoral studies concentrated in the largest university centers - in Kiev and Kharkov, a noticeable change in the distribution of graduate students and doctoral students in science fields (reduction of scientific personnel for technical and information sciences), etc. The experience of the Ukrainian Academy's work on optimization of post-graduate and doctoral studies, which will significantly improve the utilization of human resources of science on the basis of its consistent recovery at the expense of attracting and retaining talented young scientists and specialists, as well as to concentrate the bulk of highly qualified scientific personnel in priority areas of basic and applied research, defining the innovative development of high-tech industries and the economy as a whole.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(4УКР)241/242

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського