Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (28)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 в4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Смольский С. М. 
Три шага к профессии: наука, диссертация, педагогика / С. М. Смольский, Л. И. Филиппов. - О. : Нептун-Технология, 2005. - 128 c. - рус.

Показано, что выполнение любого научного исследования, подготовку научных статей, отчетов и написание диссертации следует производить в определенной логической последовательности действий, которую можно назвать алгоритмом научного исследования. Предложены пути приобретения мастерства в педагогической деятельности, реализующейся на основе знаний и искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч210.1 + Ч30 в4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Черноусова Е. А. 
Моделювання як педагогічний феномен / Е. А. Черноусова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 1. - С. 155-164. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми педагогічного моделювання. Проведено порівняльний аналіз термінів "моделювання" та "проектування". Умовно виділено три етапи педагогічного моделювання: методологічний, технологічний, практико-орієнтований. Надано робоче визначення феномену "педагогічне моделювання". Визначено, що моделювання сприяє активізації пізнавального процесу, корекції знань про явища та процеси, формуванню аналітичного мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в4 + Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шехавцова С. О. 
Теоретичне обгрунтування сутності понять "пізнавальна самостійність" та "суб'єктна активність" студентів в педагогічній терміносистемі / С. О. Шехавцова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 3. - С. 124-130. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено теоретичне обгрунтування змісту та сутності понять "пізнавальна самостійність" і "суб'єктна активність" в педагогічній терміносистемі, визначення співвідношення зазначених понять і принципової різниці між поняттями "пізнавальна самостійність", "пізнавальна діяльність", "навчально-пізнавальна діяльність", "пізнавальна активність" і "суб'єктна активність".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Калуга Т. О. 
Методологічні аспекти дослідження понятійно-термінологічної системи вітчизняної педагогіки / Т. О. Калуга // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 16. - С. 49-56. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто методологічні підходи та принципи історико-педагогічного дослідження понятійно-термінологічної системи вітчизняної педагогіки 20 - 30-х рр. XX ст. Показано можливості системного підходу та принципу предметно-тематичної систематизації, термінологічного аналізу для вивчення історії педагогічних термінів і позначуваних ними понять, встановлення взаємозв'язку та субординації понять, їх місця в понятійному апараті педагогічної теорії досліджуваного періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Іванюк І. В. 
Формування понятійно-термінологічного апарату з питань розвитку дистанційної освіти [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 5. - Бібліогр.: 15 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/716/540

Актуальність дослідження обумовлена необхідністю подальшого розвитку дистанційної освіти в Україні та формування в цій галузі педагогічних досліджень єдиного понятійно-термінологічного апарату. Здійснено розкриття значення низки термінів, складеної на основі зарубіжних науково-педагогічних джерел, у рамках НДР Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на тему "Методологія проектування мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів". Аналіз зарубіжної науково-педагогічної літератури свідчить про певну еволюцію терміну "дистанційна освіта". Акцентовано увагу на тому, що останні дослідження українських науковців носять новаторські підходи у формуванні терміну "ресурсний центр дистанційної освіти".

Актуальность исследования обусловлена необходимостью дальнейшего развития дистанционного образования в Украине и формирования в этой области педагогических исследований единого понятийно-терминологического аппарата. Рассмотрен ряд значений терминов, составленный на основе зарубежных научно-педагогических источников, в рамках НИР Института информационных технологий и средств обучения НАПН Украины по теме "Методология проектирования сети ресурсных центров дистанционного образования общеобразовательных учебных заведений". Анализ зарубежной научно-педагогической литературы свидетельствует об определенной эволюции термина "дистанционное образование". Обращено внимание на то, что последние исследования украинских ученых носят новаторские подходы в формировании термина "ресурсный центр дистанционного образования".

The relevance of the material set out in the article is conditioned by the need of distance education further development in Ukraine and formation of single conceptual terminology in the field of educational research. Done disclosure of terms drawn upon the basis of foreign scientific and educational sources in the framework of the research program of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAPS of Ukraine on the topic "Methodology network design of resource centers of Distance Education for secondary schools." Analysis of foreign scientific and educational literature shows a certain evolution of the term "distance education". Attention is drawn to the fact that recent studies by Ukrainian scientists are pioneering approachesin forming the term "Resource Center of Distance Education".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в4 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Муріна С. 
Назви навчальних закладів: особливості організації даних в автоматизованій інформаційній системі "Український національний біографічний архів" / С. Муріна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2011. - Вип. 31. - С. 520-526. - Бібліогр.: с. 526 - укp.

Розглянуто особливості організації даних і проблемні питання наповнення словника "Навчальні заклади" в автоматизованій інформаційній системі Українського національного біографічного архіву. Запропоновано варіант технічного вирішення питання зміни назв навчальних закладів словника "Навчальні заклади" - переважаюча (авторитетна) форма представлення найменування об'єкта. Зазначено, що створити запис для такої форми та системи зносок, яка дозволить зв'язати її з альтернативними та неправильними формами, допоможе використання UNIMARC/Authorities-Міжнародного комунікативного формату для авторитетних / нормативних записів. Використання цього формату дозволяє підносити інформаційний ресурс на рівень міжнародних стандартів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в4 с51 + Ш111.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кільченко А. В. 
Концептуальна модель інформаційної системи "Наукові дослідження" НАПН України / А. В. Кільченко // Систем. дослідж. та інформ. технології. - 2014. - № 1. - С. 81-91. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Представлено принципи побудови концептуальної моделі ІС "Наукові дослідження" для автоматизації менеджменту наукових досліджень в НАПН України. Описано результати дослідження щодо формування полів та автоматизації обробки документів в інтегрованому середовищі MS SharePoint, яке проводилося в межах виконання НДР "Науково-методичне забезпечення інформаційної системи планування наукових досліджень в Академії педагогічних наук України на базі мережі Інтернет".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в44

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Аносов І. П. 
Основи науково-педагогічних досліджень : навч. посіб. / І. П. Аносов, М. В. Елькін, М. М. Головкова, А. А. Коробченко; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2015. - 216 c. - Бібліогр.: с. 177-190 - укp.

Розкрито логіку, методологію та методику науково-педагогічних досліджень. Розглянуто особливості організації науково-дослідної роботи студентів. Подано методичні рекомендації з підготовки та написання науково-дослідних робіт: курсових, кваліфікаційних робіт бакалавра, магістра, кандидатських дисертацій. Викладено загальні вимоги та правила оформлення дипломних робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в4 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тимченко І. 
Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз / І. Тимченко // Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 38–44. - Бібліогр.: 16 назв - укp.

Констатовано, що Україна успадкувала від радянської системи освіти і психолого-педагогічних наук значні термінологічні розбіжності з усіма державами Заходу. Цей розрив продемонстровано на прикладі термінів «vocational» і «professional». Проаналізовано категорію «професіонал» згідно з визначеннями в українських та зарубіжних спеціалізованих та енциклопедичних словниках. Досліджено досвід Фінляндії в контексті освітніх реформ та розвитку суспільства. Пояснено причини появи на Заході терміну "первинна освіта" і доцільність його використання в Україні.

Констатировано, что Украина унаследовала от советской системы образования и психолого-педагогических наук значительные терминологические разногласия со всеми государствами Запада. Этот разрыв продемонстрирован на примере терминов «vocational» и «professional». Проанализирована категория «профессионал» согласно определениям в украинских и зарубежных специализированных и энциклопедических словарях. Исследован опыт Финляндии в контексте образовательных реформ и развития общества. Объяснены причины появления на Западе термина "первичное образование" и целесообразность его использования в Украине.

It was stated that Ukraine inherited from the Soviet system of education and psycho-pedagogical sciences major terminological differences with all the countries of the West. This gap is exemplified by the term «vocational» and «professional». Analyzed the category of "professional" as defined in the Ukrainian and foreign specialized and encyclopedic dictionaries. We studied the experience of Finland in the context of educational reform and development of the society. Explain the reasons for the emergence of life in the West, the primary education and the feasibility of its use in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в4 + Ш103.4:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ратанина О. М. 
Термины, употребляемые в Международной стандартной классификации образования / О. М. Ратанина, В. Г. Слабкий, Л. А. Качала, В. И. Миронюк // Україна. Здоров'я нації. - 2017. - № 4. - С. 119-125. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Цель работы - представить толкование терминов, употребляемых в Международной стандартной классификации образования, для их применения специалистами в Украине. Материалом исследования стала Международная стандартная классификация образования. Методической основой исследования послужил системный подход. Представлен глоссарий терминов, употребляемых в Международной стандартной классификации образования. Выводы: предложенный глоссарий позволит обеспечить единый подход к толкованию терминов в системе образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в4 + Ш103.4:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Овчаренко Н. І. 
Функціональний простір педагогічного терміна (семантичний аспект) / Н. І. Овчаренко // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 26, т. 1. - С. 61-68. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Зроблено спробу здійснити загальний аналіз семантико-функціональних особливостей терміна педагогіки. Термін розглянуто як основну одиницю фахової мови, окреслення семантики якої передбачає визначення диференційних ознак. Доведено, що умовою функціонування педагогічної термінології є семантичні відношення, які сприяють системності та відіграють термінотвірну роль.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-34:Ч3 + Ч30 в4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського