Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 в6 я7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Староста В. І. 
Методологічні аспекти психолого-педагогічного дослідження : навч.-метод. посіб. / В. І. Староста; ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". - Ужгород : Говерла, 2008. - 68 c. - Бібліогр.: с. 61-62. - укp.

Описано основні етапи організації, проведення психолого-педагогічного дослідження (ППД) у галузі освіти. Проаналізовано його структуру. Запропоновано класифікацію наукових досліджень. Охарактеризовано ППД, наведено методи ППД, зокрема, теоретичні, емпіричні, спостереження, опитування, тестування, соціометрії, експерименту.

Описаны основные этапы организации, проведения психолого-педагогического исследования (ППИ) в сфере образования. Проанализирована его структура. Предложена классификация научных исследований. Охарактеризованы ППИ, приведены методы ППИ, в частности, теоретические, эмпирические, наблюдения, опроса, тестирования, социометрии, эксперимента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 я73 + Ю9 с1/8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Волощук І. С. 
Педагогічне дослідження : навч. посіб. / І. С. Волощук; Ін-т вищ. освіти АПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2009. - 390 c. - укp.

Розглянуто методологічні аспекти планування та виконання педагогічного дослідження й інтерпретації його результатів. Показано, що вірогідність результатів дослідження забезпечується насамперед однозначністю теоретичних позицій його автора, якістю вихідних положень, адекватністю методики, досконалістю інструментарію, коректністю кількісної й якісної обробки емпіричних даних. Зазначено, що перелічені характеристики утворюють систему, усі елементи якої в ідеалі мають взаємно доповнювати один одного, та за тим, як вони узгоджуються між собою, можна судити про якість виконаного дослідження.

Рассмотрены методологические аспекты планирования и выполнены педагогические исследования и интерпретации его результатов. Показано, что достоверность результатов исследования обеспечивается прежде всего однозначностью теоретических позиций его автора, качеством выходных положений, адекватностью методики, совершенством инструментария, корректностью количественной и качественной обработки эмпирических данных. Определено, что перечисленные характеристики образовывают систему, все элементы которой в идеале должны взаимно дополнять друг друга, и по тому, как они согласовываются между собой, можна судить о качестве выполненного исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Організація та методика психолого-педагогічних досліджень : навч. посіб. для студ. пед. спец. ВНЗ / уклад.: Н. Б. Кривошея, М. В. Савченко; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ : Маторін Б.І., 2012. - 142 c. - Бібліогр.: с. 104-107 - укp.

Розглянуто методологію, принципи та структуру психолого-педагогічного дослідження, розкрито його категоріальний апарат. Надано відомості про загальнонаукові логічні методи пізнання, про роботу з науковим текстом. Висвітлено етапи організації психолого-педагогічного дослідження, питання інтерпретації, апробації та впровадження його результатів. Узагальнено основні професійно важливі якості особистості педагога-дослідника та його професійні здібності (інтелектуальні, перцептивні, комунікативні, організаторські, конструктивні та ін.). Наведено етичні вимоги до проведення експериментальної роботи в процесі психолого-педагогічного дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 я73 + Ю9 с.я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сисоєва С. О. 
Методологія науково-педагогічних досліджень : підруч. для магістрів спец. "Педагогіка вищої школи" / С. О. Сисоєва, Т. Є. Кристопчук; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Рівне : Волин. обереги, 2013. - 359 c. - Бібліогр.: с. 354-359 - укp.

Розкрито методологічні засади та ноуковий апарат педагогічного дослідження як процесу та результату наукової діяльності. Класифіковано педагогічні дослідження за їх характером і змістом. Подано різні класифікації теоретичних методів наукового дослідження. Охарактеризовано методи емпіричного рівня: педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, рейтинг, тестування, вивчення, аналіз та узагальнення педагогічного досвіду, науково-педагогічна експедиція та вивчення інформаційних джерел із проблем дослідження. Зосереджено увагу на таких соціологічних методах дослідження, як анкетування, дослідна бесіда, інтерв'ю, соціометрія, експертна оцінка та педагогічний консиліум. Висвітлено методи матиматичної обробки результатів педагогічного дослідження. Подано правила оформення результатів педагогічного дослідження відповідно до державних стандартів "ДСТУ 3008-95 "Документи. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення", "ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 "Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання", "ДСТУ 3582-97 "Інформація та документація. Скорочення слів в українській мові у бібліографічному описі. Загальні вимоги та правила" та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тверезовська Н. Т. 
Методологія педагогічного дослідження : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Н. Т. Тверезовська, В. К. Сидоренко; Кабінет Міністрів України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Центр учб. літ., 2013. - 439 c. - Бібліогр.: с. 428-431 - укp.

Висвітлено сутність, функції та роль науки та наукової діяльності в житті суспільства, їх взаємозв'язок з практичною діяльністю людини. Викладено питання теорії та практики педагогічного дослідження. Розкрито особливості наукового пізнання та сучасні методи педагогічного дослідження. Розглянуто проблеми організації та проведення педагогічного експерименту, опрацювання, узагальнення й оформлення його результатів. Увагу приділено інформаційному забезпеченню наукового дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797850 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського