Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (31)Книжкові видання та компакт-диски (483)Журнали та продовжувані видання (197)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311,0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 608
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Нестерова Н. В. 
Информационно-вероятностная модель когнитивного процесса в лоекальных образовательных структурах / Н. В. Нестерова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 15. - С. 36-41. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Запропоновано зручну в комунікаційному контексті інформаційну модель свідомості у вигляді багаторівневої структури. Перші два рівні, які формують семантичний простір, де можливе мислення та побудова текстів, що базується на формальній логіці, а останні два - простори образів і сприйняття. Модель використано для опису організації основних когнітивних процесів в освітньому процесі під час проектування змісту та форм його організації, окремих навчальних предметів і дисциплін, а також безпосередньо в створених ситуаціях.


Ключ. слова: модель, иерархические образовательные структуры, пространство образов и восприятий.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мільто Л. О. 
Методика розв'язання педагогічних задач / Л. О. Мільто; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми : ВВП "Мрія-1" ЛТД, 2000. - 132 c. - Бібліогр.: 69 назв. - укp.

Викладено технологічні основи розв'язання педагогічних задач. Висвітлено педагогічну технологію та педагогічну творчість як єдиний інтегрований педагогічний процес. Описано структуру розв'язання педагогічних задач. Наведено класифікацію педагогічних задач. Проаналізовано форми та методи роботи щодо навчання студентів розв'язанню педагогічних задач на основі особистісно зорієнтованих технологій. Запропоновано варіанти розв'язання педагогічних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наукове та методичне забезпечення впровадження педагогічних інновацій : Зб. наук. пр. / ред.: Л. І. Даниленко; Ін-т педагогіки АПН України. - Херсон, 1999. - 248 c. - Бібліогр.: с. 242-245. - укp.

Подано класифікацію педагогічних інновацій, визначено механізми впровадження педагогічних інновацій шляхом створення шкіл-лабораторій Інститутів АПН України, центрів впровадження педагогічних інновацій регіональних інститутів післядипломної освіти, експериментально-дослідної роботи навчально-виховних закладів освіти. З'ясовано умови виникнення та реалізації інноваційних ідей за рахунок організації творчої діяльності педагогічних колективів шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нові інформаційні технології навчання в навчальних закладах України : Наук.-метод. зб. / ред.: І. І. Мархель; Одес. держ. мор. ун-т, Південноукр. держ. пед. ун-т. - О. : Друк, 2001. - 242 с. - (Пед. науки; Вип. 8). - укp. - рус.

Досліджено перспективи технологічного підходу до навчального процесу, висвітлено шляхи його удосконалення. Розкрито можливості різнорівневого рейтингового контролю. Обгрунтовано умови застосування рейтингового контролю для управління якістю підготовки спеціалістів. Обговорено специфічний напрямок педагогічних досліджень щодо проблем створення, впровадження та розпосюдження технологій в освіті. Висвітлено особливості змістової інтеграції, основою якої є освітній процес. Проаналізовано види міжпредметної інтеграції (вертикальної та горизонтальної) за способом розгортання змісту в часі. Виділено рівні інтеграції та навантаження учнів. Описано підхід до формування складових інформаційної культури через вивчення компонентної технології програмування. Розглянуто методику дидактичного педагогічного та лабораторного експерименту нових технологій навчання. Визначено особливості комп'ютерного навчання іноземних мов та доведено його переваги над традиційними формами навчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Освітні технології у школі та вузі : Зб. ст. до Всеукр. наук.-практ. конф., 14 - 16 квіт. 1999 р. м.Миколаїв / ред.: В. Д. Будак; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Миколаїв : Вид. від. МФ НаУКМА, 1999. - 224 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання реалізації технологічного підходу в освіті. Висвітлено концептуальні засади реформування педагогічної освіти, проблеми становлення особистісно орієнтованої освіти, використання модульної системи у професійно-технічному навчанні робітників і спеціалістів. Проаналізовано сучасні освітні технології у школі та вузі, зокрема, ігрові технології на уроках правознавства, адаптивну систему навчання, технологію викладання політології, використання мультимедіа тощо. Особливу увагу приділено сучасним технологіям викладання української та іноземної мов і літератур.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пєхота О. М. 
Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська, К. Ф. Нор, О. Є. Олексюк, А. Л. Ситченко, Л. В. Тарасова, Т. В. Тихонова; ред.: О. М. Пєхота. - К. : А.С.К., 2001. - 255 c. - укp.

Розглянуто сучасні підходи до організації педагогічного процесу в школі та вищому навчальному закладі. Висвітлено їх особистісно орієнтований характер. Викладено стислу характеристику освітніх технологій. Розкрито дидактичні можливості та особливості їх організації. Розглянуто вітчизняний та зарубіжний досвід використання освітніх технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Педагогічні технології. Досвід. Практика : Довід. / ред.: П. І. Матвієнко; Полтав. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників ім. М.В.Остроградського. - Полтава, 1999. - 375 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Довідник містить інформацію про 177 педагогічних технологій, які розроблені і використовуються у вітчизняній та зарубіжній практиці. За матеріалами науково-педагогічної літератури та періодичних видань розкрито зміст, принципи, результати практичного впровадження кожної педагогічної технології, які належать до різних педагогічних парадигм, відображено внесок видатних педагогів (А.А.Католікова, Б.Джерома, В.Гумбольдта, М.М.Єфіменкова, С.Русової, Д.Дьюї та інших) у вирішення проблеми оптимізації освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Буркова Л. В. 
Педагогічні інновації та їх діагностична експертиза. Теоретичний аспект / Л. В. Буркова; Ін-т педагогіки АПН України. Лаб. впровадж. пед. інновацій. - К. : Наук. світ, 1999. - 37 c. - Бібліогр.: 64 назв. - укp.

Висвітлено проблему впровадження педагогічних інновацій у середні заклади освіти. Розглянуто сутність поняття педагогічні інновації, подано їх класифікацію та запропоновано систему оцінювання освітніх, зокрема, педагогічних інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : Зб. наук. пр. / ред.: Л. І. Даниленко; Наук.-метод. центр серед. заг. освіти Мін-ва освіти і науки України. - К. : Логос, 2000. - 307 c. - укp.

Відображено сучасні погляди на освітні інновації, зокрема, на основні проблеми інноватики в сучасній теорії та практиці, інноваційний зміст навчання, виховання, управління. Висвітлено психологічний аспект інноваційної освітньої діяльності, інноваційний зміст навчання і виховання в закладах освіти, а також в закладах післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Наумов Б. М. 
Поліцентричний метод: перша педагогічна технологія цілісного розвитку особистості / Б. М. Наумов; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : РВП "Оригінал", 1999. - 280 c. - Бібліогр.: 188 назв. - укp.

Теоретично узагальнено фундаментальну проблему інваріантної структури цілісної педагогічної діяльності у середній школі та обгрунтовано новий напрямок її подальшого дослідження. Сформульовано теоретико-методологічну концепцію педагогічної діяльності, яка є основою цілісної технології розвитку особистості учнів у процесі єдності їх виховання та навчання у даній школі. Вперше досліджено склад цілісності педагогічної діяльності як складного ієрархізованого структурно-функціональними зв'язками об'єкта, основою якого є інваріантна структура, яка складається з п'яти віддиференційованих елементів (мети, предмета, змісту, засобів і результату), що охоплюють завершений цикл реалізації практичних дій педагогів у середній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Нісімчук А. С. 
Сучасні педагогічні технології : Навч. посіб. / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, О. Т. Шпак. - К. : Вид. центр "Просвіта": Пошук.-вид. агентство "Книга Пам'яті України", 2000. - 365 c. - Бібліогр.: 52 назв. - укp.

На підставі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкрито різноманітні проблеми й аспекти виховання. Значну увагу приділено питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності, а також змістовно-інформаційному та процесуальному аспектам управління, які визначено освітніми технологіями навчання. Описано відомі моделі управління, що реалізуються у навчальних системах за допомогою новітніх учбово-пізнавальних завдань і безпосередньо інтегруються в інтелектуальні та ціннісні структури людської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я7 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зайчук В. О. 
Творчий потенціал праці / В. О. Зайчук. - К. : Форум, 2001. - 303 c. - Бібліогр.: с. 294-303. - укp.

Викладено праксеологічні аспекти процесу праці, розглянуто застосування інноваційних технологій в освіті. Подано характеристику процесу праці, описано її будову, творчий потенціал як витоки інноваційних технологій та основи розвитку мислення економічними поняттями. Розглянуто предмети праксеологічного конструювання, інноваційні технології розвитку людини з точки зору предмета вивчення, управління, проектування та цінності. Розкрито поняття сфер психіки та свідомості як предметів інноваційних технологій: сенсорних, перцептивних, почуттів, розуму. Висвітлено критерії педагогічних технологій розвитку мислення. Відображено сферу професійного менталітету у зв'язку з функціями свідомості в інноваціях, несвідомого. Проаналізовано потенції психічного відображення та надсвідомого як потенціалу духовності, де професійні риси та властивості студента - складові менталітету. Визначено деякі аспекти дидактики економічної освіти та професійного менталітету, роль свободи дії та інноваційних технологій у здійсненні мети, реалізації можливості новоутворень та їх доцільність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Алексюк А. М. 
Технологія навчання : 75-річчю від дня заснування УДАВГ присвячується / А. М. Алексюк, В. І. Бабич, Б. В. Білецький, В. О. Гнєушев, С. М. Гончаров, Ю. П. Євреєнко, Е. А. Зінь, Р. А. Кизима, С. М. Ковальов, В. Кривцов; ред.: Е. О. Сухарєв. - Рівне, 1997. - 82 c. - укp.

Розглянуто освітні технології навчання в сучасній вищій школі України, основні напрямки розвитку викладання графічних дисциплін, роль методичного забезпечення під час вивчення технічних дисциплін. Розкрито основи адаптивного методу навчання, технологію курсового проектування, а також значення комп'ютерного картографування в екологічних дослідженнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597224 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Богданова І. М. 
Технології в освіті: теоретико-методологічний аспект / І. М. Богданова; Акад. пед. наук України. - О., 1999. - 146 c. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Розглянуто проблеми застосування та використання технологій у системі освіти з позиції системно-концептуального підходу, який сприяє цілісному уявленню про сучасні освітні технологічні процеси. Запропоновано методику введення нового наукового напряму педагогіки - "техноматика". Проаналізовано інформаційну, модульну технології та їх похідні: нову інформаційну, модульно-розвивальну, проблемно-модульну й інформаційно-модульну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кальчук М. І. 
Філософські засади сучасних ігрових педагогічних технологій / М. І. Кальчук // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 146-148. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Показано, що філософські основи сучасних ігрових педагогічних технологій наявні у філософії гуманізму, яка задовольняє потреби та інтереси особистості. Доведено, що ігрові технології забезпечують самовідкриття свободи особистості, дозволяють здійснити власний вибір, реалізувати власні можливості, "радіти життю". Доведено, що ігрова педагогічна технологія відповідає головному принципу гуманної освіти - природовідповідності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ю952:ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Інноваційні пошуки в сучасній освіті / ред.: Л. І. Даниленко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К. : Логос, 2005. - 220 c. - укp.

Розглянуто проблему інноваційних пошуків в освіті України, зокрема, сутність інноваційного процесу, закони та закономірності, принципи навчання та виховання учнівської молоді за умов трансформації даної сфери. Розкрито дидактичні та методичні засади групової навчальної діяльності школярів, показано роль особистісно-орієнтованих технологій у формуванні системних знань учнів у галузі суспільних дисциплін.

Рассмотрена проблема инновационных поисков в образовании Украины, в частности, сущность инновационного процесса, законы и закономерности, принципы обучения и воспитания учащейся молодежи в условиях трансформации данной сферы. Раскрыты дидактические и методические основы групповой учебной деятельности школьников, показана роль личностно-ориентированных технологий в формировании системных знаний учеников в области общественных дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Нові технології навчання : Наук.-метод. зб. Вип. 38 / ред.: В. О. Зайчук; Наук.-метод. центр вищ. освіти. - К., 2004. - 212 с. - укp.

Проаналізовано ефективність традиційних методів навчання іноземної мови студентів-заочників. Розглянуто питання використання модульного відеонавчання з метою синхронізації навчання при заочній формі освіти. Висвітлено проблеми застосування тестів під час вивчення іноземної мови. Розкрито вплив світових культурно-інтеграційних процесів на спосіб життя сучасної молоді та завдання закладів освіти. Викладено науково-педагогічні основи соціально-педагогічної реабілітації вихованців інтернатних закладів.

Проанализирована эффективность традиционных методов обучения иностранному языку студентов-заочников. Рассмотрены вопросы использования модульного видеообучения для синхронизации обучения при заочной форме образования. Освещены проблемы применения тестов при изучении иностранного языка. Изучено влияние мировых культурно-интеграционных процессов на способ жизни современной молодежи и задания учебных заведений. Изложены научно-педагогические основы социально-педагогической реабилитации воспитателей интернатных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Нові технології навчання : Наук.-метод. зб. Вип. 39 / ред.: В. О. Зайчук; Наук.-метод. центр вищ. освіти. - К., 2004. - 202 с. - укp.

Проаналізовано шляхи перебудови виховного процесу у ВНЗ на основі європейських стандартів вищої освіти. Розглянуто питання методології викладання інформатики і програмування, висвітлено особливості використання комп'ютерних технологій в освіті. Розкрито вплив комп'ютерних засобів навчання на розвиток особистості дитини у її підготовці до школи.

Проанализированы пути перестройки воспитательного процесса в ВУЗ на основе европейских стандартов высшего образования. Рассмотрены вопросы методологии преподавания информатики и программирования, освещены особенности использования компьютерных технологий в образовании. Изучено влияние компьютерных средств обучения на развитие личности ребенка в его подготовке к школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сембрат А. Л. 
Особливості функціонування особистісно орієнтованої технології виховання / А. Л. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 20. - С. 71-82. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

In the given paper the operation of the personally oriented technology in education is surveyed.


Ключ. слова: особистісно орієнтований підхід, психолого-педагогічний процес
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ведмеденко Б.  
Педагогічна технологія індивідуального підходу до виховання в учнів інтересу та позитивної звички [Електронний ресурс] / Б. Ведмеденко, С. Лебідь // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 104-106. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Обгрунтовано, що педагогічна технологія як елемент наукового підходу розкриває перед тренером, учителем більш широкі можливості для залучення до занять фізичними вправами, видами спорту. Значну роль у цьому процесі відіграє виховання інтересу й звички до виконання улюблених фізичних вправ.

Обосновано, что педагогическая технология как элемент научного подхода раскрывает перед тренером, учителем более широкие возможности для привлечения к занятиям физическими упражнениями, видами спорта. Значительную роль в этом процессе играет воспитание интереса и привычки к выполнению любимых физических упражнений.

Pedagogical technology as an element of scientific approach provides coach and teacher with better opportunities for attracting pupils to physical activity and sport. Of great importance in this rejard is the development of interest and habit to performance of favourite physical exercises and practicing sports events.


Ключ. слова: технологія, індивідуальний підхід
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського