Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.204$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.РА315293 Сікорський П. І.Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Теорія і методика диференційованого навчання в середніх загальноосвітніх і професійних навчальних закладах [Текст] : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04.- URL: /ard/2001/
2.ВА763838 Мельник Н. А. Управління освітнім округом: теоретичний аспект [Текст] : [наук.-метод. посіб.] / Н. А. Мельник
3.Ж73616 Дзвінчук Д. І. До стратегії організації безперервної освіти в Україні [Текст]: 3 // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Думка.-С.74-85
4.Ж73286 Прокофьева М. Ю. Дифференцированный подход в инновационном обучении [] / М. Ю. Прокофьева // Педагогічний дискурс, 2012,N Вип. 11.-С.260-263
5.Ж73286 Хренова В. В. Профільне навчання: основні підходи до змісту та ознак [] / В. В. Хренова // Педагогічний дискурс, 2012,N Вип. 11.-С.330-334
6.Ж15641 Цимбрило С. Сутність і функції професійної спрямованості навчання у формуванні змісту сучасної освіти [] // Педагогіка і психологія професійної освіти, 2009,N № 5.-С.9-14
7.Ж15685 Дічек Н. П. Диференційований підхід до навчального процесу: спроба ретроаналізу [] // Шлях освіти, 2011,N № 4.-С.28-33
8.Ж15685 Дічек Н. Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття [] // Шлях освіти, 2012,N № 3.-С.40-46
9.Ж23113 Марченко О. Трансформація сучасного простору освіти: тенденції та пріоритети [] // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія, 2011,N № 4.-С.62-68
10.Ж22868 Малафіїк І. Рівні сформованості системного досвіду учнів як прояв дії принципу системної диференціації у навчанні [] // Нова педагогічна думка, 2008,N № 1.-С.7-11
11.Ж22868 Олексін Ю. Профільне навчання: підготовка педагогічних працівників до його реалізації в умовах післядипломної педагогічної освіти [] // Нова педагогічна думка, 2010,N № 4.-С.169-170
12.Ж23366 Прокоф'єва М. Ю. Ознаки індивідуально-типологічного підходу як засади диференціації навчання [] // Гуманітарні науки, 2012,N № 2.-С.38-41
13.Ж24982 Васьківська Г. Організаційно-педагогічні умови профільного навчання [] // Молодь і ринок, 2013,N № 5.-С.19-24
14.Ж22868 Стойкова В. Проблеми підготовки менеджерів освіти до огранізації мережевого профільного навчання [] // Нова педагогічна думка, 2014,N № 2.-С.215-220
15.Ж101424 Ткачук Г. В. Зарубіжний досвід реалізації змішаного навчання [] // Фізико-математична освіта, 2018,N № 1.-С.98-102
16.В355733/2 Самодрин, Анатолій Петрович Архітектоніка профільної освіти. Кн. 2:Архітектоніка профільної освіти: управлінський аспект / Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля, Кременчуц. ін-т
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського