Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.223.7$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | ВА687426 Балл Г. А.Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. Психология в рациогуманистической перспективе [Текст] : избр. работы
|
2. | Ж24450 Павленко В. Н. Ситуационное управление как способ построения индивидуальной траектории обучения [Текст]: 3 // Радіоелектрон. і комп'ют. системи.-С.111-115
|
3. | Ж73321 Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. Розвиток теорії та практики особистісно орієнтованої освіти [Текст] : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 29 трав. 2009 р., Запоріжжя
|
4. | Ж24036 Мазурок Т. Л. Нейромережева реалізація інтелектуальної підтримки прийняття рішень в автоматизованому управлінні навчанням [Текст]: 3 // Систем. дослідж. та інформ. технології.-С.88-101
|
5. | Ж15477 Мазурок Т. Л. Нейронечеткая реализация синергетического управления индивидуализированным обучением [Текст]: 4 // Искусств. интеллект.-С.596-605
|
6. | Ж69408 Кордюк А. С. Особистісна орієнтація навчального процесу як складова інноваційних педагогічних технологій [Текст]: Вип. 144 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.-С.81-84
|
7. | Ж69408 Гембарук А. С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у процесі навчання іноземної мови [Текст]: Вип. 145 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.-С.16-18
|
8. | Ж14958 Бочкарьова Н. С. Роль гуманістичних ідей Карла Роджерса в особистісно орієнтованій технології навчання [Текст]: 2 // Освіта на Луганщині.-С.116-121
|
9. | Ж14958 Порус Б. Н. Синергетика, екзистенціалізм та персонологія у концептуальній основі освітнього процесу [Текст]: 2 // Освіта на Луганщині.-С.44-53
|
10. | Ж24320 Федорук П. І. Формування навчального матеріалу в адаптивній системі передачі знань [Текст]: 4/2 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.-С.56-60
|
11. | Ж Усата О. Ю. Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання [] / О. Ю. Усата // Інформаційні технології і засоби навчання, 2012,N № 2.- URL: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/662/497
|
12. | Ж69802 Ткаченко И. П. Психологический аспект личностно-ориентированного обучения [] // Наукові праці Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія Педагогіка, психологія і соціологія, 2012,N Вип. 11.-С.347-350
|
13. | Ж69478 Хлєбникова Т. М. Управління впровадженням особистісно орієнтованого навчання [] / Т. М. Хлєбникова // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.4-12
|
14. | Ж24944 Ніколенко Л. Модернізація післядипломної педагогічної освіти в контексті особистісно орієнтованого підходу [] / Л. Ніколенко // Післядипломна освіта в Україні, 2007,N № 2.-С.38-41
|
15. | Ж16225 Льовочкіна А. М. Організація особистісно-орієнтованого навчального простору під час вивчення екологічної психології [] // Наука і освіта, 2008,N № 3.-С.149-154
|
16. | Ж21367 Елютина З. П. Современный взгляд на педагогическую и психологическую науки [] // Наша школа, 2007,N № 1.-С.14-16
|
17. | Ж23113 Богдан Ж. Б. Составление индивидуального оптимального алгоритма обучения [] // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія, 2007,N № 3.-С.43-49
|
18. | Ж14642 Кремень В. Г. Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації [] // Педагогіка і психологія, 2006,N № 2.-С.17-30
|
19. | Ж14642 Бех І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці [] // Педагогіка і психологія, 2009,N № 2.-С.27-33
|
20. | Ж14603 Робінсон К. Розпочніть революцію навчання [] // Постметодика, 2011,N № 6.-С.24-27
|
| |