Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.28$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 181
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Ж69411 Ашанин В. С. Использование электронных таблиц для разработки тестов [Текст]: 14 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.62-66
|
2. | Ж69571 Матвейшина Н. В. Принципы шкалирования при оценке знаний [Текст]: 1(5) // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.-С.76-77
|
3. | ВА597064 Андрющук А. О.Східноукр. держ. ун-т. Реалізація на персональному комп'ютері визначення "коефіцієнту інтелекту" за Г.Айзенком [Текст]
|
4. | Ж69411 Пташный О. Д. Д.И. Менделеев - ученый и педагог о проблеме контроля знаний учащихся и студентов [Текст]: 6 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.69-73
|
5. | ВА611707 Киричков Ю. В.Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". Неперервна ступенева освіта. Управління. Оцінювання знань [Текст]
|
6. | ВА612774 Олійник М. М.Донец. нац. ун-т. Тест як інструмент кількісної діагностики рівня знань в сучасних технологіях навчання [Текст] : Навч. посіб. зі спецкурсу: [Для студ. пед. спец. та викладачів]
|
7. | Ж16622/тех. Метешкін К. О. Кваліметричний підхід до оцінювання знань, умінь та навичок тих, хто навчається [Текст] 11: 1 // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Техн. науки.-С.51-54.- URL: /articles/2008/
|
8. | Ж69411 Хотченко І. А. Оцінювання навчальних досягнень школярів і студентів: історико-педагогічний аспект [Текст]: 12 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.147-149
|
9. | Ж69411 Любиева М. В. Педагогическое тестирование в системе качества образовательного процесса [Текст]: 12 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.110-112
|
10. | ВА696857 Морська Л. І. Теоретико-методичні основи розробки та застосування комп'ютерного педагогічного тесту [Текст] : монографія
|
11. | ВА667649 Волков Н. И. Тестовый контроль знаний [Текст] : Учеб. пособие
|
12. | ВА714424 Яшанов С. М. Комп`ютерне тестування [Текст] : навч.-метод. посіб.
|
13. | Ж69571 Костин В. О. Моделирование процесса обучения в виде ориентированного графа [Текст]: 2(18) // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.-С.424-426
|
14. | Ж69571 Григорова А. А. Модуль оценки качества теста [Текст]: 1(19) // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.-С.472-477
|
15. | Ж69231 Любчак В. О. Аналіз оцінних функцій у рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології [Текст]: 2 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки.-С.148-153
|
16. | Ж72727 Грібов В. М. Взаємозв'язок форми і типів тестових завдань з рівнем засвоєння навчального матеріалу [Текст]: 3 // Електроніка та системи упр.-С.99-105
|
17. | Ж23882 Кожем'яко В. П. Оптико-електронна геоінформаційно-енергетична система тотального тестування і оптимального управління науково-освітянськими і бібліотечними ресурсами для створення і розвитку централізованої бази знань [Текст]: 1 // Оптико-електрон. інформ.-енерг. технології.-С.5-10
|
18. | Ж69231 Довбиш А. С. Оптимізація параметрів плану навчання системи підтримки прийняття рішень [Текст]: 2 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки.-С.154-162
|
19. | Ж14024 Войченко А. П. Разработка технологических компонент поддержки интерактивного контроля знаний [Текст]: 6 // Управляющие системы и машины.-С.66-70
|
20. | Ж14024 Жовтяк И. В. Функциональная модель задачи адаптивного тестирования знаний [Текст]: 4 // Управляющие системы и машины.-С.43-52
|
| |