1. |
Скрипник Н. І. Виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Скрипник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2011. - 20 c. - укp.Досліджено проблему виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку. Доведено актуальність теми, проаналізовано стан її розробки на теренах дошкільної освіти. Розкрито сутність поняття "виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку" як процесу формування під впливом спеціально створених педагогічних умов особистості дошкільника, здатного до свідомих характерних проявів, які виявляються у вчинках, спілкуванні та спільній діяльності з оточуючими. З'ясовано структуру вихованості старших дошкільників: компоненти, критерії, показники та рівні сформованості. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного виховання у дітей старшого дошкільного віку толерантних взаємостосунків і представлено поетапну реалізацію їх у навчально-виховному процесі дошкільного закладу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.15
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА382140 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Врочинська Л. І. Педагогічні умови виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії дошкільного закладу і сім’ї / Л. І. Врочинська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 49-54. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Зазначено, що актуальність ідей гуманістичної педагогіки, метою якої є виховання особистості, здатної до гармонійної взаємодії з соціальним довкіллям і собою, на сучасному етапі розвитку суспільства зумовлена активізацією людського фактора. Визначено педагогічні умови виховання гуманної поведінки старших дошкільників у процесі взаємодії ДНЗ і сім’ї та доведено їх ефективність. Зроблено висновок, що подальшої розробки потребують зміст і форми спільної роботи ДНЗ з родинами, діти яких не виховуються в дошкільному закладі. Отмечено, что актуальность идей гуманистической педагогики, целью которой является воспитание личности, способной к гармоничному взаимодействию с социальным окружением, на современном этапе развития общества обусловлена активизацией человеческого фактора. Определены педагогические условия воспитания гуманного поведения старших дошкольников в процессе взаимодействия ДУЗ и семьи и показана их эффективность. Сделан вывод о том, что необходима дальнейшая разработка содержания и форм совместной работы ДУЗс семьями, дети которых не воспитываются в дошкольном учреждении. The article deals with the research of pedagogical conditions which enable efficient upbringing and humane behaviour of senior pre-school children in the process of interaction between a preschool establishment and the family. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч411.352.15
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
|