Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.355.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Котляр В. П. 
Основи образотворчого мистецтва і методика художнього виховання дітей : Навч. посіб / В. П. Котляр. - Запоріжжя : Просвіта, 2003. - 188 c. - укp.

Наведено загальні відомості про види, форми та жанри образотворчого мистецтва. Розглянуто психологічні та педагогічні аспекти художнього виховання дітей на початковому етапі оволодіння образотворчою діяльністю. Запропоновано методику керівництва процесом навчання, обгрунтовано педагогічні умови формування готовності до художньої творчості. Наведено програмний зміст різних видів образотворчої діяльності (малювання, ліплення, аплікації, художнього конструювання), запропоновано методики викладання. Розглянуто природу і типологічні особливості дитячої творчості, послідовність та завдання творчого пошуку.

Приведены общие сведения о видах, формах и жанрах изобразительного искусства. Рассмотрены психологические и педагогические аспекты художественного воспитания детей на начальном этапе овладения изобразительной деятельностью. Изложена методика руководства процессом обучения, определены педагогические условия формирования готовности к художественному творчеству. Приведено программное содержание разных видов изобразительной деятельности (рисования, лепки, апликации, художественного конструирования), предложены методики преподавания. Рассмотрены природа и типологические особенности детского творчества, последовательность и задания творческого поиска.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22 + Ч421.355.22 + Щ10 я72 + Щ10р(4УКР)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Галаманжук Л. Л. 
Використання історії пластичного мистецтва в практиці виховання старших дошкільників : метод. рек. / Л. Л. Галаманжук; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т, Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Кам`янець-Поділ. : ПП Буйницький О.А., 2007. - 112 c. - Бібліогр.: с. 75-91. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх дошкільних педагогів (МДП) до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у процесі виховання старших дошкільників. Особливу увагу приділено організації, формуванню змісту та реалізації системи даної підготовки у навчальному процесі МДП.

Раскрыты психолого-педагогические основы подготовки будущих дошкольных педагогов (БДП) к комплексному использованию произведений мирового пластического искусства в процессе воспитания детей старшего дошкольного возраста. Особое внимание уделено организации, формированию содержания и реализации системы данной подготовки в учебном процессе БДП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 р30 + Ч411.355.22 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Малікова Ю. В. 
Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ю. В. Малікова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 21 c. - укp.

Проаналізовано проблему сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Обгрунтовано критерії, показники та рівні сенсорного розвитку старших дошкільників, а також розроблено й експериментально перевірено методику їх реалізації засобами образотворчого мистецтва з метою сенсорного розвитку, уточнено сутність понять "сенсорний розвиток" "сенсорне виховання", "сенсорні еталони".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.353 + Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Галаманжук Л. Л. 
Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. Л. Галаманжук; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2007. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності підготовки студентів вищих навчальних закладів України, що навчаються за спеціальністю "Дошкільне виховання" до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників. Розроблено й апробовано систему підготовки майбутніх дошкільних педагогів до фахової діяльності, визначено її мету, завдання, зміст, принципи, форми, засоби контролю та умови ефективної реалізації. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності студентів до виховання старших дошкільників на основі використання творів пластичного мистецтва. Експериментально доведено, що навчання в предметно-розвивальному середовищі, проведення спеціальних консультативних семінарів-практикумів до початку педагогічної практики, розробка індивідуального пакета наочно-інформаційного забезпечення занять сприяє значному підвищенню рівня професійної готовності майбутніх дошкільних педагогів, зокрема, до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Соцька О. П. 
Формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання творів живопису : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. П. Соцька; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання творів живопису - репродукцій художніх картин. Проаналізовано дану проблему в педагогічній, психологічній і лінгвістичній теорії та практиці. Охарактеризовано стан використання репродукцій художніх картин у практиці сучасних дошкільних закладів. Розроблено модель формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання репродукцій художніх картин. Розроблено й апробовано методику реалізації визначених педагогічних умов формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання репродукцій художніх картин, встановлено динаміку змін у рівнях його сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.355.22 + Ю984.542

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Половіна О. А. 
Формування естетичного ставлення до природи засобами образотворчого мистецтва у старших дошкільників (на матеріалі ознайомлення з пейзажним живописом) : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. А. Половіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему формування естетичного ставлення до природи засобами образотворчого мистецтва у старших дошкільників. Висвітлено філософські аспекти генезису естетичного ставлення особистості до природи, його природу, суть і механізм розвитку, психологічні особливості формування. Охарактеризовано мистецтво пейзажного живопису як ефективного засобу формування у старших дошкільників естетичного ставлення до природи у процесі художньо-педагогічного спілкування за картинами пейзажного жанру. Доведено, що формування естетичного ставлення до природи засобами пейзажного живопису відбувається завдяки спеціально організованій емоційній взаємодії дитини з реальними об'єктами та явищами природи, а також їх художніми образами, відтвореними на полотні, завдяки чому забезпечується духовне зростання особистості дитини, досягається розвиток її сенсорної культури і творчих здібностей, збагачується почуттєвий і естетичний досвід дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.27 + Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Котляр В. П. 
Основи художнього виховання дітей : навч. посіб / В. П. Котляр; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ноулідж, 2010. - 223 c. - укp.

Розкрито естетичні, психолого-педагогічні та методичні проблеми художнього виховання дітей. Охарактеризовано види, форми та жанри образотворчого мистецтва. Розглянуто педагогічні умови формування готовності дітей до образотворчої діяльності. Увагу приділено технічним прийомам аплікації, засобам виразності художнього конструювання, змісту та методиці проведення занять з творчого малювання.

Раскрыты эстетические, психолого-педагогические и методические проблемы художественного воспитания детей. Охарактеризованы виды, формы и жанры изобразительного искусства. Рассмотрены педагогические условия формирования готовности детей к изобразительной деятельности. Уделено внимание техническим приемам аппликации, средствам выразительности художественного конструирования, содержанию и методике проведения занятий по творческому рисованию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 я73 + Ч411.355.22 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Макаренко С. І. 
Формування естетичної логосфери дошкільників в образотворчій діяльності / С. І. Макаренко // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 18-23. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Представлено теоретичні обгрунтування проблеми розвитку естетичної логосфери дошкільників та з'ясовано потенціал образотворчої діяльності для її розвитку. Подано опис та проаналізовано фрагмент експериментальної роботи, який підводить до виокремлення умов ефективності методики розвитку естетичної логосфери дітей п'ятого року життя в процесі образотворчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дронова О. О. 
Використання "персоналії" Марії Приймаченко в педагогічній технології пробудження художньо-естетичної активності старших дошкільників / О. О. Дронова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 106-114. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Надано результати експериментально-теоретичного дослідження в галузі проблеми художньо-естетичного самовираження особистості в період дошкілля. Розкрито сутність технології "пробудження" художньо-естетичної активності дітей 5 - 6 років та обгрунтовано можливості використання персоналії як педагогічного засобу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22 + Щ143(4УКР)0-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Саприкіна О. В. 
Підготовка майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності з урахування гендерних особливостей дітей / О. В. Саприкіна, О. О. Хомич // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 91-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено психолого-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності з урахуванням гендерних особливостей дітей. Охарактеризовано засоби реалізації визначених умов на кожному з етапів експериментальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Савушкіна О. В. 
Сприйняття творів живопису дітьми дошкільного віку / О. В. Савушкіна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 7. - С. 43-49. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розкрито сприйняття творів живопису дітьми-дошкільнятами. Наголошено на тому, щоб навчити дітей розуміти та любити твори мистецтва, треба навчити їх читати твір, бачити не тільки зображення, але й заглядати глибше. Проаналізовано власне твір живопису та сприйняття даного твору дітьми 5 - 7-го віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22 + Ю984.542

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Горбатова Е. В. 
Интегрированные занятия как средство развития изобразительного творчества детей старшего дошкольного возраста / Е. В. Горбатова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 81-85. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Отмечено, что в настоящее время особое значение приобретают проблемы раскрытия творческого потенциала каждого ребенка. Обосновано значение синтеза искусств в развитии изобразительного творчества дошкольников. Уточнена сущность творческой изобразительной деятельности детей, предложены варианты и условия проведения интегрированных занятий.

Відзначено, що в даний час особливого значення набувають проблеми розкриття творчого потенціалу кожної дитини. Обґрунтовано значення синтезу мистецтв у розвитку зображувальної творчості дошкільнят. Уточнено сутність образотворчої діяльності дітей, запропоновано варіанти й умови проведення інтегрованих занять.

In article value of synthesis of arts for development of graphic creativity of preschool children is proved, the understanding of creative graphic activity of children is specified, variants of integration of employment and a condition of their carrying out are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Трусова Е. Л. 
Своеобразие восприятия скульптуры детьми седьмого года жизни / Е. Л. Трусова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 126-129. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Отмечено, что в связи с возросшими потребностями общества в духовном развитии личности значительное внимание уделяется формированию основ художественного восприятия произведений изобразительного искусства. Рассмотрена проблема эстетического воспитания дошкольников через формирование основ художественного восприятия монументальной скульптуры детей семи лет, которые пребывают в подготовительной к школе группе дошкольного учреждения и первом классе начальной школы.

Зазначено, що у зв’язку зі зростаючими потребами людства в духовному розвитку особистості значна увага приділяється формуванню основ художнього сприймання образотворчого мистецтва. Розглянуто проблему естетичного виховання дошкільників через формування основ художнього сприймання монументальної скульптури дітей сіми років, які перебувають у підготовчій до школи групі дошкільного закладу та першому класі початкової школи.

The article is devoted to the problem of esthetic upbringing through the forming of the basis of monumental sculpture artistic perception of the seven-year-old preschool children and first formers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22 + Ч421.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Янцур Л. А. 
Організація образотворчої діяльності дітей в рамках Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» / Л. А. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 179-183. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено, що демократизація суспільства в нашій державі, реформування, модернізація освіти висувають перед довкіллям нові завдання та вимоги. Розкрито особливості образотворчої діяльності в Базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі». Наголошено на тому, що ця програма сприятиме зростанню особистісного і професійного рівня педагогів, створенню позитивного психологічного клімату для самореалізації дорослих і дітей.

Отмечено, что демократизация общества в нашем государстве, реформирование, модернизация образования выдвигают перед окружающей средой новые задачи и требования. Раскрыты особенности изобразительной деятельности в Базовой программе развития ребенка дошкольного возраста «Я в мире». Подчеркнуто, что эта программа будет способствовать росту личностного и профессионального уровня педагогов, созданию положительного психологического климата для самореализации взрослых и детей.

The article deals with the analysis of children activities in the basic program of the preschool child development "I in the World".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дронова О. 
Педагогічні умови естетизації статево-рольового виховання дітей 5 - 6 років засобами образотворчого мистецтва / О. Дронова // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 72-75. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описано результати експериментально-теоретичного дослідження. Розкрито концепцію, програму та педагогічну технологію естетизації статево-рольового виховання дітей 5 - 6-ти років засобами образотворчого мистецтва. Визначено педагогічні умови ефективності педагогічного процесу.

Описаны результаты экспериментально-теоретического исследования. Раскрыта концепция, программа и педагогическая технология эстетизации полоролевого воспитания детей 5 - 6-ти лет средствами изобразительного искусства. Определены педагогические условия эффективности педагогического процесса.

The results of experimental and theoretical investigation are represented in the article. The author substantiates the conception, the program and pedagogical technology of aestetization of gender educating of the five-six years old children by means of drawing. The pedagogical conditions of effective pedagogical process are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22 + Ч411.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Нікітчина С. 
Педагогічні умови формування в старших дошкільників художньої творчості засобами пейзажного жанру живопису / С. Нікітчина, Л. Білоусько, Н. Мусаєва // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 23. - С. 151-156. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень з означеної проблеми. Розроблено адекватну концепцію, програму та педагогічну технологію і здійснено експериментальну апробацію, вивчено особливості стимулювання художньої творчості старших дошкільників в образотворчій діяльності. Окреслено основні педагогічні умови формування художньої творчості в дітей засобами мистецтва живопису (пейзажу).

Осуществлен анализ психолого-педагогических исследований по данной проблеме. Разработана концепция, программа и педагогическая технология и осуществлена экспериментальная апробация, изучены особенности стимулирования художественного творчества старших дошкольников в изобразительной деятельности. Выделены основные педагогические условия формирования художественного творчества у детей средствами искусства живописи (пейзажа).

The theoretical analysis psychological and pedagogical investigation in theme is implemented. Basic pedagogical ways a formation of the art work of the pre-school children of the means a painting (landscape) is lined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Демчик К. І. 
Формування ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / К. І. Демчик; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 23 c. - укp.

Досліджено проблеми формування ціннісного ставлення до живопису в дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано філософські, естетичні, психологічні та педагогічні аспекти поняття ціннісного ставлення до мистецтва й живопису зокрема. Обгрунтовано та визначено сутність поняття "ціннісне ставлення дитини до живопису". Розроблено зміст, форми, методи і прийоми формування ціннісного ставлення до живопису в дітей зазначеного віку. Експериментально перевірено ефективність авторських методик, спрямованих на формування ціннісного ставлення до живопису в дітей такого віку. Основні результати дослідження впроваджено у навчально-виховний процес дошкільних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Алтухов В. А. 
Взаємодія закладів дошкільного виховання та сім’ї в естетичному вихованні дітей наприкладі образотворчого мистецтва (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / В. А. Алтухов // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 16-20. - Бібліогр.: 11 назв - укp.

Розглянуто образотворче мистецтво як один з напрямів взаємодії закладів дошкільного виховання з сім’єю в естетичному вихованні дітей. Виокремлено форми і методи впливу на дітей образотворчого мистецтва з метою розвитку їх емоційної сфери, виховання естетичного смаку як за умов дошкільного закладу, так і в родинному колі.

Рассмотрено изобразительное искусство как одно из направлений взаимодействия учреждений дошкольного воспитания и семьи в эстетическом воспитании детей. Выделены формы и методы влияния на детей изобразительного искусства с целью развития их эмоциональной сферы, воспитания эстетического вкуса как в условиях дошкольного учреждения, так и в семейном окружении. Раскрыты пути педагогизации родителей по вопросам эстетического воспитания детей средствами изобразительного искусства.

Visual arts is represented as one of the main trends interaction of pre–school education and family in the sphere of aesthetic education of children. Forms and methods of influence on the children of fine art for development of their emotional sphere feelings, educating aesthetic tasteboth in the conditions of pre–school establishment and in the family environment are traced.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22г(4УКР)5 + Ч411.51г(4УКР)5

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Житнік Т. С. 
Розвиток художньо-творчої активності старших дошкільників засобами живопису : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Т. С. Житнік; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Київ, 2016. - 23 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови розвитку художньо-творчої активності (ХТА) старших дошкільників засобами живопису в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах (ПСМНЗ). Визначено критерії та показники ХТА старших дошкільників: емоційно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-творчий. Розроблено методику розвитку ХТА старших дошкільників - учнів ПСМНЗ, яка охоплює три блоки: забезпечення позитивної мотивації до художньо-творчої діяльності; інтерактивно-ігрове збагачення елементарних уявлень про живопис; пролонгована підтримка індивідуального творчого самовираження дитини під час створення оригінального образу засобами живопису у процесі художньо-творчої діяльності. Уточнено сутність поняття "художньо-творча активність старших дошкільників" як емоційно-діяльнісний стан дитини, що виявляється в її інтересі до мистецтва та вмотивованості до творчої діяльності, супроводжується створенням нею художніх образів на основі мобілізації когнітивних процесів, передусім уяви, фантазії, асоціювання. Подальшого розвитку набули зміст, форми та методи розвитку ХТА старших дошкільників засобами живопису в ПСМНЗ. Розкрито виховний потенціал засобів живопису стосовно старших дошкільників. Охарактеризовано рівні розвиненості ХТА в дітей старшого дошкільного віку. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови та методику розвитку ХТА дитини старшого дошкільного віку засобами живопису в ПСМНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА424463 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Григоренко В. Є. 
Формування естетичного ставлення дітей старшого дошкільного віку до декоративно-ужиткового мистецва на заняттях з образотворчого мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. Є. Григоренко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 19 c. - укp.

Висвітлено проблему формування естетичного ставлення дітей старшого дошкільного віку до декоративно-ужиткового мистецтва на заняттях з образотворчого мистецтва. Проаналізовано стан розробленості проблеми формування естетичного ставлення дітей старшого дошкільного віку до декоративно-ужиткового мистецтва на заняттях з образотворчого мистецтва. Розкрито особливості сприймання та розуміння декоративно-ужиткового мистецтва дітьми старшого дошкільного віку. Обгрунтовано та визначено критерії та показники сформованості естетичного ставлення до декоративно-ужиткового мистецтва дітей старшого дошкільного віку: художньо-пізнавальний, емоційно-оцінний, діяльнісно-творчий. Подано змістові характеристики рівнів сформованості естетичного ставлення дітей старшого дошкільного віку до декоративно-ужиткового мистецтва: високого (ціннісно-естетичного), достатнього (гедоністичного), середнього (компенсаторного) та низького (утилітарного). Розроблено організаційно-методичну модель формування естетичного ставлення дітей старшого дошкільного віку до декоративно-ужиткового мистецтва на заняттях з образотворчого мистецтва. Зазначено, що модель розроблена з урахуванням теоретико-методологічних положень щодо особливостей формування естетичного ставлення у дітей старшого дошкільного віку та результатів даних пілотажного експерименту; грунтується на особистісно-орієнтованому, діяльнісному, практико-орієнтованому підходах; принципах системності, суб'єктності, інтерактивності; складається із комплексу взаємопов'язаних структурних елементів, а саме: цілемотиваційного, змістовного, операційно-діяльнісного; спрямована на формування естетичного ставлення дітей старшого дошкільного віку до декоративно-ужиткового мистецтва на заняттях з образотворчого мистецтва. У процесі дослідно-експериментальної роботи впроваджено у практику навчально-виховного процесу дошкільних закладів ефективні методики формування естетичного ставлення до декоративно-ужиткового мистецтва у дітей старшого дошкільного віку на заняттях з образотворчого мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430606 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського