Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (22)Автореферати дисертацій (61)Книжкові видання та компакт-диски (2682)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.38$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 434
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Савельєва В. С. 
Діагностика рівня сформованості у старших дошкільників навичок писемного мовлення / В. С. Савельєва; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 31 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp. - рус.

Робота присвячена проблемі формування навичок читання та письма у старших дошколят. Проведена діагностика зорового, рухового, слухового та інших аналізаторів у дітей 6-7 року життя. Науково обгрунтовані висновки цієї діагностичної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ю983.513.201 + Ю984.030.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Монке О. С. 
Особливості сприймання дітьми змісту художніх творів / О. С. Монке // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 26-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Відзначено, що "сприймання художніх творів" - складний розумовий процес, який складається з таких компонентів: слухання, сприймання, уявлення, усвідомлення, розуміння. Підкреслено, що найбільш сприятливі умови для активного сприйняття створюються в драматизованих іграх дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кучерявий О. Г. 
Педагогіка і психологія дитячої творчості (Аспект самоформування вмінь організувати творчість дітей) : Навч. посіб. / О. Г. Кучерявий; Ін-т змісту та методів навчання. - К., 1998. - 156 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.

Рассмотрены наиболее существенные положения психологической теории и практики в области творческой деятельности детей. Цели управления процессом созидания дошкольников и младших школьников освещены с позиции достижения гармонии между общественно-значимым и личностно-значимым подходами к проблеме этих целей, с учетом концепции национального воспитания. Принципы управления творчеством детей раскрыты на базе концепции национального воспитания, общих закономерностей педагогического процесса и, собственно, процесса руководства созидательной деятельностью дошкольников и младших школьников, особенностей психологического механизма воображения и творчества. Развитие идей природосообразности и народности воспитания прослеживается в историческом аспекте. Предложена классификация методов управления детским творчеством, разработанная на основе теории целостного построения учебно-воспитательного процесса. Особое внимание уделено путям раскрытия и использования возможностей игры, познавательной и трудовой деятельности для активизации детского творчества; воспитательному потенциалу сказки, развивающему творческие способности, умения и качества ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 я73 + Ч421.220 я73 + Ю984.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дметерко Н. В. 
Психологические особенности интеллектуального и эмоционального развития дошкольников в процессе подготовки к обучению в школе / Н. В. Дметерко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 50-54. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проаналізовано особливості інтелектуального й емоційного розвитку дошкільника в процесі підготовки до навчання в школі. Вивчено питання про роль навчальних корекційних занять, ігрових вправ у розвитку в дітей інтелектуальних і емоційних особливостей особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ю983.520.1-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Руденко Ю. А. 
Словникова робота з дітьми старшого дошкільного віку як лінгводидактична проблема / Ю. А. Руденко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 73-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні програми виховання та навчання дітей дошкільного віку в аспекті використання фольклорних текстів (українських народних казок) з метою збагачення словника дітей експресивною лексикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 + Ш141.1-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фунтикова О. А. 
Теоретические основы умственного развития дошкольников / О. А. Фунтикова; Запорож. гос. ун-т. - Сімф. : Тавріда, 1999. - 301 c. - Библиогр.: 381 назв. - рус.

Проаналізовано сучасний стан проблеми розумового розвитку дітей дошкільного віку, узагальнено дані теорії передової практики. Розглянуто психологічні основи розвитку пізнавальної сфери дітей 3 - 7 років, педагогічні основи розумового розвитку дошкільника. Розроблено експериментальні підходи вирішення актуальних питань розумового розвитку дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ю983.510.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Грединарова Е. М. 
Учебно-игровая деятельность как средство формирования готовности к овладению учебной деятельностью / Е. М. Грединарова. - К. : Знання, 1998. - 20 c. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Наведено результати впровадження у зміст навчальних програм дошкільних закладів системи навчальних завдань, спрямованих на оптимізацію готовності старших дошкільнят до оволодіння учбовою діяльністю, а також визначено структуру і критерії готовності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ю983.612.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гавриш Н. В. 
Методика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку : Навч.-метод. посіб. / Н. В. Гавриш; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2004. - 131 c. - укp.

Розкрито зміст педагогічної роботи з розвитку зв'язного мовлення та навчання дошкільників рідної мови. Розглянуто особливості формування мовленнєвих вмінь і навичок у дітей дошкільного віку. Наведено методики навчання дошкільників діалогічного та монологічного мовлення, а також вміння розповідати за картиною та переказувати літературні твори. Розроблено методику стимулювання словесної творчості та вправи, що сприяють розвитку вміння самостійно будувати художню розповідь. Запропоновано репродуктивні та творчі завдання, які рекомендовано використовувати у модульно-рейтинговому контролі знань студентів або слухачів підвищення кваліфікації дошкільних працівників.

Раскрыто содержание педагогической работы по развитию связной речи и обучению дошкольников родному языку. Рассмотрены особенности формирования языковых умений и навыков у детей дошкольного возраста. Приведены методики обучения дошкольников диалогической и монологической речи, а также рассказа по картине и пересказа литературных произведений. Разработана методика стимулирования словесного творчества и упражнения, способствующие развитию умения самостоятельно создавать художественный рассказ. Предложены репродуктивные и творческие задания, рекомендованые использовать в модульно-рейтинговом контроле знаний студентов или слушателей повышения квалификации дошкольных работников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Щербакова Е. И. 
Методика формирования элементов математики у дошкольников : Учеб. пособие / Е. И. Щербакова; Европ. ун-т. - К., 2005. - 392 c. - Библиогр.: с. 383-387 - рус.

В соответствии с действующей программой педагогических институтов и университетов предложена методика обучения детей математике с учетом современных психолого-педагогических исследований. Рассмотрены вопросы теории и истории развития математики, особенности детских представлений о количестве, пространстве и времени, методы обучения детей элементам математики в разных возрастных группах детского сада.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383 я7-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663877 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Назаренко Г. І. 
Модернізації змісту перших двох ланок освіти на засадах особистісно орієнтованого підходу / Г. І. Назаренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 20. - С. 58-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вивчено питання оновлення змісту дошкільної та початкової освіти на засадах особистісно орієнтованого підходу, показано необхідність застосування особистісно орієнтованої технології в організації навчально-виховного процесу. Розкриті різні трактування поняття "педагогічна технологія", наведено характеристику основних заходів щодо підвищення темпів адаптації та подолання труднощів цього процесу.

Раскрыты вопросы личностно ориентированного подхода к реформированию содержания образования первых двух звеньев. Раскрыты разные трактования понятия "педагогическая технология" в научной литературе, дана характеристика основных мероприятий, направленных на повышение темпов адаптации и преодоление трудностей этого процесса.

The writer uncovers problems of the personally oriented approach to reforming to a content of formation of the maiden two parts. The pedagogical technology in the scientific literature uncovers miscellaneous interpretations of concept, gives performance of main measures, directional on rising of paces of acclimatization and overcoming of difficulties of this process.


Ключ. слова: особистісно орієнтований підхід, наступність, педагогічна технологія, адаптація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Боделан О. Р. 
Психологічне забезпечення адаптації дітей шестирічного віку до навчальної діяльності : Моногр. / О. Р. Боделан; Півд. наук. центр АПН України. - О. : ПНЦ АПН України, 2004. - 170 c. - Бібліогр.: 256 назв. - укp.

Розглянуто проблему психологічного забезпечення адаптації дітей до організованої навчальної діяльності. Визначено й охарактеризовано різні рівні дослідження феномена адаптації: фізіологічний, функціонально-психологічний і соціально-психологічний. Обгрунтовано методику та психолого-педагогічні умови успішної адаптації дитини до навчальної діяльності та розроблено заходи щодо запобігання формуванню та розвитку негативних явищ у психіці дітей - порушень психічної рівноваги, виникнення емоційної нестійкості, втрати інтересу до навчання.

Рассмотрена проблема психологического обеспечения адаптации детей к организованной учебной деятельности. Определены и охарактеризованы различные уровни исследования феномена адаптации: физиологический, функционально-психологический и социально-психологический. Обоснованы методика и психолого-педагогические условия успешной адаптации ребенка к учебной деятельности и средства предупреждения формирования и развития негативных явлений детской психики - нарушений психического равновесия, возникновения эмоциональной неустойчивости и потери интереса к обучению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387 + Ю983.502-213 с2/3 + Ю952.14-734 с2/3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Єгорова К. Ю. 
Розвиток просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку в умовах дитячого садка / К. Ю. Єгорова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 24. - С. 12-22. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Описано природну сформованість просторових уявлень у дошкільників підготовчої групи звичайного дитячого садка, рівень їх готовності до навчання в школі.

Описана естественная сформированность пространственных представлений дошкольников подготовительой группы обычного детского сада, уровень их готовности к обучению в школе.

The article describes a space recognition's natural level in the latest pre-school childhood and six-years-olds` clearness for a school educanion.


Ключ. слова: просторові уявлення, просторова термінологія, подолання дитячого егоцентризму, природній сенсорний розвиток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Корякіна І. В. 
Використання практично-діяльнісного способу підготовки дитини до письма в дошкільному закладі / І. В. Корякіна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 19. - С. 62-70. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано та наведено результати експериментального дослідження впливу системи занять з ручної праці на розвиток психофізіологічних факторів, що сприяють формуванню графічних навичок письма у дітей старшого дошкільного віку.

Приведены теоретическое обоснование и результаты экспериментального исследования влияния системы занятий по ручному труду на развитие психофизиологических факторов, которые содействуют формированию графических навыков письма у детей старшего дошкольного возраста.

The article includes the theoretical grounding and the experimental research of influenced of the system of handwork's lessons on the development of physiological and physiological factor, which influence on the formation of graphic abilities to writeat pre-school age.


Ключ. слова: ручна праця, підготовка до письма, графічні навички письма
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Большакова А. М. 
"Державні діти": проблеми готовності до школи / А. М. Большакова // Вісн. Харк. держ. акад. культури. - 2001. - Вип. 8. - С. 171-177. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто особливості психологічної готовності до шкільного навчання вихованців інтернату ("державних дітей"). На підставі порівняльного аналізу даних, отриманих під час діагностики рівня готовності до школи "державних дітей" та їх однолітків, що виростають у родинах, доведено значне відставання вихованців інтернатів за всіма показниками, що зумовлює виникнення труднощів у їх навчанні та подальшому психічному розвитку в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч414(4Укр)715

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лінгводидактика в сучасних закладах освіти / ред.: А. М. Богуш; Півд. наук. центр АПН України. - О., 2001. - 269 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Наведено результати дослідження проблем лінгводидактики. Висвітлено теоретичні та методичні питання розвитку мовлення та навчання мови у дошкільному віці, розглянуто теоретико-лінгвістичні проблеми розвитку образного й художньо-образного мовлення учнів, системно-комунікативного методу навчання іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912я43 + Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА612430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Захарченко В. Г. 
Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі : Навч.-метод. посіб. / В. Г. Захарченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 59 c. - Бібліогр.: 60 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти проблеми мовленнєвого розвитку дітей. Проаналізовано педагогічні можливості сюжетно-рольової гри у мовленнєвому розвитку дітей. Описано розвиток зв'язного мовлення дошкільників у сюжетно-рольовій грі. Наведено характеристику мовленнєвого спілкування дітей у сюжетно-рольовій грі в практиці роботи дошкільних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 + Ч411.375.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Корякіна І. В. 
Показники спеціальної готовності дітей дошкільного віку до оволодіння графічними та рухово-діяльнісними навичками письма / І. В. Корякіна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 22. - С. 61-69. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати експериментального дослідження рівнів готовності дітей дошкільного віку до оволодіння графічними та рухово-діяльнісними навичками письма.

Приведены результаты экспериментального исследования уровней готовности детей дошкольного возраста к овладению графическими и двигательно-деятельностными навыками письма.

The article includes the results of the experimental level research of abilities to write at pre-school age.


Ключ. слова: підготовки, показники, графічні навички, рухові навички, діти
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гавриш Н. В. 
Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному віці / Н. В. Гавриш. - Донецьк : ТОВ "Лебідь", 2001. - 218 c. - Бібліогр.: 409 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему розвитку одного з найскладніших видів дитячої творчості - мовленнєтворчу діяльність, розглянуту з позицій філософії, психології, лінгвістики, лінгводидактики. Проаналізовано еволюцію педагогічних поглядів на проблему розвитку дитячої творчості у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Розкрито особливості розвитку мовленнєвої творчості у дошкільників. Запропоновано оригінальну методику діагностики та стимулювання розвитку мовленнєтворчої діяльності дітей старшого дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Богуш А. М. 
Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика : Моногр. / А. М. Богуш. - Запоріжжя : Просвіта, 2002. - 216 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади дошкільної лінгводидактики, зокрема, мову, мовлення, діяльність, активність. Проаналізовано особливості формування мовлення та мови. Висвітлено проблеми мовленнєвої підготовки дітей до школи, запропоновано діагностичні методики обстеження мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Виявлено рівні розвитку мовлення дітей.

Рассмотрены теоретические основы дошкольной лингводидактики, в частности, язык, речь, деятельность, активность. Проанализированы особенности формирования речи и языка. Освещены проблемы речевой подготовки детей к школе, предложены диагностические методики обследования речевого развития детей дошкольного возраста. Выявлены уровни речевого развития детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.52 + Ш12-910 + Ш141.4-910 + Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Пироженко Т. А. 
Коммуникативно-речевое развитие ребенка / Т. А. Пироженко; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. - К. : Нора-принт, 2002. - 310 c. - Библиогр.: с. 286-309 - рус.

С учетом личностных изменений в развитии дошкольника рассмотрены проблемы коммуникативно-речевого онтогенеза, а также основные подходы к исследованию его речи. Предложена методика критериальной оценки уровня речевого развития ребенка. Проанализированы базовые основания коммуникативно-речевого развития ребенка во взаимосвязи составляющих характеристик конативного, когнитивно-лингвистического и личностного уровня. Обобщены возрастные закономерности в процессе появления и развития необходимых качеств, характеризующих целостное явление. Приведены модель психолого-педагогического проектирования взаимодействия педагога с детьми, а также программа и методические рекомендации профессиональной подготовки воспитателей по изучению проблемы формирования речевого общения и коммуникативно-речевого развития детей. Определены факторы оптимизации процесса становления возрастных достижений в сфере речевой коммуникации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 + Ю983.513.201

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629576 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського