Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.441$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Скрипник В. В. Деякі підходи до планування навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах відповідно до базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі" / В. В. Скрипник, С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 52-56. - укp.Проведено регіональний науково-практичний семінар для спеціалістів з дошкільної освіти за темою "Особливості організації та планування навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах" за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" розкрито моделі планування впровадження даної Програми. Зазначено, що у перехідний період до Програми зберігатимуть чинність попередні програми навчання і виховання дітей раннього та дошкільного віку "Зернятко", "Дитина", "Малятко", "Дитина в дошкільні роки". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.441
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Скрипник, В. В. Рекомендації до річного та календарного планування роботи за базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі" / В. В. Скрипник,, О. М. Стращенко, О. А. Хоменко // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 78-83. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Висвітлено рекомендації щодо річного та календарного планування роботи дошкільного навчального закладу (ДНЗ) на основі рекомендацій, викладених у посібнику "Методичні аспекти реалізації Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі"" та методичних листів МОН України щодо організації та планування роботи в ДНЗ. Проаналізовано методичні рекомендації щодо складання календарного плану. Розглянуто "харківську" модель календарного планування, побудовану за режимними моментами з урахуванням сфер життєдіяльності та ліній розвитку на основі блочно-тематичного принципу. Зазначено про необхідність розподілу спеціально організованої розвивально-виховної зайнятості за лініями розвитку на тиждень у календарному плануванні, після розподілу якого розробляється розклад на тиждень з урахуванням того, що теми тижнів інтегруються з темою місяця. Запропоновано до розгляду схему календарного планування за харківською моделлю. Акцентовано увагу на вимогах до календарного планування в різновікових групах та на веденні вихователем "Щоденника спостережень". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.441
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Барна Х. Текстоцентричний підхід у перспективному плануванні освітньої роботи дошкільного закладу / Х. Барна // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 82-85. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розкрито сутність текстоцентричного підходу до планування; охарактеризовано різні аспекти використання текстів, наведено типологію занять із використанням текстів. Теоретичні положення проілюстровано прикладом інтеграції видів діяльності на базі тексту, що складає основу перспективного планування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.441
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|