Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (38)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.51$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Головачук В. В. 
Організаційні аспекти просвітницької роботи з батьками в підготовці дітей до занять з плавання / В. В. Головачук // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 38-40. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто організаційні аспекти роботи з батьками в підготовці дошкільнят до занять з плавання в умовах сучасної дитячої установи, спираючись на досвід ДНЗ №41 м. Чернівці. Надано рекомендації щодо організації практичних занять з батьками.

Рассмотрены организационные аспекты роботы с родителями по подготовке детей к занятиям по плаванию в современном детском учреждении, проанализирован опыт работы ДДУ №41 г. Черновцы. Даны рекомендации об организации практических занятий для родителей.

The author of article considers organizational aspects works with parents on preparation of children for employment on swimming in modern children's establishment, operational experience kindergarten №41 is analyzed. Practical recommendations about the organization of practical employment for parents are given.


Ключ. слова: рекомендації, видох, пірнання, практичні заняття
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Машкіна Л. А. 
Соціально-педагогічний патронат у системі дошкільної освіти : навч.-метод. посіб. / Л. А. Машкіна, Л. В. Зданевич; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2008. - 232 c. - Бібліогр.: с. 174-179. - укp.

Висвітлено сутність соціально-педагогічного патронату в системі дошкільної освіти, спроектовано модель його здійснення. Розкрито зміст і форми роботи соціального педагога з родинами в контексті забезпечення дошкільної освіти на основі соціально-педагогічного патронату. Охарактеризовано такі методологічні інноваційні педагогічні технології, як система індивідуального виховання М. Монтессорі, педагогіка розвитку здібностей О. Декролі, гуманно-особистісна технологія Ш.О. Амонашвілі, технологія раннього й інтенсивного навчання грамоти та лічби М.О. Зайцева.

Освещена сущность социально-педагогического патроната в системе дошкольного образования, спроектирована модель его осуществления. Раскрыто содержание и формы работы социального педагога с семьями в контексте обеспечения дошкольного образования на основе социально-педагогического патроната. Охарактеризованы такие методологические инновационные педагогические технологии, как система индивидуального воспитания М. Монтерссори, педагогика развития способностей О. Декроли, гуманно-личностная технология Ш.А. Амонашвили, технология раннего и интенсивного обучения грамоты и счета Н.А. Зайцева.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51р

Шифр НБУВ: ВА704644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жеровцева Т. Г. 
Теоретико-методичні засади підготовки фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями : монографія / Т. Г. Жеровцева; АПН України, Півд. наук. центр, Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О. : ПНЦ АПН України, 2006. - 367 c. - Бібліогр.: с. 318-351. - укp.

Розкрито методологічні основи формування готовності фахівців дошкільної освіти (ДО) до роботи з неблагополучними сім'ями (НС). Висвітлено основні категорії, методологічні підходи, принципи та концепцію дослідження. Розглянуто сім'ю як соціально-педагогічну проблему та виховну практику суспільства. Проаналізовано історичний аспект і сучасний стан проблеми виховання дітей у сім'ї. Визначено причини порушень міжособистісного спілкування у сім'ї та механізми їх виникнення. Показано вплив сімейних відносин на психіку дитини. Увагу приділено діагностичним методикам виявлення рівня готовності фахівців ДО до роботи з НС.

Раскрыты методологические основы формирования готовности специалистов дошкольного образования (ДО) к работе с неблагополучными семьями (НС). Освещены основные категории, методологические подходы, принципы и концепция исследования. Рассмотрена семья как социально-педагогическая проблема и воспитательная практика общества. Проанализированы исторический аспект и современное состояние проблемы воспитания детей в семье. Определены причины нарушения межличностного общения в семье и механизмы их возникновения. Показано влияние семейных отношений на психику ребенка. Внимание уделено диагностическим методикам выявления уровня готовности специалистов ДО к работе с НС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч491.09 + Ч489.518.1 + Ю956-994-06-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Врочинська Л. І. 
Виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л. І. Врочинська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідження проблеми виховання гуманності та взаємодії дошкільного навчального закладу (ДНЗ) та сім'ї. Обгрунтовано підхід до розгляду гуманності як норми гуманної поведінки, що конкретизується відповідними правилами. Розкрито суть поняття "гуманна поведінка". Виявлено критерії, показники та рівні вихованості такої поведінки старших дошкільників. Визначено педагогічні умови її виховання у процесі взаємодії ДНЗ і сім'ї, а саме: організацію життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ на сучасних педагогічних засадах гуманістичного виховання; оновлення змісту та методів взаємодії дошкільного закладу та сім'ї щодо виховання гуманної поведінки в дітей; збагачення досвіду гуманного спілкування батьків з дітьми та залучення до активної участі в організації життєдіяльності дітей у дошкільному закладі на основі їх інтересів та потреб дитини. Розроблено й експериментально перевірено модель виховання даної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії ДНЗ і сім'ї та педагогічну технологію взаємодії дітей і дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16 + Ч411.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Борин Г. В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Борин; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2009. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку, а саме: формування позитивної мотивації щодо актуальних проблем сім'ї, забезпечення підготовки до самоаналізу особистісно-професійних якостей, професійну спрямованість змісту навчальних дисциплін з урахуванням особливостей роботи з батьками дітей даного віку, формування вмінь моделювання майбутньої професійної діяльності. Визначено критерії (мотиваційний, рефлексивний, пізнавально-когнітивний, конативний), показники та рівні виявлення готовності майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку за сучасних умов. Розкрито суть понять "готовність до роботи з батьками дітей раннього віку", "просвітницько-консультативна діяльність", виявлено її особливості. Розроблено й обгрунтовано модель підготовки майбутніх вихователів до зазначеної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Залізняк А. М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. М. Залізняк; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано суть і стан проблеми підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку у педагогічній теорії та практиці вищої школи. Визначено зміст поняття готовності майбутнього вихователя до даної роботи. Розкрито суть поняття "педагогічна взаємодія вихователів і батьків", критерії, показники та рівні дослідженого виду готовності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вихователя до зазначеного виду діяльності, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч411.352

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: РА366539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жаровцева Т. Г. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Т. Г. Жаровцева; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 44 c. - укp.

Науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями. Розроблено модель процесу даної підготовки, яка передбачає упорядкування цього процесу та модифікацію його відповідно до мети та змісту навчання студентів. Визначено основні критерії та показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до зазначеної роботи, а саме: впровадження відповідної кредитно-модульної системи, забезпечення рефлексії у цій системі, педагогічну взаємодію з неблагополучними сім'ями на базі інтерактивного підходу, конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, міждисциплінарну інтеграцію змісту вищої педагогічної освіти, оволодіння діагностичною діяльністю за умов організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. Розроблено педагогічну теорію проблеми, визначено її принципи, фактори, критерії, закономірні явища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бабюк С. М. 
Педагогічні умови фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. М. Бабюк; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури визначено сутність та структуру фізичної вихованості старших дошкільників. Визначено критерії та показники сформованості фізичної вихованості дітей 5 - 6-ти років. Виявлено низький, середній, достатній та високий рівні сформованості структурних компонентів фізичної вихованості, розкрито роль вихователів дошкільних навчальних закладів, інструкторів з фізичного виховання, батьків у процесі фізичного виховання старших дошкільників. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дієвість педагогічних умов та ефективність методики фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.334 + Ч411.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Деснова І. С. 
Формування педагогічної культури батьків дітей раннього віку в умовах дошкільного навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / І. С. Деснова; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено педагогічну культуру сім'ї як осередок первинного виховання дітей раннього віку. Розкрито сутність феномену "педагогічна культура батьків дітей раннього віку", визначено його структуру, яка складається з комунікативного, пізнавального та рефлексивного компонентів. Обгрунтовано педагогічні умови її формування в дошкільному навчальному закладі. Визначено стан роботи дошкільних навчальних закладів з формування педагогічної культури батьків дітей раннього віку. Охарактеризовано критерії, показники оцінювання та рівні сформованості педагогічної культури батьків дітей раннього віку. Розроблено модель формування педагогічної культури батьків дітей груп раннього віку в процесі співпраці з вихователями, методику її реалізації відповідно до визначених педагогічних умов, експериментально апробовано її ефективність у роботі дошкільних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч491.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Нагула О. Л. 
Особливості підготовки спеціалістів до роботи з батьками дітей раннього віку / О. Л. Нагула // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 41-44. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито специфіку підготовки соціальних педагогів, психологів, вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з батьками, які виховують дітей раннього віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч312 р(4УКР) + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Залізняк А. М. 
Особливості системи підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання старших дошкільників / А. М. Залізняк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 38-41. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено результати та аналіз дослідно-експериментальної роботи щодо підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч491.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бабюк С. М. 
Реалізація педагогічних умов фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї / С. М. Бабюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 191, ч. 3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено і доведено ефективність педагогічних умов підвищення ефективності фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Семенова Н. І. 
Формування здорової особистості шестирічної дитини у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу й сім'ї / Н. І. Семенова // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 21-25. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні основи процесу формування здорової особистості шестирічної дитини у процесі педагогічної взаємодії дошкільного навчального закладу й сімії та охарактеризовано його теперішній стан.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч411.354.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Залізняк А. М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з розвитку мовлення дошкільників / А. М. Залізняк // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 162-166. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Предметом розгляду є підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з розвитку мовлення дошкільників. Здійснено аналіз наукових джерел, що містять відомості про таку підготовку. Висвітлено сутність поняття „підготовка”, „розвиток мовлення”, „мовлення”. Розкрито різноманітні форми роботи з батьками з розвитку мовлення.

Предметом рассмотрения является подготовка будущих воспитателей к работе с родителями по развитию речи дошкольников. Выполнен анализ научных источников, содержащих сведения о такой подготовке. Освещена сущность понятий „подготовка”, „развитие речи”, „речь”. Раскрыты различные формы работы с родителями по развитию речи дошкольников.

The subject of the article is training young teachers for working with parents’ development speech the pre-schoolchildren. Scientific sources are analyzed, that contain information concerning training. The essence of such notions as „training”, „development of speech” and „speech” are exposed. Forms of work are investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.514 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тарапака Н. В. 
Використання ідей В. О. Сухомлинського у вирішенні актуальних проблем взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини / Н. В. Тарапака // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 473-477. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито погляди В. О. Сухомлинського на актуальні проблеми взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини.

Рассмотрены взгляды В. А. Сухомлинского на актуальные проблемы взаимодействия детского сада, школы и семьи.

The point of view on actual problems of cooperation of pre-school educational establishment, school and family expressed by V. Sukhomlyns`kyi is revealed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч411.51 + Ч411.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Врочинська Л. 
Підготовка студентів до роботи з батьками як складова професійної компетентності майбутнього вихователя дошкільного закладу / Л. Врочинська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 104-112. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито особливості підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з батьками дошкільників. Визначено роль, місце, функції навчальної дисципліни «Теорія і методика співпраці ДНЗ з родинами» як однієї з основних у підготовці майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи з батьками. Розглянуто проблему пошуку нових шляхів взаємодії, довіри як одну з важливих потреб колективу дошкільного закладу. Висвітлено проблемні моменти здійснення взаємодії освітніх закладів і сім’ї. Окреслено основні напрями співпраці дошкільного навчального закладу з родинами.

Раскрыты особенности подготовки будущих специалистов дошкольного образования к работе с родителями дошкольников. Определены роль, место, функции учебной дисциплины «Теория и методика сотрудничества ДУЗ с семьями» как одной из основных в подготовке будущих воспитателей дошкольных учреждений к работе с родителями. Рассмотрена проблема поиска новых путей взаимодействия, доверия как одна из важных потребностей коллектива дошкольного учреждения. Освещены проблемные моменты осуществления взаимодействия образовательных учреждений и семьи. Представлены основные направления сотрудничества дошкольного учебного заведения с семьями.

The features of the preparation of future pre-school education specialists to work with parents of preschool children with their parents. Defines the role, place and function of academic discipline, "Theory and methods of cooperation with the families» as one of the main in the preparation of future preschool teachers to work with parents. The problem of finding new ways of interaction, trust, as one of the most important needs of the preschool staff. Highlight the problematic aspects of the interaction of educational institutions and families. The main directions of cooperation with the pre-school families.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Атрощенко Т. О. 
Підготовка майбутнього вихователя до спільної роботи з батьками з питань формування мовленнєвої компетентності дошкільників / Т. О. Атрощенко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 7-10. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що в усі часи і серед усіх народів родинне виховання було і є незмінною цінністю. Висвітлено шляхи підготовки майбутнього вихователя до спільної роботи з батьками з питань формування мовленнєвої компетентності дошкільників у світлі сучасних освітніх вимог. Зроблено висновок про те, що мовленнєвий розвиток дітей за умов родинного виховання є одним з головних завдань дошкільної освіти.

Отмечено, что во все времена и у разных народов семейное воспитание было и есть неизменной ценностью. Освещены пути подготовки будущего воспитателя к сотрудничеству с родителями в вопросах формирования речевой компетентности дошкольников в свете современных образовательных требований. Сделан вывод о том, что речевое развитие детей в условиях семейного воспитания является одной из главных задач дошкольного образования.

The article is presents the ways to prepare future educators to work with parents on the formation of verbal competence of preschool children in the light of modern educational requirements. Indicated the socio-pedagogical conditions common speech training preschoolers in family education. Deals with the concept of «verbal competence» preschooler, the importance of family in child language development, the basic forms of work with parents to solve this problem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.51

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Варяниця Л. О. 
Організація спільної проектної діяльності з дітьми як засіб формування педагогічної культури батьків / Л. О. Варяниця // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 42-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто спільну проективну діяльність батьків, дітей і педагогів як ефективну форму взаємодії родини та дошкільного закладу з метою підвищення педагогічної культури батьків. Проведено аналіз понять «педагогічна культура» та «проективна діяльність». Визначено етапи реалізації проекту.

Рассмотрена совместная проективная деятельность родителей, детей и педагогов как эффективная форма взаимодействия семьи и дошкольного учреждения с целью повышения педагогической культуры родителей. Проведен анализ понятий «педагогическая культура» и «проективная деятельность». Определены этапы реализации проекта.

The article is devoted the problem of joint project activity of parents, children and teachers, as an effective form of co-operation of family and preschool establishment, with the purpose of increase of pedagogical culture of parents. The analysis ofconcepts is conducted pedagogical culture and project activities, implementation of project phases are certain.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.37 + Ч411.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Врочинська Л. І. 
Педагогічні умови виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії дошкільного закладу і сім’ї / Л. І. Врочинська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 49-54. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Зазначено, що актуальність ідей гуманістичної педагогіки, метою якої є виховання особистості, здатної до гармонійної взаємодії з соціальним довкіллям і собою, на сучасному етапі розвитку суспільства зумовлена активізацією людського фактора. Визначено педагогічні умови виховання гуманної поведінки старших дошкільників у процесі взаємодії ДНЗ і сім’ї та доведено їх ефективність. Зроблено висновок, що подальшої розробки потребують зміст і форми спільної роботи ДНЗ з родинами, діти яких не виховуються в дошкільному закладі.

Отмечено, что актуальность идей гуманистической педагогики, целью которой является воспитание личности, способной к гармоничному взаимодействию с социальным окружением, на современном этапе развития общества обусловлена активизацией человеческого фактора. Определены педагогические условия воспитания гуманного поведения старших дошкольников в процессе взаимодействия ДУЗ и семьи и показана их эффективность. Сделан вывод о том, что необходима дальнейшая разработка содержания и форм совместной работы ДУЗс семьями, дети которых не воспитываются в дошкольном учреждении.

The article deals with the research of pedagogical conditions which enable efficient upbringing and humane behaviour of senior pre-school children in the process of interaction between a preschool establishment and the family.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч411.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гецко С. І. 
Взаємодія дошкільного навчального закладу з батьками дітей з особливими потребами / С. І. Гецко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 71-74. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що народження дитини з проблемами в розвитку докорінно змінює життєві перспективи сім’ї, повідомлення батькам про її психічний чи фізичний розлад завжди справляє руйнівне враження. Визначено основні форми роботи дошкільного навчального закладу з батьками дітей з особливими потребами. Наголошено на тому, що процес формування всебічно розвиненої, здорової особистості на різних вікових етапах неможливий без постійного взаємозв’язку родинного та суспільного виховання.

Отмечено, что рождение ребенка с проблемами в развитии в корне меняет жизненные перспективы семьи, сообщение родителям о его психическом или физическом расстройстве всегда производит разрушительное действие. Приведены основные формы работы дошкольного учебного учреждения с родителями детей с особыми потребностями. Отмечено, что процесс формирования всесторонне развитой, здоровой личности на разных возрастных этапах невозможен без постоянной взаимосвязи семейного и общественного воспитания.

In the article the peculiarities of cooperation of pre-school educational establishment with the parents of children with special needs are defined. Also the basic forms of work educational establishment with the parents of children with special needsare determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91 + Ч411.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського