Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.223.7$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | ВА585395 Логачевська С. П.Міжнар. фонд "Відродження". Диференціація у звичайному класі [Текст] : Посіб. для вчителя
|
2. | Ж70151 Герасименко С. О. Індивідуальне навчання в школі як сучасна технологія професійно-педагогічної підготовки вчителя [] // Вісник Житомирського державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2000,N Вип. 6.-С.193-195
|
3. | РА315737 Дубровська Л. О.Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. Розвиток принципу індивідуального підходу у вітчизняній педагогічній думці другої половини XIX століття [Текст] : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01.- URL: /ard/2001/
|
4. | Ж14642 Вишпінська Т. М. Індивідуально-диференційований підхід до навчання іноземної мови учнів старшої школи [] // Педагогіка і психологія, 2001,N № 2.-С.23-30
|
5. | Ж70936 Щербіна С. М. Проблема індивідуалізації навчання як засіб становлення творчої особистості в історії зарубіжної та вітчизняної педагогіки [] // Педагогіка вищої та середньої школи, 2001,N Вип. 3 .-С.91-96
|
6. | РА321342 Нечволод Л. І.Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. Педагогічні умови впровадження робочих зошитів з друкованою основою в процес індивідуалізації навчання школярів [Текст] : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09.- URL: /ard/2002/
|
7. | ВА623783 Коберник Г. І.Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. Індивідуалізація й диференціація навчання в початкових класах: теорія та методика [Текст]
|
8. | Ж70151 Єремеєва В. М. Експериментальна програма перевірки ефективності впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів [] // Вісник Житомирського державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2003,N Вип. 11.-С.40-42
|
9. | Ж70151 Яценко С. Л. Соціально-філософський аспект проблеми особистісно-орієнтованого навчання [] // Вісник Житомирського державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2003,N Вип. 12.-С.182-185
|
10. | Ж24944 Косовська М. Індивідуальне навчання молодших школярів сільської малочисельної школи як педагогічна проблема [] / М. Косовська // Післядипломна освіта в Україні, 2006,N № 1.-С.101-103
|
11. | ВА684566 Порус Б. Н.Упр. освіти і науки Луган. обл. держ. адмін. Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. Особистісна орієнтація шкільного освітнього процесу. Персонологічний контекст [Текст] : Навч.-довід. посіб. для працівників освіти
|
12. | Ж70151 Яценко С. Л. Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект) [] // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2006,N Вип. 29.-С.73-75
|
13. | Ж70151 Яценко С. Л. Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання [] // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2006,N Вип. 30.-С.54-57
|
14. | Ж70151 Тименко В. П. Концептуальні засади формування конструктивних умінь в учнів початкової школи [] // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2007,N Вип. 32.-С.53-57
|
15. | Ж70151 Яценко С. Л. Основні засади діяльності шкіл нового типу [] // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2007,N Вип. 35.-С.128-131
|
16. | Сущенко Т. І. Позашкільна педагогіка і становлення особистості [Текст]: 1 // Позашк. освіта та виховання.-С.14-18
|
17. | РА354617 Обух О. С.Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. Педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів 5 - 6 класів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук.- URL: /ard/2007/
|
18. | Ж16225 Колос А. А. Сутність особистісно-орієнтованого навчання - перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти [] // Наука і освіта, 2008,N № 4/5.-С.147-151
|
19. | Ж22620 Гладишенко Т. Готовність педагогів до змін - запорука успішності впровадження особистісно-орієнтованої освіти [] // Директор школи, ліцею, гімназії, 2008,N № 3.-С.76-88
|
20. | Ж22620 Палтишев М. Від звичайних дітей до дітей індиго, або як формувати наукове мислення учнів [] // Директор школи, ліцею, гімназії, 2008,N № 2.-С.18-21
|
| |