Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (59)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.223.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Логачевська С. П. 
Диференціація у звичайному класі : Посіб. для вчителя / С. П. Логачевська; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Заповіт, 1998. - 335 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: с. 218. - укp.

Розкрито суть диференційованого навчання у звичайних класах, де перебувають діти з різними здібностями і рівнем підготовки. Розкрито зміст і методику роботи вчителя. Широко представлені фрагменти уроків і роздільні завдання до найскладніших тем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + В1 р(4УКР)20-36 + Ш141.4-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Герасименко С. О. 
Індивідуальне навчання в школі як сучасна технологія професійно-педагогічної підготовки вчителя / С. О. Герасименко, В. Д. Рабушко, Н. М. Абакумова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 193-195. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему індивідуалізації навчального процесу в сучасній українській школі. Проаналізовано категорії індивідуалізації, індивідуального навчання та підходу в контексті їх застосування у педагогічному навчальному закладі.

Рассмотрена проблема индивидуализации учебного процесса в современной украинской школе. Проанализированы категории индивидуализации, индивидуального обучения и подхода в контексте их применения в педагогическом учебном заведении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дубровська Л. О. 
Розвиток принципу індивідуального підходу у вітчизняній педагогічній думці другої половини XIX століття : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. О. Дубровська; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 22 c. - укp.

На підставі узагальнення теоретико-практичної спадщини відомих представників вітчизняної педагогічної думки, історико-педагогічної літератури, матеріалів законодавчого характеру та педагогічної періодики встановлено витоки, динаміку розвитку теорії та практики індивідуального підходу в історії вітчизняної педагогіки. Висвітлено внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів в обгрунтування принципу індивідуального підходу. Визначено напрями творчого використання здобутків прогресивної педагогіки для реального проникнення особистісно-орієнтованої педагогіки у шкільну практику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вишпінська Т. М. 
Індивідуально-диференційований підхід до навчання іноземної мови учнів старшої школи / Т. М. Вишпінська // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 2. - С. 23-30. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Освещена взаимосвязь факторов, влияющих на успешность учебной деятельности. Рассмотрен целостный подход к изучению личности в противовес упрощенному учету показателей академических успехов. Наиболее благоприятным для внедрения концепции индивидуализации и дифференциации представлен проблемно-поисковый метод обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Щербіна С. М. 
Проблема індивідуалізації навчання як засіб становлення творчої особистості в історії зарубіжної та вітчизняної педагогіки / С. М. Щербіна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 3 . - С. 91-96. - укp.

Проанализированы взгляды зарубежных и отечественных педагогов на проблему индивидуализации обучения как средства формирования творческой личности учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нечволод Л. І. 
Педагогічні умови впровадження робочих зошитів з друкованою основою в процес індивідуалізації навчання школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Л. І. Нечволод; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2002. - 20 c. - укp.

На підставі результатів аналізу теоретичних джерел уточнено місце робочих зошитів як засобу індивідуалізації процесу навчання, функції зошитів, а також розроблено класифікацію завдань стосовно робочих зошитів з друкованою основою (РЗДО) відповідно до рівнів навченості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови успішності використання РЗДО в індивідуальному процесі навчання, які забезпечують позитивні зміни в характері мотивації навчання, сприяють підвищенню якості знань, формуванню загальноінтелектуальних умінь, розвитку пізнавальної активності та самостійності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коберник Г. І. 
Індивідуалізація й диференціація навчання в початкових класах: теорія та методика / Г. І. Коберник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 232 c. - укp.

Розглянуто дидактичні основи індивідуалізації та диференціації навчання, охарактеризовано особливості здійснення індивідуально-диференційованого підходу в початкових класах, розкрито типологічні риси молодших школярів, проаналізовано результати тривалого педагогічного експерименту, проведеного з метою перевірки ефективності впливу диференційованого навчання на формування навчально-пізнавальної активності учнів початкових класів.

Рассмотрены дидактические основы индивидуализации и дифференциации обучения, охарактеризированы особенности осуществления индивидуально-дифференцированного подхода в начальных классах, раскрыты типологические характеристики младших школьников, проанализированы результаты продолжительного педагогического эксперимента, проведенного с целью проверки эффективности влияния дифференцированного обучения на формирование учебно-познавательной активности учеников начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.204 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА623783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Єремеєва В. М. 
Експериментальна програма перевірки ефективності впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів / В. М. Єремеєва // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 11. - С. 40-42. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Представлено програму експериментальної роботи щодо вивчення сучасного стану проблеми індивідуалізації навчання вчителями загальноосвітніх шкіл та рівня підготовки до цього виду діяльності студентів вищих педагогічних закладів освіти до та після впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів.

Представлена программа экспериментальной работы по изучению состояния проблемы индивидуализации обучения учителями общеобразовательных школ и уровня подготовки к этому виду деятельности студентов высших педагогических учебных заведений до и после внедрения педагогической технологии подготовки будущих учителей к индивидуализации обучения учащихся.

The paper presents the program of experimental analysis of the problem of individualizing teaching by the teachers of comprehensive schools and the training level of this aspect of activity of students of higher pedagogical educational institutions before and after introducing pedagogical know-how of future teachers to individualized teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Яценко С. Л. 
Соціально-філософський аспект проблеми особистісно-орієнтованого навчання / С. Л. Яценко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 182-185. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто соціально-філософський аспект сучасного стану проблеми особистісно-орієнтованого навчання.

Рассмотрен социально-философский аспект современного состояния проблемы личностно-ориентированного образования.

This article touches upon the social - philosophical aspect of the problem of modern personality-oriented education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Косовська М. 
Індивідуальне навчання молодших школярів сільської малочисельної школи як педагогічна проблема / М. Косовська // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1. - С. 101-103. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему індивідуального навчання учнів, які за станом здоров'я не можуть відвідувати навчальний заклад, або проживають у селах та селищах, де кількість учнів менше ніж 5 осіб, чи не встигають, або мають великий навчальний потенціал і можуть прискорено закінчити школу. Індивідуальне навчання було найдавнішою формою навчання і мало назву домашнього. Розмежовано індивідуальне і індивідуалізоване навчання. У дослідженнях вчених простежується ототожнення індивідуальної роботи з самостійного, але подальші дослідження доводять, що її можна розглядати як складову індивідуального навчання. Ця проблема породжує необхідність створення нових освітніх технологій. Проблема підготовки вчителя індивідуального навчання, особистості з гнучким педагогічним мисленням, адекватними ціннісними орієнтаціями, розвинутою самосвідомістю, здатною організувати роботу з учнем, максимально враховуючи його індивідуальні особливості, здібності, обдарування потребує дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Порус Б. Н. 
Особистісна орієнтація шкільного освітнього процесу. Персонологічний контекст : Навч.-довід. посіб. для працівників освіти / Б. Н. Порус; Упр. освіти і науки Луган. обл. держ. адмін. - Луганськ : Знання, 2006. - 160 c. - Бібліогр.: с. 158-160. - укp.

Розкрито сутність освітнього процесу та розглянуто його основні орієнтації (соціальну та особистісну). Проаналізовано персонологічні аспекти педагогічної спадщини К.Д.Ушинського, показано можливості її використання в сучасній школі. Визначено сутність понять "особистісна орієнтація освітнього процесу" та "особистісно орієнтований освітній процес" у контексті ідей основних теорій і філософсько-психологічних концепцій особистості (психоаналітичних теорій З.Фрейда, К.Юнга, А.Адлера, Е.Еріксона, теорій научіння Б.Скіннера, А.Бандура, теорій гуманістичного напряму Е.Фромма, А.Маслоу, К.Роджерса, соціально-історичних концепцій особистості Л.С.Виготського, О.М.Леонтьєва, С.Л.Рубінштейна). Розглянуто інваріантні характеристики особистісно орієнтованої практики шкільної освіти.

Раскрыта сущность образовательного процесса и рассмотрены его оснвные ориентации (социальная и личностная). Проанализированы персонологические аспекты педагогического наследия К.Д.Ушинского, показаны возможности его использования в современной школе. Определена сущность понятий "личностная ориентация образовательного процесса" и "личностно ориентированный образовательный процесс" в контексте идей основных теорий и философско-психологических концепций личности (психоаналитических теорий З.Фрейда, К.Юнга, А.Адлера, Э.Эриксона, теорий обучения Б.Скиннера, А.Бандура, теорий гуманистического направления Э.Фромма, А.Маслоу, К.Роджерса, социально-исторических концепций личности Л.С.Выготского, О.М.Леонтьева, С.Л.Рубинштейна. Рассмотрены инвариантные характеристики личностно ориентированной практики школьного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-953.6 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Яценко С. Л. 
Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект) / С. Л. Яценко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 29. - С. 73-75. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему організації особистісного орієнтованого навчання. Визначено чинники, що зумовлюють ефективність функціонування педагогічної системи, яка спрямована на реалізацію суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя та учня.

Рассмотрена проблема организации личностно ориентированного обучения в современной педагогической науке и практике. Определены факторы, обусловливающие эффективность функционирования педагогической системы, направленной на реализацию субъект-субъектного взаимодействия учителя и ученика.

The article deals with the problem of individual orientated education organization. The factors determining the effectiveness of functioning of pedagogical system which is directed to the realization of teacher -pupil subject-subjective interaction are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Яценко С. Л. 
Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання / С. Л. Яценко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 30. - С. 54-57. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Уточнено та поглиблено поняття особистісної орієнтації навчання, розкрито сутність, мету, основні характеристики та функції педагогічного процесу, суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя та учня у процесі становлення соціально компетентної особистості. Проаналізовано наукові підходи до визначення категорії "особистісна орієнтація навчання" та сформульовано авторське визначення її поняття.

Уточнено и углублено понятие личностной ориентации обучения, раскрыты сущность, цель, основные характеристики и функции педагогического процесса, направленного на субъект-субъектное взаимодействие между учителем и учеником в процессе становления социально компетентной личности. Проанализированы нучные подходы к определению категории "личностная ориентация обучения" и сформулировано авторское определение личностно ориентированного обучения.

The article is devoted to the clarification and deepening of the individual orientated education concepts, determination of essence, purpose, main characteristic and functions of pedagogical process, directed to teacher-pupil subject-subjective interaction in the process of individual social competence formation. Scientific approaches to the of category "individual orientation of education" are analyzed and author's definition of the individual orientated education is formulated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тименко В. П. 
Концептуальні засади формування конструктивних умінь в учнів початкової школи / В. П. Тименко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 32. - С. 53-57. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зазначено витоки концептуальних засад формування конструктивних умінь в учнів початкової школи, подано стислу ретроспективу окремих досліджень, визначено суперечності між теорією і практикою особистісно зорієнтованого навчання. Намічено педагогічні шляхи формування конструктивних умінь засобами мистецтва.

Отмечены истоки концептуальных принципов формирования конструктивных умений у учеников начальной школы, подана сжатая ретроспектива отдельных исследований, определены противоречия между теорией и практикой личностно ориентированного обучения. Намечены педагогические пути формирования конструктивных умений средствами искусства.

The sources of conceptual principles of primary school pupils' constructive skills formation. The sources of conceptual principles of primary school pupils' constructive skills formation are noted in the article, the separate researches brief retrospective is given, contradictions between the orientated theory and practice are. The pedagogical ways of constructive skills formation by means of art are planned.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Яценко С. Л. 
Основні засади діяльності шкіл нового типу / С. Л. Яценко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 35. - С. 128-131. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито основні засади діяльності навчальних закладів нового типу в умовах запровадження особистісно орієнтованої системи навчання. Проаналізовано об'єктивно існуючі положення, що визначають учителя та учня як суб'єктів власної життєтворчості. Наведено результати експериментального дослідження мотиваційної сфери діяльності головних учасників навчально-виховного процесу в системі особистісно орієнтованого навчання.

Раскрыты основы деятельности учебных заведений нового типа в условиях реализации личностно ориентированной системы обучения. Проанализированы объективно существующие условия, которые рассматривают учителя и ученика как субъектов жизнедеятельности. Приведены результаты экспериментального исследования мотивационной сферы деятельности главных участников учебно-воспитательного процесса в системе личностно ориентированного обучения.

The article is devoted to the definition and concentration of the new type schools' activity certain basis in the conditions of the personality oriented educational system. The objective existing conditions that define the teacher and the pupil as thesubjects of the vital activity are analysed. The motivational sphere experimental research results of the main participants of the educational process activity in the system of the personality oriented education are being set.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сущенко Т. І. 
Позашкільна педагогіка і становлення особистості / Т. І. Сущенко // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність особистісно орієнтованого підходу до організації педагогічного процесу виховання активної взаємодії дитини з навколишнім середовищем. Розкрито зміст найважливіших категорій позашкільної педагогіки у контексті тенденцій суспільного розвитку та досягнень педагогічної науки. За результатами проведених теоретико-методологічних досліджень визначено принципові завдання педагогів позашкільних навчальних закладів у впровадженні особистісно-орієнтованого педагогічного процесу гармонійного розвитку дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.387

Рубрики:


      
Категорія:    
17.

Обух О. С. 
Педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів 5 - 6 класів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів : автореф. дис... канд. пед. наук / О. С. Обух; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Удосконалено методику навчання учнів V - VI класів на уроках трудового навчання, яка передбачає врахування особистісних якостей школяра. Визначено педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів і експериментально перевірено їх ефективність. Виявлено й обгрунтовано домінувальні індивідуальні особливості школярів, які проявляються у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів. Розроблено рівні засвоєння навчального матеріалу школярами загальноосвітніх шкіл. Запропоновано комплекс засобів диференційованого навчання для реалізації індивідуального підходу до учнів, який містить завдання різного рівня складності, дидактичні ігри, комп'ютерне забезпечення додатковою інформацією, картки-завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Колос А. А. 
Сутність особистісно-орієнтованого навчання - перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти / А. А. Колос // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 147-151. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічне дослідження, здійснене адміністрацією Одеського навчально-виховного комплексу (ОНВК) "Надія", в якому взяли участь старшокласники. Доведено, що для того, щоб відбувся перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти необхідно його психологічно супроводжувати та визначати послідовність педагогічних дій, що припускає комплексний метод, який включає адаптацію навчальних засобів до характеру дитини, залучення його в педагогічні та життєві події, відкриття для діалогу, творчості, саморозвитку.

Рассмотрено психолого-педагогическое исследование, проведенное администрацией Одесского учебно-воспитательного комплекса "Надежда", в котором принимали участие старшеклассники. Доказано, что для перехода от массово-репродуктивного к индивидуально-творческому образованию необходимо психологическое сопровождение и определение последовательности действий, что включает адаптацию средств обучения к характеру ребенка, привлечение его к педагогическим и жизненным ситуациям, открытия для диалога, творчества и саморазвития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ю984.030.2-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гладишенко Т. 
Готовність педагогів до змін - запорука успішності впровадження особистісно-орієнтованої освіти / Т. Гладишенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 76-88. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто навчально-виховну структуру школи-інтернату N 2 Одеси, основною метою якої є розвиток творчої особистості через впровадження особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано основні пріоритети у діяльності педагогічного колективу: організацію психолого-педагогічного супроводу особистісної зміни педагогічних кадрів; усвідомлену гнучкість в управлінні педагогічним простором, активізацію особистих резервів педагогів в управлінні школою; орієнтацію на компетентність педагога, свободу у виборі форм і методів роботи, потребу у самовираженні; створенні умов для прояву творчої сили кожного учасника навчально-виховного процесу; формування толерантності, створення позитивного емоційного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч424(4УКР)714.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Палтишев М. 
Від звичайних дітей до дітей індиго, або як формувати наукове мислення учнів / М. Палтишев // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 2. - С. 18-21. - укp.

Розглянуто особливості дітей нового покоління, так званих дітей індиго. Визначено різницю між масовим навчанням та індивідуальним підходом до кожного учня. Висвітлено проблему формування наукового мислення в учнів, розвиток їх творчого потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського