Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.252.13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Михальчук Н. О. 
Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. О. Михальчук; АПН України; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К., 2001. - 16 c. - укp.

Розкрито основні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи на уроках світової літератури. Обгрунтовано принципи організації навчальної дискусії, згідно з засадами гуманізації шкільної освіти. Визначено критерії ефективності навчальної дискусії: рівні знань школярів з предмета "Світова література", оволодіння вміннями та навичками, необхідними для вивчення світової літератури та досвідом творчої діяльності; ставлення до навчальних дискусій; рівні ініціативності й оригінальності думок і суджень школярів; рівні розвитку мислительних операцій учнів та вміння обгрунтовувати висловлені думки. Проаналізовано особливості формальної структури діалогу підлітків і зміст смислових зв'язків між послідовним висловлюванням учнів, спрямованість їх висловлювань. Виділено групи прийомів, за допомогою яких можна обгрунтувати власну точку зору - змістовні та незмістовні. Внаслідок проведеного аналізу встановлено основні психологічні умови, які впливають на ефективність навчальної роботи - активізацію, завдяки відповідним діям вчителя, мислення школярів, вдосконалення їх мислительних операцій, розвиток критичного ставлення до власної точки зору та думок інших учнів і вчителя, здатність розуміти та усвідомлювати висловлення партнерів у спілкуванні, обгрунтовувати власні судження, задавати питання, формулювати сумніви, вносити власні ідеї та пропозиції, виправляти висловлювання інших учасників дискусії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.13 + Ч421.314

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шевченко С. 
Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко // Рідна шк.. - 2006. - № 2. - С. 74. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості застосування лекційного методу в школі. Проаналізовано відповідні матеріали досліджень радянського вченого Я.Б.Рєзніка. Розглянуто й охарактеризовано три типи лекцій: розповідну, описову, лекцію-міркування. Акцентовано увагу на такій особливості проведення лекцій, як доступність і популярність їх викладу. Доведено, що лекція може так само, як і будь-який інший метод викладання, збуджувати активний інтерес і самостійну роботу школярів, якщо лекційний матеріал переважає зміст підручника, вирізняється жвавістю, пластичністю, стимулює творчу увагу дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського