Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (32)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.331.1 я7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Поліщук В. М. 
Криза 7 років: феноменологія, проблеми : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Поліщук. - Суми : Унів. кн., 2005. - 118 c. - Бібліогр.: с. 111-117. - укp.

Проаналізовано психологічну природу кризи 7-ми років як важливого закономірного етапу вікового розвитку особистості. У контексті культурно-історичної теорії Л.С.Виготського з'ясовано феноменологію поняття "вікові кризи", і зокрема "криза 7-ми років". Визначено перспективи подальших досліджень кризи 7-ми років та інших вікових криз, зокрема, переходу від молодшого шкільного до підліткового віку та кризи 17-ти років.

Проанализирована психологическая природа кризиса 7-ми лет как важного закономерного этапа возрастного развития личности. В контексте культурно-исторической теории Л.С.Выготского согласована феноменология понятия "возрастные кризисы", и в частности "кризис 7-ми лет". Определены перспективы дальнейших исследования кризиса 7-ми лет и других возрастных кризисов, в частности, перехода от младшего к подростковому возрасту и кризиса 17-ти лет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.11 я73 + Ч421.331.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савченко О. Я. 
Виховний потенціал початкової освіти : посіб. для вчителів і методистів почат. навчання / О. Я. Савченко. - 3-тє вид., без змін. - К. : Богданова А.М., 2009. - 228 c. - укp.

Висвітлено гуманістичні засади, пріоритетні завдання та цінності шкільної освіти. Розглянуто сучасні концепції виховання та принципи організації виховного процесу у молодшій школі, обгрунтовано необхідність гуманізації педагогічної взаємодії. Розкрито питання організації педагогічного просвітництва батьків, наведено характеристику сердовища як джерела виховання дитини, показано виховний потенціал гри. Розглянуто зміст і методики виховання (духовного, морально-етичного, громадянського, трудового, екологічного) молодших школярів. Обгрунтовано умови підвищення ефективності виховного процесу у початкових класах. Запропоновано засоби формування у молодших школярів цінностей здорового способу життя, розвитку творчих здібностей і вміння навчатися самостійно.

Освещены гуманистические основы, приоритетные задания и ценности школьного образования. Рассмотрены современные концепции воспитания и принципы организации воспитального процесса в младшей школе, обоснована необходимость гуманизации педагогического взаимодействия. Освещены вопросы организации педагогического просвещения родителей, дана характеристика среды как источника воспитания ребенка, показан воспитательный потенциал игры. Рассмотрены содержание и методики воспитания (духовного, морально-этического, гражданского, трудового, экологического) младших школьников. Обоснованы условия повышения эффективности воспитательного процесса в начальных классах. Рассмотрены средства формирования у младших школьников ценностей здорового способа жизни, развития творческих способностей и умения обучаться самостоятельно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Савченко О. Я. 
Виховний потенціал початкової освіти : [посіб. для вчителів і методистів почат. навчання] / О. Я. Савченко. - 2-ге вид., доповн., переробл. - К. : [А.М. Богданова], 2009. - 225 c. - укp.

Розглянуто сучасні концепції виховання та принципи організації виховного процесу. Обгрунтовано необхідність гуманізації педагогічної взаємодії та підвищення педагогічної культури батьків, розкрито виховний потенціал гри. Визначено зміст і запропоновано методики виховання молодших школярів, зокрема, духовного, морально-етичного, громадянського, екологічного, а також розвитку творчих здібностей, мовлення, працелюбності та формування цінностей здорового способу життя. Обгрунтовано умови ефективного здійснення виховного процесу в початковій школі.

Рассмотрены современные концепции воспитания и принципы организации воспитательного процесса. Обоснована необходимость гуманизации педагогического взаимодействия и повышения педагогической культуры родителей, раскрыт воспитательный потенциал игры. Определено содержание и разработаны методики воспитания младших школьников, в частности, духовного, морально-этического, гражданского, экологического, а также развития творческих способностей, речи, трудолюбия и формирования ценностей здорового образа жизни. Обоснованы условия эффективного осуществления воспитательного процесса в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Федірчик Т. Д. 
Організація навчально-виховного процесу з шестирічними першокласниками : навч.-метод. посіб. / Т. Д. Федірчик, О. С. Шестобуз; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2011. - 152 c. - Бібліогр.: 89 назв. - укp.

Розкрито загальні основи навчання та виховання шестирічних першокласників і окремі аспекти підготовки майбутніх учителів до роботи з учнями 1-го класу чотирирічної початкової школи (ЧРПШ). Висвітлено проблеми та завдання навчання і виховання дітей з шестирічного віку за умов загальноосвітньої школи. Проаналізовано готовність дітей до початкового навчання в школі, організаційно-педагогічні умови здійснення навчально-виховного процесу в 1-му класі ЧРПШ. Увагу приділено питанням професійно-педагогічної підготовки студентів ВНЗ до навчання шестирічних школярів у контексті педагогічної практики в системі підготовки майбутніх педагогів до роботи з учнями 1-го класу ЧРПШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я73 + Ч421.331.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Червінська І. Б. 
Теоретико-методичні засади виховної роботи в початковій школі : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ / І. Б. Червінська, С. Ю. Довбенко; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2012. - 513 c. - Бібліогр.: с. 478-488 - укp.

Розкрито сутність національного виховання як цілісної системи формування особливості особистості молодшого школяра. Досліджено діалогічну взаємодію вчителя й учнів у виховному процесі початкової школи. Охарактеризовано методи виховного впливу педагога на вихованців. Наведено форми виховної роботи в ЗОШ I ступеня. Увагу приділено педагогічній взаємодії вчителів, батьків, громадськості й учнів у виховному процесі початкової школи. Розглянуто навчально-методичний комплекс з курсу "методика виховної роботи".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Руснак І. С. 
Технології виховного процесу в початковій школі : навч. посіб. / І. С. Руснак, Г. Я. Федух, С. З. Романюк; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. - Чернівці : Черемош, 2016. - 175 c. - Бібліогр.: с. 170-175 - укp.

Висвітлено історію, зміст, особливості використання спеціальних виховних технологій у початковій школі, покликаних формувати соціальні та духовні цінності молодших школярів, їх активну громадську позицію, розвивати учнівське самоврядування, колективну творчу діяльність. Зокрема розглянуто технологію колективного творчого виховання (за І. П. Івановим), педагогічну технологію "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним), проектні технології у виховному процесі початкової школи, ігрові педагогічні технології у виховному процесі початкової школи, технологію формування творчої особистості тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805998 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Притулик Н. В. 
Практикум з теорії та методики виховання молодших школярів : навч.-метод. посіб. / Н. В. Притулик; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів : Лозовий В.М., 2016. - 227 c. - Бібліогр.: с. 174-181 - укp.

Наведено плани практичних занять з 13-ти тем із допоміжними матеріалами і завданнями для самостійного опрацювання. Практичні завдання є різнорівневими (репродуктивні, продуктивні, проблемні, дослідницькі, творчі), містять важливі фрагменти текстів першоджерел.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803521 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Руснак І. С. 
Технології виховного процесу в початковій школі : навч. посіб. / І. С. Руснак, Г. Я. Федух, С. З. Романюк; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. - Вид. 2-ге. - Чернівці : Рута, 2017. - 175 c. - Бібліогр.: с. 170-175 - укp.

Висвітлено історію, зміст, особливості використання спеціальних виховних технологій у початковій школі, покликаних формувати соціальні та духовні цінності молодших школярів, їх активну громадську позицію, розвивати учнівське самоврядування, колективну творчу діяльність. Наведено опорний лекційний матеріал із нормативного курсу "Технології виховного процесу в початковій школі", плани семінарських і практичних занять, систему питань і завдань для самоконтролю засвоєного навчального матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819386 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського