Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч426-215$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Козлова О. Г. 
Методика інноваційного пошуку вчителя : Навч.-метод. посіб. / О. Г. Козлова; Ін-т змісту і методів навчання. - Суми : ВВП "Мрія-1" ЛТД, 1998. - 96 c. - укp.

Здійснено порівняльний аналіз традиційного та інноваційного підходів до навчання. Подано теоретичні відомості про мислення як процес розв'язування задач, розглядаються практичні методи активізації мислення, використання яких у навчанні та вихованні дозволяє змістити акценти з результату на процес пізнання. Розкриваються підходи до організації творчої діяльності особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426-215 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лещенко М. П. 
Щастя дитини - єдине дійсне щастя на землі : До проблеми педагогічної майстерності: Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / М. П. Лещенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : АСМІ, 2003. - 303 c. - Библиогр.: с. 294-299 - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади та методичні основи педагогічної майстерності вчителя за умов сучасного інформаційного суспільства. Висвітлено багаторічний педагогічний досвід творення пізнавально-активного поля позитивного потенціалу у школі "Чарівний світ". Запропоновано концепцію творення навчально-пізнавального середовища, в якому дитина, незалежно від характеру, здібностей, зовнішньої привабливості, матеріального статку та соціального статусу батьків, має право на щасливе життя.

Раскрыты теоретико-методологические и методические основы педагогического мастерства учителя в условиях современного информационного общества. Освещен многолетний педагогический опыт создания познавательно-активного поля позитивного потенциала в школе "Волшебный мир". Предложена концепция создания учебно-познавательной среды, в которой ребенок, независимо от характера, способностей, внешней привлекательности, материального достатка и социального статуса родителей, имеет право на счастливую жизнь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426-215 + Ч421.466 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лещенко М. П. 
Щастя дитини - єдине дійсне щастя на землі : До проблеми педагогічної майстерності: Навч.-метод. посіб. Ч. 2 / М. П. Лещенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : АСМІ, 2003. - 239 c. - Библиогр.: с. 232-236 - укp.

Розглянуто особливості вивчення української мови у школі "Чарівний світ" за умов полілінгвальної системи навчання, а також розробки та впровадження в навчально-виховний процес моделі особливого мовного світу. Охарактеризовано взаємодію особистості з персоніфікованими мовними категоріями. Визначено закономірності мовного світу, характерні для фантастичної реальності.

Рассмотрены особенности изучения украинского языка в школе "Волшебный свет" в условиях полилингвальной системы обучения, а также разработки и внедрения в учебно-воспитальный процесс модели особенного языкового мира. Охарактеризовано взаимодействие личности с персонифицированными языковыми категориями. Определены закономерности языкового мира, характерные для фантастической реальности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426-215 + Ч421.466 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прокопенко А. І. 
Інформаційна технологія лексичної кваліметрії дидактичних засобів (на прикладі підручників англійської мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. І. Прокопенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено новій педагогічній проблемі - прямій лексичній кваліметрії дидактичних засобів, що грунтується на інформаційній технології. Її вирішення включає завдання створення: інструментарію виділення тематичних лексичних одиниць; еталонних засобів - інформаційної бази дослідження; інструментарію власне вимірювання. Запропонована технологія теоретично обгрунтована для кваліметрії текстових джерел інформації з основних європейських мов - слов'янських, германських, романських. Створений комплекс засобів апробовано на прикладі найбільш поширених шкільних підручників англійської мови. Розроблено типологію дидактичних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-91 + Ч426-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303975 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського