Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч433.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Применение информационных технологий в образовании слепых : Сб. материалов междунар. науч. конф., 14 - 18 нояб. 2005 г., Киев / ред.: С. А. Васин. - К. : Предприятие "Колорит", 2005. - 196 c. - рус.

Рассмотрены вопросы о повышении уровня преподавания с использованием информационных технологий в школах для слепых детей, а также сотрудничество специалистов по информационным технологиям и ученых-тифтологов как необходимая составляющая оптимизации компьютерной грамотности учащихся школ слепых и слабовидящих. Освещены проблемы информационного образования инвалидов по зрению в Украине, показана роль государства и общественных организаций в информатизации жизни данной категории населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.253 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тулашвілі Ю. Й. 
Комп’ютерні технології як системотворчий чинник переходу до інклюзивного навчання осіб із порушеннями зору / Ю. Й. Тулашвілі // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 32-38. - Бібліогр.: с. 38 (3 назв.) - укp.

Акцентовано особливу увагу на актуальності розроблення концептуальних засад впровадження професійної комп’ютерної підготовки у систему реабілітації осіб із порушеннями зору. Зазначено, що використання у навчальному середовищі сучасних інформаційних технологій адаптації як системотвірного чинника переходу до інклюзивного навчання осіб з порушеннями зору зумовило перехід на такі основні дидактичні методи: комунікативний, технологічний, технічний, розвивальний. Наголошено, що застосування у навчальному процесі комп’ютерної техніки, яка оснащена засобами сучасних інформаційних технологій адаптації, розглядається як основний дидактичний засіб, що значно розширює компенсаторно-розвивальні можливості осіб із порушеннями зору та забезпечує ефективність навчальної підготовки в умовах інклюзивної освіти.

Акцентировано особое внимание на актуальности разработки концептуальных основ внедрения профессиональной компьютерной подготовки в систему реабилитации лиц с нарушениями зрения. Отмечено, что использование в учебном процессе современных информационных технологий адаптации как системообразующего фактора перехода к инклюзивному обучению лиц с нарушениями зрения обусловило переход на такие основные дидактические методы: коммуникативный, технологический, технический, развивающий. Отмечено, что применение в учебном процессе компьютерной техники, оснащенной средствами современных информационных технологий адаптации, рассматривается как основное дидактическое средство, значительно расширяющее компенсаторно-развивающие возможности лиц с нарушениями зрения и обеспечивает эффективность учебной подготовки в условиях инклюзивного образования.

Particular attention is paid to the topicality of developing conceptual foundations of implementing professional computer training into the rehabilitation system for the visually impaired individuals. It is noted, that using in the educational environment modern information technologies of adaptation as a system-forming factor of transition to inclusive education of visually impaired individuals facilitated transition to the following basic didactic methods: communicative, technological, technical, and developmental. It is stressed, that using computer equipment complete with modern information technologies of adaptation in the educational process is viewed as basic didactic means, which considerably enhances compensatory-developmental abilities of visually impaired individuals and ensures the efficiency of educational training under conditions of inclusive education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського