Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.241$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 89
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | РА306959 Татьянчикова І. В.Ін-т дефектології АПН України. Особливості формування життєвих орієнтацій в учнів допоміжної школи [Текст] : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03.- URL: /ard/1999/
|
2. | РА309310 Грицюк В. І.Ін-т дефектології АПН України. Активізація корекційно-виховної роботи в допоміжній школі засобами рухливих ігор [Текст] : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03.- URL: /ard/2000/
|
3. | РА309309 Білоус Т. О.Ін-т дефектології АПН України. Корекційна спрямованість музично-ритмічних занять у допоміжній школі [Текст] : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03
|
4. | РА315549 Шевченко О. В.Ін-т дефектології АПН України. Фізичний розвиток учнів допоміжної школи засобами художньої гімнастики [Текст] : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03.- URL: /ard/2001/
|
5. | ВА619567 Вавіна Л. С.Ін-т дефектології АПН України. Компенсаторно-розвивальні функції змісту освіти з рідної мови учнів зі складним дефектом [Текст]
|
6. | Ж69411 Поташнюк І. М. Фізична підготовленість учнів спецшколи для дітей із затримкою психічного розвитку [Текст]: 18 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.26-31
|
7. | Ж69411 Таран Л. А. Из опыта по развитию координации движений у детей-олигофренов на уроках физкультуры в 5 - 8 классах вспомогательной школы-интерната [Текст]: 4 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.86-92
|
8. | Ж69411 Таран Л. А. К вопросу об умении учащихся вспомогательной школы ориентироваться в пространстве на уроках физкультуры. (Сообщ. I) [Текст]: 1 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.94-98
|
9. | Ж69411 Коган О. В. Профілактика адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури [Текст]: 8 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.3-8
|
10. | Ж69411 Грицюк В. Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей [Текст]: 17 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.101-106
|
11. | Ж69411 Шептицький В. Ф. Розвиток основних рухових якостей у розумово відсталих школярів молодшого віку [Текст]: 24 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.61-66
|
12. | Ж69411 Грицюк В. І. Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів [Текст]: 11 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.42-45
|
13. | Ж69411 Грицюк В. І. Корекційні можливості рухливих ігор на уроці фізичної культури в допоміжній школі [Текст]: 13 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.28-33
|
14. | Ж69411 Шевченко О. В. Особливості фізичного розвитку учнів молодших класів допоміжної школи [Текст]: 9 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.3-9
|
15. | РА334332 Лесько О. М.Львів. держ. ін-т фіз. культури. Організаційно-методичні основи використання рухливих ігор у фізичному вихованні молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02.- URL: /ard/2004/
|
16. | РА333466 Харченко Л. Л.Львів. держ. ін-т фіз. культури. Теоретико-методичні аспекти застосування ігрового методу фізичного виховання у розвитку психомоторики розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку [Текст] : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання : 24.00.02.- URL: /ard/2004/
|
17. | Ж69411 Шептицький В. Ф. Роль та місце спортивних та рухливих ігор у навчально-виховній роботі з учнями допоміжних шкіл [Текст]: 11 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.72-77
|
18. | Ж69411 Шептицький В. Ф. Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей [Текст]: 9 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.40-44
|
19. | Ж69411 Шептицький Д. В. Педагогічні можливості спортивних і рухливих ігор у реабілітації дітей з вадами розвитку [Текст]: 20 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.72-79
|
20. | Ж69411 Шептицький Д. В. Пропедевтична підготовка розумово відсталих дітей до оволодіння спортивними іграми як засобу їх фізичної реабілітації [Текст]: 12 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.-С.65-71
|
| |