Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.42$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. | Ж16225 Дегтяренко Т. В. Нейропсихологічні аспекти порушень письмової мови у молодших школярів [] // Наука і освіта, 2006,N № 3/4.-С.145-149
|
2. | Ж21367 Стасенко В. Г. Актуальні проблеми навчання дітей з тяжкими вадами мовлення [] // Наша школа, 2008,N № 2.-С.16-18
|
3. | Ж15708 Пінчук Ю. В. Модель професійної компетентності вчителя-логопеда [] // Дефектологія, 2007,N № 2.-С.14-18
|
4. | Ж100396 Момоток Т. П. Корекційно-виховний вплив на розвиток учнів з мовленнєвими порушеннями [] // Педагогічний вісник, 2010,N № 1.-С.46-49
|
5. | ВА805383 Федорович Л. О. Постановка звуків у вимові дітей дошкільного та молодшого шкільного віку [Текст] : навч.-метод. посіб. для учителів-логопедів шк. і дит. садків, учителів і вихователів спец. загальноосвіт. закл., студентів пед. вишів / Людмила Федорович
|
6. | Ж73535 Ліщук Л. М. Застосування елементів логоритміки при корекції ЗНМ у молодших школярів [] // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Корекційна педагогіка і психологія, 2014,N Вип. 5.-С.193-197
|
7. | РА430952 Павлова Н. В. Формування комунікативної активності у немовленнєвих дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Павлова Наталя Василівна ; Держ. закл. "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
|
8. | Ж100965 Омельченко М. С. Психологічні принципи оптимізації розвитку професійної свідомості корекційного вчителя [] / М. С. Омельченко // Освіта та розвиток обдар. особистості, 2019,N № 3.-С.11-15
|