Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.93$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. | Ж16225 Бербега Е. И. Оценка речового направления у старших дошкольников и основные направления коррекционно-профилактической работы по предупреждению дисграфии [] // Наука і освіта, 2006,N № 3/4.-С.143-145
|
2. | Ж16225 Дегтяренко Т. В. Нейропсихологічні аспекти порушень письмової мови у молодших школярів [] // Наука і освіта, 2006,N № 3/4.-С.145-149
|
3. | Ж16225 Дегтяренко T. B. Предпосылки развития дисграфии у детей старшего дошкольного возраста [] // Наука і освіта, 2008,N № 6.-С.36-42
|
4. | Ж16225 Бербега Е. И. Основные этапы проведения адекватной логопедической коррекции у детей старшего дошкольного возраста для профилактики развития дисграфии [] // Наука і освіта, 2008,N № 6.-С.12-15
|
5. | Ж100396 Момотак Т. П. Подолання дизграфії у дітей молодшого шкільного віку [] // Педагогічний вісник, 2009,N № 1.-С.61-62
|
6. | РА375901 Стрілецька С. В.Ін-т спец. педагогіки НАПН України. Корекція дисграфічних помилок англійського письма в учнів молодших класів [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03.- URL: /ard/2010/
|
7. | Ж16225 Дегтяренко Т. В. Реализация комплексного подхода по коррекции нарушений речевых и неречевых психических функций у детей старшего дошкольного возраста для профилактики дисграфии [] // Наука і освіта, 2011,N № 4.-С.127-131
|
8. | Ж16225 Тубичко Ю. О. Нейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і перцептивно-когнітивних функцій в дітей старшого дошкільного віку [] // Наука і освіта, 2013,N № 1/2:Педагогіка і психологія.-С.222-225
|
9. | Ж73535 Микуляк В. П. Використання логоритміки на корекційних заняттях [] // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Корекційна педагогіка і психологія, 2014,N Вип. 5.-С.221-227
|
10. | Ж73535 Вакарчук О. Д. Корекція порушень писемного мовлення з використанням ігрових прийомів [] // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Корекційна педагогіка і психологія, 2014,N Вип. 5.-С.132-139
|
11. | Ж73535 Марценюк О. В. Особливості формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ [] // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Корекційна педагогіка і психологія, 2014,N Вип. 5.-С.216-221
|
12. | РА406515 Пригода З. С. Корекція дизорфографій в учнів 5 - 6 класів з тяжкими порушеннями мовлення [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Пригода Зоряна Степанівна ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України
|
13. | Ж73535 Кшановська В. О. Змішана форма дисграфії та шляхи її подолання [] // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Корекційна педагогіка і психологія, 2014,N Вип. 5.-С.186-192
|
14. | Ж73683 Мартинюк З. Сучасні підходи до розробки психолінгвістичного інструментарію щодо корекції дизорфографічних порушень письма в учнів молодшої ланки навчання з тяжкими порушеннями мовлення [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.56-62
|
15. | РА449147 Журавльова Л. С. Комплексна діагностика та корекція мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / Журавльова Лариса Станіславівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
|
16. | РА448641 Тенцер Л. В. Діагностика та корекція дисграфії у молодших школярів [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Тенцер Леся Вікторівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
|