Пошуковий запит: (<.>U=Ч441$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 143
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Ж29137 Польшин А. К. Психологические особенности адаптации студентов к обучению в вузе [Текст] / А. К. Польшин, Л. В. Жарова: 483 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.-С.141-145
|
2. | Ж29137 Шелегова Л. Л. Психологические основы обучения взрослых (на опыте совместных семинаров НБУ и Банковских академий Германии по повышению квалификации сотрудников и преподавателей) [Текст] / Л. Л. Шелегова: 483 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.-С.186-192
|
3. | Ж29137 Сергеева Т. В. Модель динамики саморазвития субъекта в рамках гуманистической технологии [Текст] / Т. В. Сергеева: 483 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.-С.146-149
|
4. | РА338885 Бурлука О. В.Харк. держ. акад. культури. Самоосвіта особистості як соціокультурне явище [Текст] : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 17.00.01.- URL: /ard/2005/
|
5. | Ж14958 Баранова С. В. Особливості використання тренінгової форми роботи в процесі навчання дорослої аудиторії [Текст]: 1 // Освіта на Луганщині.-С.48-52
|
6. | Ж14958 Вознюк Л. В. Технологія підготовки курсових проектів у системі післядипломної педагогічної освіти [Текст]: 1 // Освіта на Луганщині.-С.22-25
|
7. | ВА700983 Аніщенко В. М.Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. Відкрите професійне навчання кваліфікованих робітників на виробництві [Текст] : метод. рек.
|
8. | Р110133 Огієнко О. І.Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Андрагогічний підхід у неперервній освіті дорослих [Текст] : метод. рек.
|
9. | Ж24944 Набока Л. Особливості навчання дорослих з погляду педагогічної технології [] / Л. Набока // Післядипломна освіта в Україні, 2007,N № 1.-С.49-51
|
10. | Ж14958 Ткачова Т. М. Наукові підходи до професійної підготовки педагогів, що займаються вихованням [Текст]: 1 // Освіта на Луганщині.-С.56-60
|
11. | Ж14958 Думанська Л. А. Андрагогічні засади педагогічної комунікації в системі післядипломної освіти [Текст]: 1 // Освіта на Луганщині.-С.61-64
|
12. | Ж14958 Цимбал І. І. Андрагогіка як принцип неперервної освіти дорослих [Текст]: 1 // Освіта на Луганщині.-С.4-8
|
13. | Ж14958 Арешонков В. Ю. Модель удосконалення педагогічної самоорганізації в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст]: 1 // Освіта на Луганщині.-С.26-30
|
14. | Ж14958 Воротникова І. П. Використання інформаційних технологій у процесі підготовки вчителів у післядипломній педагогічній освіті [Текст]: 1 // Освіта на Луганщині.-С.52-55
|
15. | Ж24944 Гадзецький Б. Запровадження елементів андрагогічного підходу у процесі навчання на курсах підвищення кваліфікації працівників вищої школи [] / Б. Гадзецький // Післядипломна освіта в Україні, 2008,N № 2.-С.20-22
|
16. | Ж24944 Клокар Н. Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу [] / Н. Клокар // Післядипломна освіта в Україні, 2008,N № 2.-С.23-28
|
17. | Ж24944 Ковальчук В. Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дорослих [] / В. Ковальчук // Післядипломна освіта в Україні, 2008,N Спец. вип.-С.36-39
|
18. | Ж22620 Сорочан Т. Професійна діяльність андрогогів. Сучасний погляд [] // Директор школи, ліцею, гімназії, 2008,N № 4.-С.27-32
|
19. | Ж70151 Григор'єва Т. Ю. Педагогічні умови ефективного навчання дорослих [] // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2008,N Вип. 37.-С.148-152
|
20. | Ж23380 Сігаєва Л. Неперервна освіта для ціложиттєвого розвитку особистості людини: історико-педагогічний аспект [] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 2008,N № 1.-С.146-158
|
| |