Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч451.290$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Гуменна Л. Ефективне використання відкритих online-ресурсів у дистанційному навчанні / Л. Гуменна, О. Гуменний // Проф. педагогіка. - 2020. - № 2. - С. 100-106. - Бібліогр.: 104 назв. - укp.Стрімкий розвиток технологій спричиняє розвиток інтелектуального менеджменту освіти та зміни у підходах до компетентнісного розвитку та саморозвитку особистості в умовах сучасних трансформацій освітньої системи, а саме: переходу до новітньої психолого-педагогічної технології - створення відкритих інтелектуально-насичених освітніх інформаційних середовищ. При розгляді освітніх послуг, відповідно до сучасних галузевих вимог та індивідуальних потреб фахівців, під соціальним замовленням будемо розуміти певну сукупність суспільних вимог, зокрема: ефективне використання відкритих online-ресурсів для розвитку творчого та критичного мислення; універсальні системні знання, високу адаптивність і саморозвиток; ключові компетентності в галузі ІКТ; здатність до прийняття рішень і соціальна відповідальність; уміння управляти динамічними процесами та працювати з проєктами; уміння працювати в колективі (команді) та забезпечувати високу продуктивність роботи. Для підвищення ефективного застосування відкритих online-ресурсів важливо використовувати віртуальну реальність з її подвійною природою як для відтворення реального середовища, так і для створення нових сценаріїв, що, своєю чергою, надає можливість комбінувати та рекомбінувати методи реалізації VR у навчанні та розвагах. Мета роботи - обгрунтування сучасних підходів ефективного використання відкритих online-ресурсів у дистанційному навчанні. Методи: аналіз наукової літератури для з'ясування сучасних тенденцій ефективного використання відкритих online-ресурсів у дистанційному навчанні; порівняльний аналіз, синтез і методи експертного оцінювання для добору "ключів" до навчання в Інтернет-середовищі; методи аналізу та синтезу для формування найкращих практик ефективної роботи педагогічних працівників в інтернеті; Метод Сократа. Підібрано "ключі" для використання відкритих освітніх online ресурсів, сформульовано 10 найкращих практик ефективної роботи педагогів в інтернеті. Визначено сучасні підходи ефективного використання відкритих online ресурсів у дистанційному навчанні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|