Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч454(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 8 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2004. - 232 с. - укp.

Висвітлено проблеми кадрового забезпечення системи професійно-технічної освіти України, підготовки молодших спеціалістів у контексті Болонського процесу. Розглянуто питання інженерно-педагогічного забезпечення аграрних ПТУ в галузі механізації сільського господарства. Проаналізовано особливості організації самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з застосуванням комп'ютерних технологій, стан працевлаштування випускників інженерно-педагогічних спеціальностей у ПТУ. Визначено основні напрямки створення та діяльності науково-методичного центру інженерно-педагогічної освіти в країні.

Освещены проблемы кадрового обеспечения системы профессионально-технического образования Украины, подготовки младших специалистов в контексте Болоннского процесса. Рассмотрены вопросы инженерно-педагогического обеспечения аграрных ПТУ в области механизации сельского хозяйства. Проанализированы особенности организации самостоятельной работы студентов инженерно-педагогических специальностей с применением компьютерных технологий, состояние трудоустройства выпускников инженерно-педагогических специальностей в ПТУ. Определены основные направления создания и деятельности научно-методического центра инженерно-педагогического образования в стране.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ничкало Н. Г. 
Развитие в Украине исследований по проблемам педагогики и психологии профессионального образования на рубеже столетий / Н. Г. Ничкало; Европ. фонд образования, Нац. наблюд. центр Украины. - К. : Наук. світ, 2001. - 67 c. - рус.

Приведена общая характеристика научно-исследовательской деятельности по проблемам педагогики и психологии на Украине. Освещена научно-координационная деятельность по проблемам профессионального образования. Проанализированы результаты диссертационных исследований. Представлен список кандидатских и докторских диссертаций, защищенных в специализированных советах Украины в 2000 - 2001 гг. Рассмотрены перспективы развития исследований по профессиональной педагогике и психологии в стране.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гончаренко С. У. 
Державні стандарти професійної освіти: теорія і методика : Моногр. / С. У. Гончаренко, Н. Г. Ничкало, В. Л. Петренко, С. Г. Костогриз, Ю. Ф. Зіньковський; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Технол. ун-т Поділля. - Хмельниц. : ТУП, 2002. - 334 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади розробки державних стандартів професійної освіти та науково-методичне забезпечення даного процесу. Проаналізовано зарубіжний досвід стандартизації, визначено резерви нарощення кваліфікаційного потенціалу фахівців у системі професійної підготовки в Німеччині та Великобританії. Наведено кваліфікаційні вимоги до підготовки робітників машинобудівного профілю.

Освещены теоретико-методологические основы разработки государственных стандартов профессионального образования и научно-методическое обеспечение данного процесса. Проанализирован зарубежный опыт стандартизации, определены резервы роста квалификационного потенциала специалистов в системе профессиональной подготовки в Германии и Великобритании. Приведены квалификационные требования к подготовке работников машиностроительного профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР) ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 6 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2004. - 255 с. - укp.

Розглянуто питання удосконалення методології формування правового поля професійно-технічної освіти. Висвітлено основні концептуальні положення розвитку інженерно-педагогічної освіти, проаналізовано досвід розробки менеджменту у даній галузі, розвиток освітніх парадигм у сучасній педагогічній науці. Описано логічні та семантичні прийоми конструювання змісту навчання. Викладено концепцію формування поліізоморфної системи змісту загальноінженерних дисциплін для технологій навчання, висвітлено соціальну технологію цілеорієнтованого підвищення конкурентоспроможності ПТУ.

Рассмотрены вопросы усовершенствования методологии формирования правового поля профессионально-технического образования. Освещены основные концептуальные положения развития инженерно-педагогического образования. Проанализированы опыт разработки менеджмента инженерно-педагогического образования, развитие образовательных парадигм в современной педагогической науке. Описаны логические и семантические приемы конструирования содержания обучения. Изложена концепция формирования полиизоморфной системы содержания общеинженерных дисциплин для технологий обучения, освещена социальная технология целеориентированного повышения конкурентоспособности ПТУ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4Укр) + Ч454(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Професійна освіта України за роки незалежності (1991 - 2003 рр.) : Наук.-допом. бібліогр. покажч. / ред.: Є. К. Бабич; АПН України. Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О.Сухомлинського, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 2004. - 268 c. - укp.

Систематизовано законодавчі та нормативно-правові акти в галузі професійної освіти, а також результати наукових досліджень підрозділів Академії педагогічних наук України, педагогів ПТНЗ, ВНЗ, експериментальних майданчиків на їх базі, науково-методичних і навчально-методичних центрів профосвіти з проблем підготовки сучасного виробничого персоналу, упровадження прогресивних технологій професійного навчання та виховання, розвитку соціального партнерства за умов ринкової економіки.

Систематизированы законодательные и нормативно-правовые акты в области профессионального образования, а также результаты научных исследований подразделений Академии педагогических наук Украины, педагогов ПТУЗ, ВУЗ, экспериментальных площадок на их базе, научно-методических и учебно-методических центров профобразования по проблемам подготовки современного производственного потенциала, внедрения прогрессивных технологий профессионального обучения и воспитания, развития социального партнерства в условиях рыночной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР) я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Професійне навчання на виробництві : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: Н. Г. Ничкало; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Навч. центр ВАТ "Укр. Дунай. пароплавство". - К. : Наук. світ, 2003. - 162 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади професійного навчання на виробництві, його зміст і форми. Висвітлено проблеми підготовки виробничого персоналу, професійного навчання та підвищення кваліфікації працюючого населення на ринку праці України, формування компетентності персоналу підприємств. Викладено методологічні підходи до аналізу впливу професійного навчання кадрів на виробництві на ефективність діяльності підприємств, нові підходи до організації навчання на виробництві. Описано особливості економічного навчання робітників на виробництві, екологічну складову професійної підготовки фахівців, сучасні форми їх перепідготовки, педагогічні технології у навчанні виробничого персоналу, моделі комп'ютерних технологій у підготовці професійних кадрів.

Раскрыты теоретико-методологические основы профессионального обучения на производстве, его содержание и формы. Освещены проблемы подготовки производственного персонала, профессионального обучения и повышения квалификации работающего населения на рынке труда Украины, формирования компетентности персонала предприятий. Изложены методологические подходы к анализу влияния профессионального обучения кадров на производстве на эффективность деятельности предприятий, новые подходы к организации обучения на производстве. Описаны особенности экономического обучения работников на производстве, экологическая составная профессиональной подготовки специалистов, современные формы их переподготовки, педагогические технологии в обучении производственного персонала, модели компьютерных технологий в подготовке профессиональных кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)7 + Ж.р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Молодіжний науковий вісник. 2007 / ред.: І. Я. Коцан; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : РВВ "Вежа", 2007. - 95 с. - (Фіз. виховання і спорт). - укp.

Розглянуто питання професійної підготовки фахівців фізичного виховання. Проаналізовано стан фізичної підготовки студентів ВНЗ, проблеми та перспективи розвитку сфери фізичної культури і спорту. Визначено вплив туристичного походу на функціональний стан серцево-судинної системи та антропометричні показники студентів. Розкрито теоретико-методичні основи спортивного тренування.

Рассмотрены вопросы профессиональной подготовки специалистов физического воспитания. Проанализированы состояние физической подготовки студентов ВУЗ, проблемы и перспективы развития сферы физической культуры и спорта. Определено влияние туристического похода на функциональное состояние сердечно-сосудистой системы и антропометрические показатели студентов. Раскрыты теоретико-методические основы спортивной тренировки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51я43 + Ч454(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Професійне навчання на виробництві : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2006. - 337 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади професійного навчання на виробництві в контексті вітчизняного та зарубіжного досвіду, питання формування професійної компетентності фахівців. Розглянуто проблеми професійного навчання персоналу на виробництві за ринкових умов праці, використання педагогічних технологій у професійному навчанні робітничих кадрів, формування професійно-педагогічної компетентності інженерів-педагогів, розвитку професійної компетентності в системі післядипломної освіти офіцерів військово-соціального управління, правової соціалізації фахівців. Описано тестову систему оцінювання економічних знань у підготовці та підвищенні кваліфікації спеціалістів. Проаналізовано зарубіжний досвід підготовки фахівців сільського господарства до управлінської діяльності.

Освещены теоретико-методологические основы профессионального обучения на производстве в контексте отечественного и зарубежного опыта, вопросы формирования профессиональной компетентности специалистов. Рассмотрены проблемы профессионального обучения персонала на производстве в рыночных условиях труда, использования педагогических технологий в профессиональном обучении рабочих кадров, формирования профессионально-педагогической компетентности инженеров-педагогов, развития профессиональной компетентности в системе последипломного образования офицеров военно-социального управления, правовой социализации специалистов. Описана тестовая система оценки экономических знаний в подготовке и повышении квалификации специалистов. Проанализирован зарубежный опыт подготовки специалистов сельского хозяйства к управленческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)7 я43 + Ж.р(4УКР)7 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Професійно-технічна освіта: інноваційний досвід, перспективи : Наук.-метод. зб. Вип. 1 / ред.: Н. І. Бугай; Наук.-метод. центр проф.-техн. освіти М-ва освіти і науки України. - К., 2005. - 235 с. - укp.

Розглянуто питання використання різноманітних джерел знань для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках фізики. Проаналізовано розвиток інтуїції учнів на уроках математики. Висвітлено структурні особливості уроків виробничого навчання, досвід організації його процесу в навчальному закладі поліграфічного профілю. Описано інноваційні педагогічні технології та визначено шляхи їх впровадження у навчальний процес професійно-технічних навчальних закладів. Розкрито психолого-педагогічні аспекти становлення спеціаліста в системі професійно-технічної освіти.

Рассмотрены вопросы использования разнообразных источников знаний для развития познавательной активности учеников на уроках физики. Проанализировано развитие интуиции учеников на уроках математики. Освещены структурные особенности уроков производственного обучения, опыт организации его процесса в учебном заведении полиграфического профиля. Представлены инновационные педагогические технологии и определены пути их внедрения в учебный процесс профессионально-технических учебных заведений. Раскрыты психолого-педагогические аспекты становления специалиста в системе профессионально-технического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.46р + Ч454(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лысенко Ю. Г. 
Управление финансовыми потоками Министерства образования и науки Украины : Моногр. / Ю. Г. Лысенко, В. Н. Андриенко, Н. Л. Казаринова, П. М. Куликов, О. Н. Робак; Донец. нац. ун-т. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2006. - 135 c. - Библиогр.: с. 130-133 - рус.

Освещены вопросы организации системы управления финансовыми потоками Министерства образования и науки. Рассмотрены предпосылки создания системы управления финансовыми потоками отраслевого министерства. Приведены современные концепции менеджмента в системе управления финансовыми потоками. Показаны особенности управления финансовыми потоками государственной системы образования и науки. Обоснована необходимость построения системы управления, которая уменьшает затраты на поддержку ее функционирования, обеспечивает эффективное использование ограниченного бюджета отрасли путем повышения точности и оперативности обработки информации с применением компьютерных технологий. Предложены механизмы определения потребности страны (региона, рынка) в продукции отрасли; расчета ее себестоимости, выделения госбюджетной составляющей и объемов необходимых бюджетных средств; распределения финансовых ресурсов между потребителями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.532.551-21 + Ч454(4УКР) к21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680884 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дрозач М. І. 
Розвиток професійного навчання кадрів на виробництві в контексті зарубіжного досвіду / М. І. Дрозач // Наука та інновації. - 2008. - 4, № 3. - С. 88-94. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Current situation in the sphere of personnel occupational training at manufacture is observed. Foreign experience on this matter is analysed. Recommendations on the development of personnel occupational training system at manufacture with purpose to stimulate employers and employees to enforce their interest in continuous occupational training are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Медведєв І. А. 
Державне управління регіональним комплексом неперервної професійної освіти (на прикладі Сумської області) : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / І. А. Медведєв; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Харк. регіон. ін-т держ. упр. - Х., 2004. - 22 c. - укp.

Наведено теоретико-методологічне обгрунтування суспільної значущості освіти, проаналізовано проблеми застосування й удосконалення найважливіших механізмів державного управління регіональним комплексом неперервної освіти: інституційно-організаційного, соціально-економічного, фінансово-кредитного та нормативно-розпорядчого. З'ясовано, що необхідність державного забезпечення людського розвитку та підвищення конкурентоздатності особистості на ринку праці за умов трансформаційного суспільства вимагає впровадження адекватних освітніх інновацій. Доведено, що дієвим інструментом реалізації сучасних освітніх програм є регіональний комплекс неперервної професійної освіти багатофункціонального призначення, який має високу динамічність, легко адаптується до змін зовнішнього соціально-економічного середовища й інноваційної програмно-цільової організації державного управління. Удосконалено механізм фінансового забезпечення регіонального комплексу неперервної професійної освіти на засадах багаторівневості джерел і багатоканальності руху фінансових потоків (бюджетного та позабюджетного фінансування, залучення ресурсів служби зайнятості, асоціації роботодавців, спілки підприємців, профспілок, впровадження гнучкої оплати послуг, прямих і непрямих інвестицій, грандів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)К + Х819(4УКР-4СУМ)132

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дзвінчук Д. І. 
Психолого-методичні засади розробки програм підвищення кваліфікації державних службовців (освітня сфера) : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр : 25.00.05 / Д. І. Дзвінчук; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування змісту програм підвищення кваліфікації в системі державної служби України. Визначено місце і роль підвищення кваліфікації держслужбовців у формуванні кадрового потенціалу, встановлено її сутність та проаналізовано існуючі тенденції щодо визначення змісту підвищення кваліфікації у контексті соціально-психологічного аспекту, видів компетентності держслужбовців. Розроблено комплексні підходи щодо соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні держслужбовців, психологічної сутності їх актуальних видів компетентності, запропоновано методику розробки змісту програм підвищення кваліфікації на основі соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18с + Х819(4УКР)012.1р + Ч454(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Анищенко Е. В. 
Женское профессиональное образование : библиогр. указ., 1868 - 1917 / Е. В. Анищенко; Ин-т педагогики и психологии проф. образования АПН Украины, Ин-т ПТО АПН Украины. - Нежин : [Наука-Сервис], 2006. - 39 c. - рус.

Приведен библиографический указатель трудов ученых, писателей, журналистов, педагогов, изданных в 1868 - 1917 гг., по проблемам профессионального образования и самореализации женщин в Российской империи и зарубежных странах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)42 я1 + Ч453(4УКР)52 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р114756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шеховцова Е. Ю. 
Инновации в системе высшего профессионального образования / Е. Ю. Шеховцова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 138-143. - Библиогр.: 3 назв. - укp.

Класифіковано інноваційні технології в освіті, визначено їх роль в системі вищої професійної освіти. Описано підходи до визначення інноваційної діяльності ВНЗ.

Классифицированы инновационные технологии в образовании, определена их роль в системе высшего профессионального образования. Описаны подходы к определению инновационной деятельности вузов.

Іt has been made an attempt to classify innovative techniques within education and to determine their significance for the system of higher vocational education. The author describes aproaches to the determination of innovative activity of higher educational establishments.


Ключ. слова: інновація, інноваційний процес, інноваційна освіта, інноваційні педагогічні технології
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч454(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Франчук Т. Й. 
Цілісний освітній простір: педагогічні основи його формування : монографія / Т. Й. Франчук; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ., 2009. - 244 c. - Бібліогр.: 97 назв. - укp.

Проаналізовано проблему формування цілісного освітнього простору (ОП) в системі професійної та післядипломної освіти на цільовому, змістовому, процесуальному, діагностичному рівнях. Розкрито феномен "цілісності" в педагогічному процесі, основи його реалізації в контексті формування ОП. Визначено освітні стандарти як базовий механізм регуляції й оптимізації освітньої діяльності, статус і функціональне призначення виховання в структурі цілісного ОП, логіку формування та реалізації концепції розвитку ВНЗ на період переходу на кредитно-модульну систему професійної освіти, фактори та логіку формування позитивного ставлення до педагогічної професії за умов післядипломної освіти. Викладено основи забезпечення гуманітарної спрямованості цілісного ОП у регіонах України. Описано особливості особистісної орієнтованості процесу професійної підготовки вчителя, систему організаційних форм навчання в ВНЗ за умов особистісно орієнтованої освіти. Висвітлено науково-дослідну діяльність студента в системі професійного становлення, педагогічну практику в структурі професійної підготовки вчителя. Визначено основи інтеграційних процесів у структурі педагогічної підготовки вчителя, систему поетапного формування загальнопедагогічної компетентності студента, логіку процесу визначення рівня його педагогічної компетентності за модульною навчальною програмою.

Проанализирована проблема формирования целостного образовательного пространства (ОП) в системе профессионального и последипломного образования на целевом, содержательном, процессуальном, диагностическом уровнях. Раскрыты феномен "целостности" в педагогическом процессе, основы его реализации в контексте формирования ОП. Определены образовательные стандарты как базовый механизм регуляции и оптимизации образовательной деятельности, статус и функциональное предназначение воспитания в структуре целостного ОП, логика формирования и реализации концепции развития ВУЗ на период перехода на кредитно-модульную систему профессионального образования, факторы и логика формирования положительного отношения к педагогической профессии в условиях последипломного образования. Изложены основы обеспечения гуманитарной направленности целостного ОП в регионах Украины. Описаны особенности личностной ориентированности процесса профессиональной подготовки учителя, система организационных форм обучения в ВУЗ в условиях личностно ориентированного образования. Освещены научно-исследовательская деятельность студента в системе профессионального становления, педагогическая практика в структуре профессиональной подготовки учителя. Определены основы интеграционных процессов в структуре педагогической подготовки учителя, система поэтапного формирования общепедагогической компетентности студента, логика процесса определения уровня его педагогической компетентности по модульной учебной программе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч454(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Педагогічна і психологічна науки в Україні : зб. наук. праць: в 5 т. Т. 4. Професійна освіта і освіта дорослих / ред.: Н. Г. Ничкало, В. О. Радкевич, І. А. Зязюн. - К. : Пед. думка, 2012. - 510 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади професійної освіти. Сформульовано імперативні положення щодо сучасної парадигми розвитку трудових робітничих ресурсів і власне професійно-технічної освіти. Проаналізовано компетентісний підхід до визначення змісту професійної підготовки майбутніх фахівців у системі професійно-технічної освіти. Розглянуто сучасні підходи вітчизняних і зарубіжних науковців до розуміння явища міжнародного освітньо-педагогічного простору. З'ясовано підходи до формування громадянської відповідальності вчителя у педагогічних ВНЗ. Розкрито філософсько-педагогічні й андрагогічні аспекти розвитку професійної освіти. Висвітлено психологічний зміст духовної культури особистості, окреслено соціально-психологічні умови розвитку духовної культури молоді. Розглянуто проблеми освіти дорослих у контексті навчання впродовж життя, показано необхідність розробки нормативно-правової бази освіти дорослих. Проаналізовано сучасні проблеми реалізації гуманістичних принципів у вищій освіті. Розглянуто зарубіжний досвід організації професійної освіти дорослих за умов в'язничної ізоляції, її дидактичні особливості, проблеми становлення та функціонування в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)я43 + Ч451 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353688/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Деобальд Н. В. 
Развитие ключевых компетенций будущих специалистов в контексте повышения квалификации / Н. В. Деобальд, А. А. Коростелев // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 164. - С. 100-103. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглянуто розвиток ключових компетенцій майбутніх фахівців в рамках модульного навчання в системі підвищення кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Rizun N. O. 
Development of methods and models of inaccuracy minimization of the machine-to-human interaction in automated systems of professional readiness level diagnostics = Розробка методів та моделей мінімізації похибок машино-людської взаємодії в автоматизованих системах діагностики рівня професійної підготовки / N. O. Rizun // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2013. - № 2. - С. 90-97. - Библиогр.: 8 назв. - англ.

Мета роботи - підвищення рівня достовірності компьютерного тестування спеціалістів у сфері професійної освіти; формалізація математичних моделей і алгоритмів похибок машино-людської взаємодії в усіх ланках системи обміну даними в інформаційній мережі автоматизованої системи діагностики якості професійної підготовки. Методика досліджень базується на методах системного аналізу та загальної теорії систем, а також основних положеннях теорії вимірювань та автоматичного управління. Проведено структурний аналіз причин дезінформації в системі автоматизованого тестування та класифікацію параметрів оцінки достовірності інформації у вимірювальних каналах системи обміну даними в інформаційній мережі тестового контролю професійної підготовки; розробку критеріїв оцінки достовірності інформації, адаптивних алгоритмів і математичних моделей мінімізації похибок вимірювань машино-людської взаємодії у трактах обміну інформаційно-телекомунікаційних мереж автоматизованих систем тестового контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч454(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ничкало Н. 
Крізь минуле і майбутнє / Н. Ничкало // Рідна шк.. - 2007. - № 5. - С. 40-43. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено проблему розробки концепції професійної освіти в Україні. Проаналізовано вітчизняний досвід з питань підготовки виробничого персоналу. Визначено основні принципи та пріоритетні напрями розвитку професійної освіти. Констатовано, що реалізація державної політики в галузі професійної освіти потребує удосконалення існуючої та створення нової законодавчо-нормативної бази.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського