Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Корогод Н. П. 
Управління системою науково-методичної роботи в технікумах : Навч. посіб. / Н. П. Корогод. - Д. : Пороги, 2005. - 143 c. - Бібліогр.: с. 109-123. - укp.

В історичному аспекті розглянуто основні етапи становлення та розвитку системи науково-методичної роботи у технікумах за умов реформування вітчизняної освіти. Розкрито її зміст і форми організації, визначено сучасні вимоги щодо професійних якостей викладачів, удосконаленню яких сприяє створення організаційно-педагогічних умов управління системою науково-методичної роботи в навчальних закладах. Створено структурну модель та представлено методики оцінки результативності науково-методичної діяльності викладачів. Визначено особливості та розроблено нові підходи щодо її управління. Запропоновано ефективні технології організації та моніторингу науково-методичної роботи в сучасних технікумах.

В историческом аспекте рассмотрены основные этапы становления и развития системы научно-методической работы в техникумах в условиях реформирования отечественного образования. Раскрыто ее содержание и формы организации, определены современные требования к профессиональным качествам преподавателей, усовершенствованию которых способствует создание организационно-педагогических условий управления системой научно-методической работы в учебных заведениях. Создана структурная модель и представлены методики оценки результативности научно-методической деятельности преподавателей. Проанализированы особенности и разработаны новые подходы к ее управлению. Предложены эффективные технологии организации и мониторинга научно-методической работы в современных техникумах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.46 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Корогод Н. П. 
Організаційно-педагогічні умови управління системою науково-методичної роботи в технікумі : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. П. Корогод; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Вперше розроблено модель системи науково-методичної роботи в технікумі та організаційну модель оперативного управління нею. Розкрито сутність науково-методичної роботи в технікумі як цілісної соціально-педагогічної системи, яка потребує обгрунтованого управління. Проаналізовано процес становлення та розвитку, визначено зміст і форми організації системи науково-методичної роботи в технікумах за умов реформування вітчизняної освіти, встановлено сучасні вимоги до професійних якостей викладачів. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови управління системою науково-методичної роботи в технікумі, які сприяють більш ефективному підвищенню професійної кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів, що суттєво впливає на якість підготовки молодих спеціалістів. За результатами наукового дослідження підготовлено навчально-методичний посібник "Управління системою науково-методичної роботи в технікумах".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шемелюк Г. О. 
Особливості науково-методичного забезпечення навчального процесу у технічному коледжі в умовах ступеневої освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г. О. Шемелюк; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Розроблено концептуальні засади та виділено аспекти науково-методичного забезпечення в технічному коледжі: навчальні плани, програми, навчальна та методична література, проблема підготовки викладачів, підвищення їх професійної компетентності тощо. Побудовано модель системи науково-методичного забезпечення навчального процесу та наведено основні результати її експериментальної перевірки. Розроблено методичні рекомендації щодо методики проектування та реалізації інтегрованих наскрізних навчальних планів і програм для підготовки молодших спеціалістів у системі ступеневої професійної освіти. Визначено критерії ефективності науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі на різних етапах професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.46 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Висоцька Л. 
Підвищуємо професійну компетентність колективу / Л. Висоцька // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6. - С. 76-78. - укp.

Розглянуто проблему підвищення результативності роботи педагогічних кадрів на основі удосконалення їх фахового рівня та творчої майстерності в Одеському ВПУ торгівлі та технологій харчування. Розкрито систему методичної роботи в училищі. Окреслено напрями роботи трьох методичних об'єднань училища: школи вищої професійної майстерності "Формула успіху", школи перспективного педагогічного досвіду "Пошук", школи молодого фахівця "Шлях до майстерності" та семи предметних кафедр в рамках науково-методичної проблеми "Самореалізація та самоствердження творчої особистості фахівця". Виокремлено нетрадиційні форми організації навчально-виховного процесу, що забезпечують підвищення активності навчально-пізнавальної діяльності учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.463

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бухальська С. 
Методична робота з розвитку педагогічної компетентності викладачів медичного коледжу / С. Бухальська // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 35-38. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Вказано на особливості методичної роботи вищих медичних навчальних закладів I - II рівнів акредитації, основні принципи, напрямки та функції методичної роботи (МР) Рівненського базового медичного коледжу (РБМК). Згідно з Положенням про методичну роботу медичного коледжу визначено основні завдання методичної роботи (РБМК), серед яких: систематична організація науково-методичної, навчальної діяльності, надання методичної допомоги викладачам у підвищенні педагогічної майстерності та необхідних для сучасного педагога особистісних якостей. Розроблено та апробовано програму щодо вирішення проблем методичної роботи в РБМК та вказано на сукупність умов для ефективного її досягнення. Розглянуто основні функції методичної роботи РБМК: діагностична, відновлювальна, коригувальна, компенсаційна, прогностична, моделювальна, педагогічна, управлінська, інноваційна, змістова. На прикладі РБМК показано ефективність практичного застосування нових форм методичної роботи.

Рассмотрены особенности методической работы высших учебных заведений I - II уровней аккредитации, основные принципы, направления и функции методической работы (МР) Ровенского базового медицинского колледжа (РБМК). Согласно Положению о методической работе медицинского колледжа определены основные задачи МР (РБМК), среди которых: систематическая организация научно-методической, учебной деятельности, оказание методической помощи преподавателям в повышении педагогического мастерства и необходимых для их развития личностных качеств. Разработана и апробирована программа по решению проблем МР в РБМК. Указано на совокупность условий для эффективного ее достижения. Определены основные функции методической работы РБМК: диагностическая, восстановительная, корректирующая, компенсационная, прогностическая, моделирующие, педагогическая, управленческая, инновационная, содержательная. На примере РБМК показана эффективность практического применения новых форм методической работы.

Features of the methodical work of institutions of higher learning I-II levels of accreditation, the basic principles, directions and functions of the methodical work of Rivne basic medical college. According to the Statute of the methodical work of medical college identifies major challenges and methodical work of Rivne basic medical colleges, among them: a systematic and methodical organization of scientific, educational activities, provision of guidance to teachers in improving teaching skills andfor their development of personal qualities. Developed and tested a program to address the methodological work in Rivne basic medical college. Specified on the set of conditions for its effective implementation. The basic functions of the methodical workof medical college: diagnostic, restorative, corrective, compensatory, predictive modeling, teaching, management, innovation, content. For example, Rivne basic medical college demonstrated the practical application of new forms of methodical work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.46 + Р11(4УКР) р2-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коваль Ю. А. 
Екологічна культура здобувачів освіти в технічних коледжах : монографія / Ю. А. Коваль; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця : Друк, 2023. - 263 c. - Бібліогр.: с. 130-147 - укp.

У монографії актуалізовано понятійно-категоріальний апарат дослідження екологічної культури здобувачів освіти в технічних коледжах та висвітлено нинішній стан проблеми, що досліджується в педагогічній теорії й освітній діяльності закладів фахової передвищої освіти. Розкрито сутність засадничих категорій «екологічна культура» й «екологічна культура студента технічного коледжу» в трьох взаємопов’язаних теоретичних аспектах філософському, психолого-педагогічному і методичному. Здійснений педагогічний експеримент, в якому доведено, що використання розроблених педагогічних умов, моделі формування екологічної культури здобувачів освіти в освітньому середовищі технічного коледжу та технології її виконання допомагає підвищенню рівня сформованості їхньої культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козаченко Г. В. 
Розвиток педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю у системі науково-методичної роботи коледжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Козаченко; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир, 2019. - 20 c. - укp.

Присвячено актуальній проблемі розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю. Проаналізовано стан окресленої проблеми в науково-педагогічній літературі та практиці діяльності фармацевтичних, медичних закладів вищої освіти (коледжах). Здійснено категоріальний аналіз базових понять дослідження. Охарактеризовано систему науково-методичної роботи коледжу, визначено її мету, завдання, функції, окреслено підходи та принципи її реалізації, визначено рівні здійснення (адміністративний, профільний, індивідуальний). Виокремлено структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості досліджуваної компетентності. Обґрунтовано авторську модель та поетапну методику її впровадження, що забезпечили ефективний розвиток педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю. Експериментально підтверджено їх ефективність шляхом упровадження заходів/дій/форм формальної, неформальної та інформальної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.46 + Р11(4УКР) р882

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444106 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського