Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Гелюх Л. І. 
Гуманізація вищої освіти як фактор розвитку творчої особистості менеджера / Л. І. Гелюх // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 206-211. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості розвитку творчої особистості менеджера за умов гуманізації вищої освіти. Досліджено суперечності навчально-виховного процесу. Проаналізовано проблеми виховання гуманістичної свідомості особистості; вимоги до фахівців-менеджерів та їх відповідність сучасним принципам, формам, методам виховання та навчання. Запропоновано модель навчально-виховної системи, що спрямована на розвиток творчої особистості менеджера за умов гуманізації вищої освіти.

Рассмотрены особенности развития творческой личности менеджера в условиях гуманизации высшего образования. Исследованы противоречия учебно-воспитательного процесса. Проанализированы проблемы развития гуманистического сознания; требования к специалистам-менеджерам и их соответствие современным принципам, формам, методам воспитания и обучения. Предложена модель учебно-воспитательной системы, направленная на развитие творческой личности менеджера в условиях гуманизации высшего образования.

The article is dedicated to the problem of development of manager's creative personality in conditions of high education humanization. Contradictions of educational process are researched. The problems of development of humanistic consciousness; demands up to the managers and accordance with modern principles, forms, methods of education and bringing up. There is suggested the model of educational system, that is aimed at manager's creative personality development in conditions of high education humanization.


Ключ. слова: особистість, менеджер, фахівець, студент, гуманізація вищої освіти, творчість, якість, професійна підготовка, модель
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мудрик В. І. 
Організаційно-управлінські аспекти вдосконалювання навчально-виховного процесу студентів факультету заочного навчання / В. І. Мудрик // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 23. - С. 121-125. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Істотним фактором у навчальному процесі є швидка адаптація студентів початкових курсів до умов навчання в академії. Визначено основні знання, уміння й навички, які повинні бути засвоєні студентами.

Существенным фактором учебного процесса является быстрая адаптация студентов начальных курсов к условиям обучения в академии. Определены ведущие знания, умения и навыки, которые должны быть усвоены студентами.

The essential factor in the educational process is the fast acclimatization of the students of initial courses to conditions of learning in academy. The leading knowledge, skill and skills is defined, which one should be acquired by the students.


Ключ. слова: адаптація студентів, навчання, керування навчальним процесом, організаційні резерви
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Технології навчання : Наук.-метод. зб. Вип. 9 / ред.: С. М. Гончаров; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2004. - 136 с. - укp.

Розглянуто навчально-виховний процес як складову реформування вищої освіти України. Описано автоматизовану систему рейтингової оцінки навчальних закладів. Розкрито аспекти гармонізації податкового законодавства та фінансового обліку у викладанні дисциплін фінансового обліку. Проаналізовано сучасні освітні технології як чинник забезпечення життєвого успіху молоді за умов глобалізації.

Рассмотрен учебно-воспитательный процесс как составная часть реформирования высшего образования Украины. Описана автоматизированная система рейтинговой оценки учебных заведений. Раскрыты аспекты гармонизации налогового законодательства и финансового учёта в преподавании дисциплин финансового учёта. Проанализированы современные образовательные технологии как фактор обеспечения жизненного успеха молодежи в условиях глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.02я54(4УКР)9

Шифр НБУВ: Ж72079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Михайлов К. М. 
Использование модели Рейли для прогнозирования контингента студентов региона / К. М. Михайлов // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2004. - № 1(19). - С. 494-497. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Описано підхід, який дозволяє прогнозувати контингент студентів з урахуванням їх індивідуальних особливостей і переваг. Розроблено модель освітнього простору регіону. Запропоновано шляхи збільшення контингенту та можливі заходи щодо протидії активності конкурентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скляр П.  
Деякі проблеми гуманізації вищої технічної школи / П. Скляр // Соц. психологія. - 2005. - № 4. - С. 121-130. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

На підставі аналізу соціологічних, психологічних, політологічних джерел і результатів студій "Старшокласник Луганщини" та "Першокурсник", проведених у 2003 - 2004 роках кафедрою психології Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля щодо ціннісних орієнтацій старшокласників і першокурсників, здійснено спробу проаналізувати вплив цих чинників на проблему мотивації навчальної діяльності студентства, її продуктивності.


Ключ. слова: мотивація, інженерна підготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ю940.3-723 + Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дзюба Л. А. 
Психологічні чинники впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. А. Дзюба; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Розроблено оригінальну класифікацію сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Визначено систему психологічних чинників та описано модель науково-методичного супроводу ефективного впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі. Розглянуто психологічні умови ефективної підготовки суб'єктів навчально-виховного процесу до впровадження сучасних освітніх технологій у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Демінська Л. О. 
Аксіологічний підхід у педагогічному процесі / Л. О. Демінська // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2010. - № 4. - С. 101-104. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зазначено, що теперішній час стає актуальним аксіологічний підхід у системі освіти, який грунтується на гуманістичних принципах. Процес освіти дає можливість формування у студентів системи особистісних і соціально-значущих цінностей. Виникненню аксіологічного підходу в процесі освіти передували соціально-політичні, соціально-економічні, соціально-культурні і освітньо-наукові передумови. Аксіологічний підхід дозволяє здійснювати поетапний розвиток системи особистісних, соціальних і національних цінностей у педагогів, студентів і учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ордіна Л. 
Принципи формування культуротворчого середовища вищого навчального закладу / Л. Ордіна // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 19-27. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено культуротворче середовище ВНЗ як систему цінностей, які впливають на формування культурно-освітнього мислення особистості, актуалізують ціннісні орієнтації у процесі творчої діяльності, забезпечують реалізацію творчого потенціалу в професійному просторі. Обгрунтовано принципи, які визначають успішність формування культуротворчого середовища і є опорою її практичної реалізації: принцип середовищної зумовленості; принцип єдності змісту навчальної та дозвіллєвої діяльності: принцип гармонійної взаємодії предметно-просторової організації середовища; принцип реалізації суб'єкт-суб'ктної взаємодії та принцип творчості.

Исследована культуротворческая среда высшего учебного заведения как система ценностей, которая влияет на формирование культурно-образовательного мышления личности, актуализирует ценностные ориентации в процессе творческой деятельности, обеспечивающие реализацию творческого потенциала в профессиональном пространстве. Обоснованы принципы, определяющие успешность формирования культуротворческой среды и являющиеся опорой ее практической реализации: принцип обусловленности среды; принцип единства содержания учебной и досуговой деятельности: принцип гармоничного взаимодействия предметно-пространственной организации среды; принцип реализации субъект-субъектного взаимодействия и принцип творчества.

Studied among Cultural and Creative Environment Formation at a Higher School as a system of values that influence the formation of cultural and educational thinking person actualize the value orientation in the process of creative activity, ensuring the realization of creative potential in the professional space. Studies of principles that determine the success of the Cultural and Creative Environment formation of and is a mainstay of its implementation: the principle of conditionality environment; principle of unity of the content of the training and leisure activities: the principle of harmonious interaction between the object-spatial organization of the environment, implementing the principle of subject-subject interaction and the principle of creativity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7 + Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Давидов П. 
Освіта як особистісна (індивідуальна) цінність / П. Давидов // Філос. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 279-286. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто аксіологічну сутність освіти. Досліджено питання формування ціннісних орієнтирів особистості під час навчання та виховання. Проаналізовано особистісні зміни ціннісних орієнтирів сучасної молоді та роль освіти в їх формуванні. Підкреслено, що сьогодні актуальною проблемою є генерування нової концепції університетської освіти зокрема і вищої школи взагалі, потреба в висококваліфікованих фахівцях, в людях "інноваційного мислення". Актуалізовано завдання не стільки підготувати спеціалістів визначеної кваліфікації, скільки сформувати в них такі характеристики, як ефективність і креативність засвоєння нових знань, творча активність у прийнятті рішень, широка прогностична орієнтація, для розв'язання якого необхідно формувати пошукові здібності шляхом розвитку дослідницької діяльності студентів.

Рассмотрена аксиологическая сущность образования. Исследованы вопросы формирования ценностных ориентиров личности во время обучения и воспитания. Проанализированы личностные изменения ценностных ориентиров современной молодежи и роль образования в их формировании. Подчеркнуто, что сегодня актуальной проблемой является генерирование новой концепции университетского образования, в том числе и высшей школы вообще, потребность в высококвалифицированных специалистах, в людях "инновационного мышления". Актуализирована задача не столько подготовить специалистов определенной квалификации, сколько сформировать у них такие характеристики, как эффективность и креативность усвоения новых знаний, творческая активность в принятии решений, широкая прогностическая ориентация, для решения которой необходимо формировать поисковые способности путем развития исследовательской деятельности студентов.

The article considers the axiological essence of education. The problems of the value guidelines’ formation of the personality in the process of education are analyzed. The personal changes of the value guidelines of the modern youth and role of education in their formation is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.02 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Радчук Г. К. 
Структурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентів / Г. К. Радчук // Наука і освіта. - 2009. - № 5. - С. 135-140. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Актуалізовано проблему вивчення аксіогенезу студентів - майбутніх фахівців гуманітарної сфери. Експериментальне дослідження на основі використання опитувальника Ш. Шварца дозволило встановити домінуючі тенденції та структурні особливості ціннісних орієнтацій студентів у процесі навчання у ВНЗ.

Актуализирована проблема изучения аксиогенезу студентов - будущих специалистов гуманитарной сферы. Экспериментальное исследование на основе использования вопросника Ш. Шварца позволило установить доминирующие тенденции и структурные особенности ценностных ориентаций в процессе обучения в ВУЗ.

Updated study the problem aksiogenezu students Ц future professionals humanitarian sphere. An experimental study using a questionnaire C. Schwartz allowed to establish dominant trends and structural features of value orientations in the learning process in universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.02 + Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Черниченко В. И. 
К проблеме гуманизации технологий обучения в вузе / В. И. Черниченко // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 11-я Междунар. конф. "Крым 2004". - 2004. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - рус.

Висвітлено специфіку навчання у вищому навчальному закладі. Розглянуто деякі сучасні концепції,які визначають інтеграцію навчального процесі з виховним. Обгрунтовано необхідність побудови процесу професійної підготовки бібліотечних кадрів у вищих навчальних закладах культури та мистецтв на базі гуманістичних технологій.

Освещена специфика обучения в вузе. Рассмотрены некоторые современные концепции, определяющие интеграцию образовательного процесса с воспитательным. Раскрыта потребность постановки процесса профессиональной подготовки библиотечных кадров в вузе культуры и искусств на основе гуманистических технологий.

Specific features of university education are described. Some modern concepts defining the integration ofeducation and up-bringing are considered. The need to use humanistic technologies for the professionaltraining of librarians in the University of Culture and Arts is explained.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73р3 + Ч481.02

Рубрики:


      
Категорія:    
12.

Листопад О. А. 
Становлення творчої особистості студента в процесі професійної підготовки: аксіологічний підхід / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2014. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Розглянуто найважливішу соціокультурну проблему – необхідність реформування системи освіти України, її удосконалення і підвищення рівня якості. Зауважено, що за сучасних умов аксіологічний підхід є одним з основних методологічних принципів професійної підготовки майбутніх педагогів, а центральним поняттям в аксіології є поняття цінності, що характеризує соціокультурне значення явищ дійсності. Проведено ретроспективний аналіз поняття „цінність ”. Проаналізовано історичні та соціальні передумови виникнення аксіологічного підходу в педагогіці та особливості підходу у процесі становлення творчої особистості студента в процесі професійної підготовки.

Рассмотрена важнейшая социокультурная проблема - необходимость реформирования системы образования Украины, ее совершенствования и повышения уровня качества. Отмечено, что в современных условиях аксиологический подход является одним из основных методологических принципов профессиональной подготовки будущих педагогов, а центральным понятием в аксиологии является понятие ценности, характеризующее социокультурное значение явлений действительности. Проведен ретроспективный анализ понятия "ценность". Проанализированы исторические и социальные предпосылки возникновения аксиологического подхода в педагогике и особенности подхода к процессу становления личности студента в процессе профессиональной подготовки.

Considered an important socio-cultural problem - the need to reform the education system in Ukraine, to improve it and improve quality. Observed that in the present conditions the axiological approach is one of the main methodological principles of training of future teachers, and the central concept in axiology is the concept of value, characterizing socio-cultural significance of phenomena of reality. The retrospective analysis of concept of "value " is conducted. Analyzed historical and social preconditions of axiological approach in pedagogy and is particularly suited to the process of becoming a person of the student in the process of training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського