Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (57)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мацієвський О. Е. 
Підготовка студентів до реалізації міжпредметних зв'язків / О. Е. Мацієвський, В. М. Кашпор, В. П. Мацієвська // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 5. - С. 17-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність значного поліпшення підготовки майбутніх учителів до встановлення зв'язків хімії з іншими предметами, запропоновано ряд заходів, спрямованих на розв'язання цієї проблеми.

Обосновано необходимость значительного улучшения подготовки будущих учителей к установлению связей химии с другими предметами, предложен ряд мероприятий, направленных на решение этой проблемы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фісун М. Т. 
Автоматизація складання робочого навчального плану / М. Т. Фісун // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2003. - № 2(18). - С. 440-445. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано технологію покрокового одержання зв'язувальної таблиці реляційної бази даних робочого навчального плану, яка є моделлю п'ятивимірного гіперкуба з вимірами: дисципліни, вид занять, семестри, угруповання (потік, група, півгрупи) та викладачі. Наведено код SQL-програми алгоритму згортки перехресних (двовимірних) таблиць, за допомогою яких здійснюється баланс даних, у класичну одновимірну таблицю, де виміром виступає складений із вимірів гіперкуба ключ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Деминская Л. А. 
Дидактические приемы использования межпредметных связей в процессе профессиональной подготовки будущих учителей физической культуры / Л. А. Деминская // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 275-281. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Запропоновано шляхи використання в професійній підготовці студентів міжпредметних зв'язків, однією з функцій яких є оптимізація учбового процесу, як вирішення одного з завдань вищої школи.

Указано, что одним из решений задач высшей педагогической школы является использование в профессиональной подготовке студентов межпредметных связей, одной из функций которых является оптимизация учебного процесса.

One of decisions of tasks of high pedagogical school, there is the use in professional preparations of students of intersubject communications, one of functions of which is optimization of educational process.


Ключ. слова: межпредметные связи, профессиональная подготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Демінська Л. О. 
Міжпредметні зв'язки у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Демінська; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Уперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Висвітлено суть професійної підготовки учителів та її структурних компонентів. Розроблено й апробовано програму та тематичний план методичного семінару викладачів вищого навчального закладу "Використання міжпредметних зв'язків у процесі підготовки вчителя фізичної культури", програму використання міжпредметних зв'язків у процесі викладання навчальної дисципліни "Фізіологія", програму та методичне забезпечення нового навчального курсу "Методи і засоби підвищення ефективності навчання майбутніх учителів фізичної культури", побудованого на міжпредметній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Веренич Е. В. 
Разработка модели создания интерактивных учебных программ, функционирующих в телекоммуникационной учебной среде / Е. В. Веренич // Управляющие системы и машины. - 2005. - № 6. - С. 82-87. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Описано дескриптивну модель створення інтерактивних навчальних програм, які функціонують у телекомунікаційних навчальних середовищах, що підтримують нові педагогічні підходи у навчанні, а також компоненти моделі та можливі методи оцінки ефективності створеної інтерактивної навчальної програми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нове покоління навчальних планів в умовах входження України до Болонського процесу : Матеріали наук.-метод. конф. / Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2006. - 64 c. - Бібліогр.: 64с. - укp.

Висвітлено особливості реалізації положень Болонської декларації в системі вищої освіти та науки України, організації в НТУ "ХПІ" навчального процесу за кредитно-модульною системою (КМС). Розкрито концептуальні засади запровадження нового покоління навчальних планів (НП) з урахуванням цілей Болонського процесу та КМС організації НП. Наведено методичні рекомендації щодо розробки нових НП і внесення змін до чинних НП, а також приклади нового НП, чинного НП, переробленого з урахуванням кредитного виміру обсягів навчальних дисциплін, робочої навчальної програми.

Освещены особенности реализации положений Болонской декларации в системе высшего образования и науки Украины, организации в НТУ "ХПИ" учебного процесса по кредитно-модульной системе (КМС). Раскрыты концептуальные основы внедрения нового поколения учебных планов (УП) с учетом целей Болонского процесса и КМС организации УП. Приведены методические рекомендации по разработке новых УП и внесению изменений к действующим УП, а также примеры нового УП, действующего УП, переработанного с учетом кредитного измерения объемов учебных дисциплин, рабочей учебной программы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) ж я431 + Ч481.211 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Індивідуальні навчальні плани студентів // Вища шк.. - 2007. - № 6. - С. 82. - укp.

Визначено особливості впровадження індивідуального навчального плану студента. Описано структуру індивідуального навчального плану, проаналізовано результати впровадження даного робочого документу.

Раскрыты особенности внедрения индивидуального учебного плана студента. Описана структура индивидуального учебного плана. Рассмотрены результаты внедрения данного рабочего документа.

The article deals with the features of introduction of the individual curriculum of the student. The structure of the individual curriculum is analysed. Results of introduction of the specified brief are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 6 - 8 лют. 2007 р., Київ. Ч. 1 / ред.: А. М. Колот; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2007. - 610 c. - укp.

Висвітлено питання гармонізації фундаментальної й інноваційної складової у процесі підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр". Розкрито роль проектної роботи як засобу підвищення компетентності студентів, визначено умови покращання якості вищої економічної освіти. Обгрунтовано необхідність організації проведення наукових досліджень з питань ефективного функціонування ринку праці. Запропоновано засоби формування активності стереотипно-професійного мислення студентів. Розглянуто теоретичні та практичні підходи до викладання дисципліни "Економіко-математичні методи аналізу та аудиту" у контексті завдань Болонського процесу. Розроблено методику проведення наукового семінару проблемно орієнтованого спрямування. Визначено роль контролю у процесі переходу від авторитарної моделі навчання до самонавчання. Проаналізовано деякі проблеми розвитку навчальних програм та аспекти формалізації стратегічного планування у сфері державного управління. Обгрунтовано напрямки активізації навчального процесу студентів заочної форми навчання.

Освещены вопрсы гармонизации фундаментальной и инновационной составляющих в процессе подготовки специалистов образовательно-квалификационного уровня "Бакалавр". Раскрыта роль проектной работы как средства повышения компетентности студентов, определены условия улучшения качества высшего экономического образования. Обоснована необходимость организации проведения научных исследований по вопросам эффективного функционирования рынка труда. Предложены средства формирования активности стереотипно-профессионального мышления студентов. Рассмотрены теоретические и практические подходы к преподаванию дисциплины "Экономико-математические методы анализа и аудита" в контексте заданий Болонского процесса. Разработана методика проведения научного семинара проблемно-ориентированной направленности. Определена роль контроля в процессе перехода от авторитарной модели обучения к самообучению. Проанализированы некоторые проблемы развития учебных программ и аспекты формализации стратегического планирования в сфере государственного управления. Обоснованы направления активизации учебного процесса студентов заочной формы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211 я431 + У9(4УКР)49:Ч30/49 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Писарук Г. В. 
Есть ли у вас план? (К вопросу о текущем планировании в работе преподавателя вуза) / Г. В. Писарук // Гуманіт. науки. - 2008. - № 1. - С. 34-38. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Гончаренко С. У. 
Фундаменталізація професійної освіти як дидактичний принцип / С. У. Гончаренко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2. - С. 87-91. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто процес фундаменталізації професійної освіти як загальнодидактичний принцип створення університетських програм, що забезпечують студентам теоретичну базу знань, якісну загальноосвітню підготовку, широту загальноосвітнього та професійного світогляду.

Рассмотрен процесс фундаментализации профессионального образования как общедидактический принцип создания университетских програм, обеспечивающих студентам теоретическую базу знаний, качественную общеобразовательную подготовку, широту общеобразовательного и профессионального кругозора.

It is suggested to consider fundamentalization of professional education as a general didactic principle of creating university programs which provide students with rather powerful theoretical base of knowledge, qualitative general education preparation, breadth of general educational and professional outlook.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211 + Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гризун Л. Е. 
Дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань : монографія / Л. Е. Гризун; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 302 c. - Бібліогр.: с. 264-300. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи педагогічного проектування. Розкрито вплив інтегративних тенденцій у науці на формування змісту сучасної вищої освіти. Визначено сутність модуля як елемента модульної структури навчальної дисципліни й інструмента втілення інтеграції наукових знань у зміст освіти. Обгрунтовано дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань.

Проанализированы теоретические основы педагогического проектирования. Раскрыто влияние интегративных тенденций в науке на формирование содержания современного высшего образования. Определена сущность модуля как элемента модульной структуры учебной дисциплины и инструмента воплощения интеграции научных знаний в содержание образования. Обоснованы дидактические основы проектирования модульной структуры учебной дисциплины на основе интеграции научных знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сліпчишин Л. 
Моделювання процесу вивчення матеріалознавства і гуманітарних дисциплін на основі інтегративного підходу / Л. Сліпчишин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 113-122. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Детально розглянуто методику побудови моделі процесу вивчення різноциклових дисциплін на основі інтегративного підходу на прикладі машинобудівного матеріалознавства і гуманітарних дисциплін у вищому професійному училищі машинобудівного профілю і графічно представлено її схему. Зроблено висновок про те, що спроектована функціональна модель інтегративного підходу до вивчення матеріалознавства та гуманітарних дисциплін дозволяє визначити оптимальні форми і методи навчання і передбачити психологічні механізми інтеграції різноциклових несуміжних знань.

Детально рассмотрена методика построения модели процесса изучения разноцикловых дисциплин на основе интегративного подхода на примере машиностроительного материаловедения и гуманитарных дисциплин в высшем профессиональном училище машиностроительного профиля и графически представлена ее схема. Сделан вывод о том, что спроектированная функциональная модель интегративного подхода к изучению материаловедения и гуманитарных дисциплин позволяет определить оптимальные формы и методы обучения и предусмотреть психологические механизмы интеграции разноцикловых несмежных знаний.

The paper considers a model construction method of different circle disciplines studying process on the integrative approach base; machine-building Material Science and Humanitarian disciplines are used as an example.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ж3 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Муратова Е. И. 
Проектирование и реализация образовательных программ подготовки специалистов инновационного типа / Е. И. Муратова, И. В. Федоров // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 20-31. - Библиогр.: 22 назв. - рус.

Представлены рекомендации по проектированию образовательных программ и отдельных модулей подготовки специалиста инновационного типа на основе компетентностного подхода. Обоснована необходимость дополнения перечня универсальных и профессиональных компетенций бакалавра и магистра техники и технологии компетенциями, характеризующими готовность к инновационной деятельности. Приведено содержание модулей, нацеленных на формирование общей и специальной культуры специалиста. Определены дидактические условия, необходимые для успешной реализации инновационно-ориентированных образовательных программ.

Наведено рекомендації з проектування навчальних програм та окремих модулів підготовки спеціаліста інноваційного типу на підставі компетентністного підходу. Обгрунтовано необхідність доповнення переліку універсальних і професійних компетенцій бакалавра та магістра техніки та технології компетенціями, що характеризують готовність до інноваційної діяльності. Наведено зміст модулів, спрямованих на формування загальної та спеціальної культури спеціаліста. Визначено дидактичні умови, необхідні для успішної реалізації інноваційно-орієнтованих навчальних програм.

The recommendations concerning educational programmers and single modules designing for training specialists of innovation type on the basis of competitive approach are presented in this article. The necessity of adding list concerning universal and professional competencies of Bachelors and Master of engineering and technology by competencies, which characterize the readiness to innovation activity, is substantiated. The contents of modules, aimed to forming general and especial specialist’ culture is given. The didactic conditions, necessary for successful realization of innovation-oriented educational programmers, defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Каушан Т. 
Інтегрований підхід до природничо-наукової та професійної підготовки майбутніх фахівців із комп'ютерних наук / Т. Каушан // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 54-60. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено проблему організації самостійної роботи студентів вищого навчального закладу І - ІІ рівнів акредитації в контексті сучасних вимог до інтеграції навчального процесу. Відмічено, що реалізація міжпредметних та інтеграційних зв'язків полягає у координації навчальних програм з дисциплін, передбачає наступність неперервного навчання, виключає дублювання матеріалу, знижує ймовірність розрізненості знань. Особливу увагу в процесі дослідження було зосереджено на підвищенні рівня математичної підготовки студентів. Відзначено, що використання інформаційних технологій вивчення математичних дисциплін сприяє розвитку творчих компонентів мислення.

Исследована проблема организации самостоятельной работы студентов вуза I - II уровней аккредитации в контексте современных требований к интеграции учебного процесса. Отмечено, что реализация межпредметных и интеграционных связей заключается в координации учебных программ по дисциплинам, предусматривает преемственность непрерывного обучения, исключает дублирование материала, снижает вероятность разрозненности знаний, умений и навыков студентов в условиях многопредметности, повышает уровень мобильности знаний. Особое внимание в процессе исследования были сосредоточено на повышении уровня математической подготовки студентов. Отмечено, что использование информационных технологий при изучении математических дисциплин способствует развитию творческих компонентов мышления.

The article examines problems of the organization of studentsТ independent work at a higher educational establishment in the context of modern requirements to integration of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гризун Л. Е. 
Дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л. Е. Гризун; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 39 c. - укp.

Визначено засади інтеграції наукових знань на основі дослідження впливу інтегративних тенденцій у науці на формування змісту сучасної вищої освіти та на навчальну дисципліну. Обгрунтовано дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань: сутність, мету, закономірності, принципи, етапи та логіку. Розроблено технологію даного проектування. Визначено, що внутрішня науково-методична експертиза модульної структури навчальної дисципліни, спроектованої на засадах інтеграції наукових знань, має здійснюватися за моделями оцінювального та діагностичного типів. Проведено емпіричне дослідження, яке довело високу якість готового проекту та позитивний вплив даного проектування на планування та результативність навчального процесу ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тютюнник В. Ю. 
Ефективність застосування "інтегрованих уроків" на заняттях з іноземної мови / В. Ю. Тютюнник // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2009. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено аналіз останніх тенденцій застосування нетрадиційних форм навчання (зокрема, "інтегрованих уроків") в світлі оновлення змісту викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах на засадах Болонського процесу. Теоретично та практично доведено широкі можливості такої форми заняття для формування у студентів комунікативної фахової компетенції з іноземної мови.

Проведен анализ последних тенденций применения нетрадиционных форм обучения (в частности, "интегрированных уроков") в свете обновления содержания преподавания иностранных языков в высших учебных заведениях на основе Болонского процесса. Теоретически и практически доказаны широкие возможности такой формы занятия для формирования у студентов коммуникативной специализированной компетенции по иностранному языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бугеря Т. М. 
Міжпредметні зв'язки у навчанні професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовці майбутніх фізичних реабілітологів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. М. Бугеря; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено сутність поняття "міжпредметні зв'язки", розкрито їх роль у процесі формування готовності майбутніх фізичних реабілітологів до професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі навчання професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовцій майбутніх фізичних реабілітологів. Розроблено й апробовано програму методичного семінару для викладачів університету "Міжпредметні зв'язки професійно орієнтованих дисциплін у професійній підготовці фізичних реабілітологів", навчально-методичне забезпечення дисципліни "Спортивна медицина" з використанням міжпредметних зв'язків, відповідні форми та методи навчально-виховної роботи з майбутніми фізичними реабілітологами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Р354.1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Білощицька С. В. 
Теоретико-множинне представлення інформаційного базису технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи студентів і викладачів ВНЗ III - IV рівня акредитації / С. В. Білощицька, А. О. Білощицький // Системи оброб. інформації. - 2009. - Вип. 6. - С. 142-146. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано теоретико-множинне представлення інформаційного середовища технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи за умов Болонського процесу, яке являє собою формальний опис інформаційних шаблонів ІТПМОНР, екземплярів інформаційних шаблонів ІТПМОНР, інформаційних функцій ІТПМОНР, компонентів ІТПМОНР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З81 + Ч481.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лагутін Г. В. 
Метод розрахунку обсягів навчальної роботи студентів і викладачів вищих навчальних закладів з врахуванням умов реалізації навчального процесу / Г. В. Лагутін, С. В. Білощицька // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2009. - Вип. 4. - С. 75-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано метод розрахунку оптимального аудиторного навантаження в навчальних планах при заданому контингенті студентів, бажаному середньому навантаженні викладачів і наявному аудиторному фонду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Жоголев Ю. В. 
Разработка подсистемы семантического анализа и синтеза учебных планов университета / Ю. В. Жоголев, А. О. Полянский, А. И. Савицкий // Адапт. системи автомат. упр. : міжвід. наук.-техн. зб. - 2010. - Вип. 17. - С. 28-40. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены задача семантического анализа и сравнения текстовой информации и задача расчета коэффициента близости по содержимому двух учебных планов для выполнения требований Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63671 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського