Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.253.11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Алексеев А. Н. 
Компьютер в учебном процессе высшей школы : Учеб. пособие для студ., асп., преподавателей и слушателей фак. повышения квалификации по разработке и использованию програм. обеспечения / А. Н. Алексеев, Н. И. Волков. - Сумы : Довкілля, 2002. - 380 c. - Библиогр.: с.374 - рус.

Изложены методические рекомендации по применению компьютерной техники в учебном процессе, рассмотрены возможности изменения традиционных подходов к учебно-методической работе преподавателя. С учетом уровня базовой компьютерной подготовки преподавателя приведены рекомендации по работе на компьютере с типовым набором стандартных приложений, созданию новых или изменению пользовательских функций существующих программных средств. На основе общих принципов программирования рассмотрены учебные программы от использования макросов для модернизации существующих приложений до создания графоориентированных программ и программ дистанционного обучения на базе Internet-технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11я73 + З970я73

Шифр НБУВ: ВС36691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пиголенко І. В. 
Інтернет-технології як засіб формування ціннісних орієнтацій студентства на шляху до інформаційного суспільства (на прикладі НТУУ "КПІ") : Автореф. дис... канд. філософ. наук / І. В. Пиголенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Проаналізовано трансформації ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді під впливом новітніх комп'ютерних та інтернет-технологій за умов становлення інформаційного суспільства. Зазначений актуальний процес є філософським осмисленням цінності вищої освіти в житті студентської молоді за умов становлення інформаційного суспільства. Досліджено зміни ціннісних орієнтацій під впливом інтернет-технологій як новий соціальний феномен, базуючись на працях філософського та соціологічного напрямів. Розкрито зміст категорій "інформація", "комунікація" та "знання" та їх значення у ствердженні інформаційного суспільства. З'ясовано вплив новітніх інформаційно-комунікаційних технологій на трансформацію вищої освіти. Обгрунтовано висновок щодо її провідної ролі у творенні та розвитку особистості, формуванні професіоналів і майбутньої інтелектуальної еліти, яка є головним ресурсом інформаційного суспільства. Здійснено типологізацію соціальних функцій мережі Інтернет і досліджено фактори, що впливають на активність використання даної мережі студентською молоддю. Значну увагу приділено аналізу результатів соціологічних досліджень щодо цінності вищої освіти у житті сучасної молоді. Виявлено особливості використання інтернет-технологій у період навчання у ВНЗ та їх вплив на трансформацію ціннісних орієнтацій студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ю252:Ч30 + Ю251.05:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Секрет І. В. 
Впровадження та розвиток електронного навчання у вищій освіті Румунії / І. В. Секрет // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 52-58. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено особливості впровадження електронного навчання у системі вищої освіти Румунії. Проблему розглянуто у сукупності політичних і соціальних передумов розвитку електронного навчання. Вивчено форми його реалізації та відношення до електронного навчання румунських викладачів і студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4РУМ) + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Носов П. С. 
Застосування адаптивних функцій для впливу на модель знань студента / П. С. Носов, В. М. Тонконогий, О. Є. Яковенко // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2006. - Вип. 1. - С. 118-121. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано схему використання функцій адаптивності підсистемою контролю для формування моделі знань студента. Розглянуто алгоритми роботи автоматизованої повчальної системи у процесі рішення проблемних ситуацій студентом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Павлиш В. М. 
Застосування комп'ютерних навчальних систем для підвищення рівня самостійної роботи студентів / В. М. Павлиш, Т. О. Ушакова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 196-201. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто структуру та зміст основних підсистем комп'ютерної навчальної системи для організації самостійної роботи студентів під час вивчення дисциплін науково-природничого циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Антоненко О. В. 
Інтенсифікація процесу навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей за рахунок впровадження в навчальний процес сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Антоненко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 36-40. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему інтенсифікації процесу навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей, умови підвищення якості навчання за рахунок поєднання сучасних методів навчання та використання інформаційно-комунікаційних технологій. Описано розроблене комп'ютерне інтегроване середовища підтримки навчальних дисциплін, яке розкриває потенційні можливості використання комп'ютерно-орієнтованої методики навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пищухина О. А. 
Подход к формированию обратной связи в интеллектуальных обучающих системах в сфере высшего технического образования / О. А. Пищухина, А. Ю. Клочок // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2011. - № 2. - С. 107-110. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Предложен подход к формированию обратной связи процесса обучения с использованием интеллектуальных компьютерных систем, особенностью которого является поэтапный контроль процесса обучения, определение места возникновения ошибок, в отдельных случаях - распознавание причин их возникновения и формирование рекомендаций по их устранению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чередниченко О. Ю. 
Модель квалиметрической оценки качества ресурсов в высшем учебном заведении / О. Ю. Чередниченко, М. А. Тимченко, И. В. Лютенко // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 2. - С. 215-220. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Предложена информационная технология оценки качества ресурсов высшего учебного заведения на основе принципов теоретической квалиметрии, состоящая из двух этапов: разработка методики оценки качества и ее применение. Предложен вариант проведения декомпозиции ресурсного обеспечения с выделением типовых элементов. Рассмотрен подход к определению важности показателей качества на основе метода собственного вектора. Разработаны модели использования и архитектура программного обеспечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Самаруха В. И. 
Использование информационных технологий для учета компетенций студентов в ВУЗах (на примере Байкальского государственного университета экономики и права) / В. И. Самаруха, Л. В. Гуляева // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 3. - С. 234-239. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Показан опыт разработки и применения информационных технологий, которые используются в учебном и научном процессах Байкальского государственного университета экономики и права для формирования общекультурных и профессиональных компетенций студентов в бизнес-инкубаторах университета, встроенных в структуру межрегионального Технопарка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ч484(4РОС-4ІРК-21)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Альянс наук: вчений - вченому : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., 15 - 16 берез. 2012 р., Київ : у 6 т. Т. 4. Педагогіка і психологія вищої школи. - Д. : Вид. Біла К.О., 2012. - 134 c. - укp. - рус.

Висвітлено психолого-педагогічні підходи до формування загальнокультурних компетенцій студентів сучасної вищої школи. Розглянуто питання підготовки майбутніх вчителів початкових класів до застосування різноманітних форм контролю навчальної діяльності учнів. Увагу приділено біоетичній та еколого-етичній підготовці майбутніх фахівців у системі вищої професійної осіти. Окреслено шляхи впровадження персональних веб-орієнтованих навчальних середовищ в університетську освіту. Акцентовано на проблемі готовності викладачів до використання інформаційних технологій (ІТ) навчаня у ВНЗ. Висвітлено досвід використання ІТ у процесі методичної підготовки майбутніх учителів-біологів, в організації вивчення курсу фізики, мультимедійних технологій у навчанні іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 я431 + Ч481.253.11 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353878/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Крамаренко Т. А. 
Засоби створення електронних підручників при підготовці студентів економіко-математичних спеціальностей / Т. А. Крамаренко, О. М. Іє // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 2. - С. 107-110. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано засоби створення навчальних електронних підручників під час підготовки студентів економіко-математичних дисциплін. Розглянуто призначення, можливості, недоліки сучасних програмних засобів, призначених для розробки електронних підручників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + У. р30-253(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кравцова Л. В. 
Разработка и использование мультимедийного программно-методического комплекса в Херсонской морской академии / Л. В. Кравцова, Н. Г. Каминская, А. В. Пуляева // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 3. - С. 43-51. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрена проблема создания комплексных обучающих систем для студентов высших учебных заведений. Описаны технологии и методы проектирования, разработки и использования мультимедийного программно-методического комплекса (МПМК) "Управление морским судном". Приведена концептуальная модель МПМК. Использовать представленную МПМК могут студенты, обучающиеся на стационаре и те, которые находятся на плавательной практике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + О4 р(4УКР)3-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Щербань І. Ю. 
Застосування комп'ютерних технологій у викладанні іноземної мови у ВНЗ / І. Ю. Щербань // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 9. - С. 159-164. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання інформатизації освіти та пов'язані з нею можливості використання інформаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ України. Здійсненно історичний огляд використання комп'ютерів у навчальному процесі, окреслено коло законодавчих і нормативно-правових документів з питань застосування інформаційних технологій у навчально-пізнавальній діяльності учнів, студентів і педагогів. Визначено принципи запровадження комп'ютеризованого навчання на заняттях з іноземної мови, виокремлено переваги застосування комп'ютерних технологій під час вивчення іноземної мови та доведено їх позитивну роль у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Крупський Я. В. 
Перевірка ефективності використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / Я. В. Крупський. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 21 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/612/482

Описано основні етапи і зміст педагогічного експерименту з використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей. Отримано результати проведеного експерименту, що вказує на ефективність впровадження розробленої методики використання системи комп'ютерної алгебри Maple у вигляді навчальних Maple-тренажерів для підвищення мотивації учасників навчально-виховного процесу, встановлення зворотного зв'язку з кожним студентом на визначених етапах навчання, а також для розвитку практичних компетентностей з вищої математики студентів технічних спеціальностей.

Описаны основные этапы и содержание педагогического эксперимента по использованию учебных Maple-тренажеров для организации самостоятельной работы студентов технических специальностей. Полученные результаты проведенного эксперимента указывают на эффективность внедрения разработанной методики использования системы компьютерной алгебры Maple в виде учебных Maple-тренажеров для повышения мотивации участников учебно-воспитательного процесса, установление обратной связи с каждым студентом на определенных этапах обучения, а также для развития практических компетенций по высшей математике студентов технических специальностей.

The article describes the main stages and content of pedagogical experiment on the use of educational Maple-simulators for the organization of independent work of students of technical specialties. The results of the experiment show the effectiveness of the implementation of our methods using computer algebra system Maple as Maple-training simulators to increase the motivation of participants in the educational process, the establishment of feedback from each student at certain stages of training andpractical competencies development on higher mathematics of students of technical specialties.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Білоусова Л. І. 
Науково-практичні аспекти створення і впровадження електронного підручника для вищої школи [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Л. Е. Гризун. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 19 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/657/493

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена, з одного боку, об'єктивною практичною необхідністю розробки сучасних електронних засобів навчання і їх упровадження в практику вищої школи, а, з іншого боку, - наявністю значних педагогічних і технологічних проблем щодо якісного проектування таких засобів і дидактично зваженого та доцільного їх використання у процесі підготовки студентів. Мета статті полягає у висвітленні результатів науково-практичної роботи, проведеної авторами в напрямах дослідження ролі та місця електронного підручника в системі дидактичних засобів; розробки дидактичних засад створення електронного підручника на основі аналізу його дидактичних функцій і способів їх реалізації; визначення шляхів забезпечення ефективності навчання студентів з використанням електронного підручника. Окреслено перспективні завдання розвитку теорії електронного підручника для вищої школи.

Актуальность материала, изложенного в статье, обуславливается, с одной стороны, объективной необходимостью разработки современных электронных средств обучения и их внедрения в практику высшей школы, а, с другой стороны, - наличием значительных педагогических и технологических проблем, касающихся качественного проектирования таких средств и дидактически целесообразного их применения в процессе подготовки студентов. Цель статьи - в освещении результатов научно-практической работы, проведенной авторами в направлениях исследования роли и места электронного учебника в системе дидактических средств; разработки дидактических основ создания электронного учебника на базе анализа его дидактических функций; определения путей обеспечения эффективности обучения студентов с использованием электронного учебника. Очерчены перспективные задачи развития теории электронного учебника для высшей школы.

The relevance of the material stated in the paper is caused by objective needs of design contemporary electronic teaching aids and their application into practice of higher school on the one hand, and by the presence of considerable pedagogic and technological problems as for quality projecting of such aids and their reasonable use in the process of students' training. The aim of the paper is to cover results of scientific-practical work held by the authors in the areas of investigation role and place of an electronic textbook in the system of teaching aids; of development didactic base of electronic textbook design on the basis of its didactic functions analysis; of specifying ways of provision effectiveness of the students' training with application of an electronic textbook. Perspective tasks of development of the theory of electronic textbook for higher school are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Продайко М. Ю. 
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій як умова підвищення якості самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / М. Ю. Продайко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 5. - Бібліогр.: 14 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/661/537

Висвітлено різні підходи у сучасній педагогічній літературі щодо визначення поняття "самостійна робота" як специфічного виду навчально-пізнавальної діяльності. Розглянуто існуючі класифікації самостійних робіт з використанням можливостей засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Акцентовано увагу на класифікації Джуді Харріса, що грунтується на пізнавальній діяльності того, хто навчається, та видах самостійної роботи студентів з використанням можливостей засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто поняття web-квеста як спеціально організованого виду дослідницької діяльності, для виконання якої студенти здійснюють пошук інформації у мережі за вказаними адресами.

Освещены различные подходы в современной педагогической литературе относительно определения понятия "самостоятельная работа" как специфического вида учебно-познавательной деятельности. Рассмотрены существующие классификации самостоятельных работ с использованием возможностей средств информационно-коммуникационных технологий, особенно акцентировано внимание на классификации Джуди Харриса, основанной на познавательной деятельности учащихся и видах самостоятельной работы студентов с использованием возможностей средств информационно-коммуникационных технологий. Рассмотрено понятие web-квеста как специальным образом организованного вида исследовательской деятельности, для выполнения которой студенты осуществляют поиск информации в сети по указанным адресам.

The article highlights the different approaches in contemporary educational literature regarding the definition of "independent work" as a specific type of teaching and learning activities. Existing independent work classification using the possibilities of information and communication technologies, especially focusing attention on Judy Harris classification, based on cognitive activity of the student and the types of independent work of students using the possibilities of information and communication technologies are considered. It is explained the concept of web-quest as specially organized type of research, when the students are searching for information in the net by addresses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лановенко А. О. 
Розвиток інформаційної компетентності викладача інноваційного ВНЗ / А. О. Лановенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 155-161. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто зміст і методику формування професійно-педагогічної компетентності та її складової – інформаційної компетентності викладача та студента ВНЗ, а також, особливості побудови та використання в навчальному процесі електронного навчально-методичного комплексу.

Рассмотрено содержание и методику формирования профессионально-педагогической компетентности и ее составляющей – информационной компетентности преподавателя и студента ВУЗ, а также особенности построения и использования в учебном процессе электронного учебно-методического комплекса.

The content and methodology of professional teaching competence and its component – the information competence of teachers and students, as well as design features and educational use of electronic teaching complex.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ляхоцька Л. 
Застосування електронних технологій навчання у підвищенні кваліфікації керівників освіти / Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 58-60. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто підвищення кваліфікації керівників освіти за очно-дистанційною формою в кредитно-модульній системі організації навчального процесу, технологію організації та структурування змісту навчання дистанційного етапу. Висвітлено технологію електронного дистанційного навчання на першому та другому етапах підвищення кваліфікації керівників освіти районного (міського) рівня в межах Проекту "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Запроваджено методику самостійного вивчення слухачами дистанційного курсу навчальних модулів у Веб-класі під час підвищення кваліфікації керівників освіти за кредитно-модульною системою організації навчального процесу.

Рассмотрены процесс повышения квалификации руководителей образования очно-дистанционной формы обучения в кредитно-модульной системе организации учебного процесса, а также технология организации и структурирования содержания обучения дистанционного этапа. Освещена технология электронного дистанционного обучения на первом и втором этапах повышения квалификации руководителей образования районного (городского) уровня в рамках Проекта "Равный доступ к качественному образованию в Украине". Представлена методика самостоятельного изучения слушателями дистанционного курса учебных модулей в Веб-классе в процессе повышения квалификации руководителей образования по кредитно-модульной системе организации учебного процесса.

It's considered the process of training educational leaders part-distance learning in the credit-modular system of educational process and the technology organization and structuring learning content remote stages. It's discussed in detail the technology of electronic distance learning on the first and second stages of training educational leaders of the district (municipal) level, the project "Equal access to qualitative education in Ukraine". The technique of self-study distance learning course students study modules in the Web-class in the process of training educational leaders for credit-modular system of school organization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч481.290 + Ч489.514(4УКР)78 + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Андрощук І. 
Навчання e-learning як інноваційна стратегія професійного розвитку вчителів Польщі / І. Андрощук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 80-81. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ПОЛ)78 + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Сенчук Ж. 
Підготовка керівників до інформаційного супроводу управління інноваційними процесами в ЗНЗ / Ж. Сенчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 70-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано систему інформаційного супроводу й описано сутність етапів формування системи інформаційного забезпечення управління інноваційною діяльністю педагогів. Наведено таблицю формування інформаційних потоків управління інноваційною діяльністю педагогів ЗНЗ.

Освещена система информационного сопровождения, описана сущность этапов в формировании системы информационного обеспечения инновационной деятельности педагогов. Приведена таблица формирования информационных потоков управления инновационной деятельностью педагогов ОУЗ.

It's debated leadership training to the information support of management of innovation processes in the GPC. Clear up the system of information support, describe the nature of the stages in the formation of information management systems of innovation of teachers. Table shows the formation of information flows innovation management educators GPC.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського