Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.253.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Гусечко Л. В. 
Розробка електронного підручника як засобу реалізації модульного підходу у професійній підготовці фахівців / Л. В. Гусечко // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 5. - С. 38-46. - Бібліогр.: 13 назв - укp. - англ.

Висвітлено основні вимоги до розробки електронного підручника та відзначено запровадження інформаційних технологій навчання в освітній процес за реалізації модульного підходу у професійній підготовці фахівців. Задокументовано, що текстова інформація сторінок електронного підручника повинна містити мінімум текстової інформації, оскільки читання з екрана призводить до зниження сприйняття та засвоєння знань. Шрифт тексту повинен бути читабельним і забезпечувати сприйняття інформації без перенапруження. Запропоновано певне оформлення електронного підручника: гіперпосилання на інші електронні ресурси або довідникові матеріали, розміщення на сторінках електронного підручника графічної інформації або ілюстрації, відеофрагменти. Визначено, що застосування принципу наочності полегшує процес навчання.

Освещены основные требования к разработке электронного учебника и внедрение информационных технологий обучения в образовательный процесс при реализации модульного подхода в профессиональной подготовке специалистов. Проанализировано, что текстовая информация страниц электронного учебника должна вмещать минимум текстовой информации поскольку чтение с экрана приводит к снижению восприятия и освоения знаний. Шрифт текста должен быть читабельным и обеспечивать восприятие информации без перегрузки. Предложено и оформление электронного учебника: гиперпосылание на другие ресурсы или справочные материалы, размещение на страницах электронного учебника графической информации или иллюстраций, видеофрагменты. Определено, что применение принципа наглядности облегчает процесс обучения.

The article highlights the main requirements for the development of electronic textbooks and introducing information technology education in the educational process in the implementation of modular approach in the training of professionals. Determined that the application of the principle of visibility facilitates the learning process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Леганькова О. 
Общая характеристика структуры и содержания электронных учебно-методических комплексов для высшего педагогического образования / О. Леганькова // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2014. - Вип. 34. - С. 60-69. - Бібліогр.: 10 назв - укp.

Обозначена актуальность разработки электронных образовательных ресурсов для высшего педагогического образования в контексте изменения современной социокультурной ситуации. Дано обоснование понятия электронных учебно-методических комплексов на основании "Положения об электронном учебно-методическом комплексе по дисциплине для высших учебных заведений Республики Беларусь". Показана необходимость систематизации имеющихся наработок в области создания электронных учебно-методических комплексов, формировании единого подхода к выделению его компонентов, установление общей терминологической базы, требований к содержательному наполнению модулей. Проанализированы характеристики учебно-методических комплексов как средства развития личности студента. Описаны характеристики типичной структуры электронных учебно-методических комплексов. Дано сравнение понятий "учебный модуль", "модуль электронного учебно-методического комплекса". В структуре электронного учебно-методического комплекса представлены: справочно-информационный, контрольно-диагностический, интерактивный модули. Раскрыты содержание и требования к материалам справочно-информационного модуля электронного учебно-методического комплекса.

Обгрунтовано актуальність розробки електронних освітніх ресурсів для вищої педагогічної освіти в контексті сучасних змін соціокультурної ситуації. Подано обґрунтування поняття електронних навчально-методичних комплексів на підставі "Положення про електронний навчально-методичний комплекс із дисциплін для вищих навчальних закладів Республіки Білорусь". Показано необхідність систематизації наявних напрацювань щодо створення електронних навчально-методичних комплексів, формування єдиного підходу до окреслення його компонентів, визначення загальної термінологічної бази та вимог до змістового наповнення модулів. Проаналізовано характерні ознаки навчально-методичних комплексів як засобу розвитку особистості студента. Описано характеристику типової структури електронних навчально-методичних комплексів. Надано порівняння понять "навчальний модуль", "модуль електронного навчально-методичного комплексу".

In the article the topicality of electronic educational resources development for higher pedagogical education in the context of changes in a modern sociocultural situation is designated. The substantiation in the concept of electronic educational and methodical complexes on the basis of "Regulations on electronic educational and methodical complex on discipline for higher educational institutions in the Republic of Belarus" is given. The necessity of systematization the available practices in the sphere of creation of the electronic educational and methodical complexes, the formation of a unified approach to the allocation of its components, the establishment of the general terminology database and the requirements for content filling modules are shown. We analyzed the characteristics of electronic educational and methodical complexes as a means of the student's personality development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бессараб А. О. 
Підготовка електронного видання для забезпечення навчального процесу в університеті / А. О. Бессараб, І. Ю. Антоненко, В. І. Семенець // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 77-84. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено особливості створення та використання електронних видань як одного із засобів забезпечення навчального процесу в університеті. Протестовано можливості створення електронного видання у форматі EPUB.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пономаренко В. 
Системний підхід до організації підготовки та видання електронної мультимедійної інтерактивної навчальної літератури у вищих навчальних закладах / В. Пономаренко, В. Анохін // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 831. - С. 3-8. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто основні підходи щодо організації системи підготовки та видання сучасної електронної навчальної літератури власними силами у вищому навчальному закладі за умов обмежених можливостей на прикладі організації робіт у ХНЕУ ім. С. Кузнеця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шкіль О. 
Технологія проведення експертизи електронних навчальних матеріалів для дистанційного навчання / О. Шкіль, В. Каук, К. Пуголовок // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 831. - С. 16-22. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Викладено наявну технологію проведення експертизи якості матеріалів для дистанційного електронного навчання. Наведено правила та механізми, що надають змогу скоротити витрати часу під час проведення експертиз.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сусь Б. 
Інтерактивні демонстрації в інформаційних технологіях / Б. Сусь, Н. Тмєнова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 831. - С. 35-40. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Показано, що самостійну навчальну та дослідницьку діяльність студентів можна активізувати через застосування різних форм і методів навчання за допомогою електронних навчальних посібників, що містять інтерактивні демонстрації, та залучення студентів до проведення відповідних нескладних дослідів. Для прикладу розглянуто електронний курс з комп'ютерної графіки, а саме вивчення концепцій колірних моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Стахів М. Р. 
Навчальні е-посібники для ВНЗ: поліфункціональний характер використання / М. Р. Стахів // Поліграфія і вид. справа. - 2017. - № 1. - С. 200-208. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Охарактеризовано роль електронних видань у навчальному процесі та зміну інструментальної парадигми з розвитком технічного обладнання для відтворення контенту. Проаналізовано особливості внутрішнього наповнення та зазначено поліфункціональний характер використання електронних навчальних видань на прикладі інтерактивного навчального посібника Артема Захарченка "Інтернетмедіа".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Манейло О. Ю. 
Особливості укладання сучасних методичних посібників в системі роботи зі студентами / О. Ю. Манейло // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 221-224. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему модернізації навчального процесу на денних і заочних відділеннях ВНЗ у концепції розробки та використання електронних методичних посібників. Функції навчання здійснюються шляхом обміну інформацією між суб'єктами навчання, який іноді опосередкується засобами навчання. Правильна організація цієї діяльності створює умови для активного й успішного навчання. Досліджено особливості та переваги використання електронних методичних посібників, які значно розширюють можливості студентів, і надано ряд рекомендацій і основних принципів розробки таких посібників. Під час дослідження зроблено висновок, що проблема інтегрування в європейський освітній простір передбачає постійний пошук і впровадження найбільш дієвих носіїв інформатизації для студентів і викладачів. Особливістю застосування результатів наукового пошуку є необхідність поступово-послідовної системи включення нових форм і методів навчання студентів. Головне - поєднати все краще, що є в українському та європейському освітньому просторах. Вирішувати проблему розробки та використання електронних методичних посібників треба системно та в досить короткий термін, оскільки потреби в таких посібниках постійно зростають. Безумовно, далеко не всі викладачі беруть участь у розробленні таких посібників, проте кожен працює над створенням навчально-методичного забезпечення свого предмета, отже, викладені підходи можна використати як модель.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського