Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.288$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 88
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Коджа Т. І. 
Автоматизована система управління та контролю знань в процесі навчання : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / Т. І. Коджа; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2003. - 20 c. - укp.

Розроблено моделі представлення знань і принципи побудови спеціалізованих баз даних тестових завдань, які дають змогу формувати питання відповідно до рівнів пізнавальної діяльності людини незалежно від семантики предметних галузей. Одержано співвідношення системи нечітких логічних висловлювань для диференціації оцінки результатів комп'ютерного тестування. Установлено залежність мінімальної кількості питань, що забезпечують об'єктивність оцінки результатів тестування у взаємозв'язку з якістю засвоєння навчального матеріалу. Розроблено адаптивну стратегію комп'ютерного тестування, що дає змогу скоротити число питань тесту та зменшити час використання ресурсів мережі для керування та контролю знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ч484(4УКР)764 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оксамитна Л. П. 
Методи та засоби самоорганізації моделі знань в автоматизованих системах контролю знань та навчання : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / Л. П. Оксамитна; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2003. - 18 c. - укp.

Створено адаптивні системи контролю знань та навчання з метою використання в технологіях автоматизованого й адаптивного навчання, що базуються на методах та засобах самоорганізації моделі знань особи, яка навчається, шляхом моделювання процесів інфомаційної взаємодії в предметній області навчання. Розроблено методи моделювання знань даних осіб з використанням методик, пов'язаних з вимірюванням рівня знань та простеженням за трансформуванням їх у процесі навчання. Для адаптації технології опитування чи навчання до рівня та розподілу знань осіб, що навчаються, в предметній області дисципліни побудовано метод самоорганізації моделі знань. Для одержання точної оцінки ефективності автоматизованої системи контролю знань і навчання (АСКЗН) з використанням модуля самоорганізації моделі знань розроблено математичну модель оптимізації часу опитування осіб, які навчаються, а також програмне забезпечення та структуру бази даних модуля самоорганізації моделі знань АСКЗН. Проведені дослідження дають змогу підвищувати ефективність навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + З970.826-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коноваленко О. Є. 
Адаптивний автоматизований контроль знань / О. Є. Коноваленко, В. О. Брусенцев // Системи оброб. інформації. - 2007. - Вип. 3. - С. 150-152. - Библиогр.: 2 назв. - укp.

Зазначено, що планування й організація проведення контролю, визначення типів питань і відбір завдань для перевірки знань студентів, формування набору питань і завдань для опитування, визначення критеріїв оцінки виконання кожного завдання та контрольної роботи в цілому й інші проблеми складають основу автоматизованого комп'ютерного контролю знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романенко І. О. 
Розробка тестів з використанням засобів обчислювальної техніки / І. О. Романенко, В. Ф. Столбов, І. В. Рубан, В. Ф. Третяк // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2007. - Вип. 2. - С. 119-125. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з розробкою тестів з використанням засобів обчислювальної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пархоменко Н. О. 
Розробка оцінки якості навчального процесу в вищому навчальному закладі методом науково-технічного прогнозування : автореф. дис... канд. техн. наук / Н. О. Пархоменко; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Досліджено проблему забезпечення якості навчального процесу ВНЗ шляхом розробки механізму короткострокового прогнозування та створення інтелектуальної інформаційної технології вдосконалення навчального процесу. Розроблено новий формалізований метод і теоретичні положення стосовно процесу моніторингу та системного аналізу навчального процесу у ВНЗ. Запропоновано метод побудови прогностичних математичних моделей оцінки якості освіти у ВНЗ. Запропоновано спосіб структурування інформації та створення бази даних і бази знань щодо оцінки якості освіти у ВНЗ з використанням можливостей штучного інтелекту. Розроблено та реалізовано гнучку інтелектуальну технологію вдосконалення навчального процесу на базі методики, яка передбачає використання сучасних високоефективних комп'ютерних засобів і технологій штучного інтелекту, що дозволяє швидко реагувати на зміни у якості навчального процесу у ВНЗ. На базі розробленого методу, моделей, алгоритмів, методик та інтелектуальної технології вдосконалення навчального процесу створено програмні модулі обробки інформації та здійснено їх практичне впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ноздренков В. С. 
Моделі та засоби оцінювання знань за допомогою гібридної нечітко-нейронної інформаційної технології : Автореф. дис... канд. техн. наук / В. С. Ноздренков; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Розроблено інформаційну модель процесу автоматизованої оцінки знань, яка допомагає враховувати час, витрачений на виконання конкретного завдання. Відзначено, що використання математичного апарату теорії нечітких множин та нечіткої логіки дозволяє формалізувати евристичні методи викладача під час підсумкового оцінювання знань. Описано модель автоматизованої адаптації параметрів системи оцінки знань до вимог конкретного викладача за допомогою гібридної нечітко-нейронної інформаційної технології, а також модель коригування поточної оцінки знань з урахуванням часу, витраченого на виконання конкретного завдання, яка реалізована системою нечіткого логічного висновку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ашеров А. Т. 
Управление качеством учебно-познавательной деятельности студентов при компьютерном обучении. [Ч. 2. Стратегии обучения и контроля] / А. Т. Ашеров // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 16-26. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Сформулирована основная задача управления качеством учебно-познавательной деятельности студентов в электронной среде как задача выбора стратегий в управляемом полумарковском процессе. Для выбора стратегий использован алгоритм динамического программирования Ховарда, позволяющий для каждого уровня обученности студента выбрать оптимальный вариант управления учебным процессом.

Сформульовано основну задачу управління якістю навчально-пізнавальної діяльності студента у електронному середовищі як задачу вибору стратегій у керованому напівмарківському процесі. Для вибору стратегій використано алгоритм динамічного програмування Ховарда, що дозволяє для кожного етапу навченості студента визначити оптимальний варіант управління навчальним процесом.

The task of the management of learning-cognitive activity quality of students in the electronic environment sphere as a task of choosing strategies in controlled semi-markovskiy process is formulated in this article. For choosing strategies it was used the algorithm of Howard dynamic programming, which allows to assign management of the educational process at each state of student's training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Осадчий В. В. 
On-line сертифікація навчання фахівців - провідна технологія сучасності / В. В. Осадчий, Г. О. Котова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 2. - С. 97-99. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто проблему сертифікації фахівців за допомогою Інтернету, плюси та мінуси такого підходу, запропоновано вимоги до програмного засобу, що функціонує у мережі Інтернет, для здійснення процесу сертифікації фахівців у різних галузях.

Рассмотрены проблема сертификация специалистов средствами Интернет, плюсы и минусы такого подхода, требования к программного средству, которое функционирует в сети Интернет, для проведения процесса сертификации специалистов в разных областях.

In the article is examined a problem certification of specialists by the tools Internet, pluses and minuses of such approach are examined, the requirements are offered to program to the tool which functions in the network Internet, for conducting of process of certification of specialists in different regions.


Ключ. слова: сертифікація, Інтернет, он-лайн центри сертифікації
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + З970.312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кириленко Е. Г. 
Разработка тестовых заданий для компьютерного тестирования : Учеб. пособие / Е. Г. Кириленко. - Х. : Издат. центр "ХАИ", 2007. - 129 c. - Библиогр.: с. 124-126 - рус.

Изложена методика разработки и анализа качества теста и тестовых заданий с учетом требований компьютерного тестирования. Рассмотрены основные формы тестовых заданий и рекомендации по их применению, а также проанализированы их возможные дефекты. Изложены последовательность разработки компьютерных тестов, приведены методы оценивания и учета их результатов. Освещены особенности формирования матрицы результатов тестирования, расчета проходного балла в соответствии с методами Ангоффа, Эбеля, Хофсти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Методичні рекомендації до проведення підсумкового тестового контролю / уклад.: О. К. Пандорін, В. В. Федько; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2007. - 31 c. - Бібліогр.: с. 30. - укp.

Розглянуто особливості роботи комп'ютерної системи тестування знань "ХаркоКвест", яка дозволяє кільком сотням студентів одночасно складати іспит. Описано засоби підготовки тестів у цій системі, проведення поточного та підсумкового тестування, одержання звітів різної детальності.

Рассмотрены особенности работы компьютерной системы тестирования знаний "ХарькоКвест", позволяющей нескольким сотням студентов одновременно сдавать экзамен. Описаны средства подготовки тестов в этой системе, проведения текущего и итогового тестирования, получения отчетов разной детальности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1р30

Шифр НБУВ: Р110361 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Впровадження нових інформаційних технологій навчання : зб. наук.-метод. пр. наук.-метод. конф., 11 - 12 жовт., 2007 р., Харків / МОН України, Наук.-метод. центр вищ. освіти. - Х., 2007. - 128 c. - укp.

Розглянуто питання впровадження інформаційних технологій та інноваційних форм навчання у ВНЗ України, зокрема, тестування й інтерактивного програмного лабораторного комплексу для самостійної роботи. Досліджено досвід використання електронних засобів навчання та перевірки знань на кафедрі експертизних технологій та екологічної безпеки національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського "ХАІ". Розкрито психолого-педагогічний аспект використання інформаційних технологій у навчальному процесі. Висвітлено перспективи розвитку дистанційного навчання в Україні. Розроблено методику комплексного оцінювання якості електронних навчальних завдань. Проаналізовано особливості підготовки викладачів у Відкритому університеті Великої Британії. Запропоновано метод автентифікації користувачів системи дистанційного навчання на базі ценралізованого LDAP-сервера. Розглянуто інформаційно-технологічні аспекти дистаційної освіти у Національному гірничому університеті. Наведено відомості про сучасні автоматизовані системи інформаційного забезпечення навчального процесу у ВНЗ. Досліджено актуальні організаційно-технологічні проблеми ВНЗ як організації інформаційного типу. Описано факультетську систему управління якістю навчального процесу. Розкрито можливості використання інформаційних технологій для створення автоматизованої системи діловодства у деканаті. Розглянуто структуру й особливості VBA-EXCEL-програми автоматизованого обчислення щорічного навчального навантаження кафедри й університету.

Рассмотрены вопросы внедрения информационных технологий и инновационных форм обучения в ВУЗ Украины, в частности, тестирования и интерактивного программного лабораторного комплекса для самостоятельной работы. Исследован опыт использования электронных средств обучения и проверки знаний на кафедре экспертизных технологий и экологической безопасности национального аэрокосмического университета им. М.Е. Жуковского "ХАИ". Раскрыт психолого-педагогический аспект использования информационных технологий в учебном процессе. Освещены перспективы развития дистанционного обучения в Украине. Разработана методика комплексного оценивания качества электронных учебных заданий. Проанализированы особенности подготовки преподавателей в Открытом университете Великой Британии. Приведен метод автентификации пользователей системы дистанционного обучения в Национальном горном университете. Изложены сведения о современных автоматизированных системах информационного обеспечения учебного процесса в ВУЗ. Исследованы актуальные организационно-технологические проблемы ВУЗ как организации информационного типа. Описана факультетская система управления качеством учебного процесса. Раскрыты возможности использования информационных технологий для создания автоматизированной системы делопроизводства в деканате. Рассмотрены структура и особенности VBA-EXCEL-программы автоматизированного вычисления ежегодной учебной нагрузки кафедры и университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я431 + Ч481.288.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Федорук П. И. 
Модели и методы диагностики знаний с использованием адаптивных тестов / П. И. Федорук // Управляющие системы и машины. - 2007. - № 5. - С. 68-75. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Описаны основные модели и методы диагностики знаний с использованием адаптивных критериально-ориентированных тестов. Рассмотрены существующие шкалы оценок в диагностическом тестировании, позволяющие переменный характер измеряемой величины последовательно приблизить к объективным оценкам уровня знаний студентов. Представлен процесс объективной оценки значения параметра, характеризующий уровень знаний студентов, а также его значение в индивидуальной шкале.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Федорук П. І. 
Технологія визначення оптимального часу тестування в адаптивних системах контролю знань / П. І. Федорук // Искусств. интеллект. - 2007. - № 3. - С. 295-301. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Описано технологію визначення оптимального часу тестування в адаптивних системах контролю знань, яка складається з декількох етапів: поділ групи, що проходить тестування, на три категорії; перевірка гіпотези про нормальний розподіл часу в кожній групі, використовуючи критерій Пірсона; проходження другої спроби тестування з визначеним оптимальним часом; визначення рангового кореляційного зв'язку між оцінками двох тестів. Використання даної технології дозволить об'єктивно оцінювати рівень знань студентів, що значною мірою залежить від індивідуальних особливостей і здібностей тих, хто навчається, та від правильної організації навчального процесу, індивідуалізації навчання, рівня наданого матеріалу, об'єктивності контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Маклакова Г. Г. 
Оптимизация процесса тестирования знаний методами комбинаторного планирования эксперимента / Г. Г. Маклакова // Управляющие системы и машины. - 2007. - № 2. - С. 56-62. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы оптимизации компьютерной оценки знаний студентов, для чего использованы методы теории планирования эксперимента. Показана эффективность комбинаторных методов планирования. Описана система тестирования знаний на основе ортогональных латинских квадратов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Заміховський Л. М. 
Аналіз вимог до програмного забезпечення систем тестування рівня знань студентів / Л. М. Заміховський, В. П. Якубовський // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Число. - 2008. - № 1. - С. 266-272. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто засоби взаємодії між викладачем і студентом за дистанційної форми навчання. Проаналізовано вимоги до програмного забезпечення систем тестування рівня знань студентів як за дистанційного, так і традиційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ящун Т. В. 
Автоматизована система тестування для дистанційного навчання / Т. В. Ящун, І. С. Олендаренко, Ю. В. Омелаєнко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 147-156. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Викладено методичні та програмні основи розроблення автоматизованої системи тестування для дистанційного навчання. Особливостями системи є використання сучасної програмної платформи ASP.Net та реалізація випадкового формування послідовності тестових завдань. Розроблена система може бути корисна викладачам різних дисциплін у ВНЗ.

Изложены методические и программные основы разработки автоматизированной системы тестирования для дистанционного обучения. Особенностями системы являются использование современной программной платформы ASP.Net и реализация случайного формирования последовательности тестовых заданий. Разработанная система может быть полезна преподавателями различных дисциплин в ВУЗ.

The work deals with the description of methodical and programme principles of automated testing system for distance education. The system is characterized by the use of the modern ASP.Net programme platform and random testing assignment succession. The developed system can be used by teachers of different disciplines in higher education establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лазарук Г. 
Комп'ютерне тестування як засіб перевірки якості знань з іноземної мови студентів ВТНЗ / Г. Лазарук // Вища освіта України. - 2008. - № 3. - С. 43-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання комп'ютерних тестів і тестового контролю для перевірки якості знань студентів як найбільш уніфікованої, загально визначеної форми контролю якості підготовки фахівців.

Обосновано целесообразность использования компьютерных тестов и тестового контроля для проверки качества знаний студентов как наиболее унифицированной, общеизвестной формы контроля качества подготовки специалистов.

Focuses on the expediency of computer testing usage for the students' foreign language quality control as the most unified, generally know form of control of the specialists' training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Зарицька О. Л. 
Використання комп'ютерних тестів для оцінювання навчальних досягнень студентів під час вивчення курсу "бази даних та інформаційні системи" / О. Л. Зарицька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 40. - С. 120-124. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито етапи створення та результати впровадження комп'ютерної тестової методики під час вивчення курсу "Бази даних та інформаційні системи" студентами спеціальності "Інформатика" фізико-математичного факультету Житомирського державного університету. Створення та використання комп'ютерних тестів відбувалося за умов впровадження в навчальний процес кредитно-модульної системи.

Расскрыты этапы создания и результаты внедрения компьютерной тестовой методики в процессе изучения курса "Базы данных и информационные системы" студентами специальности "Информатика" физико-математического факультета Житомирского государственного университета. Создание и использование компьютерных тестов происходило в условиях внедрения в учебный процесс кредитно-модульной системы.

The article discloses the creation stages and the introduction results of the computer test methodology during "Databases and Information Systems" course learning by Computer Science students at the Physics-Mathematics department of Zhytomyr State University.The creation and use of the computer tests took place in the conditions of credit-module system introduction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + З970 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Томашевський О. 
Інтерактивні Web-тести для проведення модульного контролю / О. Томашевський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 3. - С. 148-156. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто процеси автоматизації модульного тестування у ВНЗ як засобу контролю знань студентів. Висвітлено етапи вдосконалення засобів обчислювальної техніки (інтеграція інформації, введення пошукових механізмів, мультімедіа, розробка електронних систем контролю знань) та становлення інтелектуалізації навчальних систем, коли система навчання і тестування перетворюється у повноцінний навчальний процес на рівні "студент - викладач", дозволяє покращити якість дистанційного навчання (ДН). Визначено вимоги, що висуває до викладача створення навчальних матеріалів для ДН у Web. Описано елементи управління для програми тестування (форми, поля вводу тексту, перемикачі, списки, кнопка незалежної фіксації), процес їх побудови та алгоритм функціонування програми, що реалізується у 10 етапів.

Рассмотрены процессы автоматизации модульного тестирования в ВУЗ как средства контроля знаний студентов. Освещены этапы усовершенствования средств вычислительной техники (интеграция информации, введение поисковых механизмов, мультимедиа, разработка электронных систем контроля знаний) и становление интеллектуализации учебных систем, когда система обучения и тестирования превращается в полноценный учебный процесс на уровне "студент - преподаватель", позволяет улучшить качество дистационного обучения (ДО). Определены требования, предъявляемые к преподавателю созданием учебных материалов для ДО в Web. Описаны элементы управления для программы тестирования (формы, поля ввода текста, переключатели, списки, кнопка независимой фиксации), процесс их построения и алгоритм функционирования программы, реализуемой в 10 этапов.

A question of the module testing process automation at higher educational institution is considered. The modern state of the problem and methods of it possible solving is analyzed. The description of the basic components and stages of the interactive testing program design is suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Колгатін О. 
Експериментальне дослідження впливу коливань уваги на результати комп'терного тестування / О. Колгатін // Вища освіта України. - 2008. - № 1. - С. 83-90. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проведено експериментальне дослідження уваги студентів у процесі оцінювання їх навчальних досягнень з використанням автоматизованої системи педагогічної діагностиками. Проаналізовано результати виконання завдань, спеціально розроблених для моніторингу уваги. Визначено вплив коливань уваги на тестові результати. Досліджено зв'язок між рівнями уваги, тренуванням перед тестуванням і тривалістю виконання завдання. Обгрунтовано необхідність враховувати індивідуальний темп виконання завдань за допомогою автоматизованої системи, що дозволить підвищити рівень валідності тестових результатів.

Проведено экспериментальное исследование внимания студентов во время определения их учебных достижений с использованием автоматизированной системы педагогической диагностики. Проанализированы результаты выполнения заданий, специально разработанных для мониторинга внимания. Определено влияние колебаний внимания на тестовые результаты. Исследована связь уровней внимания, тренировки перед тестированием и длительности выполнения задания. Обоснована необходимость учитывать индивидуальный темп выполнения заданий с помощью автоматизированной системы, что позволит повысить уровень валидности тестовых результатов.

The research on students's attention at measuring their konwledge and skills with use of the automated pedagogical diagnostics system is conducted. Effect of the attention fluctuations on the test results is determined, correlation between tasks, which was specially designed for the attention monitoring.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15-4 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського