Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (33)Книжкові видання та компакт-диски (246)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.290$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 442
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Каптерев А. И. 
Университетская кафедра как системообразующая структура виртуального образовательного пространства / А. И. Каптерев // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 7-я Междунар. конф. "Крым- 2000". - 2000. - 2. - С. 16-19. - рус.

Предложен новый подход к использованию телекоммуникаций в педагогическом процессе на информационных факультетах вузов культуры. Рассмотрен опыт кафедры виртуальных коммуникаций Московского государственного университета культуры и искусств по созданию единого виртуального образовательного пространства с применением технологий дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344507/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Pourciau L. J. 
The Status and Assessment of Internet-Based Distance Education / L. J. Pourciau // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 7-я Междунар. конф. "Крым- 2000". - 2000. - 2. - С. 10-13. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Сучасна система вищої освіти США та багатьох інших країн включає використання Інтернет, з метою охоплення студентів, які, з певних причин, не можуть особисто відвідувати заняття безпосередньо в університеті. Обгрунтовано застереження і проаналізовано "підводні камені", які необхідно взяти до уваги університетам та інститутам, бажаючим практикувати навчання за допомогою Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344507/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Барановська Л. В. 
Методична підготовка викладацького складу до проведення навчання студентів професійного вербального спілкування / Л. В. Барановська // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1 . - С. 9-21. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто систему методичної підготовки викладачів вищих аграрних закладів до навчання студентів професійного вербального спілкування. Увагу акцентовано на удосконаленні їх мовних знань, практичних мовних умінь і навичок. Зазначено, що викладач є головною фігурою у підготовці фахівців, має добре володіти різними підходами до складання навчальних програм з дисциплін, знати структуру, вимоги до форми та змісту студентських курсових і дипломних робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кухаренко В. Н. 
Практикум дистанционного обучения : Учеб. пособие / В. Н. Кухаренко, А. С. Молодых, С. А. Третьяк; ред.: В. Н. Кухаренко; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2001. - 124 c. - рус.

Запропоновано орієнтований зміст уроків з програмного забезпечення, зокрема, з Windows, Word, Microsoft Power Point, Microsoft Front Page. Проаналізовано загальну структуру Internet, розглянуто принципи організації електронної пошти. Наведено загальну характеристику мови HTML. Розглянуто формати GIF, JPEG, PNG. Подано приклади презентацій у Power Point, а також у вигляді html-файлів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3-34я7 + Ч481.290я73

Шифр НБУВ: ВА616765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лапішко М. Л. 
Методичні аспекти формування економічного мислення в умовах дистанційного навчання / М. Л. Лапішко, Л. С. Співак // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 58-63. - укp.

Розглянуто основні риси сучасного економічного мислення: науковість, реалістичність, критичність, аналітичність, творчість, гнучкість, конструктивність, масштабність, динамічність. Наведено схему контролювання знань студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + У.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Левченко В. Л. 
Дистанційне навчання як сфера самостійної роботи студентів / В. Л. Левченко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 200-203. - укp.

Розглянуто основи, педагогічні особливості, умови організації та практичні проблеми дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Безносюк О. О. 
Система модульно-рейтингового контролю успішності студентів (на матеріалах підготовки офіцерів запасу у вищих навчальних закладах) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Безносюк; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 22 c. - укp.

Розглянуто функції та види контролю знань, умінь і навичок студентів у історичному аспекті. Розкрито суть і зміст процесу контролю шляхом застосування структурно-логічного підходу. Проаналізовано сучасний стан модульно-рейтингового контролю успішності студентів у вищих навчальних закладах різних типів. Обгрунтовано доцільність тестування як основного елементу модульно-рейтингової системи контролю успішності. Визначено основні принципи, запропоновано види перевірки знань студентів, методи та форми контролю. За результатами експериментального дослідження доведено, що модульно-рейтингова система контролю за успішністю студентів дозволяє інтенсифікувати, індивідуалізувати та диференціювати навчальний процес, що сприяє підвищенню його ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ц4,8(4Укр)390.3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Смовженко Т. С. 
Сфери використання дистанційного навчання / Т. С. Смовженко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Описано класифікацію ступеня відкритості програм дистанційного навчання та запропоновано шляхи його використання (як власне самостійне навчання, навчання в групі певного навчального закладу, а також для всіх видів освіти). На підставі застосування окремих елементів дистанційного навчання встановлено можливість значного підвищення ефективності навчання, поліпшення індивідуальних здібностей, формування вміння мислити критично, аналітично та творчо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Жулкевська В. О. 
Сучасні інформаційно-комп'ютерні можливості дистанційного навчання при вивченні іноземних мов / В. О. Жулкевська // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 180-183. - укp.

Проаналізовано можливості використання комп'ютера в програмі дистанційного навчання під час вивчення іноземної мови. Доведено, що якісно новий рівень і підвищення ефективності навчання забезпечує інформатизація навчання та впровадження нових освітніх технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ш481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Попович О. В. 
Педагогічні умови впровадження модульно-тьюторської технології навчання (на матеріалі вивчення філософсько-політологічних дисциплін студентами технічних спеціальностей) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Попович; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2001. - 23 c. - укp.

Комплексно досліджено проблеми створення модульно-тьюторської технології навчання на матеріалі вивчення філософсько-політологічних дисциплін студентами технічних спеціальностей. Розглянуто новий концептуальний напрямок реформування вищої освіти в Україні - модульно-тьюторське навчання. Науково обгрунтовано тенденцію становлення модульно-тьюторської технології навчання та подано її методологічний аналіз з позицій системного підходу. Проаналізовано принципи, категорії та поняття нової експериментальної технології навчання. Охарактеризовано основний компонент інноваційного програмово-методичного забезпечення новітньої технології навчання - тьюторіал. Розроблено алгоритм побудови модульно-тьюторських програм вивчення гуманітарних дисциплін. Запропоновано методичні рекомендації, апробовані у системі вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Фоменко Н. А. 
Дидактичні аспекти дистанційного навчання / Н. А. Фоменко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 163-169. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито сутність дистанційного навчання як виду. Розглянуто його дидактичні можливості та методичні особливості, технологію та соціальну значимість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бекер С.  
Ситуаційна методика навчання: теорія і практика / С. Бекер, Д. Бьорер, В. Ян, Г. Каніщенко, В. Майкелоніс; Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні, Центр інновацій та розв., Програма поширення ситуац. методики навчання. - К. : Центр інновацій та розвитку, 2001. - 191 c. - укp.

Висвітлено питання ситуаційної методики навчання, зокрема, її місце у сучасній системі освіти. Запропоновано класифікацію компонентів ситуаційної вправи. Розглянуто кейс-метод як специфічний метод навчання, що застосовується для розв'язання властивих йому освітніх задач, а також як спосіб мислення викладача, його особливу парадигму. З використанням ситуаційних вправ і визначенням цілей кейс-методу проаналізовано особливості планування навчального курсу.

Освещены вопросы ситуационной методики обучения, в частности, ее место в современной системе образования. Предложена классификация компонентов ситуационного упражнения. Рассмотрен кейс-метод как специфический метод обучения, использующийся для решения свойственных ему образовательных задач, а также как способ мышления преподавателя, його особенная парадигма. С учетом ситуационных упражнений и определения их целей проанализированы особенности планирования учебного курса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тимошенко О. В. 
Гнучке навчання як поступовий перехід до дистанційного навчання / О. В. Тимошенко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 196-199. - укp.

Визначено перспективність гнучкого навчання - поєднання традиційного з сучасними технологіями. Висвітлено переваги цієї форми навчання, його складові та очікувані результати.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Собаєва О. В. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів в умовах дистанційного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. В. Собаєва; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 19 c. - укp.

Досліджено організацію активної пізнавальної діяльності студентів у дистанційному навчанні, запезпечену комп'ютерними засобами. Розкрито поняття дистанційного навчання, виявлено його позитивні можливості та проблеми впровадження. Обгрунтовано дидактичні особливості використання комп'ютерних засобів. Розроблено та впроваджено у навчальний процес педагогічну технологію дистанційного навчання, спрямовану на активізацію пізнавальної діяльності студентів, що забезпечує активне співробітництво студентів і викладачів у віртуальному навчальному просторі. Розроблено й апробовано діагностичний комплекс критеріїв оцінювання рівня пізнавальної активності студентів за умов дистанційного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Костельна Л. І. 
Професійна підготовка студентів вищих професійних училищ в умовах модульної технології навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Костельна; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2002. - 19 c. - укp.

Вперше визначено педагогічні умови підвищення якості професійної підготовки студентів вищих професійних училищ за умов модульної технології навчання (різнорівневий підхід до організації та оцінки навчально-виробничої діяльності студентів, диференціація та інтеграція навчання, робота малими групами, тьюторське навчання, використання частково-пошукових і дослідницьких методів і прийомів; індивідуалізація, орієнтація навчального процесу на творчі рівні пізнавальної самостійної діяльності студентів). Розроблено та обгрунтовано критерії визначення якості професійної підготовки студентів: спрямованість особистості студента на майбутню професійну діяльність, рівень теоретичних знань, рівень практичної навчально-виробничої діяльності, темпи просування до максимально можливого результату. Розвинуто методику різнорівневого рейтингового контролю знань студентів вищих професійних училищ за умов модульної технології навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Москалюк С. С. 
Теоретико-категорный анализ системы информационного обеспечения дистанционного обучения и научно-технической кооперации / С. С. Москалюк // Электронные информационные ресурсы: проблемы формирования, обработки, распространения, защиты и использования - 2002. - К., 2002. - С. 69-70. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:



      
Категорія:    
18.

Філіпова Л. 
Організація дистанційного навчання у вищій школі бібліотечних та інформаційних наук Іллінойського університету / Л. Філіпова // Вісн. Кн. палати. - 2002. - № 7. - С. 45-47. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73р31(7Сое)13 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Кузяева С. Р. 
Новые информационные технологии как неотъемлемый компонент структуры дистанционного обучения / С. Р. Кузяева // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 1. - С. 328-321. - рус.

Проаналізовано значення інформаційних технологій для максимальної реалізації переваг дистанційної освіти (ДО). На відміну від інших форм в ДО технічні засоби здійснення навчальної діяльності стають не допоміжним, а невід'ємним компонентом освітньої структури. У ДО використовуються різні методики (Case-технологія, CD-ROM-технологія, мережева технологія, Інтернет-технологія та технологія віртуального університету), відповідно до яких створюється інформаційно-предметний супровід. Розглянуто складові комплексу методичного забезпечення, особливу увагу приділено вибору оптимальних способів реалізації на базі науково-інформаційних технологій змістової компоненти навчання.

Проанализировано значение информационных технологий для максимальной реализации преимуществ дистанционного образования (ДО). В отличие от других форм в ДО технические средства осуществления учебной деятельности становятся не вспомогательным, а неотъемлемым компонентом образовательной структуры. В ДО используются различные методики (Case-технология, CD-ROM-технология, сетевая технология, интернет-технология и технология виртуального университета), в соответствии с которыми создается информационно-предметное сопровождение. Рассмотрены составляющие комплекса методического обеспечения, особое внимание уделено выбору оптимальных способов реализации на базе НИТ содержательной компоненты обучения.

The role of information technologies in providing maximum realization of the remote training (RT) advantages is discussed. In contrast to other forms of training, RT are the essential, rather than just supporting, component of educational structure. RT uses various methods (Case-technology, CD-ROM technology, network technology, internet-technology, and virtual university technology). In accordance with these methods, information objective accompaniment shapes. The components of methodological support are examined, and special attention is given to choosing optimal ways of realizing the training content component on the basis of NIT.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Морзе Н. В. 
Технологія організації роботи в групах у дистанційному навчанні / Н. В. Морзе // Вісн. Акад. праці і соц. відносин Федер. профспілок України. - 2002. - № 4. - С. 216-221. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69880 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського