Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (32)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.328$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Підбуцька Н. В. 
Теорія і практика професійно-особистісного саморозвитку студентів : монографія / Н. В. Підбуцька, В. Є. Михайличенко, Л. М. Грень; "Харківський політехнічний інститут", національний технічний університет. - Харків : Бровін О. В, 2024. - 254 c. - Бібліогр.: с. 249-254 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА871152 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Головко В. А. 
Педагогічний супровід професійного самовиховання іноземних студентів у вищих технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. А. Головко; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Теоретико-експериментально досліджено проблеми здійснення педагогічного супроводу професійного самовиховання іноземних студентів у технічних ВНЗ. Визначено сутність понять "професійне виховання" та "професійне самовиховання". Проаналізовано змістове наповнення структурних компонентів професійної готовності студентів. Охарактеризовано організацію процесу професійного самовиховання в технічному ВНЗ. Розкрито особливості професійного самовиховання таких студентів у технічних ВНЗ та реалізації педагогічного супроводу цього процесу. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено умови здійснення педагогічного супроводу професійного самовиховання іноземних студентів у технічних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маслюк К. 
Стан сформованості культури особистісного самовизначення студентів педагогічних університеів / К. Маслюк // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 111–116. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість особистісного самовизначення, розкрито сутність культури особистісного самовизначення. Уточнено поняття "культура особистісного самовизначення студентів" як інтегративного утворення, що передбачає усвідомлення людиною самої себе, своєї індивідуальності та універсальності.

Обосновано значение личностного самоопределения, раскрыта сущность культуры личностного самоопределения. Уточнено понятие “культура личностного самоопределения студентов” как интегративного образования, которое предусматривает осознание человеком самого себя, своей индивидуальности и универсальности.

Importance of personality self­determination is reasonable, essence of culture of personality self­determination, that envisages the search of own “internal essence”, acquisition of the valued­semantic unity and its realization is exposed. Personality accepts displace, inwardly necessary in a certain period of life that create the prospect of personality development, direct further motion of its existence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуцол Л. 
Значення студентського самоврядування у процесі самореалізації особистості / Л. Гуцол // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 17. - С. 52-57. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв) - укp.

Висвітлено проблеми самореалізації студентської молоді у ВНЗ. Проаналізовано наукові дослідження, визначено мету, функції, принципи, напрями студентського самоврядування. Висвітлено загальні аспекти та значення студентського самоврядування у процесі самореалізації особистості, розкрито потенціал студентського самоврядування у формуванні соціально зрілої особи, розвитку управлінських, організаторських, комунікативних здібностей, соціальної активності, громадської відповідальності та свідомості, гармонійного розвитку студентської молоді.

Рассмотрено проблемы самореализации студенческой молодежи в ВУЗЕ. Проанализированы научные исследования, определены цель, функции, принципы, направления студенческого самоуправления. Освещены общие аспекты и значение студенческого самоуправления в процессе самореализации личности, раскрыто потенциал студенческого самоуправления в формировании социально зрелой личности, развития управленческих, организаторских, коммуникативных способностей, социальной активности, гражданской ответственности и сознания, гармоничного развития студенческой молодежи.

The article isdeals with the solving of the problem of self-realization of students in the University. Scientific researches have been analyzed, the objectives, functions, principles, areas of student self-government have been determined. General aspects and importance of student self-government in the process of self-realization have been cleared out, the potential of student self-government in formation of the social mature personality have been revealed, development of managerial, organizational, communicative skills, social activity, civic responsibility and consciousness, harmonic development of students have been explained.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Матвієнко Ю. О. 
Формування умінь самоконтролю студентів економічних спеціальностей у процесі психолого-педагогічної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. О. Матвієнко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Дисертація присвячена формуванню умінь самоконтролю студентів економічних спеціальностей (ЕС) в процесі психолого-педагогічної підготовки (ППП). У ході дослідження охарактеризовано сутність, зміст, структуру, форми, методи самоконтролю навчальної діяльності, вивчено та узагальнено стан проблеми формування умінь самоконтролю у студентів ЕС в процесі ППП. Визначено сутність та зміст, класифікації умінь самоконтролю навчальної діяльності, рівні, критерії, показники їх сформованості. Виявлено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у студентів ЕС умінь самоконтролю навчальної діяльності, розроблено та експериментально перевірено модель формування проблеми, що вивчається. Експериментально доведено ефективність запропонованих засобів. Проведений кількісний, якісний та статистичний аналіз виявив тенденцію змін у критеріях умінь самоконтролю навчальної діяльності, загальних рівнях їх сформованості у студентів ЕС в процесі ППП експериментальних груп.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дерябина Е. А. 
Модель эффективных индивидуальных стратегий саморегуляции функциональных состояний у студентов в процессе их профессиональной подготовки / Е. А. Дерябина // Гуманіт. науки. - 2013. - № 1. - С. 87-93. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрены теоретические аспекты проблемы формирования эффективных индивидуальных стратегий саморегуляции функциональных состояний студентов в процессе профессиональной подготовки и собственные выводы автора. Определены методологические основания для построения структурно-динамической модели формирования индивидуальных стратегий саморегуляции функциональных состояний студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Євченко І. М. 
Психологічні засади формування у студентів здатності до самоствердження : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. М. Євченко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - О., 2013. - 18 c. - укp.

Висвітлено психологічні засади формування у студентів здатності до самоствердження. Систематизовано на теоретичному та емпіричному рівнях дані щодо сутності самоствердження, його загальних характеристик та вікових особливостей. Проаналізовано поняття, які є спорідненими за своїм значенням до поняття самоствердження. Уточнено зміст поняття "здатність до самоствердження". Досліджено психологічні особливості студентів з різними стратегіями самоствердження, що дозволило визначити спектр властивостей особистості, що є психологічним базисом формування конструктивних та неконструктивних стратегій самоствердження. Надано програму з формування у студентів здатності до конструктивного самоствердження. Отримані дані про позитивну динаміку здатності до конструктивного самоствердження у студентів перших курсів свідчать про ефективність програми "Формування у студентів здатності до самоствердження". Для студентів експериментальної групи після проведення тренінгової роботи характерні статистично достовірні зміни у виборі стратегії самоствердження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Северіна Т. М. 
Ціннісна детермінація особистісного самовдосконалення студентів у навчально-виховному процесі вищих педагогічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. М. Северіна; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2012. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему ціннісної детермінації особистісного самовдосконалення студентів у навчально-виховному процесі педагогічних ВНЗ. Вперше визначено педагогічні умови реалізації функціональної моделі ціннісної детермінації особистісного самовдосконалення студентів у навчально-виховному процесі педагогічних ВНЗ. Обгрунтовано зміст поняття "ціннісно-мотиваційна домінанта" та охарактеризовано її складові (когнітивну, афективну, смислову, стимулювальну та діяльнісну). Визначено етапи, критерії та рівні ефективності ціннісної детермінації особистісного самовдосконалення студентів. Уточнено поняття "особистісне самовдосконалення майбутнього педагога" як процесу усвідомленого, самостійного, цілеспрямованого, творчого зростання майбутнього фахівця, що досягається завдяки самопізнанню, самоосвіті, самовихованню, саморегуляції у самоорганізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч481.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Канівець М. В. 
Роль самостійної роботи в процесі саморозвитку студентів / М. В. Канівець // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 2. - С. 87-94. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено основні завдання викладача в управлінні самостійної роботи студентів (СРС). Запропоновано ефективні прийоми активізації СРС. Окреслено особливості технології «портфоліо», за допомогою якої можна запланувати та оцінити розвиток своїх здібностей самостійно. Конкретизовано сутнісні характеристики цього феномена. Констатовано, що результативність СРС залежить від розуміння студентами своєї Я-концепції, формування системи саморегуляції, контролю викладача за СРС. Узагальнено результати дослідження, проведеного на базі Національного технічного університету «ХПІ», метою якого було визначення ролі та значення СРС в процесі саморозвитку особистості студента під час навчання у ВНЗ та рівень підготовки студентів до неї.

Определены основные задачи преподавателя в управлении самостоятельной работой студентов (СРС). Предложены эффективные приемы активизации СРС. Определены особенности технологии «портфолио», с помощью которой можно запланировать и оценить развитие своих способностей самостоятельно. Конкретизированы сущностные характеристики этого феномена. Констатировано, что результативность СРС зависит от понимания студентами своей Я-концепции, формирования системы саморегуляции, контроля преподавателя за СРС. Обобщены результаты исследования, проведенного на базе Национального технического университета «ХПИ», целью которого было определение роли и значения СРС в процессе саморазвития личности студента во время обучения в ВУЗ и уровень подготовки студентов к ней.

The role and the relevance of the self-reliant work in the self-development process of a student during his study at the high school are identified in the article. Authors propose effective techniques for its activization. Main goals of a teacher in the management process of student’s self-reliant work in the personal self-development and determination of the student’s preparation level for it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Wilczkowski E.  
Samodzielna praca studentow kierunku wychowania fizycznego w szkolach wyzszych / E. Wilczkowski, A. Wilczkowska, W. Pasicznik // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2011. - № 2. - С. 20-23. - Библиогр.: 10 назв. - пол.

Розглянуто питання щодо самостійної роботи студентів у позалекційний час. Визначено структуру та основні компоненти самостійної роботи студентів, яка скерована на формування в них пізнавальної мотивації, спрямованої на одержання наукової інформації, необхідної для поширення їх професійних компетенцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Подшивайлова Л. І. 
Вступ до спеціальності: психологія : навч. посіб. / Л. І. Подшивайлова; МОНМС України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Кам'янець-Подільський, 2011. - 316 c. - укp.

Висвітлено основи самоорганізації навчальної діяльності студента у ВНЗ. Охарактеризовано особливості системи вищої освіти України. Розкрито зміст самостійної навчальної роботи, умов саморозвитку, самовиховання та саморегуляції студента. Подано інформацію про систему психологічної служби, центри та заклади науково-дослідної, прикладної та практичної психології в Україні. Визначено особливості й етичні аспекти професійної діяльності психолога, а також вимоги до його особистості. Наведено нормативно-правові документи, які регламентують діяльність психолога у сфері освіти. Увагу приділено формам організації навчального процесу у ВНЗ, правам і обов'язкам студентів, правилам конспектування лекції, підготовці доповіді та виступу перед аудиторією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 я73 + Ю949.2 я73 + Ч481.328 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Павлиш В. М. 
Застосування комп'ютерних навчальних систем для підвищення рівня самостійної роботи студентів / В. М. Павлиш, Т. О. Ушакова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 196-201. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто структуру та зміст основних підсистем комп'ютерної навчальної системи для організації самостійної роботи студентів під час вивчення дисциплін науково-природничого циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Зеленська Т.  
Особливості статусів ідентичності особистості в умовах ступеневої освітньої підготовки / Т. Зеленська // Соц. психологія. - 2011. - № 1. - С. 111-123. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано особливості формування ідентичності особистості студентської молоді. На базі даних емпіричного дослідження, виконаного з використанням методики визначення статусів ідентичності Дж. Марсіа, доведено позитивний вплив умов ступеневої освіти на особистісний розвиток студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Подберезський М. К. 
Специфічні особливості педагогічних взаємодій в умовах вищих навчальних закладів / М. К. Подберезський // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 3-12. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено трактування поняття «педагогічна взаємодія», суть якої полягає в навчанні студента самостійно організовувати власний процес пізнання й соціалізації. Виділено чотири основні сфери взаємодій: мега-, мета-, мезо- та мікросфера; показано відмінність їх за змістом і формою. Науково обгрунтовано види педагогічної взаємодії та ії специфічні особливості.

Приведена трактовка понятия «педагогическое взаимодействие», сущность которой состоит в обучении студента самостоятельно организовывать собственный процесс познания и социализации. Выделено четыре основные сферы взаимодействия: мега-, мета-, мезо- и микросфера; показано отличие их по содержанию и форме. Научно обоснованы виды педагогического взаимодействия, ее специфические особенности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Осташова В. О. 
Правове самовиховання студентської молоді в умовах формування громадянського суспільства в Україні : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.01 / В. О. Осташова; НАН України, Ін-т держави і права ім. В.М. Корецького. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Узагальнено відомості про становлення поняття правового самовиховання, наведено визначення правового самовиховання студентської молоді, визначено зміст, цілі, завдання, мотиви такої діяльності. Проаналізовано причини, форми та методи правового самовиховання студентів. Шляхом проведення анкетування визначено стан правового самовиховання сучасної студентської молоді, узагальнено основні проблеми та запропоновано відповідні заходи з удосконалення реалізації такого процесу. Обгрунтовано взаємну залежність процесів формування громадянського суспільства в Україні та функціонування студентського самоврядування як його інституту з правовим самовихованням студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч481.352.26 + Х809(4УКР)23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Завалевська О. В. 
Педагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Завалевська; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2011. - 21 c. - укp.

Визначено компонентну структуру формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців технічних ВНЗ у взаємодії її компонентів: мотиваційного, рефлексивного, змістово-процесуального, регулятивно-особистісного. Висвітлено критерії й охарактеризовано рівні. Розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців технічних ВНЗ (актуалізація настанови на професійну діяльність майбутніх інженерів у контексті формування професійного самоусвідомлення; використання інтерактивних методів навчання в педагогічному процесі технічних ВНЗ; самомоніторинг щодо самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх фахівців).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Волкова Ю. А. 
Роль ідентифікації в процесі саморозвитку особистості / Ю. А. Волкова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 431-437. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто поняття саморозвитку особистості. Визначено роль механізму ідентифікації в процесі саморозвитку особистості. Досліджено вплив особливостей ідентифікації сучасних студентів на їх прагнення до саморозвитку. Використано тестову методику з вивчення індивідуальних тенденцій саморозвитку сучасних студентів. На підставі досліджень зроблено висновок, що в значної кількості досліджуваних простежується інтерес до самопізнання та потреба в саморозвитку.

Рассмотрено понятие саморазвитие личности. Определена роль механизма идентификации в процессе саморазвития личности. Исследовано влияние особенностей идентификации современных студентов на их стремления к саморазвитию. Использована тестовая методика по изучению индивидуальных тенденций саморазвития современных студентов. На основании исследований сделан вывод, что в значительном количестве исследуемых наблюдается интерес к самопознанию и потребности в саморазвитии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Валєєв Р. Г. 
Використання дидактичних прийомів e-Learning для розвитку пізнавальної самостійності суб'єктів навчання / Р. Г. Валєєв // Постметодика. - 2010. - № 4. - С. 7-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто рівень розвитку інформаційної компетенції і пізнавальної самостійності суб'єктів навчання у вищій школі, який не відповідає потребам особистості й інформаційного суспільства. Обгрунтовано методичну доцільність прийомів e-Learning, узагальнено власний практичний досвід у формі технологічних порад щодо цих прийомів під час викладання юридичних дисциплін. Проведено оцінку сучасного стану інформаційної культури (у тому числі компетентності суб'єктів навчання у вищій школі), здійснено порівняльний методичний аналіз прийомів e-Learning, наведено їх приклади та висловлено рекомендації щодо їх реалізації. Представлено таблицю характеристики прийомів e-Learning та малюнок з прикладом завдання для прийому "Пошук скарбів". Прийоми e-Learning запропоновано для використання з метою активізації пізнавальної діяльності та оптимізації когнітивних емоційних процесів.

Рассмотрен уровень развития информационной компетенции и познавательной самостоятельности обучающихся в высшей школе, не соответствующий потребностям личности и информационного общества. Обоснована методическая целесообразность приемов e-Learning, обобщен собственный практический опыт в форме технологических советов при преподавании юридических дисциплин. Предоставлена оценка современного состояния информационной культуры (в том числе компетентности обучающихся в высшей школе), осуществлен сравнительный методический анализ приемов e-Learning, приведены их примеры и предложены рекомендации по их реализации. Представлена таблица характеристики приемов e-Learning и рисунок с примером задания для приема "Поиск сокровищ". Приемы e-Learning предложены для использования в целях активизации познавательной деятельности и оптимизации когнитивных эмоциональных процессов.

We consider the level of development of information competence and independence of cognitive learning in high school that does not meet the needs of the individual and the information society. It's substantiated the advisability of taking the methodical e-Learning, collectively own practical experience in the form of technological advice on these techniques in the teaching of legal disciplines. Provided a brief assessment of the current state of information culture (including the competence of students in high school), carried out a comparative analysis of methodological techniques e-Learning, presented their cases and made recommendations for their implementation. A table of characteristics of e-Learning techniques and drawing from the example set for the reception of "Treasure Hunt". E-Learning techniques proposed for use to enhance cognitive function and optimization of cognitive emotional processes. Presents the results of an experiment to study educational conditions for the formation of cognitive independence, provided examples of problems, analyzed the intermediate results of the experiment on the use of methods of e-Learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Омельченко М. І. 
Формування соціально-моральної готовності курсантів до професійної діяльності / М. І. Омельченко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 4. - С. 107-112. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми формування готовності до професійної діяльності. Розкрито особливості становлення особистості у юнацькому віці та специфіку формування готовності курсантів у ВНЗ МНС України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ц9-332 р3:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сологуб А. І. 
Самоорганізація - засіб саморозвитку учня і студента / А. І. Сологуб // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 338-342. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано саморозвиток особистості з філософської та психологічної позицій. Виявлено чинники переорієнтації педагогів на засади креативно-педагогічної парадигми. Висунуто пропозиції відмовитися від домінуючого застосування пояснювально-ілюстративного методу навчання та відповідної типології уроків, тому, що за таких умов учень і студент позбавляється творчої діяльності. Розроблено педагогічну систему навчання самоорганізації учнів (технологій самотворення особистості). Апробовано посібник "Особистий проект студента", що передбачає включення студентів у розробку й оволодіння власною системою самоорганізації (самоменеджмент, самомоніторинг, самоосвіта, особисте життя).

Обосновано саморазвитие личности с философской и психологической позиции. Выявлены факторы переориентации педагогов на принципы креативно-педагогической парадигмы. Выдвинуты предложения отказаться от доминирующего применения объяснительно-иллюстративного метода обучения и соответствующего типологии уроков, потому, что в таких условиях ученик и студент лишается творческой деятельности. Разработана педагогическая система обучения самоорганизации учащихся (технологий самосоздания личности). Апробировано пособие "Личностный проект студента", что предполагает включение студентов в разработку и овладение собственной системой самоорганизации (самоменеджмент, самомониторинг, самообразование, личная жизнь).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ч481.328 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського