Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (37)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.355.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Художня освіта в Україні: Сучасний стан, проблеми розвитку : Матеріали наук.-практ. конф. / ред.: І. Д. Безгін; упоряд.: Г. Г. Васильєва; Акад. мистецтв України. - К., 1998. - 95 c. - укp.

Розглядаються питання художньої вищої освіти в Україні, її стан та перспективи розвитку. Представлений історичний досвід у вирішенні проблем сучасної мистецької освіти в країні. Висвітлюються перспективи оптимізації змісту дизайн-освіти, основні напрями її вдосконалення, а також класичні засоби композиції. Дано опис мистецтва дизайну в контексті навчального процесу. Аналізуються спільні риси та відмінності дизайн-освіти у розвинених країнах, основні напрями харківської школи монументально-декоративного розпису, а також особливості розвитку української мистецької освіти в еміграції (1910-1950-ті роки) тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР) я431 + Ч481.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Калашник Н. Г. 
Самостійна робота - потужний засіб сучасної освіти і виховання / Н. Г. Калашник, В. Л. Вертегел; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2005. - 326 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади формування естетичних смаків студентської молоді. Викладено результати дослідження ролі самостійної роботи та самовиховання студентів як засобів формування смакової культури особистості. Вміщено практикум з французької мови для самостійної роботи.

Рассмотрены теоретико-методологические принципы формирования эстетических вкусов студенческой молодежи. Изложены результаты исследования роли самостоятельной работы и самообразования студентов как средств формирования вкусовой культуры личности. Приведен практикум по французскому языку для самостоятельной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Ч481.355.2 + Ш147.11-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стьопіна О. Г. 
Виховання патріотизму у студентської молоді засобами мистецтва : автореф. дис... канд. пед. наук / О. Г. Стьопіна; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади виховання патріотизму як духовно-моральної якості особистості студентів. Розкрито роль взаємодії мистецтв у патріотичному вихованні студентів. Визначено основні етапи становлення патріотичної свідомості особистості, розкрито сутність і структуру патріотизму, досліджено сучасний стан патріотичного виховання молоді у ВНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, шляхи та принципи патріотичного виховання як духовно-моральної якості особистості студентів засобами мистецтва. Розроблено й апробовано методику виховання патріотизму як духовно-моральної якості особистості, розроблено методичні рекомендації для викладачів і кураторів студентських груп.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч481.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хлєбнікова О. В. 
Формування досвіду музично-виконавської діяльності у студентів вузів культури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Хлєбнікова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 22 c. - укp.

Розглянуто проблему формування досвіду музично-виконавської діяльності як складової фахової підготовки музикантів-інструменталістів у вищих навчальних закладах культури. Визначено критерії сформованості досвіду музично-виконавської діяльності у студентів. Обгрунтовано складові компоненти формування досвіду музично-виконавської діяльності. Експериментально апробовано в навчальному процесі викладання дисципліни "Спеціальний інструмент" методику формування досвіду музично-виконавської діяльності за запропонованою схемою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.23 + Щ31р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Барилко С. М. 
Формування духовно-творчої особистості струдента засобами сучасної літератури Англії і США : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. М. Барилко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан розробки проблеми формування духовно-творчої особистості студента засобами сучасної літератури Англії та США у філософській, психолого-педагогічній літературі. Розкрито суть понять "духовність", "творчість", "духовно-творча особистість". Висвітлено сучасні підходи до визначення духовно-творчої особистості. Розроблено модель її формування у студентів засобами сучасної літератури Англії та США. Визначено роль і функції даної літератури у формуванні духовно-творчої особистості студента. Виявлено показники, критерії та охарактеризовано рівні сформованості духовно-творчої особистості студента. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічну технологію формування духовно-творчої особистості студента засобами сучасної літератури Англії та США. На підставі одержаних експериментальних даних показано доцільність і ефективність її використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.21 + Ю952.2 + Ш5(4ВЕЛ)р30 + Ш5(7СПО)р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Одарченко В. І. 
Виховання національної гідності у студентської молоді засобами українського народного мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. І. Одарченко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2010. - 21 c. - укp.

Здійснено теоретико-методологічний й історико-педагогічний аналіз проблеми. Визначено основні історичні рівні розвитку проблеми національної гідності. З'ясовано суть поняття "національна гідність" та розкрито структурні компоненти даного особистісного феномена. Досліджено процес виховання національної гідності як необхідної якості особистості студентської молоді. Встановлено виховний потенціал різних видів народного мистецтва. Науково обгрунтовано доцільність й експериментально перевірено ефективність супроводу етапів технології виховання національної гідності у студентської молоді засобами українського народного мистецтва. Уточнено критерії сформованості національної гідності в студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч481.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сургай С. О. 
Естетичне виховання студентської молоді засобами масової інформації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. О. Сургай; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Визначено характерні риси й особливості процесу естетичного виховання сучасного студентства. Розкрито сутнісну характеристику естетичного виховання студентської молоді засобами масової інформації, роль і місце в процесі мас-медіа. Наведено специфіку засобів масової інформації як особливого фактора впливу на естетичне виховання молоді. Встановлено критерії та рівні естетичної вихованості студентської молоді засобами масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шевченко Г. П. 
Образне мислення і процес його формування у студентської молоді засобами мистецтва : монографія / Г. П. Шевченко, Н. В. Фунтікова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2010. - 187 c. - Бібліогр.: 436 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування образного мислення у студентів засобами мистецтва (ЗМ). Проведено історико-генетичний аналіз проблеми, описано модель образного мислення (ОМ) та методичну модель його формування. Обгрунтовано використання ЗМ як найефективнішого засобу формування ОМ, педагогічну систему формування ОМ у студентів ЗМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.3 + Ч481.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739405 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Форостюк І. В. 
Розвиток творчого потенціалу студентської молоді засобами українського народного мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. В. Форостюк; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Розроблено методи та засоби діагностики рівня творчого потенціалу студентської молоді. Виявлено показники та критерії, що характеризують рівні розвитку творчого потенціалу студентської молоді. Проаналізовано форми та методи розвитку творчого потенціалу студентів. Наведено педагогічну модель організації виховного процесу, спрямованого на розвиток творчого потенціалу студентської молоді засобами українського народного мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.21 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лугіна О. В. 
Вплив мистецтва на формування емоційної культури студентів / О. В. Лугіна // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 148. - С. 154-156. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто мистецтво як фактор формування емоційної культури студентів. Мистецтво виступає засобом виховання духовності та емоційності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.2 + Ю945.403-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пащенко Л. І. 
Образотворче мистецтво в процесі художньо-естетичного виховання студентів вищих навчальних закладів / Л. І. Пащенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 122-125. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто образотворче мистецтво в процесі естетичного виховання студентів вищих навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.22

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лаврентьєв А. О. 
Формування музичної культури студентів у процесі роботи вокального ансамблю / А. О. Лаврентьєв // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 11, ч. 1. - С. 116-121. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти формування музичної культури студентів у процесі роботи вокального ансамблю. Виявлено, що комплексний підхід до музично-естетичної діяльності студентів забезпечує ефективність формування музичної культури, визначає вироблення системи вдосконалювання знань, умінь і творчих навичок. Одне з провідних завдань колективного виконавства - зробити музичне мистецтво постійною потребою студента, предметом його захоплення та глибокого інтересу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.23 + Щ314.2-7 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вовк М. П. 
Вітчизняна класична фольклористична підготовка фахівців у контексті сучасних освітніх трансформацій / М. П. Вовк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 27-39. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Окреслено найважливіші характеристики та домінуючі функції класичних університетів у контексті сучасних модернізаційних перетворень, пов’язаних з глобалізаційними процесами та євроінтеграційною направленістю в освітній сфері. Проаналізовано в межах цієї проблеми основні тенденції класичної фольклористичної освіти в Україні.

Определены важные характеристики и доминирующие функции классических университетов в контексте современных модернизационных преобразований, связанных с глобализационными процессами и евроинтеграционной направленностью в сфере образования. Проанализированы в рамках этой проблемы основные тенденции классического фольклористического образования в Украине.

The main characteristics and dominated functions of the classic universities in the context of contemporary modernizations, their transformations which are connected with the processes of globalization and direction to the European integration in the educational sphere are investigated in the article. In the borders of this problem the main tendencies of the classic folk education in Ukraine are analized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.21 + Ш2 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лимаренко Л. І. 
Репетиція як форма творчої взаємодії у студентському театрі / Л. І. Лимаренко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 161-169. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Відзначено, що суттєвого значення у навчально-виховній роботі студентського театру набуває проведення репетицій. Акцентовано на репетиції як основній формі занять у творчому колективі. З’ясовано сутність поняття «репетиція», її основні види та цілі.

Отмечено, что существенное значение в учебно-воспитательной работе студенческого театра приобретает проведение репетиций. Акцентировано на репетиции как основной форме занятий в творческом коллективе. Раскрыты сущность понятия “репетиция”, её основные виды и цели.

Material value in the educational work of the student’s theater has rehearsals’ carriage. The author of the article substantiates the rehearsal as a primary form of employment in the creative team. The essence of the “rehearsal” concept, its main types and objectives also explains in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.25 + Щ334.075.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Танько Т. П. 
Формування національних цінностей студентської молоді засобами мистецтва / Т. П. Танько // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 58-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано роль народного мистецтва у системі цінностей сучасної молоді, визначено можливості використання різних видів народного мистецтва у формуванні аксіологічної складової особистості молодої людини за умов вищого закладу освіти. Проаналізовано значення літературної, музичної, образотворчої спадщини українського народу у формуванні системи цінностей сучасного студентства.

Обоснована роль народного искусства в системе ценностей современной молодежи, определены возможности использовании разных видов народного искусства в формировании аксиологической составляющей личности молодого человека в условиях высшего педагогического учебного заведения. Проанализировано значение литературного, музыкального, изобразительного наследия украинского народа в формировании системы ценностей современного студенчества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.2 + Ч481.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мітяшкіна Т. Ю. 
Питання формування національної художньої культури майбутніх інженерів-педагогів засобами мистецтва (декоративної символіки) / Т. Ю. Мітяшкіна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 339-345. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано методичні питання формування національної художньої культури студентів засобами мистецтва, розглянуто поняття "національна художня культура", "декоративна символіка", їх актуальність та значимість. Запропоновано методи та прийоми формування національної художньої культури студентів.

Проанализированы методические вопросы формирования национальной художественной культуры студентов средствами искусства, рассмотрены понятия "национальная художественная культура", "декоративная символика", их актуальность и значимость. Предложены методы и приемы формирования национальной художественной культуры студентов.

This article analyses the methodological issues of forming students' national art culture through the medium of art. The concepts Уnational art cultureФ, Уdecorative symbolsФ, their currency and importance are considered. Methods and ways of forming students' national art culture are suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.2 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Папушина В. 
Розвиток художньо-естетичної культури студентської молоді під час вивчення роману М. Кундери «Невимовна легкість буття» / В. Папушина // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 6. - С. 95-102. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Показано вплив постмодерністського роману М. Кундери на розвиток естетичної культури студентів у процесі його вивчення. Підкреслено необхідність залучення студентів до полікультурного бачення світу, розуміння законів розвитку літератури, музики, живопису, архітектури, філософії, розуміння межі між справжніми цінностями високохудожнього твору мистецтва і творами масової культури, які формують кіч, поганий смак. Зазначено, що проектування власного світобачення крізь призму античного міфу, в якому (за Парменідом) існують тільки пари протилежностей, проблему інтелектуального, естетичного та духовного в суспільстві, де зростає маргіналізація, можна вирішити через осмислення творів мистецтва слова, що стає потребою в спілкуванні з високим мистецтвом.

Показано влияние постмодернистского романа Кундеры на развитие эстетической культуры студентов в процессе его изучения. Подчеркнута необходимость привлечения студентов к поликультурному видению мира, пониманию законов развития литературы, музыки, живописи, архитектуры, философии, понимания границы между истинными ценностями высокохудожественного произведения искусства и произведениями массовой культуры, которые формируют кич, дурной вкус. Отмечено, что проектирование собственного мировоззрения сквозь призму античного мифа, в котором (по Пармениду) существуют только пары противоположностей, проблему интеллектуального, эстетического и духовного в обществе, где растет маргинализация, можно решить через осмысление произведений искусства слова, становящейся потребностью в общении с высоким искусством.

The article deals with a vital problem of the present time, with the necessity of the formation of students’ feeling of life fullness through the aesthetic ideal and their involvement in the process of understanding high literature, music, painting,architectural masterpieces art, that embody true eternal values while studying the novel “Inexpressible ease of existence” by M. Kundera.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.2 + Ш5(4ЧЕХ)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Литвиненко С. А. 
Кіноклуб як форма позанавчальної виховної роботи зі студентами ВНЗ / С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький // Наука і освіта. - 2012. - № 7. - С. 144-147. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Висвітлено використання кіномистецтва у педагогічній роботі зі студентською молоддю, яке вимагає глибокого проникнення у сутність художньо-жанрової специфіки та образно-зображувальних засобів творів кіномистецтва. Розглянуто етапи засідання кіноклубу, серед яких - вступне слово ведучого, перегляд фільму, колективне обговорення побаченого, заключне слово ведучого. Зазначено, що сприйняття кінотвору є складним та динамічним процесом, заснованим на зоровому запам’ятовуванні та відновленні звукопластичних образів, встановленні між ними взаємозв’язків, проникненні в їх приховане значення, інтерпретації на основі життєвого та художнього досвіду.

Рассмотрено использование киноискусства в педагогической работе со студенческой молодежью, которое требует глубокого проникновения в сущность художественно-жанровой специфики и образно-изобразительных средств произведений киноискусства. Представлены этапы заседания киноклуба, среди которых - вступительное слово ведущего, просмотр фильма, коллективное обсуждение увиденного, заключительное слово ведущего. Отмечено, что восприятие кинопроизведения является сложным и динамичным процессом, основанным на зрительном запоминании и восстановлении звукопластичних образов, установлении между ними взаимосвязей, проникновении в их скрытый смысл, интерпретации на основе жизненного и художественного опыта.

Highlight the use of cinema in the pedagogical work with students, which require a deep insight into the artistic genre specificity and figurative works by visual means of cinema. Stages of the film club meetings, including opening remarks lead, watching a movie, brainstorm what he saw, leading the final word. It is noted that the perception of cinematographic works is a complex and dynamic process, based on the visual store and retrieve images establish relationships among them, to penetrate their inner meaning, interpretation, based on the life and artistic experience.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385 + Ч481.355.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Парфьонова О. В. 
Формування етнохудожньої культури майбутніх дизайнерів у позааудиторній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Парфьонова; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2014. - 20 c. - укp.

Вперше науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування етнохудожньої культури майбутніх дизайнерів у позааудиторній діяльності (спрямування виховних заходів на розвиток мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до оволодіння етнохудожньою культурою; розширення етнохудожнього контексту в змісті професійної підготовки майбутніх дизайнерів у різновидах позааудиторної діяльності; залучення студентів до створення авторської продукції в етнічному стилі на основі вивчення доробку українського народно-прикладного мистецтва), що дозволяє забезпечити цілісність професійної підготовки майбутніх фахівців з дизайну в єдності навчальної та позанавчальної діяльності. Набули подальшого розвитку наукові уявлення про зміст етнохудожньої культури дизайнера. Вдосконалено зміст, форми, методи формування етнохудожньої культури майбутніх дизайнерів у позааудиторній діяльності, критерії та показники сформованості етнохудожньої культури студентів дизайнерських спеціальностей у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385 + Ч481.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сивик О. 
Естетичне виховання студентів засобами класичної української літератури / О. Сивик // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 144-147. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено аналіз проблеми естетичного виховання (ЕВ) студентської молоді засобами класичної української літератури, запропоновано шляхи активізації цього процесу за сучасних умов. Окреслено функції ЕВ, розглянуто співвідношення категорій "естетичне виховання" та "художнє виховання", визначено особливості літератури як виду мистецтва, вплив художніх творів на ЕВ молоді через образи персонажів. З'ясовано, що ЕВ студентської молоді засобами класичної української літератури - це, по-перше, складний, системний процес, методи та зміст якого визначаються спеціально підготовленими педагогами для здійснення навчально-виховної діяльності, по-друге, він спрямований на формування естетичних якостей особистості, по-третє, ЕВ необхідно розглядати як складову процесу естетичного розвитку і як складову процесу загального розвитку особистості.

Осуществлен анализ проблемы эстетического воспитания (ЭВ) студенческой молодежи средствами классической украинской литературы, предложены пути активизации этого процесса в современных условиях. Очерчены функции ЭВ, рассмотрено соотношение категорий "эстетическое воспитание" и "художественное воспитание", определены особенности литературы как вида искусства, влияние художественных произведений на ЭВ молодежи через образы персонажей. Выяснено, что ЭВ студенческой молодежи средствами классической украинской литературы - это, во-первых, сложный, системный процесс, методы и содержание которого определяются специально подготовленными педагогами для осуществления учебно-воспитательной деятельности; во-вторых, он направлен на формирование эстетических качеств личности; в-третьих, ЭВ необходимо рассматривать как составляющую процесса эстетического развития и как составляющую процесса общего развития личности.

The article examines the notion of the students' aesthetic education and the impact of classical Ukrainian literature on upbringing of the students' aesthetic culture and aesthetic conception of the world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.2 + Ш5(4УКР) р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського