Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.385.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Дмитрук С. В. 
Розвиток креативності студентів в умовах дозвілля засобами туристських ігор : Автореф. дис... канд. пед. / С. В. Дмитрук; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи, форми та методи формування креативності студентів за умов дозвілля засобами туристських ігор. Розглянуто теоретико-методологічні засади даної проблеми, зокрема уточнено категоріальний апарат, конкретизовано предметно-проблемне поле дослідження. Визначено актуальність, пріоритетність та міжнаукову інтеграцію різних наукових напрямів з досліджуваної проблеми, систематизовано креативно-пізнавальні бар'єри, виявлено особливості студентської дозвіллєвої діяльності, що впливають на організацію туристських ігор. Розроблено методику проведення туристських ігор як поліфункціональну програму, створену за модульним принципом. Визначено зміст і послідовність основних модулів, розроблено їх теоретико-методичне й матеріально-технічне забезпечення. Здійснено експериментальну апробацію запропонованої методики та підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ч481.385.8 + Ч481.385.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350852 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кругляк М. Е. 
Дозвілля студентства підросійської України другої половини ХIХ - початку ХХ ст.: культурний аспект / М. Е. Кругляк // Волин. іст. зап.. - 2010. - Т. 4. - С. 97-111. - Бібліогр.: 141 назв. - укp.

На підставі використання широкого кола джерел відтворено особливості дозвілля студентства підросійської України другої половини ХIХ - початку ХХ ст., показано його репрезентативний характер, визначено роль держави в його організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)5-7 + Ч481.385.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гречановська О. В. 
Формування культурологічної компетентності у студентів ВТНЗ засобами культурно-дозвіллєвих заходів / О. В. Гречановська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 147. - С. 50-53. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання формування культурологічної компетентності в студентів ВТНЗ засобами культурно-дозвіллєвих заходів, надано опис підготовки заходів та роль студентів у цьому процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385.8 + Ч11 в2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Олійник І. О. 
Формування культури дозвілля студентської молоді / І. О. Олійник, К. Г. Єрусалимець // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 207-212. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади організації вільного часу студента як важливого фактора їхнього культурного розвитку. Розкрито форми й стилі проведення вільного часу та проблеми формування культури дозвіллєвої діяльності студентської молоді у вільний від занять час. Культура дозвілля - це, передусім, внутрішня культура людини, яка передбачає наявність у неї певних особистісних якостей, що надають змогу змістовно та з користю проводити вільний час. Розумові здібності, характер, організованість, потреба, інтерес, уміння, смаки, життєва мета, бажання - усе це складає особистісний, індивідуально-суб'єктивний аспекти культури дозвілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фатюшин Ю. 
Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконваленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин // Рідна шк.. - 2007. - № 9. - С. 37-40. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено проблему формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів. Виявлено мотиваційну спрямованість оздоровчих занять. Визначено показники ефективності педагогічних умов формування потреби студентів на фізкультурно-оздоровчих заняттях. Запропоновано визначення поняття "потреба у фізичному самовдосконаленні". Проаналізовано структурні компоненти мотивації в системно-динамічній моделі вивчення формування потреби у фізкультурно-оздоровчій діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385.8 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Баранова А. Н. 
Деловые игры как средство формирования интереса к обучению у студентов высших учебных заведений / А. Н. Баранова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 21-24. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрена актуальность и приоритетность всестороннего развития личности в контексте совершенствования учебного процесса в условиях трансформации общества, перехода его на новый информационный уровень, на котором учет способностей и интересов студентов в процессе учебной деятельности становится ведущим ориентиром. Подчеркнута актуальность задач, помогающих самореализации студентов в сложной многогранной социокультурной ситуации. Определена сущность метода деловой игры как одного из средств формирования интереса к обучению. Приведена их классификация, преимущества в сравнении с традиционными методами обучения. Подытожено, что использование деловых игр способствует формированию исследовательского подхода студентов к усвоению теоретико-практических положений.

Розглянуто актуальність і пріоритетність всебічного розвитку особистості в контексті вдосконалення навчального процесу за умов трансформації суспільства, переходу його на новий інформаційний рівень, на якому здібності та інтереси студентів у процесі навчальної діяльності стають провідним орієнтиром. Підкреслено актуальність завдань, які допомагали б самореалізуватися в складній багатогранній соціокультурній ситуації. Визначено сутність методу ділової гри як одного із засобів формування інтересу до навчання у студентів. Наведено їх класифікацію, переваги у порівнянні з традиційними методами навчання. Підсумовано, що використання ділових ігор сприяє формуванню дослідницького підходу у студентів до засвоєння теоретико-практичних положень.

Importance of education and role in society is a priority all-round development of modern society. At present, educational process requires constant improvement, as there is a change of priorities and social values: we come to a so-called informational civilization. And one of the leading landmarks of Ukrainian education at this stage is considering abilities and interests of students in educational activity, which is determined by the Law of Ukraine "On Education". The task of creating favorable conditions for creative nature of students' educational activity instrumental in realizing themselves in a complex multi-faceted socio-cultural situation and forming their personal need of continuing creative perception of the world-belongs to an ever relevant one.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385.859 + Ч481.223.4

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бурцева І. І. 
Рольова гра як технологія роботи зі студентами у площині ціннісно-смислових орієнтацій молоді / І. І. Бурцева // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 38-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На думку автора, питання доцільності використання рольової гри в освітньому процесі є актуальним з точки зору феномену таких ігор як техніки педагогічної роботи зі студентською молоддю та різновидом інтерактивного навчання, теоретичні аспекти якого мало вивчені. Розглянуто особливості використання рольової гри на заняттях з педагогіки (на прикладі гри "Зроби крок уперед"). Проаналізовано переваги й ризики подібної гри. Подано рекомендації щодо використання рольових ігор у навчально-виховному процесі класичного ВНЗ, головними з яких є: урахування віку, психічного стану, соціального становища, сімейного стану, національності учасників.

По мнению автора, вопрос целесообразности использования ролевой игры в образовательном процессе является актуальным с точки зрения технологии таких игр как техники педагогической работы со студенческой молодежью и разновидностью интерактивного обучения, теоретические аспекты которого мало изучены. Рассмотрены особенности использования ролевой игры на занятиях по педагогике (на примере игры "Сделай шаг вперед"). Проанализированы преимущества и риски подобной игры. Даны рекомендации по применению ролевых игр в учебно-воспитательном процессе классического ВУЗ, среди которых приоритетными названы: учет возраста, психического состояния, социального положения, семейного положения, национальности участников.

The article deals with one of the most effective techniques of interactive education - the role play. There are described some peculiarities of using the role play in Pedagogics classes (at the example of the role play "Make one Step ahead"). The advantages and risks of such a game are analyzed. The recommendations on using role plays in educational and upbringing process of classical higher educational institution are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.0 + Ч481.385.859

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кудрявцева О. А. 
Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти засобами ділової гри / О. А. Кудрявцева // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 132-136. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто погляди вітчизняних та зарубіжних учених на сутність понять "компетенція" і "компетентність", "ділова гра". Проаналізовано ефективність впровадження таких інтерактивних методів навчання, як ділові ігри, методики їх організації в процесі вивчення курсу "Дошкільна педагогіка" для підвищення професійної компетентності майбутніх педагогів з дошкільної освіти. Наведено комплекс ділових ігор, основними структурними компонентами яких є: мета та завдання гри, ігрова ситуація, правила її проведення, етапи її підготовки. Доведено необхідність подальших пошуків шляхів та педагогічних умов застосування ділової гри з метою підвищення рівня професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти.

Рассмотрены взгляды отечественных и зарубежных ученых на сущность понятий "компетенция", "компетентность", "деловая игра". Проанализирована эффективность внедрения таких интерактивных методов обучения, как деловые игры, методика их организации в процессе изучения курса "Дошкольная педагогика" для повышения профессиональной компетентности будущих педагогов по дошкольному образованию. Представлен комплекс деловых игр, основными структурными компонентами которых являются: цель и задачи игры, игровая ситуация, правила ее проведения и этапы ее подготовки. Доказана необходимость дальнейших исследований применения деловой игры с целью повышения уровня профессиональной подготовки будущих педагогов.

The article analyzes some visions of domestic and foreign scientists on the essence of concepts' "competence" and "competentness"; studies efficiency of applying the technique of organizing business games aimed at increasing professional competentnessof future pedagogues of preschool education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч481.385.859

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бреславська Г. Б. 
Формування культури дозвілля студентів вищих педагогічних навчальних закладів засобами проектів у позааудиторній роботі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. Б. Бреславська; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань, 2013. - 20 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, що виявляється у вигляді обгрунтування та експериментальної перевірки організаційно-педагогічних умов реалізації моделі формування культури дозвілля студентів педагогічних ВНЗ засобами проектів у позааудиторній роботі: створення креативного виховного середовища; врахування індивідуальних особливостей студентів, їх інтересів та уподобань; активізація студентського самоврядування в організації позааудиторної проектної роботи; впровадження авторського курсу "Соціальне проектування". Визначено компоненти (мотиваційно-цільовий, змістовно-практичний, операційно-діяльнісний, діагностико-результативний), показники та охарактеризовано рівні сформованості культури дозвілля студентів засобами проектів у позааудиторній роботі. Уточнено зміст понять "дозвілля студентів", "позааудиторна робота", а також конкретизовано таке поняття, як "культура дозвілля студентів" з огляду на проблемне коло дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399369 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського